Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Каране със запалени фарове през деня?

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Re: От: Re: Каране със запалени фарове през деня?

    Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
    Аз пак си карам с толкова, просто работата ми се промени и по-рядко карам на магистрала
    Пепо, карай сега, че после няма да можеш Зима иде, а италианските коли спирали да палят при 2 градуса
    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

    Коментар


    • От: Каране със запалени фарове през деня?

      Първоначално публикуван от GN2355 Преглед на мнение
      Трябва ли, уважаеми колега, да броим за мъжкари индивиди, които си връзват лоста на ръчната с тел, пък после като скочат в трапа, оревават орталъка Или по-добре да палим свещ, следащият път да уцелят пак трап, а не да речем, хмм училищен автобус?
      Аз понеже съм прозд-да помоля да по-ясно обяснение.
      Кой си вързва ръчната с тел, и в какъв трап скача? И що реват после?
      Преполагам, че става въпрос за някаква тема, но не съм я чел. Или поне не си спомням.

      И си държа на мнението. Съвременните модни увлечения нямат нищо общо с истинския живот.
      Ако има такива джигити които да налитат на чужди коли щото не са ги видели заради несветнати фарове-проблемът не е в това дали всички ще светят през деня, или не. Просто на такива изначално не трябва да им се дава книжка. А ако все пак са успели да я вземат-след като не са видели, или още по-лошо-видели са колата която е без фарове през деня, и не са успели да спрат, то тогава трябва да им се отнема правото да карат кола по пътищата. За съжаление напоследък този тип шофьори стават все повече.
      Проблем който няма да се оправи със светването на всякакъв вид светлини по време на светлата част на денонощието.
      Има ли желание-има и начин!

      Коментар


      • От: Каране със запалени фарове през деня?

        Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
        ... Реалният живот няма нищо общо с тези измишльотини.

        Баси, ако тази тема беше в голф форум, или БМВ форум-разбирам, ама тук уж сме събрани мъжкари които могат да карат. ...
        Та, викаш, мъжкарите нЕмат нужда да си пазят особено децата. Що да не го оставиш да щъка свободно на задната седалка. Ако стане нещо и вземе та излезе през предното стъкло, истинският мъжкар няма да се кОси, ами ще си направи друго чавЕ.

        Извинявай, ама това изхвърляне е крайно несериозно! Една голяма част от 1000-та трупа по пътищата годишно са директен резултат от "мъжкарско" каране ...
        Ние не сме неутрални!

        Коментар


        • От: Re: От: Re: Каране със запалени фарове през деня?

          Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
          Пепо, карай сега, че после няма да можеш Зима иде, а италианските коли спирали да палят при 2 градуса
          Аз мислех, че при 5* стават багажа, а ти ми даде още три градуса живот
          И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

          Коментар


          • От: Каране със запалени фарове през деня?

            Първоначално публикуван от GN2355 Преглед на мнение
            Не носят никаква информация, а са свободна интерпретация на статистически (?) данни от журналист, който не е в състояние да състави едно граматически и смислово издържано изречение.
            901 души са загинали на пътя през 2009 г. Те са с около 100 души по-малко в сравнение с последните няколко години и са най-малкият брой в черната статистика от 1967 г. насам, съобщиха от МВР.

            Така и не разбирам какъв ви е проблема, колега. Нито аз съм го написал, нито искам да са повече загиналите.. Фактите са си факти.
            п.с. и друг път съм го казвал: имам над милион километри, а каско и ГО не съм ползвал.А ГО плащам от мно... го години. /1973г/

            Коментар


            • От: Каране със запалени фарове през деня?

              Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
              901 души са загинали на пътя през 2009 г. Те са с около 100 души по-малко в сравнение с последните няколко години и са най-малкият брой в черната статистика от 1967 г. насам, съобщиха от МВР.

              Така и не разбирам какъв ви е проблема, колега. Нито аз съм го написал, нито искам да са повече загиналите.. Фактите са си факти.
              п.с. и друг път съм го казвал: имам над милион километри, а каско и ГО не съм ползвал.А ГО плащам от мно... го години. /1973г/
              Ако 1967 не е първата година, в която се събират данни, всяко число между 1000 и 902 за жертви през 1967, удовлетворява горните две изречения, но не и:

              Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
              ...2009г загиналите са толкова, колкото 1967г?
              П.С. Каско и ГО били скъпи, докато има тарикатлъци ще са скъпи, но това излиза от рамките на настоящата темата.
              Последно редактирано от GN2355; 07-11-11, 21:09.

              Коментар


              • От: Каране със запалени фарове през деня?

                Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                Та, викаш, мъжкарите нЕмат нужда да си пазят особено децата. Що да не го оставиш да щъка свободно на задната седалка. Ако стане нещо и вземе та излезе през предното стъкло, истинският мъжкар няма да се кОси, ами ще си направи друго чавЕ.

                Извинявай, ама това изхвърляне е крайно несериозно! Една голяма част от 1000-та трупа по пътищата годишно са директен резултат от "мъжкарско" каране ...
                Първо нека да разграничим "мъжкарското" каране от истинското, разумно такова. Това което аз разбирам под "мъжко" няма много общо с това което имаш предвид в поста си. И аз съм против такива комплексари които се изживяват като успели "мъже" посредством колите си.

                Относно децата-изумен съм от изкаване от този вид от човек именно като теб.
                Нима теб са те возили в детска седалка? Мен не са ме. И аз не съм возил моите деца в такива. И много други пак така. И не са два три случая, а са стотици хиляди. И какво-децата ни да не са нещо увредени?
                Знам какъв е контраотговора-по онези времена нямаше толкова коли, и толкова джигити. Но и сега те не са чак толкова, че да са нерешим проблем. Много по-лесно е да се реши проблема с джигитите, но нали се пъчим да сме еврогейци-вдигаме и ние крака да ни подковат...

                Чакам момента в който ще ни задължат(нас мъжете) да имаме поне един полов контакт с мъж. Сега е лудост да се твърди това, но и преди 20 години беше смешно да се твърди, че като караме на фарове през деня ще имаме по-добър шанс да оцелеем в движението.

                Та запасявайте се с вазелин. Казват, че по-малко боляло. И си светнете фаровете. Или както е модно по модните телевизии-"запалете" ги.
                Има ли желание-има и начин!

                Коментар


                • От: Каране със запалени фарове през деня?

                  Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                  ... но не съм я чел...
                  Дали си чел - незнам, но определено си я писал

                  Коментар


                  • От: Каране със запалени фарове през деня?

                    Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                    ... Относно децата-изумен съм от изкаване от този вид от човек именно като теб.
                    Нима теб са те возили в детска седалка? Мен не са ме. И аз не съм возил моите деца в такива. И много други пак така. И не са два три случая, а са стотици хиляди. ...
                    Изобщо не трябва да се изумяваш! Като баща на 4 броя имам сериозно отношение към безопасността на децата.

                    Когато съм бил на възраст за седалка, не само не са ме возили в детска седалка, ами изобщо не са ме возили на кола. Просто защото родителите ми тогава не са притежавали такава, както и по-голяма част от хората като тях.

                    Това, че ти не си слагал децата си в седалка и нищо не се е случило, може само да те радва, но не означава нищо. Просто сте имали късмета да не попаднете в ситуации, заради каквито е наложено изискването за детските седалки. Други не са имали този късмет ...

                    Аз мога да ти дам 3 примера, които според мен илюстрират необходимостта от седалки. Като дете моя близка се е возила на задната седалка така, както често виждаме да го правят децата, застанала по средата между предните облегалки. При лека катастрофа е изхвърчала напред и се е забила в предното стъкло. Имала е късмета да се отърве с леки наранявания и уплаха. Ами ако ударът е бил по-силен?

                    Другите 2 примера са с моите деца, от времето, когато още не бях стигнал до извода, че децата трябва да се обезопасени на задната седалка.
                    Пътуваме си на екскурзия с 3 броя отзад. Без колани, без столчета или седалки. Надлежно съм цъкнал детската блокировка на задните врати, за да не могат вратите да се отварят от вътре. Да, ама при една от почивките, голямата, без да я забележа, цъкнала лостчето на задна дясна и изключила блокировката. И в един момент синът дръпна ръчката и задна дясна зейна отворена. Няма да ти обяснявам какво преживях докато успея да спра. Добре, че това се случи в десен завой, та центробежната сила действаше в посока обратна на вратата. Ако завоят беше на другата страна, можеше и да нямаме късмет ...

                    Пак така си пътуваме, карам някъде с 90-100 и в един момент малката щерка ми се мята изотзад и яко ми закрива очите с две ръце. Докато я накараме да ме пусне минаха няколко секунди. При по-малко късмет можеха и да са фатални ...

                    Така че, аз съм твърдо убеден, че децата на задната седалка трябва да са вързани. Както за тяхна безопасност, така и за безопасността на другите. За мен е пълна липса на отговорност към собствените деца да се пести точно от това.
                    Направо пък безумие е това, което виждам да правят немалко възрастни - седят на задната седалка без колан и държат малко дете в ръце. При един удар няма начин да успеят да задържат детето. А, дори и да го задържат, няма да могат да задържат себе си на място и е много вероятно детето да се окаже между тежък възрастен и предната облегалка ...

                    Ама, ще кажеш, то на теб няма да се случи. Дай Боже! Ама ако стане?
                    То по твоята логика, ще рече човек, че няма нужда от, примерно, противопожарни инсталации в хотелите. Аз колко съм спал по хотели, пък никъде не е станал пожар, нали! Да, ама като бях новобранец в туризма горя хотел "Мусала" на Боровец. Тогава нямаше такива "гейски" изисквания за безопасност, та хем противопожарни инсталации нямаше, хем и аварийните изходи били задръстени. Изгорели хора, задушени хора, потрошени от скокове през прозорците на заледения бетон долу хора ...
                    Ние не сме неутрални!

                    Коментар


                    • От: Каране със запалени фарове през деня?

                      Какво общо имат запалените фарове с всичко изброено до тук .... Един вади статистики, друг обяснява как се гордее с факта, че не си връзвал децата, трети е отнесен от вихъра и говори напълно несвързано и то навсякъде .... та стигнахме и до "мъжкари" , до Голф форум и хомосексуални ... моменти ....
                      Как може за толкова важни неща, които повишават сигурността ни да се гъбаркате с такива "леки" постове...
                      И понеже аз , както и др. съм фен на VW примерно та пиша и в др. форум... та защо си мислите че като карате джипки сте по-мъжкари от някой пич с поло ...Нее, не ме разбирайте погрешно, отговори не очаквам и не искам ....

                      Ако си прочете постовете някои, ще разберете, защо на балканите положението е такова и какво означава етно-психология ....
                      Напълно подкрепям Чавдар за написаното относно сигурността !

                      П.П Аз също забелязвам, че напоследък шофьорите са много по-колегиални от преди и това не е заради скъпия бензин слава Богу
                      sigpic УАЗ-452

                      Коментар


                      • От: Каране със запалени фарове през деня?

                        Чавдаре, винаги пишеш реални и проверени неща, винаги съм харесвал да те чета. И сега така.
                        И въпреки, че има много истина в това което си написал-смея да противореча.

                        Да попитам-защо игнорираш моите примери, а показваш твоите?
                        Аз също знам примери които могат да ме опровергаят, има и други които съм написал.
                        И все пак-кои са преобладаващите?
                        Друг въпрос-Ако детето е в сертифицирана по всички евроенкапкраштестове седалка, и шофьорът поради собствена глупост спре на ЖП прелез, и в това време влети влака-какво ще стане? А, щях да забравя-колата е с всички екстри в отношение на безопасността.

                        Знам отговора, и всеки го знае. Искам да кажа, че безопасността при шофиране е функция преди всичко на вниманието на каращия.

                        Друг пример-с тестове е установено, че ако седалките в самолетите са обърнати обратно-пътниците да гледат назад вместо напред-жертвите при евентуални катастрофи ще са по-малко. Но всички седалки са обърнати напред. Защото обърнатите назад седалки напомнят на пътниците за катастрофа, и те няма да се качат на този самолет. Въпреки, че е по-безопасен.

                        Та всичко опира до правенето на пари, а да накараш масово хората да имат нужда от твоя продукт защото така се чувстват(ключовата дума е "чувстват") в безопасност е доста добре за успеха на бизннеса.

                        В реалния живот нещата са доста по-различни.
                        Но психологията е силно нещо. Като млад се увличах по нея, но така и не се наканих да започна да я уча. Сега го отчитам като грешка. Можех да спечеля доста пари от наивни потребители.
                        Има ли желание-има и начин!

                        Коментар


                        • От: Каране със запалени фарове през деня?

                          Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                          Но психологията е силно нещо. Като млад се увличах по нея, но така и не се наканих да започна да я уча. Сега го отчитам като грешка. Можех да спечеля доста пари от наивни потребители.
                          Той и чичо Джобс не е учил психология.


                          Само едно нещо да ви светна, хипер обезопасяването на всичко води до деца и по-късно зрели хора със закърнели функции на мозъка. Не са не научили да се учат от грешките си.
                          И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                          Коментар


                          • От: Каране със запалени фарове през деня?

                            Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                            Чавдаре, винаги пишеш реални и проверени неща, винаги съм харесвал да те чета. И сега така.
                            И въпреки, че има много истина в това което си написал-смея да противореча.

                            Да попитам-защо игнорираш моите примери, а показваш твоите?
                            Аз също знам примери които могат да ме опровергаят, има и други които съм написал.
                            И все пак-кои са преобладаващите?
                            Друг въпрос-Ако детето е в сертифицирана по всички евроенкапкраштестове седалка, и шофьорът поради собствена глупост спре на ЖП прелез, и в това време влети влака-какво ще стане? А, щях да забравя-колата е с всички екстри в отношение на безопасността.

                            Знам отговора, и всеки го знае. Искам да кажа, че безопасността при шофиране е функция преди всичко на вниманието на каращия.

                            Друг пример-с тестове е установено, че ако седалките в самолетите са обърнати обратно-пътниците да гледат назад вместо напред-жертвите при евентуални катастрофи ще са по-малко. Но всички седалки са обърнати напред. Защото обърнатите назад седалки напомнят на пътниците за катастрофа, и те няма да се качат на този самолет. Въпреки, че е по-безопасен.

                            Та всичко опира до правенето на пари, а да накараш масово хората да имат нужда от твоя продукт защото така се чувстват(ключовата дума е "чувстват") в безопасност е доста добре за успеха на бизннеса.

                            В реалния живот нещата са доста по-различни.
                            Но психологията е силно нещо. Като млад се увличах по нея, но така и не се наканих да започна да я уча. Сега го отчитам като грешка. Можех да спечеля доста пари от наивни потребители.
                            Колега и това е така факт! Ама защо се стига до тези спорове, само че трябва да караме на фарове, аз карам постоянно и ми е по-комфортно ....Доказано е че е и по-безопасно за всички ....Никой не е казал, че като пуснем фаровете джигитете ще се кротнат, няма за съжаление...
                            sigpic УАЗ-452

                            Коментар


                            • От: Каране със запалени фарове през деня?

                              Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                              ... Да попитам-защо игнорираш моите примери, а показваш твоите?
                              Аз също знам примери които могат да ме опровергаят, има и други които съм написал.
                              И все пак-кои са преобладаващите?
                              Друг въпрос-Ако детето е в сертифицирана по всички евроенкапкраштестове седалка, и шофьорът поради собствена глупост спре на ЖП прелез, и в това време влети влака-какво ще стане? А, щях да забравя-колата е с всички екстри в отношение на безопасността.

                              Знам отговора, и всеки го знае. Искам да кажа, че безопасността при шофиране е функция преди всичко на вниманието на каращия. ...
                              Нищо не игнорирам. И, в същност, какви точно примери си дал? Че си возил децата си без седалка и нищо не се случило? Ами и аз съм го правил на времето. Имали сме късмет.
                              Това със спирането на ЖП прелез не го смятам за сериозно. Естествено, че има и винаги могат да си посочат ситуации, в които никакви предпазни средства няма да помогнат. Въпросът е каква е вероятността те да се случат? Каква е вероятността поради глупост да спреш на прелез и да те блъсне влак, и каква е вероятността от сблъсък при относително ниски скорости при ежедневно каране в град с интензивен трафик.

                              И недей да забравяш, че ти може да си супер внимателен и добър шофьор, но нямаш никакъв контрол върху останалите участници в движението. Не знаеш кога и откъде ще ти изхвърчи някой джигит, пиян, разсеян или просто обикновен некадърник, който е загубил контрол над колата си, не е видял червения светофар или тебе.

                              Катастрофи на ж.п. прелез стават няколко пъти в годината. Сблъсквания между автомобили в градовете стават хиляди. Едно необезопасено бебе или малко дете може да бъде сериозно наранено или да загине, дори и при сравнително леки удари, които иначе биха се разминали само със смачкани тенекии. Ей за такива случаи са седалките. Не за 20 кълбета с 200 км/ч.
                              Ние не сме неутрални!

                              Коментар


                              • От: Каране със запалени фарове през деня?

                                Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                                Само едно нещо да ви светна, хипер обезопасяването на всичко води до деца и по-късно зрели хора със закърнели функции на мозъка. Не са не научили да се учат от грешките си.
                                Това в психологически план. Знам и други примери как престараването в някои област също вреди на децата ни, но не искам да ги казвам, че има хора които уважавам, а ще се почувстват обидени.

                                Изобщо-много заблуди и престараване. Което не е задължително свързано с успех. Даже в много случаи се получава обратния ефект. Ама карай-нали е модерно да се действа по европейски...

                                Първоначално публикуван от JC_Явор Преглед на мнение
                                .Доказано е че е и по-безопасно за всички
                                Това от кого?
                                Ама наистина. Не разни статистики които всеки може да си поръча, и филмчета от еуроенкап.

                                Както по-нагоре в темата някой беше писал-за безопасността на пешеходците-те трябва да носят лампа с оранжева мигаща светлина. Всеки да си мисли как да си носи акумулатора. А който не може да го носи- да не излиза от апартамента.
                                Има ли желание-има и начин!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X