Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Верига състезания „Bulgaria Trophy Challenge 2013” - Коментари

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Верига състезания „Bulgaria Trophy Challenge 2013” - Коментари

    Ч.Н.Г. 2013!!!
    В първият ден на Новата година, от името на организационния комитет, имам удоволствието и честта да Ви представя „Bulgaria Trophy Challenge 2013”!
    За всички любители на Трофито, една дълго обмисляна идея вече е факт. Състезания със сходен формат, организатори с еднакви идеи и представи за Трофи. Лебедките отново са на мода

    Към настоящият момент, част от „Bulgaria Trophy Challenge 2013” са:
    Samokov Trophy 2013
    Novi Iskar Trophy Challenge 2013
    Bulgaria Trophy 2013
    Teteven 4x4 2013

    Към списъка ще бъдe включенo eвентуално още едно състезание.

    Сезонът ще бъде открит от Samokov Trophy 2013: 19-21 Април 2013

    В следващият пост пускам Рамков Правилник, който ще отговори на по голяма част от въпросите Ви.
    Последно редактирано от rocky; 04-01-13, 14:55.
    BULGARIA TROPHY 2016 ... NO LIMITS ...

  • #2
    От: Верига състезания „Bulgaria Trophy Challenge 2013” - Коментари

    РАМКОВ ПРАВИЛНИК
    (регламент)
    за провеждане на офроуд състезания
    Bulgaria Trophy Challenge 2013”


    1. Обща информация.


    Веригата офроуд състезания „Bulgaria Trophy Challenge 2013” е за автомобили с висока проходимост до 3,5 тона и включва отдени състезания с трасета с аналогична степен на трудност на територията на република България. Базите (биваците), трасетата, таксите за участие на всяко едно конкретно състезание от веригата се определят от неговите организатори и се обявяват като допълнение към настоящият правилник най – късно до 2 месеца преди обявената от тях дата. В базите ще бъдат обособени офиси на секретариата, оборудвани с необходимата техника за администриране на състезанието.
    Състезанията се провеждат в един основен клас – „Трофи”, участниците в който се състезават за Купата „Bulgaria Trophy Challenge 2013” в края на сезон 2013. Организаторите на отделните състезания имат право по свое усмотрение да включат и други класове, които се администрират отделно от клас „Трофи”

    1. Трасета.


    Трасетата са на територията на Република България, като преминават по съществуващи полски и горски почвени пътища или подробно обозначени от организаторите екстреми. Трасетата не са обезопасени и отцепени. Същите са със сравнително висока степен на трудност по „пресечен” терен. При движение по републиканската пътна мрежа се спазва Закона за движението по пътищата и правилника за прилагането му. Състезателните екипажи преминават предвидените за тях задължителни трасета, описани в пътни книги. Пътната книга е във формат А5, с 5 реда на страница и описва конкретни ситуации от трасето. В нея задължително се вписва и телефон на организатора.
    Трасетата могат да се състоят от отделни етапи, описани в пътните книги:
    • Специален етап (SS): Движение за време по пътна книга
    • Супер специален етап (SSS): Движение за време в ограден с ленти участък.
    • Свързващ етап (LS): Движение по пътна книга, като екипажите трябва да преминат етапа в рамките на определено от организатора контролно време.


    Обявяването на трасета, часови графици, класирания, става единствено по следните начини:
    - пътна книга (road book),
    - инструктаж на състезателите (брифинг),
    - официален бюлетин на организатора (информационно табло в бивака).

    1. Участие.


    За валиден старт в даден клас са необходими минимум 5 (пет) участника.
    Право на участие имат всички дееспособни пълнолетни лица. Пилотите следва да имат свидетелство за управление на МПС. Навигатори могат да и бъдат лица, навършили 16 години, но само с изрично нотариално заверено писмено съгласие от двамата родители (настойници).
    Начина на подаване на заявки и размерът на стартовите такси се обявяват като допълнение към настоящият правилник от организаторите на всяко едно състезание, най – късно до 2 месеца преди обявената от тях дата.
    За да бъде допуснат до старт даден екипаж, той трябва да премине Административен и Технически преглед. Комисиите извършващи прегледите се определят от организатора на конкретното състезание и се обявяват най късно 2 часа преди започване на същите.
    Административен преглед: Проверява се за редовността на подадените заявки, платени такси, попълнени декларации, правоспособност на екипажите и други изисквания за допускане до старт. Подготвят се предварителни стартови списъци.
    Технически преглед: Извършва се след административният. Проверява се за задължително/забранено оборудване, стикери, годност на автомобила да премине трасетата.
    Един заявен автомобил може да бъде заменен с друг в същия клас, но най-късно до техническият преглед. Същото се отнася и за член от екипажа.
    Преди старта състезателите са длъжни да поставят стартовите номера на определените от организаторите места, както и рекламните стикери на спонсорите. Всички стартови номера от други състезания трябва да бъдат отстранени или закрити.
    Не се допускат до старт пилоти видимо употребили алкохол или други упойващи вещества.
    Реда на стартиране се определя от организатора на конкретното състезание. Следващият състезателен ден се стартира съгласно временно класиране във възходящ ред. Екипажите се състезават с един автомобил за всички състезателни дни.
    Всеки екипаж е задължен да стартира в точния час и да спазва реда на стартиране. Разрешава се стартиране само при пълен състав на екипажа. При закъснение за старт времето на екипажа започва да тече, а той стартира последен.
    Преди старта всеки екипаж получава Контролен карнет. Екипажът е изцяло отговорен за съхранението на контролния си карнет по време на състезанието. Екипажът е длъжен да представя своевременно Контролния си карнет на отговорните съдии и да следи за правилното вписване на времена и контроли. След финал за състезателния ден, екипажа е длъжен веднага да предаде GPS устройството си и карнета на ресорния съдия.
    Екипажите се задължават да се движат по описаните в пътната книга трасета както и да спазват всички указания в нея.
    Ако организатора е обявил контролно време за преминаване на даден етап, в което 50% от стартиралите екипажите не успеят да се включат, то може да бъде удължено от директора на състезанието по решение на спортните комисари. Това решение по възможност трябва да се сведе до знанието на състезателите чрез контролите по трасето.
    По определени точки от пътните книги на трасетата организатора разполага контроли (CP). Те могат да бъдат както физически контроли на които се заверява контролният карнет, така и виртуални транзитни контроли. При виртуалните контроли преминаването се отчита чрез GPS контрол.
    Връзка със състезателите по време на състезанието чрез телефон или радиостанция се допуска единствено при инцидент или за предотвратяване на инцидент.
    Организатора обявява вида на GPS координатите и задължително вписва координатите на базата (бивака) в пътната книга и на информационното табло.
    По време на цялото състезание участниците са длъжни да спазват указанията на организаторите и съдиите по трасето. В случай, че екипаж се откаже от състезанието е задължен своевременно да информира оргаризаторите.


    1. Оборудване.


    Задължително оборудване на състезателните автомобили: работеща лебедка, GPS който записва Garmin съвместим трак, клетка за безопасност, колани и каски за екипажа, аптечка, пожарогасител/и (мин. 2кг.), колан (въже) за теглене с мин. дължина 6м, предпазен колан за дърветата, успокоител за въжето на лебедката, резервна гума, крик, изправни светлини и клаксони, както и подходящи за трасетата агресивни гуми, твърдо резервоари за гориво.
    Забранено оборудване: туби с гориво, алкохол, огнестрелно оръжие.
    Организаторите на конкретните състезания имат право по свое усмотрение да регламентират допълнителни изисквания към оборудването на екипажите като допълнение на упоменатите по горе.

    5 . Начин на оценяване, класиране.

    Начина на класиране, наказанията, бонусите се определят от организаторите на конкретните състезания. Официалните резултати се обявяват от организатора на предвидените за това места. При допуснати грешки, организаторите имат право да променят обявеното крайно класиране, но не по късно от 24 часа от обявяване на същото.
    В случай на еднакво класиране, предимство има автомобилът с по – малък обем на двигателя .
    Състезателите могат свободно да ползват лебедки, крикове, пътеки и т.н., но те трябва да са част от оборудването на МПС’то, като трябва да стартират и финшират с него. Не се допуска внасянето на помощни средства отвън. Навигатора има право да се движи пеша по трасето и да помага на пилота, но на старта, финала, отделните контроли, трябва да бъде в автомобила (с каска и колан)
    Контестации се подават в писмен вид от състезатели, до един час след обявяване на класирането за деня, или крайното класиране, като за целта се заплаща такса от 200 (двеста) лева, които се връщат от организатора, ако протеста е основателен.
    Времеизмерването в специалните и супер специалните етапи се извършва с точност до 1 (една) секунда. Времеизмерването в свързващите етапи се извършва с точност до 1 (една) минута.
    За контрол на разпоредбите в настоящия правилник организаторите ще ползват както физически лица, така и данни от GPS приемниците на участниците с които задължително са оборудвани състезателните автомобили. Екипажите носят отговорност за изправността на GPS приемниците си, както и за записването на тракове (следи)
    Наказанията се определят от организаторите. Всяко наказание се налага поотделно за една всяка ситуация. При констатиране на нарушения на настоящия правилник, както и на специфичните правила на всяко състезание, за които няма определено наказание, спортните комисари (съдиите) разглеждат всяко едно такова поотделно и налагат наказание адекватно на ситуацията.


    1. Дисквалификация.


    Екипажите могат да бъдат дисквалифицирани при:
    - Рязане на дървета или промяна на трасетата чрез използване на земекопни инструменти.
    - Движение на състезателен автомобил по трасето, като екипажа вътре е с незакопчани предпазни колани или без каски
    - Оказана помощ от публиката. Такава се допуска само при инцидент и след разрешение от съдия.
    - Неоказана първа помощ
    - Опасно шофиране извън състезателните трасета.
    - Навлизане в трасето по време на състезанието на асистентско (сервизно) МПС на даден екипаж за оказване на съдействие или евакуация.
    - Замяна на състезателен автомобил или член на екипажа след започване на състезанието.
    - Поправка, допълнение или подмяна на контролен карнет
    - Наличие на забранено оборудване по време на състезанието.
    - Манипулация на автомобила след техническия преглед, т.е. промени, които не отговарят на техническите изискванията на организатора.

    7.Ползване на асистенция.

    Състезателите свободно могат да си помагат едни на други при преминаване на трасетата.
    Организаторът не е длъжен да осигури асистиращи машини във всички етапи на трасетата.
    Асистиращите машини в трасетата са поставени по усмотрение на организатора. Същите са позиционирани и местят само при авария, като това се съгласува с ресорния съдия. Целта им е да отстранят аварирали автомобили от конкретни етапи в трасето за да се осигури място за преминаване на останалите участници. В тази връзка, при наличие на асистираща машина, член на екипажа трябва ясно и категорично да декларира, че има повреда и да заяви желание за ползване на асистенция. По време на състезанието не се допуска ползване на асистенция от друга машина извън определените от организатора, или друг състезателен автомобил. Екипажите могат свободно да ползват асистиращите машини като опорна точка, но само на определените за целта места за закачване.
    Авариралите автомобили се евакуират след приключване на състезателния ден.

    8. Съдии (Спортни комисари).

    Съдиите ще бъдат разположени на старта, финала и по трасето. Съдиите следят за изпълнението на настоящият правилник, съдействат на организацията и анализа на резултатите, изготвянето на класирането, а също и при въпроси касаещи регламента и при технически проблеми. Съдия има право да спре временно състезанието при наличие на опасност за учстници или зрители.

    9. Зрители и Медии.

    По време на състезанието зрителите и представители на медиите нямат право да навлизат в трасето и по никакъв начин не трябва да възпрепятстват състезанието. Длъжни са да спазват инструкциите на организаторите и съдиите. В интерес на мероприятието е зрителите, медиите и участниците да си сътрудничат.

    10 . Участие за Купата „Bulgaria Trophy Challenge 2013”

    Участниците във всяко едно състезание от веригата Bulgaria Trophy Challenge 2013 се състезават за голямата награда в края на сезон 2013. Не е задължително участието във всички обявени състезания. За позициите от класиранията на всяко едно конкретно състезание, състезателите получават определен брой точки. Със сумата от тези точки те участват в генерално класиране, което ще бъде изготвено в срок до два часа след обявяване на крайното класиране от последното състезание на веригата Bulgaria Trophy Challenge 2013.
    Пълният списък от състезания, включени във веригата, както и датите им се обявяват най-късно до датата на провеждане на първото от тях.
    За да бъдат признати точките от състезанията е необходимо всички участия да са направени с един и същи автомобил и с поне един постоянен член на екипажа.
    В надпреварата участват всички български екипажи. Чуждестранни екипажи участват след изрично заявено желание. При участие на чуждестранни екипажи в някое от състезанията и те не са заявили участие за Купата „Bulgaria Trophy Challenge 2013” то тяхното класиране се изключва при разпределянето на точките.
    Всеки един от организаторите има право преди първото състезание за 2013г. да заяви един автомобил и екипаж които да се състезават за Купата „Bulgaria Trophy Challenge 2013”. Екипажът няма право да участва в домакинското си състезание, но служебно получава 10 (десет) точки от него.

    Точки получавани от класирането на всяко едно състезание:
    1-во място - 20т.
    2-ро място - 16т.
    3-то място - 13т.
    4-то място - 10т.
    5-то място - 8т.
    6-то място - 6т.
    7-то място - 4т.
    8-то място - 3т.
    9-то място - 2т.
    10-то място - 1т.

    При наличие на равен брой точки, предимство има екипажът с по голям брой призови места.

    10. Заключителни разпоредби.

    Компетентните лица, които вземат решения при случаи непредвидени в този правилник са спортните комисари на всяко едно конкретно състезание.
    Организаторите на отделните състезания запазват правото си да правят промени в допълненията и приложенията към настоящия правилник или трасетата, но състезателите трябва да бъдат своевременно уведомени за това. Промени не могат да се правят един час преди старт, освен в извънредни ситуации. Всички изменения или допълнителни разпореждания се обявяват чрез официален бюлетин на организатора
    Организационният комитет на „Bulgaria Trophy Challenge 2013” запазва правото си на промени в настоящия правилник, но състезателите и организаторите на състезания трябва да бъдат своевременно уведомени за това.


    Организационен комитет на „Bulgaria Trophy Challenge 2013”:

    1. Атанас Делев (Пловдив)
    2. Александър Трендафилов (Самоков)
    3. Владимир Раденков (Нови Искър)




    ПРИЛОЖЕНИЕ 1
    към
    РАМКОВ ПРАВИЛНИК
    за провеждане на офроуд състезания
    Bulgaria Trophy Challenge 2013

    Всеки организатор на състезание от веригата „Bulgaria Trophy Challenge 2013” в двумесечен срок от заявената дата обявява:
    • База (бивак) на състезанието
    • Ред за подаване на заявки за участие
    • Размер на стартова такса
    • Описание на трасетата
    • Ред за стартиране
    • Начин на класиране, наказания, бонуси, както и всички други детайли свързани с класирането.
    • Други допълнения към Рамковия правилник за провеждане на офроуд състезания от веригата „Bulgaria Trophy Challenge 2013”


    Информацията официално се обявява в:
    1. Форум: www.offroad-bulgaria.com
    2. Интернет сайт на състезанието (ако има такъв)
    3. Други
    BULGARIA TROPHY 2016 ... NO LIMITS ...

    Коментар


    • #3
      От: Верига състезания „Bulgaria Trophy Challenge 2013” - Коментари

      Браво колеги , време беше за един истински Трофи шампионат . Макар , че много пъти съм го казвал и с риск да стана отегчителен , имам предложение към организаторите: Когато съставяте правилника формулирайте точно какво е отклонение , колко метра е максималното отклонение от точката , трака или виртуалната контрола , както и колко метра максимално може да липсва трак . Определете наказанията за всяко едно нарушение и тези наказания да важат за всичките n-брой пъти в които е нарушен правилника . Дайте ясна формулировка трябва ли състезателите да спазват изрично зададеното трасе или предвижването от точка до точка може да стане по произволен маршрут в участъците където трасето не е оградено с ленти стига по този начин екипажа да не съкращава трасето и да се облагодетелства . Макар че е доста трудоемко нека се гледат внимателно и точно траковете на състезателите и да се налагат наказанията предвидени в правилника .
      Надявам се , че ще стане хубав Трофи шампионат !
      VEREYA MOTORSPORT TEAM

      Коментар


      • #4
        От: Верига състезания „Bulgaria Trophy Challenge 2013” - Коментари

        Първоначално публикуван от Бакалов Преглед на мнение
        Браво колеги , време беше за един истински Трофи шампионат . Макар , че много пъти съм го казвал и с риск да стана отегчителен , имам предложение към организаторите: Когато съставяте правилника формулирайте точно какво е отклонение , колко метра е максималното отклонение от точката , трака или виртуалната контрола , както и колко метра максимално може да липсва трак . Определете наказанията за всяко едно нарушение и тези наказания да важат за всичките n-брой пъти в които е нарушен правилника . Дайте ясна формулировка трябва ли състезателите да спазват изрично зададеното трасе или предвижването от точка до точка може да стане по произволен маршрут в участъците където трасето не е оградено с ленти стига по този начин екипажа да не съкращава трасето и да се облагодетелства . Макар че е доста трудоемко нека се гледат внимателно и точно траковете на състезателите и да се налагат наказанията предвидени в правилника .
        Надявам се , че ще стане хубав Трофи шампионат !
        Тези неща както и други ще бъдат решени и точно формулирани на среща която планираме в най скоро време!
        0886685545-Влади- ОФ-РОУД КЛУБ"НОВИ ИСКЪР 4Х4 ЕКСТРИЙМ"

        Коментар


        • #5
          От: Верига състезания „Bulgaria Trophy Challenge 2013” - Коментари

          Подкрепям на 100%. Писна ми, да се мъча да чертая трака, а някои да се правят на тарикати. Ако наградите бяха от 10 000 нагоре, щеше да ми е ясно защо се получават свинщини. Ама така, за едната тенекиена чаша си е тъпо. Нали идеята е да да се забавляваме и да сме приятели? Призовавам организаторите, да си организират хора, които да гледат траковете, или въобще да не се занимават да правят организация.
          За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

          Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

          Коментар


          • #6
            От: Верига състезания „Bulgaria Trophy Challenge 2013” - Коментари

            Системата на оценяване и класиране (която обмисляме в момента), както и описването на маршрутите в пътните книги ще бъдат изцяло съобразени със спецификата на едно Трофи състезание. Точките, виртуалните, физическите контроли ще бъдат направени така, че екипажите да минат от там, от където трябва. Също така ще гледаме влиянието на тапите в класирането да е незначително ...
            Основната идея на тази "кооперация" е да си помагаме, да си направим изводи, да се се изчистят грешките допускани при организираните от нас трофи състезанията, и като резултат да получим едни общи правила с едно установено ниво на трудност.
            BULGARIA TROPHY 2016 ... NO LIMITS ...

            Коментар


            • #7
              От: Верига състезания „Bulgaria Trophy Challenge 2013” - Коментари

              Голямо БРАВО за идеята и мерака.
              Дано това да не се превърне в поредния повод за караници и скандали. Виждам поне една причина това да се случи, а по стара традиция след всяко състезание има караници и недоволни. Все пак сега залогът ще е по-голям, и недоволните от едно или друго решение на съдия или организатор ще са по-нахъсани да си търсят своето. В доста от случаите състезателите са били по-прави, ама не се стига до по-сериозни скандали защото "Участваме само заради кефа". Сега като има шампионат залога става доста по-голям, дано да няма проблеми.

              За да се предотвратят проблемите, организацията трябва да бъде на по-високо ниво отколкото сме свикнали да бъде до сега. Дано да се справите.

              Искрено ви желая успех!
              Последно редактирано от Кольо; 01-01-13, 18:47.
              Има ли желание-има и начин!

              Коментар


              • #8
                От: Верига състезания „Bulgaria Trophy Challenge 2013” - Коментари

                Браво! Абонирам се за темата.
                Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

                Коментар


                • #9
                  От: Верига състезания „Bulgaria Trophy Challenge 2013” - Коментари

                  Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                  Голямо БРАВО за идеята и мерака.
                  Дано това да не се превърне в поредния повод за караници и скандали. Виждам поне една причина това да се случи, а по стара традиция след всяко състезание има караници и недоволни. Все пак сега залогът ще е по-голям, и недоволните от едно или друго решение на съдия или организатор ще са по-нахъсани да си търсят своето. В доста от случаите състезателите са били по-прави, ама не се стига до по-сериозни скандали защото "Участваме само заради кефа". Сега като има шампионат залога става доста по-голям, дано да няма проблеми.

                  За да се предотвратят организацията трябва да бъде на по-високо ниво отколкото сме свикнали да бъде до сега. Дано да се справите.

                  Искрено ви желая успех!
                  Ако има точен и ясен регламент всичко ще е по лесно - ще знаеш , че като се правиш на гявол ще има дърво и при опит за караници ще ти залепят правилника и трака на предното стъкло на джипа да си го четеш ... Напълно подкрепям Таргата - писна ми да покривам трака на 100% с цената на загубено време заради преодоляването на препятствия , а в същото време колегата тарикат да профучава покрай джипа ни щото си мисли , че няма да се отчете на GPS-а заобикалянето ...
                  Затова отново ще цитирам Таргата - " Призовавам организаторите, да си организират хора, които да гледат траковете, или въобще да не се занимават да правят организация "
                  VEREYA MOTORSPORT TEAM

                  Коментар


                  • #10
                    От: Верига състезания „Bulgaria Trophy Challenge 2013” - Коментари

                    Живко, точно това имах предвид.
                    Когато се правят трасетата не се виждат всички места на които може да станат проблеми. То не е и възможно разбира се, но е добре да се прецизират наказанията и начина за определянето им.
                    Знам кое визирате и двамата и сте напълно прави. Ние дето заобиколихме сме един вид облагодетелствани, а това ощетява тези които са се стремили да карат точно по книгата. И стават разправиите.
                    Точно това трябва да се избегне. Защо-вече писах.
                    Има ли желание-има и начин!

                    Коментар


                    • #11
                      От: Верига състезания „Bulgaria Trophy Challenge 2013” - Коментари

                      Браво!!! Успех момчета,ще участваме!!

                      Коментар


                      • #12
                        От: Верига състезания „Bulgaria Trophy Challenge 2013” - Коментари

                        Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                        Живко, точно това имах предвид.
                        Когато се правят трасетата не се виждат всички места на които може да станат проблеми. То не е и възможно разбира се, но е добре да се прецизират наказанията и начина за определянето им.
                        Знам кое визирате и двамата и сте напълно прави. Ние дето заобиколихме сме един вид облагодетелствани, а това ощетява тези които са се стремили да карат точно по книгата. И стават разправиите.
                        Точно това трябва да се избегне. Защо-вече писах.
                        В Русе не беше проблем - Свилен и Наско казаха , че не могат да проверят траковете на всички за въпросното дере , както и в правилника нямаше точно упоменато , че това е SS и в случая можеш да караш откъдето си поискаш ... аз визирам Трявна , където се прецакахме да обикаляме и търсим точката и вечерта на брифинга на въпроса ще има ли наказания за екипажите отговора беше повече от нагъл - " Да не си я я търсил точката ... Аз ви уча да карате - ти ще ми задаваш "тъпи" въпроси ......Оправяйте се "
                        VEREYA MOTORSPORT TEAM

                        Коментар


                        • #13
                          От: Верига състезания „Bulgaria Trophy Challenge 2013” - Коментари

                          След миналогодишната Трявна имам особено отношение към това състезание, ама е съвсем друга тема.

                          Ако ще се прави шампионат организаторите трябва да имат готовност да реагират адекватно на много спорни въпроси. И колкото се може повече да се стремят да отсъждат правилно, защото... вече писах.

                          А В Русе не стана особен проблем защото нямаше и кой знае какъв залог. Я да зависеше дали точно ти(или всеки друг в твоята ситуация) да станеш шампион, и да не ти зачетат минаването точно по деренцето, да видим дали нямаше да стане мега скандал... Защото единствени ти и Петър минахте откъдето трябва, другите карахме по дири... И вие загубихте време, и ако от това зависи шампионската титла... Сещаш се за по-натам.

                          Затова организаторите трябва да вдигнат сериозно нивото на организация, и да няма такива спорни точки. Достатъчно на брой съдии разположени където има нужда, и да се приемат като доказателство и снимки или видео заснети от публиката или който и да е.

                          Всичко това за да няма караници и скандали. Че е грозно и ще се развали иначе много хубавото нещо-трофи шампионата.
                          Има ли желание-има и начин!

                          Коментар


                          • #14
                            От: Верига състезания „Bulgaria Trophy Challenge 2013” - Коментари

                            Поздравления за идеята!На млади години участвах в рали шампионата и там всичко беше строго регламентирано с правилник и никой не се сърдеше за нищо.Ако може нещо да се взаимства от ралито ще е добре.Промените в движение не помагат нито на състезатели, нито на организатори ,нито на зрители.Макар,че нас състезателите никой не ни питаше когато се променяха правилниците,но явно трябва да има диктатура за да вървят нещата.
                            Игнат Донев 0899952444

                            Коментар


                            • #15
                              От: Верига състезания „Bulgaria Trophy Challenge 2013” - Коментари

                              Не би ли трябвало да има контрол върху таксата за участие?

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X