Учебна Жигула през 80те години.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Стари автомобили на служба
Свий
Това е залепена тема.
X
X
-
На обекта през 70те години.ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318
Коментар
-
Като правихме пътния възел между Хасково и Димитровград , покрай "Дъмпелите" - Волво , имаше и един такъв Белаз , не знам откъде го бяха домъкнали .
-
А, че той моя коментар беше в хипотезата "Кремиковци". Иначе много ясно че на Запад и на Изток че и още по на Изток всеки който работи с такава техника знае да прави някаква сметка и тя обикновено му излиза на +.
-
А то и с Кремиковци бая зор видяха докато го изкарат на минус доста време . Накрая се наложи и чичо Том да влезе в играта а където той мине след него и трева не никне . В общи линии никакъв шанс за оцеляване не му дадоха на комбината .Последно редактирано от sek.1; 30-09-23, 09:16.
-
-
- 2 likes
Коментар
-
Сюрмах чиляк - жив дявол!
Давай ся снимки и на Баркас броневик.
-
В общи линии германците дори и източните винаги са гледали да са самостоятелни до възможния максимум . Като гледам отзад падащия борд най вероятно е за транспорт на пари и други тежки ценни пратки . Освен това е и допълнително брониране .Последно редактирано от sek.1; 27-09-23, 08:19.
-
- 3 likes
Коментар
-
В София бяха много . Накрая преди ликвидацията комбината беше около 10 000 човека на три смени . Всичкия този човекопоток се возеше от София и околностите и . Преди тях работниците на Кремиковци основно ги возеха по договор автобуси на софийския градски транспорт . В началото на деведесетте и той го закъса сериозно за хора и автобуси и като не им стигаха за редовните линии отрязваха ведомствените . Така в крайна сметка от управлението на Кремиковци разбраха че за да им е читава работата трябва да минат на собствен маршрутен транспорт .
-
Нещо от ония години по тази тема...
https://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%95...82%D0%B5%D0%BB
https://www.vbox7.com/play:355fbc321bПоследно редактирано от centurio; 04-10-23, 17:30.
-
Навремето в градския транспорт на София за 10 години работа по договор даваха жителство и жилище освен голямата заплата . След 1990 просто нямаше вече какво да дадат на хората . Втора категория труд е и всеки шофьор на камион над 12 тона . Проблемите със системното претоварване на наземния градски транспорт поне в София ги реши от една дата метрото .
-
Трабант на рали през 70те години с държавен номер.
ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318
- 3 likes
Коментар
-
Слагаха цели двигатели от Варбург . Преди доста години помагах на един такъв ентусиаст в София . Стана доста сполучливо беше един син трабант с плевенски лети джанти . Дали е тоя не знам . https://www.vbox7.com/play:e19c6a75 Колкото до държавните номера автомобилните спортове винаги са били много скъпо нещо и без сериозни спонсори зад гърба си е мисия невъзможна и тогава и сега . В световния рали шампионат се наливат милиарди от както го има във всичките му форми . Навремето всеки автосервиз имаше АСК и се състезаваха с марката автомобили която основно обслужват . Дружба беше с Лада а Изток беше с Варбург и тнт .Последно редактирано от sek.1; 08-10-23, 08:29.
-
Полски Фиат 125 такси през 80те години.
ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318
- 2 likes
Коментар
-
sek.1 коментира
14-10-23, 18:04
"До колкото си спомням кооп такси се създаде с указ 56 в началото на 1989 година . В действителност с кооп такси изчезнаха опашките и хляба в тази професия . "
Ми не си спомняш , ама то щото си бил малъкНе че има някакво значение де.
Указ 56 е друга бира. "Кооп-такситата" се появиха близо 2 години преди това , по 35-то постановление.
Активност за темата
Свий
Тук са 5 потребители онлайн. 0 потребители и 5 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар