Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Караме на фарове през цялата година!

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Караме на фарове през цялата година!

    Първоначално публикуван от VHS Преглед на мнение
    ...Идеята е да се изравни използването на дългите и късите, тъй като на крушките горят късите и се сменя цяла крушка за тях.
    Ще ме извиняваш, но е пълна идиотия цялата концепция за крушка с две светлини (тип Н4). И двата ми автомобила са с Н1 и не ми пука точно какво гори и колко гори - един OSRAM NightBraker ми е 10 лв. и кара повече от година.
    То, ако и от крушки почнем да пестим...
    "Смъртта е по-лека от перо, Дългът е тежък като планина" - Мейджи, император на Япония

    2007' Jeep Cherokee KJ 2,8 CRD

    Коментар


    • От: Караме на фарове през цялата година!

      Първоначално публикуван от Павлин Андреев Преглед на мнение
      Ще ме извиняваш, но е пълна идиотия цялата концепция за крушка с две светлини (тип Н4). И двата ми автомобила са с Н1 и не ми пука точно какво гори и колко гори - един OSRAM NightBraker ми е 10 лв. и кара повече от година.
      То, ако и от крушки почнем да пестим...
      Напълно те подкрепям и освен това това изравняване може да щади крушката, но в никакъв случай не щади очите на насрещно движещите се. Като стане време за каране на фарове, направо ми е мъка от заслепяващи фарове на "колеги" пестящи крушки, турбо ксенони монтирани на фарове непригодни за това и всякакви други вариации на тема светлини.
      http://www.nakladkibg.com
      накладки, спирачни дискове, съединители

      088 8613380

      Коментар


      • От: Караме на фарове през цялата година!

        А, по въпроса за ксенон светлините бях пуснал тема тук преди година, но някои хора ме изядоха с парцалите, защото съм искал да им ограничат "свободите"!!!
        Ето я и темата.
        Общо взето - тъжна история...
        "Смъртта е по-лека от перо, Дългът е тежък като планина" - Мейджи, император на Япония

        2007' Jeep Cherokee KJ 2,8 CRD

        Коментар


        • От: Караме на фарове през цялата година!

          То дневното светене трябва да се отмени и за зимата, камо ли да ни карат да светим и през лятото.
          Излишно пресилване на тема безопасност, реално с нищо не помага. Не пречи де, ама и не помага.
          Отделно от това се отнема едно средство за заостряне на вниманието на насрещните коли-ако имаш нужда от "коридор" защото караш жена си в родилното, или нещо по-лошо-като светнеш с фаровете това показва на околните, че тази кола е по-особена, и може да те пуснат да минеш.
          Аз лично съм се възползвал от това. Е, свирех с клаксона, и ползвах светкавицата, ама все пак...
          Има ли желание-има и начин!

          Коментар


          • От: Караме на фарове през цялата година!

            Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
            То дневното светене трябва да се отмени и за зимата, камо ли да ни карат да светим и през лятото.
            Излишно пресилване на тема безопасност, реално с нищо не помага. Не пречи де, ама и не помага...
            Аха, те затова скандинавците са го приели за стандарт. Същите онези, които са въвели триточковите колани и куп още неща, които ти помагат да останеш жив...

            След 1950 година колите на Волво придобиват репутация на безопасни атомобили, започвайки през 1944 със използването на трислойно предно стъкло при моделите PV. Серията PV е сред първите автомобили със т.нар. "безопасно купе". Екипа дизайнери на Волво изобретява 'safety cage' и 'crumple zone' концепциите, при които пътниците са предпазени от здрава клетна около тях, а енергията от удара при катастрофа се абсорбира от елементите около клетката. Волво също така са изобретатели на предпазния колан със три-точково заключване, приложен за първи път през 1957 и наложен като стандарт при колите им през 1959. Всички тези системи за безопасност в днешни дни са стандарт за всички автомобили и са причина за спасяването на много човешки животи.
            Волво са компанията произвела първа омекотени автомобилни табла в края на 1956 при модела Amazon. В края на шейсетте разработват първата детска седалка гледаща назад. В средата на осемдесетте въвеждат горната стоп светлина. Модела 960 въвежда триточковия колан за средната задна седалка. През 1991 въвеждат системата Side Impact Protection System (SIPS) при моделите 940/960 и 850. През 1998 Волво представя системата Whiplash Protection System (WHIPS), а през 2004 представя системата BLIS която информира водача за наличие на превозно средство в мъртвата зона на огладалата му. От същата година всички автомобили на Волво се продават със система за включени фарове през деня. Някои от системите за сигурност са прехвърлени и към продуктовите гами на собственика Форд.
            Пък и къде ще помага - друго си е да си карам колата, която е барутносив металик на мокър асфалт и на смрачаване. Хеле пък ако има и мъглица, ехей... Вижда се от километри, толкова се отличава от пътя, че направо вади очи!
            "Смъртта е по-лека от перо, Дългът е тежък като планина" - Мейджи, император на Япония

            2007' Jeep Cherokee KJ 2,8 CRD

            Коментар


            • От: Караме на фарове през цялата година!

              Я да питам - в ясен слънчев ден както си връткам безгрижно педалите и ако срещу мен лети "ксенонов тюних", дЕдо с москвича зад мен дали ще ме отчете? Или после ще се почесва виновно по главата? Това за в града става въпрос. Което ме подсеща - в скандинавия велосипеди и мотори карат ли, че не съм бил напоследък там?

              Коментар


              • От: Караме на фарове през цялата година!

                Павлине, не се прави на ударен. Изобщо не става въпрос за мрачен ден, или по здрачаване, тогава нормалните хора си пускат фаровете и без закон.

                Гадното е, че посред бял ден през Юли изобщо не е необходимо да светиш за да те видят. Пък ако ще и барутносив да си.

                В някоя от няколкото теми по този въпрос бях питал дали има статистика с колко намаляват катастрофите заради това, че светим и през деня. Май никой не ми отговори...
                Има ли желание-има и начин!

                Коментар


                • От: Караме на фарове през цялата година!

                  За Дания и Швеция ти гарантирам, че това е най-масовият транспорт (велосипедите имам предвид) в градовете. И в двете страни е задължително движението на фарове през цялата година.

                  Какво значение има дали и кога са ти светнати фаровете? Какво губиш? А, за статистиката - ето за България. 5% си е цифра при жертвите у нас. Особено ако пък жертвата е някой твой роднина, нали?
                  Последно редактирано от Павлин Андреев; 30-06-12, 21:43.
                  "Смъртта е по-лека от перо, Дългът е тежък като планина" - Мейджи, император на Япония

                  2007' Jeep Cherokee KJ 2,8 CRD

                  Коментар


                  • От: Караме на фарове през цялата година!

                    Аха.
                    Значи ще чакам и тук да стане най-масовия с всичко произтичащо от това и тогава да се вра между ксеноните, ясно. До тогава като видя летящ и искрящ в насрещното, ще отбивам да не ме отнесе попътния.

                    Щом е да се спаси живот - готов съм.

                    п.п. Това не е статистика а писаница в електронен вестник. Дай нещо по-стойностно!

                    Коментар


                    • От: Караме на фарове през цялата година!

                      Първоначално публикуван от сто Преглед на мнение
                      п.п. Това не е статистика а писаница в електронен вестник. Дай нещо по-стойностно!
                      Това достатъчно стойностно ли е?

                      Обърни внимание на страница 234 и 235. Цифрите са, хм, впечатляващи...
                      "Смъртта е по-лека от перо, Дългът е тежък като планина" - Мейджи, император на Япония

                      2007' Jeep Cherokee KJ 2,8 CRD

                      Коментар


                      • От: Караме на фарове през цялата година!

                        Първоначално публикуван от Павлин Андреев Преглед на мнение
                        Какво значение има дали и кога са ти светнати фаровете? Какво губиш? А, за статистиката - ето за България. 5% си е цифра при жертвите у нас. Особено ако пък жертвата е някой твой роднина, нали?
                        За губене-нищо не губя, освен това дето го написах в по-предния си пост-губиш възможност да изостриш вниманието на другите шофьори със светнатите си фарове, но да кажем, че на малко хора ще е нужно, и може да се справят и без това.
                        Въпросът е с подражаването във всичко(даже и в лошото понякога) на запада. Те са си го измислили за тях, и може би работи, там не са глупави, даже напротив, но нашичките като видяли, че подковават вола...

                        Статистиката добре, показва някакъв резултат, ама нещо не и вярвам. Особено когато е публикувана в "нашите" медии.
                        Знам-излиза, че искам статистика, и като ми се даде-не я признавам, и това е смешно, но е така. Няма логика по която светеща кола в ясен слънчев ден да е по-малко опасна от несветеща.
                        Ако толкова искат да намалят катастрофите-да вземат мерки за контрол върху спазването на закона и правилника. Ама как-там има пари, не може да се пипа. По-лесно е да се правим, че вършим нещо, а тълпата да ни аплодира и да върви след глупостите ни. Пък с това задължение вкараха още една хранилка-и там има някакви пари, та не съм изненадан, че сега искат да го направят целогодишно.

                        В Скандинавието не е ли почти целогодишно кофти време? Не, че е само валежи и вихрушки, но мрачните дни(в които светенето има смисъл) са доста повече от нашите.
                        Има ли желание-има и начин!

                        Коментар


                        • От: Караме на фарове през цялата година!

                          Не, че разбирам много от английски, но на бегъл преглед не видях нищо за 5% в България. Греша ли?

                          Коментар


                          • От: Караме на фарове през цялата година!

                            Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                            Статистиката добре, показва някакъв резултат, ама нещо не и вярвам. Особено когато е публикувана в "нашите" медии.
                            Дадох статистика и от небългарски авторитетен източник.

                            Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                            В Скандинавието не е ли почти целогодишно кофти време? Не, че е само валежи и вихрушки, но мрачните дни(в които светенето има смисъл) са доста повече от нашите.
                            Имат прекрасни лета, слънчевите дни не са малко дори и през зимата. Да не говорим, че в Швеция се случва и да няма сняг през зимата в южните части. Така че и това не върви.
                            "Смъртта е по-лека от перо, Дългът е тежък като планина" - Мейджи, император на Япония

                            2007' Jeep Cherokee KJ 2,8 CRD

                            Коментар


                            • От: Караме на фарове през цялата година!

                              Най-най малката файда е, че ако искаш да изпреварваш и срещу теб се вижда автомобил и му светят фаровете, знаеш, че идва срещу теб. В лятна жега и мараня понякога е трудно различимо при липса на светлини.

                              Коментар


                              • От: Караме на фарове през цялата година!

                                Първоначално публикуван от сто Преглед на мнение
                                Не, че разбирам много от английски, но на бегъл преглед не видях нищо за 5% в България. Греша ли?
                                5% в България са статистика на КАТ. На мен и на написано в Internet, което се среща като доста резултати в Google, явно нямаш доверие. КАТ имат телефон и e-mail на страницата на МВР. Съгласно закона за достъп до информация, ти можеш да изискаш официално становище и те нямат право да не ти отговорят. От това по-официално, здраве!

                                А англоезичната статистика показва, с колко са намалели катастрофите при въвеждането на правилото за включени фарове през деня в страните пионери в областта на автомобилната безопасност. Не търси под вола кон...
                                "Смъртта е по-лека от перо, Дългът е тежък като планина" - Мейджи, император на Япония

                                2007' Jeep Cherokee KJ 2,8 CRD

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X