Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Варшава 223

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Варшава 223

    Благодаря много, но на мен не ми трябва. Аз моята я преправих с преходник от Жук - Ниса и сега е с пълнопоточен маслен филтър. Такива фини филтри нови имам в количество (преди 5 години си накупих - да има) и скоро ще ги подаря на един колега, на когото ще му трябват по предназачение...
    Стават и за стара Волга и ГАЗ - 69.

    Коментар


    • От: Варшава 223

      Здравейте собственик съм на газ 69 с двигател от варшава 223 някои има ли техническо ръководство за този двигател защото не намирам нищо из нета за него или аз не знам как.

      Коментар


      • От: Варшава 223

        Кажете какво Ви интересува за Варшавовия двигател S-21 (така се води варианта с висящи клапани). Наистина и аз не съм срещал нищо сканирано, ама пък имам на хартия и за Варшава, и за Жук, и за Ниса.

        Коментар


        • От: Варшава 223

          Примерно каква е разликата от жук,ниса , варшава предполагам колянов вал маховик друг въртящ момент и по какво да разпозная моя от какво е.Тоест обща информация за този вид двигатели които казват че било се едно и също но предполагам че не е така.

          Коментар


          • От: Варшава 223

            Абсолютно е едно и също, ако говорим за двигателя S-21 с висящи клапани. Не, че М-20 на първите Жукове и Ниси е различен от този на Варшавите.
            Има дребни разлики по навесното оборудване - примерно по-късните Жукове и Ниси са с пълнопоточен маслен филтър вместо с два отделни филтри за фино и грубо пречистване на маслото. По същия начин започва да се монтира алтернатор на мястото на старото динамо, както и двукамерен карбуратор Вебер вместо еднокамерния Иков. А да, и водната помпа на Жук и Ниса микробус имат един допълнителен щуцер за връзване на втори отоплителен радиатор (един при шофьора и един в пътническия салон), който на Варшавата и на товарните варианти го няма. Всичко обаче е взаимозаменяемо.
            Иначе всичко друго е абсолютно еднакво - блок, коляно-мотовилков механизъм, газоразпределение и т.н.
            Мощността е една и съща - 70к.с. по дин при 4000 об/мин, въртящият момент е 15 кгм.
            Жук и Ниса са изцяло базирани на Варшава. Предния мост е взаимозаменяем. Скоростите (3-степенна кутия) е същата, само с друг страничен капак. Карданът за 3-степенна кутия е същия и т.н.
            Разлики има в спирачните механизми на колелата.

            Коментар


            • От: Варшава 223

              Колега, понеже си от София, имам едно делово предложение. Ако форматът на притежаваните от тебе хартиени носители не е по-голям от А4, се наемам да ги сканирам и да ги кача като ПДФ файлове тука. Това естествено ако не си загубил доверие у хората и ако имаш желание да споделиш информацията. Ако си съгласен драсни едно ЛС, за да се уточним.
              Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
              Из "Златния телец"

              Коментар


              • От: До: Варшава 223

                Първоначално публикуван от m_g Преглед на мнение
                Днешният ден беше изключително интересен за мен. Следобедът с един приятел се качихме на Варшавата и решихме да се разходим из София и околността. В резултат се получи това:
                http://www.jiguli.snimka.bg/album.ph...=388947&view=2

                Не съм очаквал да видя толкова интересни автомобили за толкова кратко време:
                Варшава 201:

                Можете да се насладите на този уникален самоделен апарат. Особено ме покъртиха ресните на плафона в купето...

                ДКВ Ф7:


                БМВ Изета:


                ФИАТ Тополино от 50-те:


                ФИАТ Тополино от 30-те:




                И една невероятна колекция от разнебитени Мерцедеси и Опели... И горното Тополино е от нея.
                Между впрочем, всички те се продават на цена по 1500 лева бройката според хората от автокъщата. Някои имат документи, други - не... Беше уникално преживяване да видиш и да пипнеш всичките тези 50 годишни машини.



                Снимал съм ги и в детайли - дано някой се наеме да спаси това, което е още годно за спасяване... Трудна, но не невъзможна задача.

                Ето един от трите Капитена например:


                А ето я и главната героиня на цялото пътешествие - да не каже някой, че съм я забравил...


                Привет. Къде се намира това?

                Коментар


                • От: Варшава 223

                  Тия снимки са отпреди много години вече. Едното място сега не съществува - там сега е кръговото на Сливница и околовръстното. Някои от многото мерцедеси и опели на второто място още са си там - Чепинци, виждат се от околовръстното... Нещо специфично ли търсиш?

                  Коментар


                  • От: Варшава 223

                    Ами набелязвам си места където има Варшави ако евентуално започвам да правя ремонт на колата и та да имам идея откъде да си набавям части

                    Коментар


                    • От: Варшава 223

                      Аз пък през няколко дни паркирам до Варшавата на m_g. Ама няма да напиша къде е.

                      Коментар


                      • От: Варшава 223

                        Ами колегата КАМАЗ да ги поръча части на Ясен.

                        Коментар


                        • От: Варшава 223

                          Eдин познат от кв.Кумарица Нови Искър, имаше цял двор също с такива,преобладаваха 190 ките Мерц,Тополиното старото мигачите са му лостове излизащи от колонките на купето ,като семафори,имаше доста Опели и реставриран и продаден в Германия Капитен от големите.Беше голям фен следеше немските каталози за ретро автомобили,какво се търси и котира .По едно и също време си изкарвахме хляба с рециклиране на автомобили,но в различни гаражи,помня ги всичките тези екзотични вече класики,наистина си струва да има рециклирани такива!
                          Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

                          Коментар


                          • От: Варшава 223

                            Ех да имах Зис 110 щях да пукна от радост....

                            Коментар


                            • От: Варшава 223

                              Колега Камаз, свържи се с мене, нямам против да ти подскажа кое как става по тия коли, както и от къде да си купиш това, което ти трябва. Ще ти препоръчам обаче да ми напишеш едно лично съобщение с твоите координати, вместо да ми пускаш излишни постове в темата, която е посветена ясно и конкретно на моята Варшава.
                              В Чепинци да знаеш - няма Варшава, а оня сивия гърбав разпадльоч 201 по горе, дето беше на караулката, отдавна гние някъде из селата около София (имаше някъде снимки). Той и за части не става, толкова беше скапан.

                              Коментар


                              • От: Варшава 223

                                В петък се захванах с кардана. Старият имаше разбити шлици и карета и на 92000км му дойде време за пенсия.
                                Започнах процеса с мазане на новия кардан. Спазвал съм заводската инструкция.
                                Ето с какви инструменти се маже кардана:

                                Сребристият текаламит е съветско производство, вървял е в набора шофьорски инструменти на товарните автомобили и тракторите. Както се забелязва, има накрайник за мазане на карета с трансмисионно масло. Купих си го наскоро с помощта на добър приятел. Работи перфектно.
                                Черният текаламит е италиански, пълен с литиева грес. С него гресирах шлиците.

                                Ето го и новия кардан - намазан, забърсан от излишната смазка и готов за монтаж:


                                Старият кардан преди да го демонтирам:


                                Новият кардан е от усилената версия за микробусите Жук и Ниса. Дължината в разпънато състояние е същата като на Варшавовия. Тръбната част е по-къса и има по-голям ход в шлиците:


                                Шлицовата част отблизо:


                                Вече монтиран на колата. Характерна ретро-особеност на Варшава е това, че тунелът на кардана е затворен и отдолу с ламарина.




                                Вече готова за подвизи:


                                Пробвах я, няма да тресе, няма да хлопа, върви без никаква забележка. Няма и как да е иначе с нов кардан и нови заден и преден мост...
                                Доволен съм!!!

                                Смяната на кардана беше добър повод да се съберем една добра компания.

                                Имаше и друга полска класика:

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X