До: кални гуми и слаба проходимост в сняг
	
		
			
			
				
	
Те зимните гуми имат предимство на сняг до 3 см с твърда настилка отдолу и заледени участъци, оттам нататък файдЪ никаква.
Може би тук е редно да се отбележи и, че топлата вода се използва по- често за къпане, отколкото за пиене, но пък и по тази теза може да се поспори

							
						
					
					Първоначално публикуван от Чавдар (V93)
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Преглед на мнение
								
							
						
					
				
				
			
		Те зимните гуми имат предимство на сняг до 3 см с твърда настилка отдолу и заледени участъци, оттам нататък файдЪ никаква.
Може би тук е редно да се отбележи и, че топлата вода се използва по- често за къпане, отколкото за пиене, но пък и по тази теза може да се поспори


							
						
							
						
. Както за скали, така и за Скалистите планини, а там и няг има. Става и за пясък, кал, трева и какво ли не. Измислена гума на добра цена. Всетеренна, предимно за офроуд. Сравнено с БФГ АТ, бих казал, че  БФГ-то е всетеренна гума предимно за асфалт
. С едното може да си позволиж леки забешки извън пътя, с другото по пътя.
сняг мек твърд лед кал завирах я къде ли не ега се спре 



							
						
. Както всички знаете, Ниавата има блокаж само на централния диф. По слеб двигател. Значи гумите му са по добри и от тия на НАСА 
.

Коментар