До: Смяна на масло и семеринги в предницата
НИВОТО също променя работата и твърдостта на предницата.
Не го забравяйте
Никога нивото(количеството) на маслото не е фиксирано, точно и задължително за една предница.
Винаги е "от - до"
А аз ще ви дам практически съвет - ако в ръководството имате отбелязано само количество на телескоп, сипете точното количество и добавете още по 10 милилитра масло на кол. Тествайте и тогава ако е необходимо може да добавите още 5-10мл, ще има осезаема разлика... ако и така не сте доволни тогава следващия път опитайте с малко по-гъсто масло.
А пружините са си точно определени по килограми за съответен моторист. Стандартно заводските покриват диапазона между 70 до 80кг макс на ездач.
Ако сте над 80кг окачването спира да работи правилно... нуждае се от по усилени пружини.
Пружината на амортисьора и реглажа на твърдостта на самия амортисьор нямат нищо общо. Коренно различни неща са.
НИВОТО също променя работата и твърдостта на предницата.
Не го забравяйте
Никога нивото(количеството) на маслото не е фиксирано, точно и задължително за една предница.
Винаги е "от - до"
А аз ще ви дам практически съвет - ако в ръководството имате отбелязано само количество на телескоп, сипете точното количество и добавете още по 10 милилитра масло на кол. Тествайте и тогава ако е необходимо може да добавите още 5-10мл, ще има осезаема разлика... ако и така не сте доволни тогава следващия път опитайте с малко по-гъсто масло.
А пружините са си точно определени по килограми за съответен моторист. Стандартно заводските покриват диапазона между 70 до 80кг макс на ездач.
Ако сте над 80кг окачването спира да работи правилно... нуждае се от по усилени пружини.
Пружината на амортисьора и реглажа на твърдостта на самия амортисьор нямат нищо общо. Коренно различни неща са.
Коментар