Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Варшава 223

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Варшава 223

    Това че до последното болче трябва да се разглоби за пясъкоструйка ми е ясно.Така ме посъветва един бояджия да направя.Но нека не сменяме темата,а тя е за хубавата Варшава
    Обяснимо е даже и нелогичното. Дали ще го разбереш зависи само от багажа в китарата ти.

    Коментар


    • От: Варшава 223

      Здравейте колеги! Виждам ,че много съм закъснял по темата ,но ако има наин нека някой ми даде кординати на магазина в Плевен .Имам една ниса и съм разглобил мотора нуждая се от нормални биелни лагер и нормални сегмвенти !Оказва се приключение търсенето на части ,може да ми пишете на kafcho@rambler.ru благодаря предварително ! поздрави !

      Коментар


      • От: Варшава 223

        Здравей! Писал съм ти за магазина.
        Моля да качиш няколко снимки на Нисата - отдавна не съм виждал такава в движение...

        Коментар


        • От: Варшава 223

          Днес закрих сезон 2011.
          Преди да изкарам Варшавата на разходка се заех с една дейност, която е необходима за всеки един класически автомобил. Почистване и консервация на декоративните елементи по купето. В случая имам детайли с покритие мед - хром - никел (брони, решетка, тасове), както и такива от полиран алуминии (страничните лайсни). За целта използвах паста на немската фирма Sonax, гъба и мек парцал. Ето я пастата:

          Последователността на работа е следната:
          - с гъба нанасям равномерно паста по детайла.


          - чакам да изсъхне.
          - полирам детайла посредством яко търкане с мек парцал.
          - оглеждам се в повърхността.

          - кефя се на постигнатия резултат.


          После си правя една прилична разходка из околностите на София и доволен прибирам колата.




          За пореден път се убедих в мощното парно на Варшавата. С издърпано докрай перде пред радиатора загрява много бързо и в купето става жега въпреки студа навън.

          Коментар


          • От: Варшава 223

            В неделя на-накрая открих сезона. Навъртях 50 приятни километра из града. Направих една зимна фотосесия на возилото.





            Двигателят тип S21.


















            Винаги са ми харесвали различните бутони и бутончета, изникващи от разни места на и под таблото. Типично за онова време, никъде няма символ кое за какво служи.


            Коментар


            • От: Варшава 223

              Е, хайде да разкажа какво се случва с моята любима в последно време. Преди няколко седмици се хванах да гресирам предницата и си скъсах нервите с калпавите текалмити (руски и китайски), които имах. Купих си един съвременен, италиански, и гресирането стана лесно. С колегата варшаваджия Стоян проверихме и доляхме масло в скоростите и диференциала. В крайна сметка колата стана готова за подвизи. След ретропарада в Перник я закарах на мивка и там ми я почистиха професионално. Естествено реших да направя фотосесия в стил "Мототехника"
              Да почнем от миенето. Винаги държа колата да се мие с гъба, а не безконтактно:

              Водоструйката отмива мръсотиите.

              Накрая след подсушаване обработват даже буферите на бронята:


              Откарах Варшавата на любимото място за снимане. Там обстановката е подчертано шейсетарска...






              Гумите с бели кантове винаги са ми били слабост...






              Добрият стар знак за ГТП. На 30 години.


              Този път снимах и отвътре. Задният диван.


              Предният диван.


              Таблото:


              Под таблото не е като при модерните коли. Тук кабелите се виждат...


              Лостът за ръчната спирачка с характерният спусък остава непроменен от ГАЗ М20 "Победа".


              Под капака - двигател S-21:




              Още малка порция хром:


              ;D


              И една отгоре:




              ....
              Понеже отдавна не съм писал, да покажа няколко от екстрите, които си набавих за Варшавата:

              Огледало за монтаж на касата на вратата:







              Мисля, че добре пасва на стила на Варшавата. Вероятно обаче няма да го ползвам, защото в него реално нищо не се вижда поради малките му размери...

              Преносна лампа с щепсел. Съветските автомобили преди ВАЗ са снябдявани с такива бакелитени творения. Камионите също - дълги години. Въпросната лампа е калпава и трошлива, но за сметка на което автентична.



              Ето как изглежда щепсела вкаран в контакта и с поставена скоба против неволно изваждане:


              Нека бъде светлина:


              Интересното е, че лампата за осветяване на двигателя, разположена до контакта на преносната лампа си има собствен ключ, задействан с малко лостче на корпуса. И двете лампи са независими от положението както на контактния ключ, така и на включвателя на външното осветление.



              ====================================================================================================================================================== =================================
              Ретропарадът в Перник:
              http://jiguli.snimka.bg/automobiles/...2.690002.all.1
              Към 270 снимки от мене Парадът мина много добре и наистина ми хареса. Имаше много добра организация и в Перник, и в Брезник. Имаше предостатъчно място за разполагане на колите, а и от полицията бяха подсигурили пилотни коли, както и регулировчици, където беше нужно. Почивната станция в Рударци също беше много прилична. Откарахме на масата до малките часове. Останах много доволен от всичко.

              Ето и видео:

              Тук пробвам динамиката на Варшава 223:
              http://www.youtube.com/watch?v=oYxo5...3&feature=plcp

              Митко ме повози на Шкода 110Р, за което съм му много благодарен:
              http://www.youtube.com/watch?v=8_Cob...2&feature=plcp

              Ето я Шкодата отвън. Много бързо се изстреля, та видеото не е кой знае какво:
              http://www.youtube.com/watch?v=tuxb3...1&feature=plcp

              ====================================================================================================================================================== =================================



              Историята продължава...

              Коментар


              • От: Варшава 223

                Първоначално публикуван от m_g Преглед на мнение
                Преносна лампа с щепсел. Съветските автомобили преди ВАЗ са снябдявани с такива бакелитени творения. Камионите също - дълги години. Въпросната лампа е калпава и трошлива, но за сметка на което автентична.
                Поздравления за нестихващия ентусиазъм. Още малко и ще е идеална.

                Колкото до щепсела - за камионите си прав, но ВАЗ-овете бяха с друга лампа - пластмасова с капак отпред, под който се събираше кабела, и с щепсел за запалка. С обикновен щепсел като камионите бяха москвичите, май до последно.

                А новия модел камионска лампа беше с алуминиев рефлектор и бакелитена дръжка, и пак със същия "обикновен" щепсел.
                Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                Коментар


                • От: Варшава 223

                  Да така е и Момчил точно е написал съветските автомобили преди ВАЗ. Варшавата е уникална Момчиле, благодаря за снимките!
                  ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
                  Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

                  Коментар


                  • От: Варшава 223

                    На ВАЗ фабричната лампа е с щепсел за специален контакт, който е с по-малък диаметър от гнездото за запалка. На моето Жигули контакта е на конзолата на педалите. Между впрочем, Шкодите също имат такъв контакт. На 120Л е отляво зад таблото. Но Шкодата няма лампа в инструмента.
                    Поздрави!

                    Коментар


                    • От: Варшава 223

                      Първоначално публикуван от m_g Преглед на мнение
                      На ВАЗ фабричната лампа е с щепсел за специален контакт, който е с по-малък диаметър от гнездото за запалка. На моето Жигули контакта е на конзолата на педалите. Между впрочем, Шкодите също имат такъв контакт. На 120Л е отляво зад таблото. Но Шкодата няма лампа в инструмента.
                      Поздрави!
                      Да,на ладите е така и се слага в една конусовидна кутийка,поне беше,така на моята(2105) Браво,това е един от най-страхотните екземпляри,които съм виждал Поздрави и от мен
                      Fiat Panda 4x4 , Opel Astra 1.7 TDI , Opel Tigra 1.4 Ecotec

                      Коментар


                      • От: Варшава 223

                        Поздравления за хубавата и лъскава машина. Подвижната лампа е като на УАЗа. И ако имаш ключ-маса вземи преди нея маса за лампата. Идеята е ако трябва да работиш по жиците за безопастност изключваш ключ-масата но на лампата имаш ток. На УАЗа оригинално е така.
                        На нас клиренс ни трябва , не скорост

                        Коментар


                        • От: Варшава 223

                          Варшавата е невероятна. Респект.
                          Животът е харизан кон според мен...

                          Теди

                          Коментар


                          • От: Варшава 223

                            Много лъскава и запазена. Мераклия си, поздравления
                            сто: Тук нормално си подаваме топката като на тренировка и гледаме да не се контузим. Понеже сме от един отбор.
                            dembito: Хардуера можеш да го ритнеш, а софтуера само да го напсуваш

                            Коментар


                            • От: Варшава 223

                              Току що темата ми вече има 100000 влизания. По този случай благодаря на всички колеги, които ми помогнаха при възстановяването на Варшавата.
                              Отивам да отпразнувам събитието с една студена бира.
                              Още веднъж - благодаря на хората, които са писали в темата, и на всички, отделили от времето си да четат за моите приключения.
                              Поздрави!
                              И ще продължавам да разказвам. На мен не е спирало да ми бъде интересно да се занимавам с Варшавата.

                              Коментар


                              • От: Варшава 223

                                Липсва ти само пердето пред радиатора,иначе Варшавата е перфектна.
                                DAIHATSU ФЕРОЗА 1.6 16V 0897968887

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X