Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

    Здравейте , вчера си взех Пегаска 95 година в много добро външно състояние от автокъща в дупница. Отидохме с приятели да го гледаме на 12.06 ...много го харесахме , направо перфектен.капарирах го. Вчера го докараха 17.06 пак вървеше супер. Нов внос е от Италия и има за смяна масло и антифриз...обаче днес сутринта 18.06.11 започна да ми гасне като го паля и се чуваше чукане при изгасване...преди това бях чел тази тема и направо ми прилоша . сега не смея да го запаля. работи на около 1000 оборота и гасне с удар...нищо не разбирам какво да правя на майстор ли ще се носи,,,,

    Коментар


    • От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

      Първоначално публикуван от s0ll0 Преглед на мнение
      Здравейте , вчера си взех Пегаска 95 година в много добро външно състояние от автокъща в дупница. Отидохме с приятели да го гледаме на 12.06 ...много го харесахме , направо перфектен.капарирах го. Вчера го докараха 17.06 пак вървеше супер. Нов внос е от Италия и има за смяна масло и антифриз...обаче днес сутринта 18.06.11 започна да ми гасне като го паля и се чуваше чукане при изгасване...преди това бях чел тази тема и направо ми прилоша . сега не смея да го запаля. работи на около 1000 оборота и гасне с удар...нищо не разбирам какво да правя на майстор ли ще се носи,,,,
      Много малко инфо даваш. Спокойно, бе човек... Не трябва да работи на 1000, а на около 1400-1500 оборота.
      Това с удара не е проблем. Успокой се и извикай някой, който има мотор от повече време... предимство е, ако познаваш някой с едноцилиндров... Тези мотори имят много малко общо с японските пили, за това не вземай за чиста монета всичко, което ти казват собствениците на пистарки. Все пак - има и общи неща - например смукача при палене - опъваш ли го? След това - виж винта за регулиране на празния ход - намира се в една дупка на спойлера горе-долу на нивото на лявото ти бедро...
      Не бързай да се шашкаш. Ако си от София - обади се - ще ти пообясня туй-онуй...
      ПС - от Италия, батенце.... НИЩО ПОВЕЧЕ...
      Suzuki GSXR
      VW Touareg
      Mitsubishi Pajero II

      Коментар


      • От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

        Преди малко пак го припалих и пак същото отначало като загря се оправи... винта май съм го виждал ама незнаех за какво е. Смукача незнам до къде да го дърпам направо съм много зле ама трябва да се науча..иначе съм от София , ако ми обясниш някой неща ще съм ти благодарен

        Коментар


        • От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

          Смукача се дърпа до край. След като запали аз го връщам малко (двигателя работи на около 2000 оборота) докато позагрее поне на 50-60 градуса. После го връщам. Това е, ако караш по светофарите или из квартала и се налага да спираш (за да не ти гасне докато си на обороти). Ако направо тръгваш по пътя може веднага да върнеш смукача.
          Ти май още не можеш да получаваш и изпращаш лични съобщения. Дай един мейл или телефон да се чуем или прегледай темата по-назад - трябва да има мои координати.
          Suzuki GSXR
          VW Touareg
          Mitsubishi Pajero II

          Коментар


          • От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

            Не мога да пиша лични съобщения. 0897280401 това ми е телефона, само ми клипни и ще ти звънна...много благодаря

            Коментар


            • От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

              Здравейте колеги!
              Преди 3 месеца и аз си взех Pegaso. Машинката е 94 г. и е внос от Италия, но е доста запазена. Вече съм направил към 3000 км. и мога да кажа, че съм доволен. То няма и как иначе да е, защото станах моторист в края на миналата година (като станах на 40). Както се сещате и аз имам проблем. Мембраните на карбовете са доста напукани (направо скъсани). Да ми кажете от къде мога да си взема нови?

              Коментар


              • От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

                Първоначално публикуван от tegeesa Преглед на мнение
                Здравейте колеги!
                Преди 3 месеца и аз си взех Pegaso. Машинката е 94 г. и е внос от Италия, но е доста запазена. Вече съм направил към 3000 км. и мога да кажа, че съм доволен. То няма и как иначе да е, защото станах моторист в края на миналата година (като станах на 40). Както се сещате и аз имам проблем. Мембраните на карбовете са доста напукани (направо скъсани). Да ми кажете от къде мога да си взема нови?
                Имаше из нета една тема точно за тези мембрани. Сега потърсих малко, но не можах да я намеря... Имаше предложение да се лепят с презерватив и локтайт за О-пръстени, но на мен ми се вижда малко несериозно.
                Единия вариант е да купиш нови от нета - например от тук - мисля, че е позиция 7, може да пробваш да звъънеш и на този телефон 0898923533 - това е някакъв магазин във Враца, от където brunu си беше купил гарнитури. Разбира се - може и от Гърция или пък да видиш в някой и друг магазин за моточасти - все някой от тях ще прави доставки от Гърция или Италия. Последния вариант, който предлагам е 100-тина кинта за цял карбуратор втора употреба (аз имам), но мисля, че не си струва да купуваш цял карб заради 2 мембрани. Аз не се и натискам да го продавам, защото мисля следващия път като се наложи да разглобявам нещо да сложа него.
                Suzuki GSXR
                VW Touareg
                Mitsubishi Pajero II

                Коментар


                • От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

                  Момчета , не мога да се справя с измерването на това масло. Всеки път различно. Ето какво пише в мануала:
                  1.Изключете двигателя и го оставете за поне 10м , това ще позволи на маслото да се върне в панела и да се охлади
                  2.Включете отново двигателя и го оставете да работи за поне 1 мин за да се напълни масления резервоар.
                  3.Изключете двигателя
                  4.Връжте превозното средство във вертикално положение с двете гуми опрени на земята.
                  ТАКА.... изпълнявам всичко , но...
                  като е студен двигателя оставям го да поработи 1мин ,,,мин и 30 и пръчката ми показва че е под минимума...
                  пускам го да поработи още 1 мин , спирам двигателя , меря, показва , че е в норма

                  Карам 20-30 мин оставям го да почине 10-15мин да се охлади маслото , паля , оставям да работи 1 мин и пак меря и показва че е над максимума...

                  може би е супер малоумно от моя страна да питам , но просто ме е страх да не прецакам двигателя като е прекалено много маслото или прекалено малко ... много сложна италианска работа

                  Коментар


                  • От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

                    Check oil every 500 km.
                    Ÿ Switch off engine and let it to cool down for at least ten
                    minutes, thus allowing the oil to flow back into the oil
                    pan and cool down.
                    Ÿ Switch on engine again and let it idle for at least one
                    minute in order to fill the oil tank.
                    Ÿ Switch off the engine.
                    Ÿ Keep vehicle in a vertical position, with both wheels
                    resting on the ground.
                    If you fail to carry out the above operations
                    you will risk making an incorrect measurement
                    of the oil level.
                    Ÿ Unscrew and take out the plug/dipstick (1)
                    Ÿ Clean the part in contact with the oil with a clean cloth.
                    Ÿ Insert plug/dipstick completely into inlet hole (2) without
                    screwing it.
                    Ÿ Take out plug/dipstick again (1) and read the oil level:
                    MAX = maximum level.
                    MIN = minimum level.
                    The difference between gMAXh and gMINh is circa
                    300 cm.
                    Ÿ The level is correct if oil approximately reaches the
                    gMAXh mark on the dipstick.
                    Do not exceed the gMAXh mark nor allow oil to
                    go below the gMINh mark in order to avoid serious
                    damage to the engine.
                    Ÿ If necessary, top up the engine oil tank through the inlet
                    hole (2) after removing the plug/dipstick (1).
                    
                    Като гледам - поне единия от вариантите ти за измерване е верен
                    В смисъл - според мен правилния начин е:
                    Карам 20-30 мин оставям го да почине 10-15мин да се охлади маслото , паля , оставям да работи 1 мин и пак меря и показва че е над максимума...
                    Освен това - нивото се мери без да се завива капачката.
                    Мери го само по този начин и предполагам ще получаваш сходни резултати. Честно казано малко глупаво ми звучи цялата работа, ама... италиянци... какво да ги правиш...
                    Suzuki GSXR
                    VW Touareg
                    Mitsubishi Pajero II

                    Коментар


                    • От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

                      Първоначално публикуван от Veselinv Преглед на мнение
                      Check oil every 500 km.
                      ама... италиянци... какво да ги правиш...
                      Поправка това с меренето австрийците от Ротакс са го измислили и при бавареца е така, виж това за всеки 500км не го знаех, но аз така или иначе си го проверявам понякога и по-често.

                      Позволявам си да пусна тук препратка към темата ми за продажба на Пегасото ми, нещо ми влезе една муха в главата и не мога да я отпъдя. На някой ако му трябват стойките и оригиналните куфари, както и стойката за централният куфар мога да ги продам отделно за да намаля крайната цена на мотора.

                      Коментар


                      • От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

                        Първоначално публикуван от Gichev Преглед на мнение
                        Поправка това с меренето австрийците от Ротакс са го измислили и при бавареца е така ...
                        Австрийски е само самия двигател.
                        "Дизайна", което според мен включва и "рационализациите" по рамата са доколкото знам италиaнска разработка.
                        Suzuki GSXR
                        VW Touareg
                        Mitsubishi Pajero II

                        Коментар


                        • От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

                          Първоначално публикуван от Gichev Преглед на мнение
                          Позволявам си да пусна тук препратка към темата ми за продажба на Пегасото ми, нещо ми влезе една муха в главата и не мога да я отпъдя. На някой ако му трябват стойките и оригиналните куфари, както и стойката за централният куфар мога да ги продам отделно за да намаля крайната цена на мотора.
                          Лощо няма, но според мен дискусиите за тези неща е по-добре на лични или дай линк към тема в купувам / продавам, ако си пуснал там.
                          Suzuki GSXR
                          VW Touareg
                          Mitsubishi Pajero II

                          Коментар


                          • От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

                            Ето го линка: http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=122265
                            Пропуснал съм го леко

                            С какви гуми си карате Пегасото, аз съм с Метцелер Туранс на около 5000км. и ми се струва, че задната не пипа асфалта на дъжд, вчера при подаване на газ със 100км и задницата започва да ме изпреварва. Може би част от причината е и в отвореното гърне и спортния филтър, определено стана по-нервен мотора с тях.

                            Коментар


                            • От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

                              Здравейте , още един малък проблем ми се появи и искам да попитам дали е поправим. Не ми свети лампичката като съм на неутрална , тоест понякога свети , понякога не , от вчера ми е така , и се обърквам доста - с малка скорост тръгнах на втора и се чу супер гадно тракане .

                              Коментар


                              • От: Aprilia Pegaso 650 - чукане в двигателя

                                Здравейте,
                                И аз купих едно Пегасо преди около месец. Навъртял съм му 1000км и засега съм доволен. Има, обаче един ефект, който не съм сигурен дали е нормален или имам някакъв проблем: При падане на оборотите на двигателя под 3000 започва да дърпа и да притраква, което ме нерви. Иначе маслото и свещта са нови - Мотул 7100 10W40 и NGK DR8 EA - както е по книга. На някой прави ли му подобен проблем?

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X