Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Стари автомобили на служба
Свий
Това е залепена тема.
X
X
-
Първоначално публикуван от novatech Преглед на мнениеВъздушен филтър за шкода 105/120
Коментар
-
Първоначално публикуван от hhris08 Преглед на мнение
Ако не се лъжа, на "Skoda S100" е същата кутия за възд.филтър.
Последно редактирано от sek.1; 06-11-23, 06:42.Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .
- 1 like
Коментар
-
Шкода 105L / 120L, извадка от техническата и документация:
ускорение 0 - 100 км/ч: ДА
- 2 likes
Коментар
-
- 1 like
Коментар
-
С тези модели пробиха на пазара и станаха марки . Същия Мерцедес 1632 беше моя само че син . Аз го взех на милион и триста и го издадох на албанеца на милион и седемстотин без нещо да е пипано по мотор и скорости . Поне до преди 5 години докато имах информация от там камиона още бил в движение и добро техническо състояние . Общото мнение на колегите че по корав двигател от атмосверния V 10 Мерцедес не са правили .Последно редактирано от sek.1; 09-11-23, 08:21.
-
Амин.Блажени времена,завинаги изгубени...нейсе...
А на базата на om403 по-късно правят и полигоривна ,турбинирана версия (дизел/бензин/ав.гориво) за Бундесвера (om403VA).
https://en.wikipedia.org/wiki/Sp%C3%A4hpanzer_Luchs
https://www.youtube.com/watch?v=dDyAgrZQ2b8
-
Навремето един приятел поддържаше редовни контакти с един германец сервизен инженер на Мерцедес който точно по ония години е отговарял за сервизите на Мерцедес в СО МАТ . Тая на въпроса защо са спрели от производство камионите като серия 1632 и двигателите ОМ 403 и подобните отговора бил че с тях ще фалират . Дословно казал вие ще ги карате по 300 години .Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .
- 1 like
Коментар
-
Има ли представа някой, как точно са се обозначавали по заводска спецификация, моделите на ''Volvo F 88'' с колесни формули 4Х2 и 6Х4?
- 1 like
Коментар
-
Всъщност влекачи с тия обозначения(L 4951 и L 4956) са се произвеждали само 1964-65г., (с td96C, 230 коня),преди да въведат F88/G88.Заводските обозначения на 88-ците на снимките следва да са "f88-32" и "fb88-32" за триосния .
Примерно:
https://i.imgur.com/Ecn7FMl.jpg
https://i.imgur.com/X48eHPD.jpg
-
Благодаря, колега! С тези обозначения излиза доста друга информация в нет-а... Ето нещо по въпроса и от бившия наш партньор СССР от времето на СИВ: https://dzen.ru/a/YrNVX4Hcxy2a2JE7
-
Нормално . Стари колеги от СО МАТ са ми казвали че на запад руснаците с руски камион където и да спрат са слагали под двигателя и трансмисията парцали защото глобите за изтекло масло там от край време са жестоки а руски камион да не тече от някъде няма . Та до колкото е възможно са гледали на запад да пътуват с читава техника . Такива волва серия 88 с два водещи моста имахме в първи клон сигурно десетина свалени от СО МАТ Бургас . Влачеха едни тежки ремаркета Шмитс с 3 моста с двойни гуми транспорт на Металснаб обикновено по 40 тона . Караха основно от Кремиковци по София или до базата на Металснаб в Илиенци .Последно редактирано от sek.1; 22-11-23, 06:12.
Активност за темата
Свий
Тук са 3 потребители онлайн. 1 потребители и 2 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар