Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Смяна на масло и семеринги в предницата

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Смяна на масло и семеринги в предницата

    Първоначално публикуван от BATKO PEPI WR Преглед на мнение
    A маслото какво е дали е същото каквото си сипвал и преди и колко му сипа.
    Да,на Мотул,слагам по 450-500мл на кол

    Коментар


    • От: Смяна на масло и семеринги в предницата

      Първоначално публикуван от Shifta Преглед на мнение
      Да,на Мотул,слагам по 450-500мл на кол
      Като сменя маслото разглоби ли предницата, за да я почистиш вътре ? Възможно е някое от каналчетата по-които върви маслото да се е запушило и от там да идва проблема. Може да пробваш да отвиеш ребаунда и компрешъна докрай и да видиш дали ще се пооправи. Аз лично бих я разглобил и изчистил хубаво, както и да прегледам какво е положението.

      Коментар


      • От: Смяна на масло и семеринги в предницата

        За Хонда црф250х по колко масло се налива в коловете?

        Коментар


        • От: Смяна на масло и семеринги в предницата

          Първоначално публикуван от Shifta Преглед на мнение
          Имам въпрос,от последното ми обслужване на предницата/семеринги и масло/ преди два месеца,не обърнах внимание в началото,но сега предницата е много корава,сменям маслко и семеринги за 3-ти път поне,до сега не се е получавал този ефект,насторйките са си както са си били и преди,долно положение в средата,горно на "софт" и 4-тери врътки обратно.....нямат въздух като развих болтчето,бях ги изпразнил добре при смяната от старото масло,от какво е това вкоравяване,при първо натискане почти не помръдват,след няколко "лашкания" поотпускат,но после пак стягат като бетон...
          Мисля, че проблемът не е в коловете, а по-скоро в това как си монтирал предната капла -т.нар "stiction", получен от лекото събиране на коловете в долната им част. Аз бих развил болтовете на десния кол -тези болтове, които стягат остта. Ако алуминия е много окислен може да вкараш и тънка пластина в процепа. След това стисни предната спирачка и натисни предницата няколко пъти, възможно най-агресивно....Би следвало кола да е заел нормалната си позиция , затягаш го и казваш дали това е бил проблема.


          Що се отнася до "врътките": механизмът, който те управляват ( на повечето ОЕМ окачвания) е един прост конусен болт-клапан. Не случайно ВСИЧКИ настройки се правят от ЗАТЕГНАТО положение - във всички манюали това е закон. Само Така можеш да си сигурен, че си постигнал еднакви настройки. ..напълно отвитото положение (между двата кола) понякога се различава с 5-6 клика-това зависи от края на резбата, а не от затворения клапан, което винаги е едно и също положение
          Последно редактирано от suhoi27; 30-07-11, 00:43.
          A stupid man's report of what a clever man says is never accurate because he unconsciously translates what he hears into something he can understand

          Коментар


          • От: Смяна на масло и семеринги в предницата

            Айде и аз да се включа.Карам ямаха турист с изпуснали колове.Горе долу разбрах от клиповете как се сменят семерингите но ме интересува как ги набивате в леглата без съответната джаджа.Или как да си направим съответното приспособление без да даваме
            по 100 и кусур лева за него????
            Оpel cars,Yamaha fzs 600 fazer Nuvi GPS and ZoRaKi 914 AuTo

            Коментар


            • От: Смяна на масло и семеринги в предницата

              Първоначално публикуван от malkiq82 Преглед на мнение
              Айде и аз да се включа.Карам ямаха турист с изпуснали колове.Горе долу разбрах от клиповете как се сменят семерингите но ме интересува как ги набивате в леглата без съответната джаджа.Или как да си направим съответното приспособление без да даваме
              по 100 и кусур лева за него????
              Ха! Пак ще рискувам да ме плюне някой дето ги разбира нещата. Аз съм си направил от парче лагерна черупка с подходящ диаметър заварена перпендикулярно на обратния край на ключа за флекса. Естествено всичките остри ръбчета са внимателно огладени и полирани та да се минимализира риска от одраскване на кола. Набиването - внимателно с гумен чук и около неработеща част от кола. Дано се сетя да снимам , че май не го обясних много добре
              0888932647

              Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

              Коментар


              • От: Смяна на масло и семеринги в предницата

                Първоначално публикуван от Жоро Нешев Преглед на мнение
                Ха! Пак ще рискувам да ме плюне някой дето ги разбира нещата. Аз съм си направил от парче лагерна черупка с подходящ диаметър заварена перпендикулярно на обратния край на ключа за флекса. Естествено всичките остри ръбчета са внимателно огладени и полирани та да се минимализира риска от одраскване на кола. Набиването - внимателно с гумен чук и около неработеща част от кола. Дано се сетя да снимам , че май не го обясних много добре
                Мерсаж колега,аз замислих да пробвам по друг начин тъй като не ме бива много по заварките,но сега си търся стругар в Сф.Та
                купих си от железарията некаква тръба бяла и доста дебелостенна ще я откарам да я тръкнат вътрешно на 41мм. да се плъзга по кола без да се налага да блъскам с чукове и тесли но това е само замисъл.Нека чуем и други мнения от по опитните.
                Оpel cars,Yamaha fzs 600 fazer Nuvi GPS and ZoRaKi 914 AuTo

                Коментар


                • От: Смяна на масло и семеринги в предницата

                  ..има една хАмериканска приказка: " Когато купуваш хубав инструмент плачеш само веднъж (при покупката), когато работиш с боклук плачеш всеки път.."
                  A stupid man's report of what a clever man says is never accurate because he unconsciously translates what he hears into something he can understand

                  Коментар


                  • От: Смяна на масло и семеринги в предницата

                    Колеги ,аз искам да ви питам следното:значи скоро си купих мотора,предницата му е Марзочи 50 или 52мм нещо такова но знам че е наѝ дебелата,мотора е крос,добра е няма проблеми,но ми направи впечатление .,че като развия горе болтчетата от където се изпуска налягането не изфъскава,а потече масло,и си мисля така ли е или предишния собственик я е наджасал до горе,понеже на предишните ми мотори бяха с нормални предници и като развиех тези болтчета си изфъскаваше.Благодаря.

                    Коментар


                    • От: Смяна на масло и семеринги в предницата

                      Ако ги е напълнил до горе дали ще може да се сгъне кола.
                      Gilera RC-125 Honda Dominator 650 Yamaha TT-350 yz250f WR-450-03 WR-450-05 WR-250F

                      Коментар


                      • От: Смяна на масло и семеринги в предницата

                        И другото което е че ако са пълни догоре би трябвало до сега да са протекли.Не е кой знае каква философия отвори ги и погледни да не стане някоя беля.
                        0878424143
                        0887424150

                        Коментар


                        • От: Смяна на масло и семеринги в предницата

                          Здравеите колеги аз имам хонда црм 125 !!! И аз мисля да и правя предницата
                          -тоест да сменя малсло семерини и др работи но не ги знам всички. Двата ми кола мн сълзят (мн. масло тече от тях).
                          Как се сменят семерини и масло обикновена предница даите някое клипче или ме опътете как става това.
                          Ако дам коловете на маистор колко пари ще ми земе. За гората с по-твърда или по мека .Как да я карам?
                          За задния амуртисиор барка ли се колко да го напомпам?!

                          Коментар


                          • От: Смяна на масло и семеринги в предницата

                            В темата е пълно с клипове и обяснения как става.
                            За твърдостта зависи от много неща, колко са твърди пружините , колко кг си ти, каква е маслото и т.н.
                            По-добре изчети темата , всичко е описано.
                            Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                            Коментар


                            • От: Смяна на масло и семеринги в предницата

                              Здравейте колеги, и аз от скоро изповядвам вашата религия! От миналата есен се качих на мотор,макар да ми е малко късничко,на 39г съм. Карам Suzuki XF 650 FREEWIND 1999г. И като първи мотор е старичък и има нужда да се пипне тук - там. На дневен ред са семерингите на амортисьорите, защото започна да ми сълзи от единия. Изчетох всичко написано до тук и искам да задам своя въпрос. Амортисьорите са тип обърнати, вчера ги свалих, поразглобих внимателно описано от всички,които са правили това упражнение. Източих маслото ,извадих пружината, втулки, шайби и т.н. Сега идва моментът за ваденето на семерингите. Въпроса ми е : За да махна семерингите,трябва ли ли развия онзи част която се развива с дългия шестостен и шестограма от долу,която играе роля за регулиране на амортисьора? Тя задържа ли лъскавата част на аморисьора да бъде извадена? Благодаря предварително на отзовалите се!

                              Коментар


                              • От: Смяна на масло и семеринги в предницата

                                я препоръчайте марка масло за Бета рр4т. Вискозитета по мануал е 7,5 590сс на кол, ама се колебая каква марк да сложа и има ли изобщо разлики в различните марки.
                                2015 KTM EXC 450 six days Argentina
                                Toyota Land Cruiser KDJ 125

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X