Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Honda CRF300

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Ебаа го...Как се запали... И оня така се запали, но без да го вдига на задна гума мотора. Просто се хлъзна и падна на завоя на чист, и сух асфалт... И там във фейса му даваха акъли след това да съдел АПИ, че асфалта бил много хлъзгав там... Глупости на търкалета. От умрял писмо...
    Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
    Златомир Попов - Forry

    Коментар


    • #17
      Просто конструкцията им е такава, че до спукване се стига не много трудно.
      И от камък може да се пробие - има не един документиран случай у тубата за това.

      Реално слагаме кори под картера, който е много по-здрав и защитен а тука... Нищо.
      Наистина няма абсолютно НИЩО между резервоара, задната гума и ауспуха.
      Дори ламаринка от компотена капачка няма, само неколко санта въздух.

      Това е и другата причина да не харесвам оня блек шит на camel adv - хептен ламерско изпълнение.
      То тя и мойта туба на рали-то е там ама аз не се вземам на сериозно нито пък продавам идеята като за нормална
      Враг усраине

      Коментар


      • #18
        Във фейсбука от днес. https://www.facebook.com/advfactorycom
        Имал още две места през август за Киргизстан, Кшищоф Самборски от АДВ фактори.
        Ето съобщението в оригиналният сайт. https://advfactory.com/post_trips/20...tour-prywatny/
        Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
        Златомир Попов - Forry

        Коментар


        • #19
          От хонда леко са ме подвели.

          Няма разлика в геометрията на рамата и корите под двигателя на всички CRF300L са с еднакви парт номера: 08P70-K1T-E50 за всички модели.
          Оферират я тук за около 350лв но това няма значение - аз просто не искам алуминий.
          Днес си поръчах пластмасова на ачербис и то от тук в България:

          Натиснете снимката за да я уголемите  Име:Screenshot 2025-05-09 192926.png Прегледи:0 Размер:84.4 КБ ID:6998256
          За съвместимост на резервоара все още чакам от Бултрако потвърждение.
          Тук обаче задължително ще изчакам такова и от Ачербис понеже цената е значително по-сериозна.


          Натиснете снимката за да я уголемите  Име:Screenshot 2025-05-09 193550.png Прегледи:0 Размер:89.4 КБ ID:6998257

          Освен това изобщо не е задължително да се случи тази година и гарантирано няма да бъде преди да си взема мотора.
          И преди да се приберем живи и здрави от азиатското пътешествие.
          Предпочитам да имам пари под ръка на такъв дълъг трип отколкото парче пластмаса в "склада"!

          Другото, което очаквам с голямо нетърпение около новият мотор е да разбера колко и какви промени са направили Хонда по окачването.
          Ако при рали-то и предназначението за което го ползвам стоковото окачване за мен не е проблем, то при този модел ще бъде голям ако не са го поправили.
          И друг път съм писал, че старото окачване при тежък и техничен терен е трагично.
          Мотора е буквално непредвидим и е голяма борба да се удържа.
          При по-нормален терен дори му се кефя.
          ДР-а и особено Газката са просто друго измерение.

          Накратко - ако промените от Хонда по окачването не са приемливи тук ще се наложи афтърмаркет задължително.
          Това ще стопи разликата с DR-Z но дори така няма да се доближи ценово прекалено.
          Да се надяваме обаче да не се пипа в тази насока.
          Враг усраине

          Коментар


          • #20
            Първоначално публикуван от Esper Преглед на мнение
            Другото, което очаквам с голямо нетърпение около новият мотор е да разбера колко и какви промени са направили Хонда по окачването.
            Предвид ниската цена на Хондата, ще бъда сериозно учуден ако даже са се доближили до това което предлага тройката кебапчета.
            Та да видим...ей къде е есента...ще дойде и моторетката.

            ПП запазвам си правото, най-нахално да поискам един кратък тест с мотора

            Панайот Бърдарски
            0887 60 77 22

            Коментар


            • #21
              Никой не очаква да го доближат до тройката кабапчета като възможности за настройки.
              Просто трябва да го направят малко по-стегнато, което не би трябвало да им струва и грам повече от предишното.
              Като себестойност де, това че требе да сменят дори 2 отвора в конструкцията е ясно, че струва все някакви пари.
              Ама като са усрали нещо поне може да си го заметат за собствена сметка!

              Точно каквото е окачването на DR650 между другото - каквото трябва!


              А ти си карал рали-то, освен теглото и окачването този няма с какво да е по-различен.
              Ама няма проблем де, ще се отбием пак до Грънчар например за по-голяма обективност.
              Даже ако ти дадат хъски-то ще е най-добре.
              За мен де, ти каза, че не обичаш да го караш особено.

              Не, че терена до Грънчар и изобщо каскадажийският път от Белмекен е никакво предизвикателство и за старото окачване.
              Не това ми е пример за тежък и техничен терен - там и със суперкъба съм минавал.
              На точно такъв терен всъщност хондето е в стихията си.

              Изобщо като се замисля имало е само 2 случая в който това меко и желирано окачване ми е било драма.
              Мотора е в мен да кажем 3 години а сега започва 4 та явно дори старото окачване не ми е сериозен проблем.
              Само си буча и троля за имидж
              Враг усраине

              Коментар


              • #22
                Първоначално публикуван от Esper Преглед на мнение
                Даже ако ти дадат хъски-то ще е най-добре.
                За мен де, ти каза, че не обичаш да го караш особено.
                Бахмаааму...да питам за нещо което съм купил
                Щом си мераклия - ще бъде.
                А окачването на Рали-то си е ОК за пенсионери като мен. Една идея задното пробива повече от колкото е комфортно и безопасно


                Панайот Бърдарски
                0887 60 77 22

                Коментар


                • #23
                  Появи се първото нормално видео от човек, придобил 25YM модификацията на модела.
                  Добре де - жена и то май са плоскоземци



                  Не е обнадеждаващо това, което споделиха за окачването.
                  На пръв поглед: нищо но от сърце.
                  Ако е вярно - евала Онда

                  Накрая дИвойката показа в кадър чуп чаркове, които щяла да монтира.
                  Едно от тях е великият Ачербис танк и за него ще стискам палци да и се получи.

                  Вчера са ми писали от вносителя - оказва се, че фабричните резервоари все пак са различни:

                  OLD: 17500-K1T-E50ZA
                  NEW:17500-K1T-ER0ZA

                  Сега дали разликата е в цвета или в конструкцията към момента не може да си каже.
                  Ноо момата ще сподели в следващо видео, което мен идеално ме устройва.
                  А вероятно и самите Ачербис ще го кажат рано или късно.



                  Враг усраине

                  Коментар


                  • #24
                    Блага вест от днес - новият CRF е пристигнал!!!
                    От Бултрако днес звъннаха, че е при тях и ме очаква!



                    Сега имам дилема дали ме сърби достатъчо, че да го взема още тази седмица.
                    Или да изчакам септември, каквато ни беше предварителната уговорка с тях - след като се приберем живи и здрави от Азия.
                    Обещали са да не ме чарджват такъв дилей.

                    А дилея се базира на тезата, че е за предпочитане на имам +10к разполагаеми средства при нужда докато съм на майната си от това, да имам Хонда в гараж на 10к км от мен, демек пак на майната си
                    Като цяло не ми гори под гъза и вероятно ще задържа със вземането и доплащането като цяло.
                    Ще видим, ще се чуе!

                    И гато стана въпрос за задмик една не толкова добра вест - сийт консепт седалката от хАмериката почти няма шанс да дойде до мен за предстоящото пътуване.
                    Или ако дойде ще трябва да я взема със самолета а това не е силно вероятно да направя.
                    И това остава за как дойде
                    Враг усраине

                    Коментар


                    • #25
                      А като го барнеш...дрънни да му седна...
                      Е така от ....интерес към спорта...а и към офроуда.
                      Няма страшно в умирачката...
                      Страшното е да си жив!...

                      Коментар


                      • Esper
                        Esper коментира
                        Редактиране на коментар
                        И по-рано е ставало въпрос, че Рали-то си стои предимно в ГДУ.
                        Та никога не е било проблем да го покараш ако имаш желание.
                        А този и след преспиване съм на мнение, че е по-разумно да го взема след като се върна.
                        Ако тръгнем изобщо де - месец е прекалено много време за планове

                    • #26
                      Покемонът си е все още в Бултрако, делят ни 2 месеца от придобиването защото... Така съм решил
                      Хвърлям по едно око в сайта на Acerbis - 2025 моделът се появи там но съвместим резервоар за него НЯМА.
                      Очевидно наистина има разлики и ще трябва да се изчака, надявам се догодина.
                      Същото се отнася и за LeoVince ауспусите - за 25YM ще трябв дан св изчака още малко.
                      Грета да си завре втората сонда през гърлото в гъз@!
                      Нема ли кой да го набие на т'ва изрут, че да мирне?!?
                      Би трябвало вече да не е криминално....

                      Иначе кашона с придобитъци се пълни, ексела показва кън 2К дреболии още преди да има мотор.
                      Вероятно никога няма да получи SeatConcept седалка, което директно би го изстреляло с още 1К нагоре.
                      Не и преди да е ясно дали окачването е оправено толкова, че да няма нужда от наливане на средства в тази посока.
                      Иначе седалката губи съревнованието с окачването - то е значително по-важно от някаква тъпя пейка.

                      Следва протължение;..
                      Враг усраине

                      Коментар


                      • #27
                        Много си груб,бъди нежен,тия дни е модерно 😆🤣🤣
                        TOYOTA SEQUOIA ‘11
                        W140 S420 '99

                        Коментар


                        • #28
                          За Грета ли бре? Ми прав е човека! Може и "две сонди" да и трябват!? Па ега мирне.
                          Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

                          тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

                          Коментар


                          • #29
                            Чак пък и да споменаваме някакво ненормално детенце с хипарски настройки много ми се вижда
                            TOYOTA SEQUOIA ‘11
                            W140 S420 '99

                            Коментар


                            • Esper
                              Esper коментира
                              Редактиране на коментар
                              Лудата пикла е нарицателно, естествено.
                              Но за смесването но зелено с кафево има сериозен принос.

                            • BENZBOSS
                              BENZBOSS коментира
                              Редактиране на коментар
                              Като и обръщат внимание на тая пикла така ще е,чудно ми е като какъв специалист се явява по каквото и да е на базата на какво да е

                              Една пищяща пикла,всички ще ОМРЕМ

                            • Esper
                              Esper коментира
                              Редактиране на коментар
                              Да омрем заради пикла не ама заради онова, което пропагандира все още немам лео винс.
                              То и мотор за него нямам ама това е мое решение, което е много по-различно
                              Интересно дали пласмасов ачербис ще се появи първо за CRF300L 2025 или за дъргелчЕ-то.
                              Аз залагам на хондата но не прекалено голяма сума - DR-Z4S изглежда като да набира популярност.
                              Естествено никога няма да стане икона като DR650 ма това е валидно за всичко на пазара.
                              Времето е различно

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X