Здравейте колеги,а от днес и съотборници,взех си ВР 400 добре изглеждащ при покупката бях взел специалиста по ямаха в В.Търново колегата ШИФТА,той също хареса мотора но веднага забеляза че карборатора е на УЗ върви добре но изкам да питам ще имам ли проблеми .
Едно синьо бижу на вниманието на почитателите на марката.Yamaha WR 450 F приготвена е от Roland Sands Design са състезания от супермото.Бившият шампион Ямаха АМА 250сс,Роналд Сандс епознат със своите произведения в цял свят.
Може ли някоЙ, който кара от новия wr450 да каже как е откЪм скоростите,Че аз имах 426 и се скЪсах да правя скорости, сЪщо така и за свеЩите дали избиват. Само тези кусури ме спират да си Взема пак вр-та.
Последно редактирано от viki terzieva; 19-03-11, 08:42.
Причина: Моля, прочитайте си постовете, преди да ги публикувате и спазвайте правилата за правопис и пунктуация!
Може ли някои който кара от новия wr450 да каже как е от кам скоростите,4е аз имах 426 и се скасах да правя скорости,сащо така и за свештите дали избиват.Само тези кусури ме спират да си зема пак вр-та
Този мотор е съвсем друго поколение,и няма нищо общо с предишните модели.Аз имам модела 2007,и още нищо не е мръднало. Свещ нямам избила до сега!
Искам да попитам следното: каква ли е разликата между алуминиевата и железната рамка.. примерно колко кг г/д е разликата между yz450f 2005г.(желязна рамка) и yz450f 2006г. (алуминиева).
Искам да попитам следното: каква ли е разликата между алуминиевата и железната рамка.. примерно колко кг г/д е разликата между yz450f 2005г.(желязна рамка) и yz450f 2006г. (алуминиева).
Ако кг са от значение за теб и заради тях би си сменил мотора отсега ти казвам няма смисъл освен ако не си състезател и всеки килограм е от значение.Иначе алуминиевата е малко по-лека някаде около кило и нещо.
Здравейте колеги, от скоро и аз съм щастлив собственик на вр450ф.Мотора е 2004г.Искам да попитам най - напред, нормално ли е от маркуча за маслените пари, който е изведен отдолУ на двигатела да се образуват капки масло, по време и непосредствено след каране. Разбира се, става въпрос за няколко капки. Дали това значи смяна на гумички на клапани..? Нека някой, ако е наясно, сподели.
Последно редактирано от viki terzieva; 29-03-11, 09:44.
Причина: отдолУ
Нормално е. Когато загрее повече двигателя, част от маслото почва да се изпарява, и след това кондензира обратно по този маркуч. Или ако паднеш, мотора е легнал (с главата надолу), но продължи да работи, също е възможно да изпомпи малко масло по маркуча.
Дани - място Бол , даже малко снимки си качил
Коментар