Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Каране със запалени фарове през деня?

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Каране със запалени фарове през деня?

    )) Бе вие в кой разговор участвате?
    Аз карам на фарове от 80-те. И? И с колан на шосето откакто изобщо се появиха, и никога с колан в града, защото е опасно. И ,И?
    Вредна е задължителността.

    Коментар


    • До: Каране със запалени фарове през деня?

      Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
      На мен лично фаровете и през деня ми помагат. Особено при изпотени или мръсни огледала. При дъжд пък да не говорим. Случвало се е това, че насрещната кола е била с включени фарове да ми спаси ( и на други живота). Понякога разбирам че зад мен има кола само по отблясъка на фаровете.
      От 21г всеки ден карам кола по доста км и съм твърдо за това, че правилно регулираните фарове безспорно са полезни и през деня.
      А опозицията заради самата опозиция е безсмислена.
      Ами изглежда че сме взели книжка преди доста време , та по-добре да въведат задължителни опреснителти курсове
      Даването на пример за използване на фаровете в дъждовно време е вид тафтология. По простата причина , че по закон използването им е задължително ( освен нощем , също и при намалена видимост - разбирай : дъжд , мъгла и снеговалеж ).
      А когато слънцето огрява красивата ни Татковина , допълнителната светлина от фаровете по-добре да е за който иска.
      Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

      Коментар


      • До: Каране със запалени фарове през деня?

        Първоначално публикуван от yossarian Преглед на мнение

        Но да се върнем към фаровете и дневната светлина. Аз до тук не видях нито дума обосновка, защо аджеба карането на фарове през деня е вредно?
        Виждал ли си как някой през деня кара с включени халогени или за да му се виждат новите ксенони на дълги??????
        Култура нямаме не че е вредно.Лично аз предпочитам да карам на фарове на магистралата но за града е тъпо. Пример: караш в колона предния автомобил е с включени фарове(същевременно му светят габаритите),натиска спирачка но ти така си свикнал с това че му свети задницата че не забелязваш стоп сигнала.Сега ще кажеш че габарита свети по слабо от стопа ама нещата са малко по различни.
        Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
        Дий Снайдер

        Коментар


        • До: Каране със запалени фарове през деня?

          Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
          Aха, взех да стоплям. Нещо като по Ботев "В Механата"

          Коментар


          • До: Каране със запалени фарове през деня?

            Първоначално публикуван от yossarian Преглед на мнение

            Но да се върнем към фаровете и дневната светлина. Аз до тук не видях нито дума обосновка, защо аджеба карането на фарове през деня е вредно?
            Ама аз не видях и защо аджеба да е полезно.
            Впрочем , грешка !!! Полезно е за тези с тъмните стъкла , които по правило карат със 150 ( дори и в населено място ) . Мисълта им е :
            " Дай път бе , не вииш ли че съм светнал фаровете ! "
            Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

            Коментар


            • До: Каране със запалени фарове през деня?

              Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
              Ама аз не видях и защо аджеба да е полезно.
              Впрочем защо е полезно, самия ти си написал 4-5 поста по-горе

              Коментар


              • До: Каране със запалени фарове през деня?

                Бъркенато в контакта вкъщи си е твоя работа. Навирането по обществените трафопостове вече не е, ако ме разбираш. В двора у вас карай както искаш, но на пътната мрежа си длъжен да вземеш максималните общоприети мерки, за да намалиш последствията от евентуално произшествие.

                Логиката е проста - в почти всяка катастрофа, единият водач е виновен и изобщо не е задължително да е пернишки голфаджия - случва се. Самият аз карам културно и внимателно, обаче веднъж не видях обърнатия триъгълник на стълба, защото пред него беше цъфнала една череша и гледайки за дясностоящ с 20 -30 км/ч бутнах хвърчащата по главния път баничарка, която след завъртането се натресе странично в кофите и стана една... Шофьорът беше без колан и ако се беше натресал в мен, освен че щях да го закъсам, можеше и той да долети през страничния ми прозорец. Та, юридически виновният съм аз и ако онзи беше пострадал, познай кой щеше да има сериозни проблеми. Логиката е елементарна - полагайки максимални грижи да опазиш себе си, предпазваш и другите, най-малкото от сериозно административно и съдебно преследване. Колко пъти съм виждал патки, които оставят малкото си дете право отзад между двет предни облегалки, толкова пъти съм си представял, че при една моя банална грешка и при елементарна градска катастрофа ще се водя убил дете.

                Айде мислете и за другите малко. Особено тези, които сме над 80 кг и сядаме на задната седалка зад човек с колан отпред, знаейки, че при челен удар ще му направим не "капак" ами ще му вкараме колана между ребрата, ако не си сложим нашия.

                Статистически, коланите са опасни само при абстрактни ситуации, но в преобладаващите случаи не ти позволяват да изхвърчиш напред или настарни от колата. Явно е въпрос на компромис. Да не говорим, че в съвременните коли са абсолютно задължителни, защото пак при банална катастрофа, отварящата се възглавница като нищо може да ти счупи врата и после някой вместо да ти плаща предницата на колата, ще те плаща теб.

                Тук на бул. "Брюксел", където е еднопосочно, сума народ се изби и продължава да го прави и то все очевидно заради несложени колани. Последните, които видях лично бяха преметнало се BMW и излетял шофьор и едно Santa Fe, което изобщо не изглеждаше помляно, а просто треснато отпред, но с еднозначно липсващо половин предно стъкло отляво и още по еднозначно завито нещо с чаршаф пред него. Ако този беше оживял, бюджетът като нищо щеше да плаща за поредния енцефалопат. Това, че не плаща много, не е успокоение.

                Чуждият анонимен опит как да е, обаче хората на баща ми наскоро се целват в един стълб с неговия джип, при което кротко дремещият по средата на задната седалка открива законите на Нютон и горния ръб на предното стъкло, който му отпорва половината скалп. Работата се разминава със сума кръв и няколко десетки шева, т.е. не се е наложило шофьорът да отговаря чак за смъртен случай...

                Коментар


                • До: Каране със запалени фарове през деня?

                  Първоначално публикуван от Obersturmbahnfuehrer Преглед на мнение
                  Колко пъти съм виждал патки, които оставят малкото си дете право отзад между двет предни облегалки...
                  Че е лошо - лошо е. Ама не винаги е възможно да накараш пощръклялото градско дете, дето за разлика от селските си връстници живее в кутийка, вместо в двор с къща, и не тича по цял ден по ливадите, да си седи мирно и кротко в столчето. Просто имай в предвид че има един промеждутък от възраст, в който нито можеш да му обясниш като на що-годе разбиращ човек, нито можеш да го накараш насила.

                  Казвам го, щото в момента ми е на главата. Просто в такива ситуации се опитвам да карам максимално съсредоточено и с повишено внимание.

                  А другото, дето казваш - някой може да загине по твоя вина, защото не си е сложил колана - и да, и не. За мен по твоя (или нечия) вина е катастрофата, ама не би-трябвало да ти натресат и чуждите грешки, ако могат да се докажат. Това че в законодателството е направено така, не го прави правилно.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • До: Каране със запалени фарове през деня?

                    Останах с 9 точки заради поредица от глоби за неизползване на колан.Бях бесен.От къде на каде заради собствената ми безопасност и отношението ми към нея,ще бъда санкциониран.Крадците си ходят необезпокоявани по улиците,а полицията се занимава с мен.

                    Днес прочетох обаче друга гледна точка,изразена от Obersturmbahnfuehrer.Защо да страда човек ако умра поради обстоятелството,че АЗ не използвам колани???Въпроса е риторичен разбира се ,а аз и днес научих нещо.Благодаря на Форума.

                    ПС:Вчера на разходка казах следното:"Не знам каква е била идеята на създателите на форума,когато са го правили,но се е получило нещо прекрасно.Благодаря на всички участници!
                    Някои се раждат риби...малки рибки.С израстването се оформят като дребни риби,като едри риби и като големи балъци.
                    NB !БАЛЪК-РИБА в превод от турски...

                    Коментар


                    • До: Каране със запалени фарове през деня?

                      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                      ... Ама не винаги е възможно да накараш пощръклялото градско дете ...

                      ... Просто в такива ситуации се опитвам да карам максимално съсредоточено и с повишено внимание.
                      Не трябва да има "не е възможно", когато става въпрос за безопасността на децата.
                      Ти, колкото и да си концентриран и внимателен, няма да можеш да направиш абсолютно нищо ако попаднеш в тректорията на някой от хилядите камикадзета по пътищата и улиците ...

                      Първоначално публикуван от adwokat Преглед на мнение
                      ... Защо да страда човек ако умра поради обстоятелството,че АЗ не използвам колани??? ...
                      Остави ги другите хора. Погледни по-близо до себе си. Ти няма да слагаш колан, детето ти ще гледа от тебе, утре също няма да го сложи и в случай на не дай Боже ...
                      Ние не сме неутрални!

                      Коментар


                      • До: Каране със запалени фарове през деня?

                        Първоначално публикуван от adwokat Преглед на мнение
                        Защо да страда човек ако умра поради обстоятелството,че АЗ не използвам колани???
                        Изобщо не е ноебходимо чак да умира някой. Телесна повреда от волана или от предното стъкло е напълно достатъчна, за да се освини работата. Особено ако без колан е пътникът, който даже няма и волан пред себе си.

                        Коментар


                        • До: Каране със запалени фарове през деня?

                          Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                          Остави ги другите хора. Погледни по-близо до себе си. Ти няма да слагаш колан, детето ти ще гледа от тебе, утре също няма да го сложи и в случай на не дай Боже ...
                          Абсолютно правилно.Сенът ми е почти на 6,отдавна се научи да си разкопчава колана,но знае,че коланите са задължителни при пътуване в колата,аз и майка му сме с колани,няма причина той да не е.
                          Последно редактирано от Тодор (Zaarin); 28-09-08, 11:58. Причина: Поправен цитат
                          Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.

                          Коментар


                          • До: Каране със запалени фарове през деня?

                            Абе то за безопасността е хубаво да се говори , но май изместихме темата от фаровете към коланите
                            Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                            Коментар


                            • До: Каране със запалени фарове през деня?

                              Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
                              ... май изместихме темата от фаровете към коланите
                              По-скоро изместването е в посока обсъждане на начина на мислене "Най-мрАзим нЕкой да ми тУрга заповед" ...
                              Ние не сме неутрални!

                              Коментар


                              • До: Каране със запалени фарове през деня?

                                А кво да правим тогава с неврофизиологията? Щото физиолозите казват че това е глупост. Или вече евродепутатките Цуци и Гретхен ще са Последната Инстанция на Истинност в науката? Колко пари са взели от производителите на крушки и платки за управлението им? Колко от катаджиите за вратичката на хранилката? Може ли да погледнем подробностите по фирми и държави?
                                А ако опитаме да схванем че в случая психологическата реакция е ОБЕКТИВНИЯТ природен феномен? И никакъв закон, роден от никакъв неграмотен чиновник, не променя факта че когато НЕПРЕКЪСНАТО говориш глупости на някого, той просто те вкарва в категорията фон, и спира да те чува? Или там да вижда ненужните ти в 95% от времето и ситуациите фарове? Но за сметка на това вече в 100% от случаите пропуска реално опасния автомобил с угасени?
                                Айде да не се лъжем, не само този закон е опасен. Купища и национални, и еврозакони се приемат от хора, които не знаят дори думите, камо ли понятията зад тях. За каране на кола има образователен ценз, за писане на закони - не. Ето това е цялата работа.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X