Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Каране със запалени фарове през деня?

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Каране със запалени фарове през деня?

    http://dadrl.hit.bg/

    Ето ви "нещо против фаровете през деня" -
    не казвам, че това изразява моето мнение по въпроса. Тълкуванието и подборът на данните им са тенденциозни, но има върху какво да се замисли човек.

    Коментар


    • До: Каране със запалени фарове през деня?

      Учете материалната част. Всички коли имат светлинен клаксон.

      Хм. Не видях нищо тенденциозно в аргументите.

      Коментар


      • До: Каране със запалени фарове през деня?

        Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
        Учете материалната част. Всички коли имат светлинен клаксон.

        Хм. Не видях нищо тенденциозно в аргументите.
        На Ужаската ми няма Превключвателят къси/дълги е с крак
        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

        Коментар


        • До: Каране със запалени фарове през деня?

          Че кво му е лошото?))
          След 300 километра нощем по шосето малко танцуваш без да го знаеш като слезеш, ама ти избирай да спреш където има музика. Изобщо не ти обръщат внимание, проверено е!))

          Коментар


          • До: Каране със запалени фарове през деня?

            Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
            Че кво му е лошото?))
            След 300 километра нощем по шосето малко танцуваш без да го знаеш като слезеш, ама ти избирай да спреш където има музика. Изобщо не ти обръщат внимание, проверено е!))
            Няма толкова дълга нощ, че да минеш 300км. с УАЗ))) Освен на Полярния кръг
            "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

            Коментар


            • До: Каране със запалени фарове през деня?

              Стига бе, да не е нещо счупен? Или са натоварил много блондинки. Блондинките много ги претоварват, с тях хич не вървят. Нови, правени, всякакви - не вървят.

              Коментар


              • До: Каране със запалени фарове през деня?

                )))) Ще погледна в кучкарника отзад. Може да съм забравил някоя да си блондинства
                Последно редактирано от Scrapheap; 02-01-08, 19:51.
                "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                Коментар


                • До: Каране със запалени фарове през деня?

                  Първоначално публикуван от Иван Алексиев Преглед на мнение
                  За лош мой късмет София е в западният край на страната ни и съответно сутрин обкновенно пътувам срещу ниското слънце а вечер връщаики си срещу залеза, сами се досещате, че фаровете на насрещно движещите се коли ми помагат много. След като шофьорите сами не се досещат кога могат да облекчат колегите си и да защитят по-добре от злополуки себе си по добре да е закон.
                  Ей тука убий ме, но не можах да разбера как факта, че София се намира в западна България ти определя дали сутрин ще пътуваш срещу слънцето, а вечер срещу залеза ?

                  Предпазването от забравяне на фаровете както във включено така и в изключено положение се решават елементарно. Слагаш едно нармално отворено реле към веригата на светлините (фарове габарити) релето се управлява от лампата за зареждане на акумолатора, кагато тя изгасне затваря веригата и подава захранване от клема 15 към веригата на светлините. При махане на контакта ток в клема 15 няма нямаш както фарове така и габарити. През цялото време копчето за светлините е в положение изключено. Разбира се на цялата допълнителна верига може да се сложи ц-ка ключе да я шунтира при нужда. Печелиш невъзможност да забравиш както да включиш фаровете така и да ги изключиш, а освен това удължаваш живота на оригиналният превключвател които често пъти се скапва от много щтракане не маловажно е че на практика стартера върти на загасени фарове а не като на доста от моделите автомобили у нас.
                  Общо взето това е номер от кръжок по електротехника но не малко майстори ще ви отрежат главата ако ги карате да измислят и автоматизират управлението на фаровете.
                  Това пък хептен не го разбрах. Ако можеш пусни схема, че ми е много интересно. После ще ти кажа, как тая хитрина може да коства живота на някой. Така че, както казват големите автомобилни концерни "Ти мигача остави на нас !"

                  За фаровете мисля, че са донакъде полезни, но адски ме дразни плиткоумната еуфория и кампанийност. Не знам защо, но това ми напомня за некомпетентната наивност на журналистите и тяхната глупава пропаганда. С меден глас и лаишки думи те облъчват от екрана или спикъра като инфантилен олигофрен с някаква теза, която по някаква причина са възприели чрез поръчение.
                  Според мен :
                  Карането на фарове скапва по-бързо акумулатора, особено на къси разстояния в задръстване.
                  Крушките горят. Нажежена волфрамова жичка се разтяга и къса по-лесно отколкото студена жичка, когато караме по дупките.
                  За разхода може да се посмята, но фаровете са си около 200 вата, а тая мощност не пада от небето. На фона на общата двигателна мощност обаче е нищожна. Например за малолитражка с 20квт е едва 1%

                  Понякога включените светлини през деня по-скоро пречат, например :
                  В слънчев зимен ден, карате зад кола без трети стоп (болшинството от коли). Слънцето е зад гърба ви и грее в стоповете на колата пред вас. Разликата в яркостта от габарити до стопове, е по-малка отколкото от напълно загасени фарове до светнати стопове. Може и да не забележите, че човека отпред спира.
                  Друг случай - кръстовище :
                  Чакате на кръстовище и докато гледате в светофара, хвърляте по едно око на насрещностоящата колона от коли с грейнали фарове. Един, или няколко обаче са дали ляв мигач и възнамеряват да правят ляв завой. Обаче мигач захвърлен в съзвездие от блеснали фарове е по-трудно да се забележи, от мигач на беззвездно небе. Няма да споменавам белите, кристални и други модни пътепоказалци.
                  Отново кръстовище и/иликолона от автомобили. Зад вас обаче, за нещастие се е лепнала висока паркетна жипка със стриктен към законите на Р.Б. водач, която ви изгаря ретината и оголения врат през трите огледала за обратно виждане с електродъгови ксенони на 10КК

                  Изобщо примери колкот' щеш.

                  Коментар


                  • До: Каране със запалени фарове през деня?

                    Ми, ако често ходиш в командировки от София ще знаеш ... Вечно караш срещу слънцето. Така и започнах да пътувам нощем.

                    Коментар


                    • До: Каране със запалени фарове през деня?

                      Аха, проясни ми се малко.
                      Не ходя в командировки често, освен това що пък трябва човек да ходи в командировка само на изток от София? Карай, явно колагата е пропуснал да спомене, че става дума за пътувания извън София. Аз си викам, че си ходи на работа в центъра и му блести слънцето.

                      Коментар


                      • До: Каране със запалени фарове през деня?

                        А аз започнах да ходя в командировка да Сливница

                        Коментар


                        • До: Каране със запалени фарове през деня?

                          Ти си се уредил) Обаче на колегата Иван му е тясно в София, той е баровец. И кво да прави като повечето държава е на изток ...

                          Коментар


                          • До: Каране със запалени фарове през деня?

                            И в София и в Злокучене слънцето изгрява от изток, ако пътуваш натам(посока изток) би трябвало да ти свети в очите.Когато застанеш на светофара и слънцето заслепява дори мигачите!!!Или слънцето се е усилило или ти недовиждаш.Сори ама чак пък толкоз.Реглажа на фаровете се състои в твоята теза.АКО СПАЗВАМЕ ЗАКОНИТЕ, КОЛКОТО И ДА СА ЛОШИ ЩЕ Е ПО-ДОБРЕ.А не -Дайте да вървим наопаки.
                            Grand Cherokee WJ 4.7 V8
                            Това е положението.

                            Коментар


                            • До: Каране със запалени фарове през деня?

                              Бе ... Това може да е важало в разни Римове и Англии. Пробвай да слушаш една седмица обаче нашия парламент. Приемат на ура очевидно глупав и неработещ закон. Следващият ден започват с приемане на закон за изменение и допълнение на вчерашния. Понеже поне някой се е събудил и е вдянал кви пиянски или други невменяеми истории са свършили вчера. И така със всичко. Така че да не спазваш такива закони хич даже не е грях. Особено като не ги спазват измислячите им.
                              12% рейтинг, що ли, а?)) Къде да е кварталният пияница има повече.

                              Коментар


                              • До: Каране със запалени фарове през деня?

                                Абе не им обяснявайте повече ! Нека си карат хората на фарове и да са доволни от това. Аз поне имам още една причина да се радвам като излизам от БГ - Още на терминала гася фаровете...
                                П.П. А в Македония движението е още по безопасно , там цяла година карат на фарове
                                Последно редактирано от superMAX; 03-01-08, 01:26.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X