След третата хонда в гаража и вторият CRF300 в ход си рекох, че е време все пак да отворя една отделна тема за модела 
Първият CRF300 Rally купих 2022 година и почти веднага бях на крачка да го продам с намерението да го замени нещо "истинско".
Например CRF1000 или казано другояче - Африка.
Обаче една непредвидена разходка до Грузия с него промени напълно мнението ми за модела.
3 години по-късно вече имам договор за покупка на още един CRF300L през 2025 година.
Това си е същият мотор но без излишните пластмаси и железа по рали-то - за кратки трипчета за фън наоколо.
  
Би трябвало да пристигне след 3 месеца, когато ако не ми мине църна мачка път и всичко е наред би трябвало да съм далеч от татковИната с рали-то.
Тоест очаква се да вляза във владение на новият покемон едва някъде в началото на септември.
Ами това е, да се похваля ако не друго
Модела няма за мен никакви неизвестни, не очаквам особени изненади, то няма и с какво.
25YM модификацията всъщност има промени спрямо досега произвежданият модел като най-значима се очаква да бъде в окачването.
Това е най-критикуваната и хейтена характеристика на CRF300 от всички като по изключение аз също съм съгласен.
До известна степен!
Иначе намеренията ми към този са да остане максимално във вида на снимката.
С намерение съм за 3 по-значителни допълнения:
Не искам да добавям и грам към теглото му а по-скоро да свалям.
В последствие може би един ИЛИГЪЛ LeoVince - основно заради теглото.
Ако са осрали фара както на рали-то ще се сдобие пак както него с един лед бар под основният.
Там някакви ойлерчета, стойки за нави, телефон ако се наложи не се коментират - та са бай дифолт.
Но няма да има дограми, стротелно скеле с буфери да го пазят от асфалт, саркофази/сандъци и неонови бликове.
И татака, би трябвало да е скучна тема.
Не са много хората, които харесват тези минималистични твари в свят, където е актуално по много от всичко.
Това би трябвало да се придържа към обратната тенденция.
Ама е така, да има все пак местенце и за тези покемони под фурумното слънце 
							
						
					
Първият CRF300 Rally купих 2022 година и почти веднага бях на крачка да го продам с намерението да го замени нещо "истинско".
Например CRF1000 или казано другояче - Африка.
Обаче една непредвидена разходка до Грузия с него промени напълно мнението ми за модела.
3 години по-късно вече имам договор за покупка на още един CRF300L през 2025 година.
Това си е същият мотор но без излишните пластмаси и железа по рали-то - за кратки трипчета за фън наоколо.
Би трябвало да пристигне след 3 месеца, когато ако не ми мине църна мачка път и всичко е наред би трябвало да съм далеч от татковИната с рали-то.
Тоест очаква се да вляза във владение на новият покемон едва някъде в началото на септември.
Ами това е, да се похваля ако не друго

Модела няма за мен никакви неизвестни, не очаквам особени изненади, то няма и с какво.
25YM модификацията всъщност има промени спрямо досега произвежданият модел като най-значима се очаква да бъде в окачването.
Това е най-критикуваната и хейтена характеристика на CRF300 от всички като по изключение аз също съм съгласен.
До известна степен!
Иначе намеренията ми към този са да остане максимално във вида на снимката.
С намерение съм за 3 по-значителни допълнения:
- Acerbis skid plate
- Acerbis fiel tank
- Fender Eliminator някакъв да разкарам онази разточителна глупост зад опашката.
 И колкото да има на какво да хвана табелата все пак!
Не искам да добавям и грам към теглото му а по-скоро да свалям.
В последствие може би един ИЛИГЪЛ LeoVince - основно заради теглото.
Ако са осрали фара както на рали-то ще се сдобие пак както него с един лед бар под основният.
Там някакви ойлерчета, стойки за нави, телефон ако се наложи не се коментират - та са бай дифолт.
Но няма да има дограми, стротелно скеле с буфери да го пазят от асфалт, саркофази/сандъци и неонови бликове.
И татака, би трябвало да е скучна тема.
Не са много хората, които харесват тези минималистични твари в свят, където е актуално по много от всичко.
Това би трябвало да се придържа към обратната тенденция.
Ама е така, да има все пак местенце и за тези покемони под фурумното слънце
 
							
						



 
							
						 
			

 
			



 
							
						 
							
						 Гледах филмчето във фейсбука. Страшно беше. Дали след това са му платили нещо застрахователите не знам. Почти чисто нов КТМ 690 Ендуро бял на цвят.
 Гледах филмчето във фейсбука. Страшно беше. Дали след това са му платили нещо застрахователите не знам. Почти чисто нов КТМ 690 Ендуро бял на цвят.
							
						 
			
			
		 
										
									
Коментар