Обява

Свий
Няма добавени обяви.

WR domination - синята мания

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: WR domination - синята мания

    Според преводача на гугъл Peso secco означава "сухо тегло". На Пачароза КТМ-а както той сам после се беше поправил тежи 102-103кг без течностите (все пак е 250). Кросовите 125-ци навярно знаете че са около 87-88кг празни, а като гледам заредени ги дават около 95кг ( това от сайта на ямаха примерно за уз 125 2012, като теглото през последните 10 че може и повече години май не варира съществено ). А революцията при 2т, лично на мен ми се иска преди да обърнат внимание на теглото, да натъкмят инжекциона. Ама това с теглото някак си не виждам как ще стане, според мен са на лимита вече. 2т ендурата и преди 20г пак са тежали кажи речи същите килограми ( Сузуки рмх 250 примерно, 113,5кг като е било накачулено с мигачи, огледала, помпи за разделно мазане и прочие и прочие ). Разликата между уз 125 от 04-та (стоманената рама) и уз 125 06 (алу рамата) е 1кг по спецификация, като това не означава че алу рамата е по-лека с 1кг де.
    Иван Маринов
    Suzuki RMX 250 '92 - sold / Yamaha XTZ 750 Super Tenere '91 - sold / KTM EXC 250 2t '06 - sold
    ЕНДУРО ВАРНА

    Коментар


    • От: WR domination - синята мания

      Първоначално публикуван от VaHk0_ Преглед на мнение
      Според преводача на гугъл Peso secco означава "сухо тегло". На Пачароза КТМ-а както той сам после се беше поправил тежи 102-103кг без течностите (все пак е 250). Кросовите 125-ци навярно знаете че са около 87-88кг празни, а като гледам заредени ги дават около 95кг ( това от сайта на ямаха примерно за уз 125 2012, като теглото през последните 10 че може и повече години май не варира съществено ). А революцията при 2т, лично на мен ми се иска преди да обърнат внимание на теглото, да натъкмят инжекциона. Ама това с теглото някак си не виждам как ще стане, според мен са на лимита вече. 2т ендурата и преди 20г пак са тежали кажи речи същите килограми ( Сузуки рмх 250 примерно, 113,5кг като е било накачулено с мигачи, огледала, помпи за разделно мазане и прочие и прочие ). Разликата между уз 125 от 04-та (стоманената рама) и уз 125 06 (алу рамата) е 1кг по спецификация, като това не означава че алу рамата е по-лека с 1кг де.
      Аз не видях Пачароза къде е направил корекцията,Ванко прав си и съм напълно съгласен със мнението ти сега се изясни случаят,видях килограмите на крос 2012 сух е 96кг за това няма как ендуро да е по леко.http://www.edmondson-racing.co.uk/prods/143.html

      Коментар


      • От: WR domination - синята мания

        Първоначално публикуван от hristo jivota Преглед на мнение
        2т са направили революция,и на мен ми се стори че не може да е истина ендуро 101кг пълен но гледам че и новият Гас Гас 250 2т също са постигнали 102кг със течностите.http://xoffroad.it/rt_news/notizia.cfm?codice=358591
        Адаш и ти си в грешка,Гас Гас 250 2Т също е 102кг,но сух.Точно за това колегата се е постарал и е превел какво означава Peso Secco,именно сухо тегло.Но нали всички знаем,че вече революция в теглото не може да има,освен да направят шасито от карбон или от дърво.На мен който и от тези да ми подарят,не отказвам.Та нека е и с десет кила по-тежък.
        Beta 450 RR-Factory
        0039 3206052599

        Коментар


        • От: WR domination - синята мания

          Малко да поясня,Ванко е прав и много правилно е преведено тов означава сухо тегло на мотоциклета.Прави се това замерване зада се види кой мотор колко тежи без бензини и масла защото там идва голямата разлика.Например Моята Хонда има резервоар от 10 литра ,моделите 2011 имат 7 литров резервоар ет ви 3 литра разлика а моторите са едни и същи за това и е цялата тази история.И другото важно във всички сйтове и списания това което се пише винаги трябва да се внимава с него защото не винаги е истина.Моя Гас Гас пишеше че е 102 килограма а зареден е над 114,Хусаберга ми теглилсъм го на кантар пишеше че тежи между 114 и 117 килограма във списанията а истината е че тежеше 131 килограма.

          Не мисля че 250 4т ЕНДУРО тежащо 114 115 килограма е проблем за каране ,не разбирам защо сега се развиват тези теории и какво значение има това .При едно излизане в кал точно за 10 мин и вече килограмите не струват нищо.Едно е вярно 2т винаги са били по леки и това е ,няма как да не са.Сигурен съм че ако ви подарят по една такава Ямаха нова никой няма да се оплаква нито от кила нито от нищо
          Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
          0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

          Коментар


          • От: WR domination - синята мания

            Къде какво пише това вие го четете.
            Аз съм прост и не разбирам качих КТМ-а ХЦ 250 2012г. ЕНДУРО ПЪЛЕН от до и осече СТО И ЕДИН КИЛОГРАМА И ОСЕМСТОТИН ГРАМА 101.800
            Многократно съм казвал че това което го пише по книгите не расте по нивите.
            МОТОРА ТРЯБВА ТИ ДА ГО КАРАШ А НЕ ТОЙ ТЕБ 0888984256

            Коментар


            • От: WR domination - синята мания

              Пачароз, евалата за лекия мотор, ама не е коректно да сравняваме 4Т с 2Т модел, който даже за европа не се предлага.

              Иначе си мисля, че тази нова ямаха е супер мотор. Пробвал съм малко на асфалт ВР 450 от 2009 мисля(беше с алуминиевата рама) и щях да падна от изненада след моя ДРЗ - усещането е за лек мотор откъм предницата, достатъчно мощен и 4Т. За всеки, на който не му се дават чак толкова пари, колкото за новия 350 КТМ мисля, че е чудесен вариант.

              Все пак има едно основно предимство пред КТМ - не е австрийски, а японски. А малките жълти човечета знаят какво правят и как да го направят. Намираш си екземпляр внос от Япония, има си инжекцион, джаджа за него да го бъзикаш...еми какво повече търсим от 4Т машина?! Сигурно веднага ще ми опонира някой с теглото, ама в крайна сметка за мен не е от огромно значение дали ще е 100/115/130кг. - ако съм се закучил на пътеката не са ми виновни килата на мотора, а задкормилното устройство и в повечето случай липсата на килата не компенсира липсата на опит и техника в карането.
              Ако няма къде да отидеш, ела на себе си!

              Коментар


              • От: WR domination - синята мания

                Първоначално публикуван от Pacharoza Преглед на мнение
                Къде какво пише това вие го четете.
                Аз съм прост и не разбирам качих КТМ-а ХЦ 250 2012г. ЕНДУРО ПЪЛЕН от до и осече СТО И ЕДИН КИЛОГРАМА И ОСЕМСТОТИН ГРАМА 101.800
                Многократно съм казвал че това което го пише по книгите не расте по нивите.
                Остава варианта да го притеглим,трябва да намерим точен кантар,виж за сравнение с кроса.http://www.motorcycle-usa.com/26818/...x.Излиза 96кг сух,просто съм сто процента сигурен че мотора ти няма как да е 101.800 пълен,най вероятно кантара на който си го теглил не е точен.

                Коментар


                • От: WR domination - синята мания

                  Ендуро моделите на КТМ 250 2Т са около 100те кила с всички флуиди по тях но не и бензина !
                  Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                  Коментар


                  • От: WR domination - синята мания

                    Кат бистрите килата, забравяте нещо много важно-къде се намират, т.е.-центъра на тежестта.При цвайките е поне с 10см. по-ниско, което дава усещане за доста повече лекота....
                    0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                    Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                    Суперскан България www.decbg.com
                    Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                    Коментар


                    • От: WR domination - синята мания

                      WR250F-също не е зле от към килограми,дават я с пълен резервоар и масла-103кг.А пък 125 2Т е 94кг пълна.

                      WR 250 FTipo motore raffreddato a liquido, 4 tempi, DOHC, 5 valvole, Monocilindrico inclinato in avanti
                      Cilindrata 250cc
                      Alesaggio x corsa 77,0 mm x 53,6 mm
                      Rapporto di compressione 13,5 : 1
                      Lubrificazione Carter secco
                      Carburatore Keihin FCR-MX39/1
                      Tipo di frizione In bagno d’olio, a dischi multipli
                      Sistema di accensione CDI
                      Sistema di avviamento A pedale
                      Sistema di trasmissione sempre in presa, 5 marce
                      Trasmissione finale Catena
                      Telaio Doppio trave in alluminio
                      Sospensione anteriore Forcella a steli rovesciati
                      Escursione anteriore 300 mm
                      Inclinazione cannotto sterzo 27º
                      Avancorsa 119,9 mm
                      Sistema sospensione posteriore Forcellone oscillante, (leveraggi progressivi)
                      Escursione posteriore 312 mm
                      Freno anteriore Doppio disco, Ø 250 mm
                      Freno posteriore Disco, Ø 245 mm
                      Pneumatico anteriore 80/100-21-51M
                      Pneumatico posteriore 100/90-19 57M
                      Lunghezza 2.163 mm
                      Larghezza 825 mm
                      Altezza 1.306 mm
                      Altezza sella 992 mm
                      Interasse 1.468 mm
                      Altezza minima dal suolo 378 mm
                      Peso in ordine di marcia (compreso serbatoio olio e carburante pieno) 103 kg
                      Capacità serbatoio carburante 6,4 Litri
                      Quantità olio motore 1,2 LitriWR 250 F by Motorbike: 8.490 euro f.c.


                      WR125 2T
                      Tipo motore raffreddato a liquido, 2 tempi, Monocilindrico inclinato in avanti, Valvola lamellare, valvola lamellare con YPVS
                      Cilindrata 124cc
                      Alesaggio x corsa 54,0 mm x 54,5 mm
                      Rapporto di compressione 8.6 ~10.7 : 1
                      Lubrificazione Premix
                      Carburatore Mikuni TMX38
                      Tipo di frizione In bagno d’olio, A dischi multipli
                      Sistema di accensione CDI
                      Sistema di avviamento A pedale
                      Sistema di trasmissione sempre in presa, 6 marce
                      Trasmissione finale Catena
                      Telaio Semi-doppia culla
                      Sospensione anteriore Forcella a steli rovesciati
                      Escursione anteriore 300 mm
                      Inclinazione cannotto sterzo 25º
                      Avancorsa 107 mm
                      Sistema sospensione posteriore Forcellone oscillante, (leveraggi progressivi)
                      Escursione posteriore 315 mm
                      Freno anteriore Doppio disco, Ø 250 mm
                      Freno posteriore Disco, Ø 245 mm
                      Pneumatico anteriore 80/100-21 51M
                      Pneumatico posteriore 100/90-19 57M
                      Lunghezza 2.139 mm
                      Larghezza 827 mm
                      Altezza 1.318 mm
                      Altezza sella 998 mm
                      Interasse 1.443 mm
                      Altezza minima dal suolo 388 mm
                      Peso in ordine di marcia (compreso serbatoio olio e carburante pieno) 94 kg
                      Capacità serbatoio carburante 8,0 Litri
                      Quantità olio motore 0,7 LitriWR 125 by Motorbike: 7.290 euro f.c.
                      Beta 450 RR-Factory
                      0039 3206052599

                      Коментар


                      • От: WR domination - синята мания

                        Тегло в работно състояние (включително масло и пълен резервоар с гориво) 103 кг
                        Peso in ordine di marcia (compreso serbatoio olio e carburante pieno) 103 kg

                        А сега оплюйте и WR-250F.
                        Gilera RC-125 Honda Dominator 650 Yamaha TT-350 yz250f WR-450-03 WR-450-05 WR-250F

                        Коментар


                        • От: WR domination - синята мания

                          Няма да плюя нито по 250-то нито по 450-ката, НО има нещо сбъркано в едната или и в двете статии (за 250 и 450). Не може за 200сс обем на двигателя теглото да нараства с 30 кг !
                          Честно казано ако 250-ката пълна е 103 кг, това е следващия ми мотор (някой ден разбира се). Явно има нещо страшно ревулюционно в този двигател за да намалят толкова драстично теглото.
                          Нека някой който има достъп до 250 2011-а да го премери да видим за какво иде реч. че нещо на тези спецификации не им вярвам .
                          Kawasaki 125KX 1991 -> KTM 520 EXC 2001 -> КТМ 525 SX + SM 2005 -> KTM 200 EXC 2007

                          Коментар


                          • От: WR domination - синята мания

                            Кросовите мотори 250 4Т на световното са по 102-108 кг пълни в зависимост кой колко карбон и титан има по него. Тази WR-ка отвсякъде е поне 10-15 кг по-тежка.
                            Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                            Коментар


                            • От: WR domination - синята мания

                              Тук беше мястото вече да сложат и 6та скорост....за къде 6та ли,ами това е ендуро,всеки си знае мотора,че по асфалт си иска 6та винаги...Японеца си следва някакви стрикни правила,и не променя много много иновативно нещата...явно обърнатия двигател не е подходящ за ендуро вариянта,или като цяло самото разположения по рамата не оставя места за стратер и акумулатор да речем,затова го мацнаха само на кросовия си вариянт,не е случайна работата,както се казва

                              Коментар


                              • От: WR domination - синята мания





                                Gilera RC-125 Honda Dominator 650 Yamaha TT-350 yz250f WR-450-03 WR-450-05 WR-250F

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X