Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Карнивал Круиз, новият Титаник,

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Карнивал Круиз, новият Титаник,

    За Hanse-то вече ми стана ясно. Не че по моята лодка нямаше идиотщини. Задбордната вода за охлаждането на двигателя минаваше през филтърче с рамерите на чашка за еспресо, което е предназнаено да филтрира водата от танковете със сладка вода към мивката, после минаваше през vented loop от смукателната страна на помпата! За да е разкоша пълен- филтърчето беше 10см под водолинията! Лодката се е крепяла на вода, благодарение на пластмасовото капаче/чашка на филтърченцето. Цялата тази хубавина е монтирана в САЩ, след регата OSTAR от оторизиран механик на Volvo Penta под наблюдението на наш бележит ветроходец и е доплавала от Флорида до Бургас.
    Та какво да му се смея на акъла на чорбаджията на Hanse-то?
    Вие да сте здрави.
    There is no dark side of the moon really. As a matter of fact it's all dark.
    No wahalla.

    Коментар


    • От: Карнивал Круиз, новият Титаник,

      Разликата между тебе и него е,че ти го разбираш от пьрвия пьт,а на него му го пишем 3 пьти и все греда,че се и натиска с нас океани да прекосява.

      Смел бе,помпа си монтирал да дьржи океана вьн от лодката.Оторизиран келеш я е монтирал в Калифорния на Немска лодка.Света му се такова играта тия дни.

      Скуби и хвьрляй,ти поне няма кой да убеждаваш,че да потьваш 2 пьти годишно не е кеф.
      TOYOTA SEQUOIA ‘11
      W140 S420 '99

      Коментар


      • От: Карнивал Круиз, новият Титаник,

        Добре де, все не мога да разбера - това нещо немеца не го ли е монтирал от корабостроителницата както трябва, с една червена лепенка "Мексиканер нихт пипен тука" ? Или някакъв тюниХ ?

        Като ви чета ми звучи като света да е разделен на две половини, едната пълна с яхтостроители на вечерен курс, другата пълна с яхтопритежатели чиято първа и основна работа е да надупчат яхтата като ренде за сирене за олекотяване на конструкцията ?
        Издъних се на Тюринг теста

        Коментар


        • От: Карнивал Круиз, новият Титаник,

          На мене ми се струва по-просто - един от основните проблеми на днешния свят - профанизацията.
          Никой не чете книги, всеки дебил след две мимолетни фрази от интернет, решава че за него няма тайни в технологиите и конструирането, и работата е готова. Но посмъртно няма да се заслуша в хората с опит, не дай боже със знания.
          Не беше ли тука някво момче, което не различава родовете войски, но твърди че обучава българската армия? И е готово да пише учебници по тактика, след прочитането на бойния устав на отделението. Че и един куп слушатели, с умни въпроси.
          Същата работа. Кво живота на войниците и съдбата на страната, кво корабите в морето. Карай бе, нали и така има фасон, и ноо го купуват!

          Коментар


          • От: Карнивал Круиз, новият Титаник,

            Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
            На мене ми се струва по-просто - един от основните проблеми на днешния свят - профанизацията.
            Никой не чете книги, всеки дебил след две мимолетни фрази от интернет, решава че за него няма тайни в технологиите и конструирането, и работата е готова. Но посмъртно няма да се заслуша в хората с опит, не дай боже със знания.
            Карай бе, нали и така има фасон, и ноо го купуват!
            А е те тва е ключа на палатката - кой сьм аз,че да давам акьл на фабриката или на брокера който я продава или на собственика който я купува кеш и се води умен и преуспял човек,но в неговия бизнес,а не в морето?Никой,ти го плюеш,а той си мисли,че дьжд вали.
            След всяко прекарване им представяме лист с неща който са строшени,неща които според нас не са правилни ако да работят и неща които са АБСОЛТНО ЗАДЬЛЖИТЕЛНИ да се оправят.С очевадни букви да им го напиша ВЗИМА ВОДА СКАПАНОТО КОРИТО пак не го вдяват.
            Да е прост.......ми не е,няма да казвам с какво се занимава,но 2 пьти Харвард и още малко от другите,жена му и тя така.Брокера приятелче ма той си им го писа до фабриката и ония са си взели поука както се вижда.С кой акьл го правят така от началото е друга тема обаче.
            Просто като им застанем пред очите и кой знае как ни гледат,като му трьшнем един лист с неща които куцат,а той е наброил милион за пласмасата и сьвсем не иска да ги чете па после гаден ми бил бьзика рано сутринта.

            Тия снимки са от последните ми 2 пьтувания,брата нека пусне 5-6 от неговото последно от което се прибра ония ден.Като го умножиш това по 10 такива и още по колкото искаш години и се получава книжка КОЙ КАКВО УГЕЛПИЛ В МОРЕТО.

            Има си закони,има си стандарти,но не можеш да му кажеш ТОЯ ГАРАЖ НЕ ТАКА,трябва да гльтне вода,да го осьди някой за да се промени дизайна.И следващия модел пак може да е така,кво му е,като потьне ще го променим пак...........
            TOYOTA SEQUOIA ‘11
            W140 S420 '99

            Коментар


            • От: Карнивал Круиз, новият Титаник,

              Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
              Мислих че си представяш струйна помпа.
              Не става струйна помпа за целта. Първо дебитът е несериозен спрямо дебита на основния флуид и второ, конструктивно съдържа тънка дупка, каквато не искаш да има никъде по тази система.

              Коментар


              • От: Карнивал Круиз, новият Титаник,

                Проблемът е генерален и е в нарушаване цикъла на хубавия български термин R & D в часта му "Изпитване". От доста време всички фирми криво-ляво разработват нещо с CAE, изсипват го бързо на пазара и делегират голяма част от изпитанията на потребителите. После евентуално разни риколи, апдейти и т.н., като разчитат на все по-краткия жизнен цикъл на изделията. Докато натрупат достатъчно данни какво не е наред, вече са избацали ново поколение измислици. Това е положението в глобализираната икономика и никой не е виновен. Пазарът не търпи морално остарели изделия и приема компромиса, че това което се бълва е недовършено, недомислено и т.н.

                Горното не е хубаво и не е сензация, обаче да не се заблуждаваме, че навремето всичко е било много непрофанско и изпипано. Нищо подобно. Просто вече очакванията и общуването силно са се променили, но най-вече достъп до такива неща като яхти, самолети, хеликоптери, пък за коли да не говорим получиха хора, които не работят това, т.е. не са професионалисти. Количеството от всички изброени в непрофесионални ръце непрекъснато се увеличава, пък относителният дял на злополуките непрекъснато намалява.

                Пък за немското, какво да отваряме тема... Отдавна това не е гаранция нито за качество, нито за технология, ами единствено за безсрамно разминаване между тях и цената. Преди доста време, законодателите в сума области са били италианците, пък вижте ги сега. Това е утъпканата пътека, по която бодро крачат и швабите. Накратко - каквито са им мерцедесите, такива са им и хансетата... Още по-накратко - тази им тенденция не е от вчера.

                И тук идва моментът за равносметка - ако всичко беше лесно и по ноти, всеки щеше да се оправя, а не да предоставя поле за изява на майстори като братята.

                И все пак, колкото и да се кахарим тук, интересно каква е статистиката откъм морски произшествия и жертви на някава база - тон/миля, потънали/регистрирани и т.н.
                Последно редактирано от Obersturmbahnfuehrer; 23-05-12, 12:08.

                Коментар


                • От: Карнивал Круиз, новият Титаник,

                  Първоначално публикуван от Obersturmbahnfuehrer Преглед на мнение
                  Количеството от всички изброени в непрофесионални ръце непрекъснато се увеличава, пък относителният дял на злополуките непрекъснато намалява.
                  Само в това, убеден ли си?

                  Коментар


                  • От: Карнивал Круиз, новият Титаник,

                    За колите и хвърчалките в непрофесионални ръце - има статистики за относителния дял, даже са цитирани в други теми тук. С такива неща, още навремето що народ се е изпотрепал, съотнесено към пробег или бройка...

                    За частните лодки примерно над 30 фута каква е статистиката не знам, на предвид количеството им в световен мащаб, нямам впечатлението всеки ден да потъват десетки.

                    Коментар


                    • От: Карнивал Круиз, новият Титаник,

                      Белите не са само с изделията с къс жизнен цикъл.
                      Дълги години освен с друго, се занимавах и със сервиз. По опита от, честно и старателно пишех какво-що, и го давах на производителите. Последствията за мене са странни.
                      Габровски завод, след много-много години направи елементарни, очевидни промени, които направиха перфузорите надеждни. Преди това изгаряха на камари, къде от скапани търновски спринцовки през някои си години, къде от бързане на сестрите. Животоподдържаща апаратура, не празна екстра.
                      Руски лазер, видимо производна на военна разработка, с изумителна надеждност. Съвсем дребен, но повтарящ се проблем. От местна глупост тук не го купуват за други клиники, не съм виждал новото поколение, но ако съдя по тогавашната им реакция, и че още ми пращат поздрави за разни празници - явно просто са използвали предложението ми. Често живото-спасяваща апаратура.
                      Грамадна немска фирма за офталмологична апаратура - Роденщок. Бяха решили че трябва да правят лазери, имаше хубави методики, но апаратите бяха трагични по надеждност. Явно воят е бил не само от тука, та просто спряха да правят каквото не могат. Едно от тия неща спасяваше зрението при глаукомен пристъп.
                      Още по-голяма немска фирма - Месершмит. Първото им поколение лазери - стряскащи на вид кютуци, които никой не знае как се поправят - няма нужда. Второто поколение - красива работа, с куп проблеми. Да сме си оправели инфраструктурата на болниците. Добре де, ама за това трябва да се оправи инфраструктурата на енергетиката на държавата, пък Германия е единствената държава в Европа, която може да си позволи такива неща. Не било тяхна работа. Добре, ето ви промените, които решават проблема. Схеми, графични оригинали на платките, резултати от изпитанията, в тукашните калпави условия. Не можело да го бъде. След не знам колко години дотрябваха някакви части от там - за какво са ви? Такива лазери отдавна няма. Ми, тука си работят ... Не може да бъде. Същата дървенящина и надменност. Също често живото-спасяваща апаратура.

                      Изобщо не се чудя че не слушат братята, както и колегите им, очевидно. Мозъците са разнебитени, и то не на наште хора.

                      Коментар


                      • От: Карнивал Круиз, новият Титаник,

                        Първоначално публикуван от Obersturmbahnfuehrer Преглед на мнение
                        И тук идва моментът за равносметка - ако всичко беше лесно и по ноти, всеки щеше да се оправя, а не да предоставя поле за изява на майстори като братята.

                        И все пак, колкото и да се кахарим тук, интересно каква е статистиката откъм морски произшествия и жертви на някава база - тон/миля, потънали/регистрирани и т.н.
                        А е те това крепи душите наши - ако всеки го можеше и ако беше лесно и грубо ще прозвучи,но си е част от картинката,ако не загиваше по някой и друг от време на време НИЕ ЩЕ СИ СТОИМ ГЛАДНИ.

                        Статистиката не я знам каква е,не сьм ровил.В последния месец и половина или айде 2 да са,5 човека хвьрлени от вьлната на брега / други 4 оцеляват / и още 4 човека пред Сан Диего.

                        Познай какво е това долу.

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2012-05-02_2158_tracker.jpg
Прегледи:1
Размер:126.7 КБ
ID:5376620

                        За умрелите или добро или нищо,но си важи казаното от бащата преди много години - и най-развитата техника в рьцете на.......е куп желязо.

                        21 век,а това е само началото.
                        Прикачени файлове
                        TOYOTA SEQUOIA ‘11
                        W140 S420 '99

                        Коментар


                        • От: Карнивал Круиз, новият Титаник,

                          http://www.masslive.com/news/index.s...d_carniva.html

                          Хайде ново 20! Още един с пожар в машината и останал без ход. 3000 и нещо пасажери и 1000 и нещо екипаж. Прибират ги на буксир към Алабама. Нещо започва да ме сърби- пак ще се дадат стотици хиляди народни пари за тоя дето духа и за спасителна операция- влекачите си ги плащат ама половината брегова охрана се е качила на клона а там плащаме ние...
                          https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

                          Коментар


                          • От: Карнивал Круиз, новият Титаник,

                            Ама и на тия 13 им е дата .
                            Не ми пука за лака , а за пропуснатите приключения ))

                            Коментар


                            • От: Карнивал Круиз, новият Титаник,

                              А, те от Неделя са така. Не, че има значение датата де. Като гледам, те вече се палят всеки месец.
                              https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

                              Коментар


                              • От: Карнивал Круиз, новият Титаник,

                                Яснооо. Налице е тен-ден-ци-я.

                                Интересно, дали на някого сега ще му хрумнат думички като "резервиране"?

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X