Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Качествата на танк Т-34

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Качествата на танк Т-34

    Отделно те правят огромна грешка като вместо станциите бомбят Лондон
    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

    Коментар


    • От: Качествата на танк Т-34

      Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
      Отделно те правят огромна грешка като вместо станциите бомбят Лондон
      Нормално. Пропаганда - две запалени къщи в Лондон са къде по-хубав материал за вохеншау, отколкото две изведени от строя радарни станции.

      По отношение на ПВО-то - не мога да се сетя за по-добре координирано и ешелонирано ПВО през ВСВ от немското. Както обектово, така и фронтово. Радари, прожектори, флак, дневни/нощни изстребители, няколко вида мобилни зенитки и т.н. Зенитните кули в Берлин. Специално батареите 88-ци са били доста тясно координирани със всички останали елементи, даже имам спомен че командира на батареята е разполагал с някакъв базов но много ефективен аналогов СУО. Особенно в началото на войната, не е било необичайно 30-40% от (съюзническите) машините да не се върнат от рейд.
      Синьо небе над златни жита. Ако някой се чуди - Добруджа е. Южна. Българска.

      Коментар


      • От: Качествата на танк Т-34

        Английското ПВО се справи с германците поради преместване на целите от летищата на изтребителните бази към градовете в следствие на една нервна криза на Хитлер в резултат на първите бомби над Берлин.Англичаните са бомбардирани доста по-кратко от колкото Райха, с по-малко самолети и по-малки самолети ако щеш.Не можеш да сравняваш Ланкастър примерно с He-111 или Ju-88.За Dо-17 не го включвам въобще с калпавото му бомбено натоварване.

        Коментар


        • От: Качествата на танк Т-34

          Първоначално публикуван от windwarrior Преглед на мнение
          Нормално. Пропаганда - две запалени къщи в Лондон са къде по-хубав материал за вохеншау, отколкото две изведени от строя радарни станции. ...
          Не бих казал. В края на август 1940 немски самолети бомбардират Лондон поради навигационна грешка, а не защото градът им е бил цел. Точно обратното, имали са изрични заповеди да не бомбят центъра на града.
          В отговор на следващия ден англичаните бомбардират Берлин (без да успеят да нанесат някакви сериозни щети), след което пък Хитлер избеснява и заповядва бомбене по английски градове, което пък се оказва груба грешка.
          Ние не сме неутрални!

          Коментар


          • От: Качествата на танк Т-34

            С риск някой да го избие на ..фобия или ....филия. ПВО система на град Москва (за разлика от на всякъде другаде ) е била с такава гъстота на зенитки , балони и други протовоаеропланни хватки, че луфтвафе не успява да покаже своя разрушителен характер. Някъде четох, че по време на ВСВ толкова много боеприпаси са изтреляни по самолетите че цифрата е умопомрачителна. В крайна смет ПВО не е имала за цел да съкруши противника, а да създаде заградителен огън така , че армадата от летящи убийци да хвърли смъртоносния си товар някъде другаде само да не е върху защитавания обект!

            Коментар


            • От: Качествата на танк Т-34

              Първоначално публикуван от Mais Преглед на мнение
              С риск някой да го избие на ..фобия или ....филия. ПВО система на град Москва (за разлика от на всякъде другаде ) е била с такава гъстота на зенитки , балони и други протовоаеропланни хватки, че луфтвафе не успява да покаже своя разрушителен характер. Някъде четох, че по време на ВСВ толкова много боеприпаси са изтреляни по самолетите че цифрата е умопомрачителна. В крайна смет ПВО не е имала за цел да съкруши противника, а да създаде заградителен огън така , че армадата от летящи убийци да хвърли смъртоносния си товар някъде другаде само да не е върху защитавания обект!
              С риск да се обидиш - приказваш агитациони глупости. Не ми се рови за детайли в уикито (ако трябва ще го направя) но... През 41-ва ПВО системата на град Москва е била ПВО системата на град Москва. И това при положение, че германците нямат стратегически бомбардировачи, а само фронтови. Достатъчен е факта, признат и от самите руснаци, че голяма част от разчетите на балоните, зенитките и прожекторите са били набързо събрани опълченци жени. Москва е бомбена няколко месеца, и то не целенасочено, от няколко десетки, преко сили няколко стотин фронтови бомбардировача.

              Германия (хеле пък стратегически обекти като Берлин, Бремерхавен, Пеенемюнде, Плоещ и т.н.) съюзниците са я орали като картофена нива, дълго и напоително. 4 години. С хиляди стратегически бомбери. И пак - с много дискусионен успех.

              Та ше прощаваш, ама тая ти реплика е точно провокиране на фили и фоби.
              Синьо небе над златни жита. Ако някой се чуди - Добруджа е. Южна. Българска.

              Коментар


              • От: Качествата на танк Т-34

                Написаното от мен не е взето от интернет (защото колкото и да е полезна многото информация по малко от 5% от нещата написано из разните му сайтове са полезна информация) Точно интернет е пълен с полит информация за промиване и програмиране на мозъци , не хората да четат исторически книги(защото книгите са писани от хора изтрадали дадени исторически ситуации) и и капка по капка анализирайки една или друга позиция да почувства със сърцето си кое е истината. Различно в да говориш със хора примерно изстрадали американските бомбардировки осакатена(а аз познавам поне една такава жена и то феномен) и някой да те убеждава , че това не е така. Скоро бях в компанията на двама много ерудирани мъже. Единият пенсиониран летец ас първи клас, другия инженер специалист а една от областите на техниката. Та първия отявлен русофил а втория син на българин завършил инженерство в Германия фабрикант, чиято фабрика е национализирана соца. Та в началото разговора беше много приятен защото в компанията на умни и начетени хора и аз се почувствах такъв. В последствие разговора стигна до политика и се разгоряха страстите. Когато нещата стигнаха до критична точка. Те ме запитаха за моята гледна точка,. Та им казах, какво им е хубаво на немския нрав след като се оставят да бъдат водени за носа и в две световни войни си унищожават най - ценното а именно генофонда (най здравите и най -красиви мъже са подложени на заколение. А сегашните немци поне в източната част са правени от червеноармейци доброволно или доброзорно . Какво да им харесвам на руснаците след като с тях ме плашат на лягане и на ставане. Историята си има собствен път (по спирала) и който може да чувства и чете стари книги знае какво предстой в бъдещето. Та за мен като човек интересуващ си от техника Т 34 си е пробив на инженерната мисъл точно в периода 1938 - 41 година. Има една такава характеристика "Относителен разход на гориво' (кокво количество гориво изгаря един двигателза единица време за да получиш една конска сила) по този показател много малко двигатели без турбо компресор може да се сравнят В -2

                Коментар


                • От: Качествата на танк Т-34

                  Първоначално публикуван от Mais Преглед на мнение
                  ... Има една такава характеристика "Относителен разход на гориво' (кокво количество гориво изгаря един двигателза единица време за да получиш една конска сила) по този показател много малко двигатели без турбо компресор може да се сравнят В -2
                  Колкото и пъти да го повториш това за дизела, фактът е че танкът не е само един двигател.
                  Това с относителен разход на гориво хубаво, ама каква полза, когато реалните двигатели, поставени в танковете, не могат да развият проектната си мощност или се чупят още преди машините да са стигнали до бойното поле, защото реалният ресурс на двигателите се оказва много малък. Толкова малък, че танковете реално са нямали шанс да изминат без повече или по-малко сериозни ремонти 300-те километра запас от ход, които Т-34 е имал на теория ...
                  Ние не сме неутрални!

                  Коментар


                  • От: Качествата на танк Т-34

                    Първоначално публикуван от Mais Преглед на мнение
                    Написаното от мен не е взето от интернет (защото колкото и да е полезна многото информация по малко от 5% от нещата написано из разните му сайтове са полезна информация) Точно интернет е пълен с полит информация за промиване и програмиране на мозъци , не хората да четат исторически книги(защото книгите са писани от хора изтрадали дадени исторически ситуации) и и капка по капка анализирайки една или друга позиция да почувства със сърцето си кое е истината. Различно в да говориш със хора примерно изстрадали американските бомбардировки осакатена(а аз познавам поне една такава жена и то феномен) и някой да те убеждава , че това не е така. Скоро бях в компанията на двама много ерудирани мъже. Единият пенсиониран летец ас първи клас, другия инженер специалист а една от областите на техниката. Та първия отявлен русофил а втория син на българин завършил инженерство в Германия фабрикант, чиято фабрика е национализирана соца. Та в началото разговора беше много приятен защото в компанията на умни и начетени хора и аз се почувствах такъв. В последствие разговора стигна до политика и се разгоряха страстите. Когато нещата стигнаха до критична точка. Те ме запитаха за моята гледна точка,. Та им казах, какво им е хубаво на немския нрав след като се оставят да бъдат водени за носа и в две световни войни си унищожават най - ценното а именно генофонда (най здравите и най -красиви мъже са подложени на заколение. А сегашните немци поне в източната част са правени от червеноармейци доброволно или доброзорно .
                    Моите уважение към жената изстрадала американските бомбардировки, както и към твоите събеседници, но...това какво общо има с качествата ПВО-то на град Москва през ВСВ? Предполагам нито жената, нито събеседниците ти са били преки участници в отбраната на Москва, както и ти. Значи и ти също като мен, си съставяш мнението от интернет и книжки.

                    И понеже претендираш че ти капка по капка си анализирал цялата налична информация относно ПВО-то на град Москва - дай да ти чуем анализа. За мен поне ще е интересно. Сили и средства от едната страна, сили и средства от другата, тактика и стратегия на едната страна, респективно на другата, развитие на бойните действия, изводи и поуки.
                    Синьо небе над златни жита. Ако някой се чуди - Добруджа е. Южна. Българска.

                    Коментар


                    • От: Качествата на танк Т-34

                      Първо на немците не им са необходими стратегически бомбардировачи примерно защото на на един пушечен изстрел от Москва. Авиацията на СССР примерно се предполага, че е унищожена до към края на септември, октомври.На руснаците са им останали само ПО-2 (кокурузник) От това следва , че немците могат да си летят на воля . да си бомбардират дори и със щуки( което и правят с небето над Сталинград) обаче нищо от това не се случва . Над кремъл пада само една бомба. А на червения площад руснаците си правят парад(съгласи се, че това го умеят) Та така. Ще ти си призная едно нещо изучих руския език само поради една причина за да мога да чета за немските танкове. По него време само в "Техника малодежи" имаше информация (още си пазя списанията. Статиите бяха писани от професионалисти. Та тези същите признаваха наистина по добрите стани на немската техника . (понеже темата все пак е за танкове)

                      Коментар


                      • От: Качествата на танк Т-34

                        Уфффф... наистина ли?

                        Първоначално публикуван от Mais Преглед на мнение
                        Първо на немците не им са необходими стратегически бомбардировачи примерно защото на на един пушечен изстрел от Москва.
                        На един пушечен изстрел от Москва немците са били няколко седмици. Съответно - могли са да бомбят ефективно Москва също няколко седмици, и то ако е позволявало времето.

                        Първоначално публикуван от Mais Преглед на мнение
                        На руснаците са им останали само ПО-2 (кокурузник) От това следва , че немците могат да си летят на воля . да си бомбардират дори и със щуки( което и правят с небето над Сталинград) обаче нищо от това не се случва .
                        На руснаците не са им останали само По-2. И По-2 не се е наричал кОкурузник. Щука-та не е фронтови бомбардировач, а щурмовик. И въобще - нека малко почетем, кое и какво вместо да си обясняваме азбучни истини, а?

                        Първоначално публикуван от Mais Преглед на мнение
                        А на червения площад руснаците си правят парад(съгласи се, че това го умеят) Та така
                        Площадът не е Червен, а Красив. И да, правят парад - именно защото погодата е нелетная. Като до последно се канят да го отложат. Ако погодата вземе да се окаже летная. Та така.

                        Първоначално публикуван от Mais Преглед на мнение
                        Ще ти си призная едно нещо изучих руския език само поради една причина за да мога да чета за немските танкове.
                        Съдейки по кОкурузника и "червения" площад - има какво още да се желае от руския ти. Това ти го казвам като човек с две дипломи по руски език - едната издадена от УНСС (Много Добър 5), другата издадена от Института "Пушкин" (това е в град Москва) съвместно с Московската Търговско Промишлена палата (97% - изпитната комисия така и не повярва, че не съм руснак или поне смесен брак).

                        А ако някой все пак го интересува как и защо - ето филмче (американско) за тактиките на немското ПВО през ВСВ.

                        Последно редактирано от windwarrior; 20-01-18, 01:59.
                        Синьо небе над златни жита. Ако някой се чуди - Добруджа е. Южна. Българска.

                        Коментар


                        • От: Качествата на танк Т-34

                          Благодаря за кратката, но ползотворна лекция !

                          Коментар


                          • От: Качествата на танк Т-34

                            Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                            Колкото и пъти да го повториш това за дизела, фактът е че танкът не е само един двигател.
                            Това с относителен разход на гориво хубаво, ама каква полза, когато реалните двигатели, поставени в танковете, не могат да развият проектната си мощност или се чупят още преди машините да са стигнали до бойното поле, защото реалният ресурс на двигателите се оказва много малък. Толкова малък, че танковете реално са нямали шанс да изминат без повече или по-малко сериозни ремонти 300-те километра запас от ход, които Т-34 е имал на теория ...
                            Факт е че в този период само руснаците успяват да създадат и вкарат в масово производство достатъчно лек ; мощен и компактен дизелов двигател който да влезе без проблеми в танк с размерите и теглото на Т 34. Всички останали ползват в танковете обикновено модифицирани бензинови авиационни двигатели . В 2 добър или лош е единствения в този период . Къде къде по високотехнологични държави успяха да създадат двигател с подобни параметри доста години след войната . Американците чак в началото на шейсетте качват дизел на М 60 а М 48 е произвеждан едновременно с 12 цилиндров бензинов и пак 12 цилиндров дизел и двата на Континентал. Германците и те там някъде на Лео 1 .
                            Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                            Коментар


                            • От: Качествата на танк Т-34

                              А бе, единствения околоточен факт е, че са щамповани почти 21000 Т-34/85 за по-малко от година до края на войната. Защо аджеба са толкова много бройки, когато са били унукални и неуязвими и са победили с акъл а не с количество?
                              Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                              Из "Златния телец"

                              Коментар


                              • От: Качествата на танк Т-34

                                Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                                Факт е че в този период само руснаците успяват да създадат и вкарат в масово производство достатъчно лек ; мощен и компактен дизелов двигател който да влезе без проблеми в танк с размерите и теглото на Т 34. Всички останали ползват в танковете обикновено модифицирани бензинови авиационни двигатели . В 2 добър или лош е единствения в този период . Къде къде по високотехнологични държави успяха да създадат двигател с подобни параметри доста години след войната . ...
                                Злите езици говорят, че този двигател (както в много други случаи) е бил "взаимстван" от западен образец ...

                                В конце 1920-ых начале 30-ых годов одним из известнейших конструкторов атомобильных и авиационных двигателей Луи Коталеном создаётся 12-циллиндровый 36-литровый 550-ти сильный быстроходный дизель предназначенный для эксплуатации на воздушных, наземных и водных транспортных средствах. Заказов не поступило( может -депрессия, а может не было потребности). В Советском Союзе об этом знают( Климов с 1928 года сидит в Париже и что-то покупает). В 1934 году ему удаётся заполучить Испано-Сюизу 12y для воспроизводства на Востоке. В 1936 году на международной выставке во Франции дизель Коталена, конструктивно идентичный Сюизе, представлен суд широкой общественности. После этого двигатель 12 Vrs 2 на Западе исчезает, а в СССР в 1939 году начинается производство "советского" быстроходного 12-ти циллиндрового 38,8 литрового "500" сильного быстроходного дизеля В-2 и продолжается по сей день. Котален, после почти 40 лет активного труда в области автомобиле- и двигателестроения, отходит от дел и в разгар депрессии покупает виллу на острове Капри и яхту( чего он не мог себе позволить во все предыдущие, несомненно более успешные годы), а советские передовые конструкторы и по сей день не могут внести каких-либо значительных изменений в "свой дизель". На что это похоже?
                                Только не на самостоятельную разработку. Похоже на то, что Котален продал свой двигатель со всеми потрохами ( а возможно и продолжал консультировать после) Советам, а мы были вынуждены мучиться с тем, что не придумали сами, но попытались подмять под свои интересы ( особенности производства, эксплуатации, вынужденное увеличение объёма двигателя и т.д, и т.п.).
                                Ние не сме неутрални!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X