Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Верига състезания „Bulgaria Trophy Challenge 2013” - Коментари

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Верига състезания „Bulgaria Trophy Challenge 2013” - Коментари

    На Шумен беше правилното, според мен. Брой преминати екстреми до определено време. Бе, както и да го направят организаторите, явно ще се кара. Другото е от лукагово.
    За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

    Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

    Коментар


    • От: Верига състезания „Bulgaria Trophy Challenge 2013” - Коментари

      Дадох една идея на Киро, нека да я кажа и тук Който иска да се възплзва:

      Ако класирането е като на Шумен-по брой преминати екстреми може да се направи един хибрид между шуменското и разградското състезание. Организатора определя някакъв брой екстреми(примерно 10) като на всеки екстрем осигурява адекватен брой съдии(може и да е само с един, ако екстрема го позволява), и на старта дава ГПС координатите на всеки екстрем. Няма задължителност на минаване през екстремите, важното е да минеш колкото може повече. И всеки сам си избира кой екстрем да вземе по-напред.
      Така и се избягват оплакванията от тапи. Защото всеки е свободен да отида на друг екстрем, ако на този към който се е насочил има тапа. Ако прецени, че ще чака на този екстрм-да си чака, ако не-пали гумите и към някой друг.
      Достигането до екстремите е по усмотрение на състезателя, откъдето иска оттам да минава, това да не бъде работа на организатора.
      Така никой няма да има право да реве, че имало тапа и не му е спряно времето.
      Има ли желание-има и начин!

      Коментар


      • От: Верига състезания „Bulgaria Trophy Challenge 2013” - Коментари

        Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
        Дадох една идея на Киро, нека да я кажа и тук Който иска да се възплзва:

        Ако класирането е като на Шумен-по брой преминати екстреми може да се направи един хибрид между шуменското и разградското състезание. Организатора определя някакъв брой екстреми(примерно 10) като на всеки екстрем осигурява адекватен брой съдии(може и да е само с един, ако екстрема го позволява), и на старта дава ГПС координатите на всеки екстрем. Няма задължителност на минаване през екстремите, важното е да минеш колкото може повече. И всеки сам си избира кой екстрем да вземе по-напред.
        Така и се избягват оплакванията от тапи. Защото всеки е свободен да отида на друг екстрем, ако на този към който се е насочил има тапа. Ако прецени, че ще чака на този екстрм-да си чака, ако не-пали гумите и към някой друг.
        Достигането до екстремите е по усмотрение на състезателя, откъдето иска оттам да минава, това да не бъде работа на организатора.
        Така никой няма да има право да реве, че имало тапа и не му е спряно времето.
        E точно тия хибриди от състезания се правят напоследък и не знаеш какво караш.Тук ще се стремим да изчистим формата.Няма нищо лошо в тези състезания и нека ги има, но тука говориме за нещо различно!
        0886685545-Влади- ОФ-РОУД КЛУБ"НОВИ ИСКЪР 4Х4 ЕКСТРИЙМ"

        Коментар


        • От: Верига състезания „Bulgaria Trophy Challenge 2013” - Коментари

          Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
          Дадох една идея на Киро, нека да я кажа и тук Който иска да се възплзва:

          Ако класирането е като на Шумен-по брой преминати екстреми може да се направи един хибрид между шуменското и разградското състезание. Организатора определя някакъв брой екстреми(примерно 10) като на всеки екстрем осигурява адекватен брой съдии(може и да е само с един, ако екстрема го позволява), и на старта дава ГПС координатите на всеки екстрем. Няма задължителност на минаване през екстремите, важното е да минеш колкото може повече. И всеки сам си избира кой екстрем да вземе по-напред.
          Така и се избягват оплакванията от тапи. Защото всеки е свободен да отида на друг екстрем, ако на този към който се е насочил има тапа. Ако прецени, че ще чака на този екстрм-да си чака, ако не-пали гумите и към някой друг.
          Достигането до екстремите е по усмотрение на състезателя, откъдето иска оттам да минава, това да не бъде работа на организатора.
          Така никой няма да има право да реве, че имало тапа и не му е спряно времето.
          То като идея не е лошо, ама пък тогава ще има челни удари.
          За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

          Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

          Коментар


          • От: Верига състезания „Bulgaria Trophy Challenge 2013” - Коментари

            Трябва да се помисли за тези,които оказват помощ на колеги по време на състезание да се стимулират с точки или време.За да помагат се губи време,а понякога и този които си извадил от калта те изпреварва и гони победата,мисля,че трябва да има за какво да бъдеш добър.

            Коментар


            • От: Верига състезания „Bulgaria Trophy Challenge 2013” - Коментари

              А тия които пречат умишлено какво да ги правим?
              За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

              Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

              Коментар


              • От: Верига състезания „Bulgaria Trophy Challenge 2013” - Коментари

                Умишлено не съм ти пречил,ако навигатор е бързак като теб няма да има проблеми.За тези тапи не са виновни състезателите,организатора трябва да предвижда ситуацията и ако не може да подсигури друга възможност на преминаване да спира времето,таман ще може да си изпуши по цигара докато чака да се освободи пътя.

                Коментар


                • От: Верига състезания „Bulgaria Trophy Challenge 2013” - Коментари

                  Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                  По мои впечатления "тапите" са едно от нещата, които по-старите състезатели откровено мразят. ...................
                  На практика няма спасение от потенциални "тапи" ако състезанието е в гората, по едно фиксирано трасе с навигация ... Нашата цел е да се ограничи намесата им в класирането ... Това с контролното време може до някъде да ограничи влиянието им в участъците без съдии. Ако пък се премахне това контролното време (не е отхвърлен варианта) ще бъде бъде премахнат изцяло състезателният елемент при навигацията ... Няма как да направим и участъците без съдии макадам, все пак трофи е Още търсим варианти ...

                  Във връзка с наказанията, в скобите е пояснение че се взема предвид коригираното време (времето + наложените наказания) на последния завършил ... ако се взема само времето му, съществува ситуация в която незавършил екипаж може да изпревари в класирането завършил такъв. На практика пояснението в скобите е излишно, понеже текста е "времето от класирането на последния завършил същия състезателен ден от същия клас" Точката е аналогична на 12.9.6. от Специализираният правилник на БФАС. Ако текста е неясен, ще го изчистим стилово ...

                  Допускът от 30 метра наистина е малък, може да се вдигне и на 50 ... но специално за мен това не е от голямо значение защото "битките" ще се решават на места където организаторите ще вкарат колите така че да няма спорни моменти ... При азимутите пък ако екипажите не са прецизни сами ще се прецакат ... останалото от трасетата са съществуващи пътища в гората и по добре да си в тях, а ако някой реши да избегне например коловози или тапа, ОК, усетил се е, това става в рамките на 10-20 метра не може да се хване с GPS

                  Главата за Зрители и медии наистина е пожелателна, но все пак мисля че не е излишна ... призовава към някакъв ред ...
                  BULGARIA TROPHY 2016 ... NO LIMITS ...

                  Коментар


                  • От: Верига състезания „Bulgaria Trophy Challenge 2013” - Коментари

                    Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
                    А тия които пречат умишлено какво да ги правим?
                    Бутаме ги,първия път първия път лекичко!
                    Тойота Ленд Крузер RJ 73 22R-E,LPG
                    Субару Форестер 2.0 ХТ,253к.с.
                    Враца

                    Коментар


                    • От: Верига състезания „Bulgaria Trophy Challenge 2013” - Коментари

                      Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
                      Я питай Младен и Матьо , що не им говоря. Или Коко.
                      Ъъъ, извинявам се за закъснелия отговор, ама понеже питах Коко, та разбрах за какво става въпрос.

                      Та-при онази ситуация и да имаш свирка-надали са щели да те чуят. То трябва да е корабна сирена. При обичайния вой в бегачките е трудно да се чуят външни шумове.

                      П.П. Май няма да мога да дойда в Тетевен, а ми се идваше да говорим по темата. Няма други кандидати, а сам ми е много солено финансово...
                      Има ли желание-има и начин!

                      Коментар


                      • От: Верига състезания „Bulgaria Trophy Challenge 2013” - Коментари

                        Първоначално публикуван от genadi.tsvetkov Преглед на мнение
                        Бутаме ги,първия път първия път лекичко!
                        Бутай ти Патрул(дълга база малко рязан) с Витара къса база.
                        Помогни си сам,за да могат и другите да ти помогнат.
                        АСК Ален Мак

                        Коментар


                        • От: Верига състезания „Bulgaria Trophy Challenge 2013” - Коментари

                          Той Таргата вместо да благодари на Младен,че го изведе на правилната посока е недоволен,кои знае колко щеше да обикаля....ха...ха...майтап бе уйли....

                          Коментар


                          • От: Верига състезания „Bulgaria Trophy Challenge 2013” - Коментари

                            Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                            Ъъъ, извинявам се за закъснелия отговор, ама понеже питах Коко, та разбрах за какво става въпрос.

                            Та-при онази ситуация и да имаш свирка-надали са щели да те чуят. То трябва да е корабна сирена. При обичайния вой в бегачките е трудно да се чуят външни шумове.

                            П.П. Май няма да мога да дойда в Тетевен, а ми се идваше да говорим по темата. Няма други кандидати, а сам ми е много солено финансово...
                            Утре ще си подавам предизвестието за напускане и може да дойда с теб, ще ти се обадя вечерта.

                            Имам един въпрос за тези 30 метра. Ако примерно има за преминаване река която е широка 5 метра, екипажа може да се приближи на метър от реката, след това да я заобиколи по някой мост на километър и да се върне на брега от другата страна на реката, където пак да се доближи на метър от реката. По този начин на практика се е отклонил на по-малко от 10 метра от трака/точката а може да се е облагодетелствал сериозно. Ако има има изрично подчертано в пътната книга преминаване на реката то как би било отбелязано, че реално правилника може пак да се заобиколи. По правилно е според мен е "напускане на трака с повече от 30м. или с цел облагодетелстване"
                            Последно редактирано от Иван Жоров; 17-01-13, 19:35. Причина: спими се и правя много правописни грешки
                            Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
                            Телефон - в профила!

                            Коментар


                            • От: Верига състезания „Bulgaria Trophy Challenge 2013” - Коментари

                              Раде, трака е през реката бе. Като заобиколиш през моста се отклоняваш от него. С около километър според примера.
                              Има ли желание-има и начин!

                              Коментар


                              • От: Верига състезания „Bulgaria Trophy Challenge 2013” - Коментари

                                Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                                Раде, трака е през реката бе. Като заобиколиш през моста се отклоняваш от него. С около километър според примера.
                                Подвеждам се по това, че движението от точка до точка не е задължително да е по зададения маршрут и реката да е точката. Сега пак ще прегледам правилника, че май там не го пишеше това, че от точка до точка не е задължително да се кара по зададения маршрут.
                                Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
                                Телефон - в профила!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X