Миналата 2021 година тръгнах за Грузия, но изобщо не успях да вляза там поради изискванията за Ковида. Тази година отмениха тези забрани и изисквания, подновихме плановете и започнахме да се стягаме за август месец. Познати пътуваха нататък през юни и юли, но аз държах на август, защото искахме да караме на по-голяма надморска височина из Кавказ, а не искахме там да ни вали дъжд. Е в Турция щеше да е малко по-топло по това време, но няма как да уцелиш навсякъде подходящото време при такива дълги и далечни пътувания.
В началото бяхме само двама човека. Аз с БМВ G 650 GS Sertao и Мирослав Михайлов от Перник с Хонда CRF 300 Rally. В последствие с нас дойде и Валери Попов от Русе с Ямаха 700 Тенере.
Бяхме си набелязали места за черно каране не само в Грузия, а и из Турция, така че нямахме намерение особено да бързаме из съседката ни.
И така на 11 август потеглихме. Уговорката ни беше да се съберем на границата, като поради наплива на гастарбайтери на граничният пункт Капитан Андреево, решихме да влезем в Турция през Гърция. През пункта Капитан Петко войвода пред Свиленград и от там Черекьой - Пазаркуле до Одрин.
От тук нататък ще давам маршрута ни всеки ден, изминатите километри, избраното място за спане и цените. Останалото ще пиша под снимките. Километрите са приблизителни, а не са точни, защото са смятани по карта, а също и няма как да хванем всичките маневри, мотането насам натам, а също и обикалянето за търсене на хотели, или места за спане.
11.08. - 500 км
Величково (край Пазарджик) - граничен пункт Капитан Петко войвода - Одрин - Кешан - Гелиболу - Килитбахир - Алчитепе.
След Алчитепе спахме на палатки край френското гробище мемориал от Първата световна война. Преди да направим лагера вечеряхме в една закусвална в Алчитепе, тъй като пътя минава точно през центъра на това село и през пазара му. Тука снимките са малко и от други места.
Моят мотор някъде из България на път към Турция.
Река Марица малко след Харманли.
Река Марица от моста на Любимец.
Моста на Тунджа в Одрин.
Новият мост над Дарданелите. Най-дългият в света. На връщане минахме по него.
Френското гробище мемориал край което бяхме направили лагерът ни за нощта.
В началото бяхме само двама човека. Аз с БМВ G 650 GS Sertao и Мирослав Михайлов от Перник с Хонда CRF 300 Rally. В последствие с нас дойде и Валери Попов от Русе с Ямаха 700 Тенере.
Бяхме си набелязали места за черно каране не само в Грузия, а и из Турция, така че нямахме намерение особено да бързаме из съседката ни.
И така на 11 август потеглихме. Уговорката ни беше да се съберем на границата, като поради наплива на гастарбайтери на граничният пункт Капитан Андреево, решихме да влезем в Турция през Гърция. През пункта Капитан Петко войвода пред Свиленград и от там Черекьой - Пазаркуле до Одрин.
От тук нататък ще давам маршрута ни всеки ден, изминатите километри, избраното място за спане и цените. Останалото ще пиша под снимките. Километрите са приблизителни, а не са точни, защото са смятани по карта, а също и няма как да хванем всичките маневри, мотането насам натам, а също и обикалянето за търсене на хотели, или места за спане.
11.08. - 500 км
Величково (край Пазарджик) - граничен пункт Капитан Петко войвода - Одрин - Кешан - Гелиболу - Килитбахир - Алчитепе.
След Алчитепе спахме на палатки край френското гробище мемориал от Първата световна война. Преди да направим лагера вечеряхме в една закусвална в Алчитепе, тъй като пътя минава точно през центъра на това село и през пазара му. Тука снимките са малко и от други места.
Моят мотор някъде из България на път към Турция.
Река Марица малко след Харманли.
Река Марица от моста на Любимец.
Моста на Тунджа в Одрин.
Новият мост над Дарданелите. Най-дългият в света. На връщане минахме по него.
Френското гробище мемориал край което бяхме направили лагерът ни за нощта.
Коментар