Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Смяна на масло и семеринги в предницата

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Re: Смяна на масло и семеринги в предницата

    Не мога да си го представа как е при теб, но на моята предница също превърташе долу.
    отидох при един гумаджия и с пистолета се разви доста лесно.

    Коментар


    • От: Смяна на масло и семеринги в предницата

      Е то е ясно, че трябва инструмент, и аз така се бях засилил като премериш с шублера, че е 36мм да ама не шестограм Един комплект си направих на фреза а едно приятелче му ги правиха на лазер
      Без инструмент едва ли някой ще ти помогне.
      EXC TPI 2019

      Коментар


      • От: Смяна на масло и семеринги в предницата

        Някой знае ли/ или има мануал за обратна предниза на white power 40mm ? колко мл масло се налива и какво трябва да бъде ?

        Коментар


        • От: Смяна на масло и семеринги в предницата

          По колкко грама побират коловете на Honda cr 2000 г .

          Коментар


          • От: Смяна на масло и семеринги в предницата

            Първоначално публикуван от VladiStanimirov Преглед на мнение
            По колкко грама побират коловете на Honda cr 2000 г .
            Питай Pe6o74 той е по грамовете.
            0888 074 049

            Коментар


            • От: Смяна на масло и семеринги в предницата

              Първоначално публикуван от semko alishev Преглед на мнение
              Здравейте, колеги
              Имам Yamaha XT600E. Имам проблем със разглобяването на предницата. Не мога да сваля ботушите тъй като в долния край има шестограмни болтове, които се въртят безконечно. Отвътре се вижда, че трябва да се задържи контра, но не успявам по никакъв начин. Гайката която се вижда вътре е хексагонал (12 -то стенна). Опитах да задържа контра с вложка на 26мм и 27мм. хексагонал,но не се получава . Вероятно профила на гайката е по различен и си трябва специален инструмент. Моля, ако някой е разглобявал за съвет. Благодаря предварително
              Пробвай с дълго и достатъчно дебело желязо, оформено в края на квадрат или триъгълник, който започва с по - малки страни и се разширява нагоре /един вид като заостряне, но на квадрат/. После пъхаш желязото с оформения край в хексагонала или каквото е там /щото хексагонала си е шестограм/, докато оформените ръбове на квадрата/триъгълника захванат и държиш контра, а отдолу лашкаш шестограмите, като внимаваш да не превърта и да не прецака материала. При мен това се наложи при затягането на долните болтове, иначе ги лашнах без проблем.
              Mitsubishi Pajero 3.2 DID --> VW Golf IV 1.9TDi

              Коментар


              • От: Смяна на масло и семеринги в предницата

                Здравейте може ли някой да ми каже колко масло и какво събират предните колове на Хонда црф450р 2008г.Благодаря.

                Коментар


                • От: Смяна на масло и семеринги в предницата

                  Колеги имам проблем с предницата WP 43mm .Разглобих я сложих новите семерини и прахоуловители и я сглобих .Единият кол е перфектен ,но на другия не иска да му се върти болтчето за компресията ,което е отдолу и при затворен кол има тракане ,което при другия кол липсва .Отдолу патрона не съм го разглабял ,та не знам какво съм объркал ,уж ги сглобих идентично и двата .Има една шайба с три крачета ,която се пуска в кола и на нея ляга прожината ,пуснах я с крачетата надолу (дали не е обратно) освен в нея нещо да е проблема .Иначе съм направил всичко както трябва ,алуминиевата пръчка съм я вкарал долу и горе в капачката ,затегнал съм както трябва ,но не мога да разбера откъде идва проблема ще съм благодарен ,ако някой удари едно рамо .Поздрави !

                  Коментар


                  • От: Смяна на масло и семеринги в предницата

                    Компресията я оправих ,незнайно защо беше запекло винчето ,може би защото го оставих на крайно затегнато положение преди да разглобя предницата(така пише в мануала) и с малко по-голямо услилие се разви .Остана само леко тракане в кола ,може да е излязло въздух и да е увеличило въздушната камера ,макар че движих доста буталото нагоре-надолу за да излезе въздуха ,по около 450мл на кол събра за 120мм въздушна камера .Утре ще премеря пак нивото на въздушната камера и сглабям .

                    Коментар


                    • Re: Смяна на масло и семеринги в предницата

                      По мануал дават да ги отвиеш като отваряш предницата, за следващия път да знаеш.
                      Какво е тракането? На метал ли?
                      Дори и да не си ибезвъздушил, след това при движение ще си излезе отгоре въздуха. Обезвъздушаването е важно за да направиш вярна въдушна камера, но ти си сипал ендакво количество масло и в двата кола. Което не е много ок, защото не е толкова точно - все пак е останало някакво масло ако не си ги разглобил напълно, но не е фатално.

                      Коментар


                      • От: Смяна на масло и семеринги в предницата

                        Не съм съгласен ,патрона отдолу няма смисъл да се отвива за да се сменят семерините .Не съм сипъл равно количество масло в двата кола ,приблизително съм написъл ,че е около 450 мл ,като със сигурност има малко останало от старото масло .За обезвъздушаване движих буталото нагоре-надолу около 20 пъти и естествено оставих въздушна камера 120мм .На метал е чукането не мога да преценя дали прожината чука в кожуха или е нещо друго .

                        Коментар


                        • От: Смяна на масло и семеринги в предницата

                          Той ти казва , че трябва да отвиеш двата винта за реглажа /долния и горния/ , целта е по-лесно източване на маслото , и по-лесно обезвъздушаване. Тракане не трябва да има.
                          В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                          Коментар


                          • От: Смяна на масло и семеринги в предницата

                            За винтовете е ясно ,бях ги отвил .За тракането освен да е от прожината или от шайбата с трите крачета под нея ,не видаждам от какво друго може да е .Иначе двата кола работят напълно идентично и на сгъване и на разгъване .

                            Коментар


                            • Re: Смяна на масло и семеринги в предницата

                              Гайката на шира, която е над хидравличния стопер и под капачката на кола, беше ли я завил максимално надолу преди да завиеш капачката?
                              Ако не си, капачката не се завива докрай и може пружината да е станала свободна, без прелоад.
                              Или пък да си забравил някоя шайба над пружината - те са пластмасови, между пружината и капачката на кола.
                              Иначе шайбата под пружината си е с крачетата надолу.

                              Коментар


                              • От: Смяна на масло и семеринги в предницата

                                Каква може да е причината да блокира врътката за ребаунда ?И при свалена капачка пак не помръдва .Да е корозирала или пък от мръсотия ?И как да процедирам ,самата капачка май не може да се разглоби ,освен да я напръскам с нещо .Предницата е wp 43mm ,проблемът се появи след смяна на масло и семерини ,интересно е ,че е и при двата кола .

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X