Обява

Свий
Няма добавени обяви.

WR domination - синята мания

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: WR domination - синята мания

    Ми Ице зареди си мотора с 1л. бензин и после с още 8 литра, които са около 6.5 кг. и сам ще се убедиш каква е разликата. Аз мога да кажа че е огромна.
    Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

    Коментар


    • От: WR domination - синята мания

      Първоначално публикуван от Краси Преглед на мнение
      Ми Ице зареди си мотора с 1л. бензин и после с още 8 литра, които са около 6.5 кг. и сам ще се убедиш каква е разликата. Аз мога да кажа че е огромна.
      Ами аз във повечето време карам с 2-3л бензин,когато и да съм напълнил резервоара, до горе събира 9л никога не съм усетил да ми тежи,даже допълнително слагам поне по две големи бири по 2л в раницата за вътрешен стимул.

      Коментар


      • От: WR domination - синята мания

        А тая работа с 2т "ендурата" на Ямаха някой май си помислиха че е започната от главната централа, а то най-вероятно си е точно така както го казва izoidesi от някой локален дилър. Такива сузукита в Англия мисля че има от бая време вече. Пол Едмондсон едишън примерно или РМ 250 ХС. Из английския ибеи съм срещал и уз250 преправяни за ендуро, но не си спомням дали бяха лично преправявани или от магазин така купени.
        Иван Маринов
        Suzuki RMX 250 '92 - sold / Yamaha XTZ 750 Super Tenere '91 - sold / KTM EXC 250 2t '06 - sold
        ЕНДУРО ВАРНА

        Коментар


        • От: WR domination - синята мания

          Първоначално публикуван от izoidesi Преглед на мнение
          Съгласен съм напълно с теб колега,досега това и правеха от Ямаха и за това всички модели са им сполучливи.Но виж какво става днес,веднага след представянето на голямата "кака",синята инвазия продължава с представянето на ВР 125 и ВР 250 Ф за новият сезон.Няма никакви подробности за сега,защото не се отнася за официални модели от японската къща-майка а инициативата идва от офисът на Ямаха в Италия.Моторите ще бъдат на базата на YZ 125 2T и YZ 250 F 4T,които ще бъдат трансформирани от спортната марка Motorbike със седалище Призино (Винченца),от където ще излязат с всички разрешителни и сертификати за регистрация и движение по пътищата(черните разбира се).Споменах вчера,че си превеждах информацията от италиански,че имало много запитвания през последните две години от фенове на марката(аз ги четях по форумите),кога ще видят YZ с фарче и стопче и разбира се да може да се регистрира.Затова мисля точно в Италия са се заели да запълнят този вакум от търсене.
          Ще ви дам жив пример,аз от една година обикалям всички магазини на Ямаха в радиус на 150 км. от Милано и искам да си купя ВР 450 след 2007г.(в БГ съм се обаждал на милион обяви и никой нямаше документи),е няма и няма.На всякъде оставях телефон и никой не ми се обаждаше(не рискувам от частници да купувам),докато директорът по продажбите на Ямаха за Саронно,не ми обясни защо е така,първо от две години не е имало внос от Япония на никакъв ВР,втора употреба няма защото хората си ги карат(защо ли,защото са здрави ми казва),с какво да ги сменят като не излиза нов модел вече трета година.Готин човек,разясни ми нещата и с огромната реклама от страна на КТМ,титлите на Кайроли и още куп неща и накрая ми показа склада за втора употреба,имаше около стотина КТМ-а,чакащи собственици(странно ми се стори че ми обърна такова внимание и накрая си призна,че от години живее с една мома от Варна и е много доволен от България).Та благодарение на него,след като ме убеди че няма да намеря ВР 450 ,сега карам Бета RR 450 Factory-2010,за зега съм доволен обаче все се заглеждам по сините.
          Забравих направо за темата,имаше някъде и снимки ако не се лъжа.
          Значи директора, който ти е говорил, които не са верни според мен. Всяка година има внос на ВР мотоциклети в Европа от Япония. Единствено Yamaha YZ85 няма внос за 2011, защото имат големи количества от 2010 година модела в Холандия и на 2010 и налепиха лепенки и и дигнаха цената с от 2850 Евро без ДДС до 3250 Евро без ДДС за дилърите.
          ВР450Ф 2011 има наличен в Германия и в Холандия на две места. Като в Германия е разбира се вносен от САЩ,а в Холандия на едното място е внос от Япония с регистрация както му е реда http://www.gebbenmotoren.nl/prijslijst2011.html#menubar. Ако си търсил мотоциклет втора ръка с регистрация не може в Италия да няма! Да не говорим за Германия и Холандия, където също има. Може да са скъпи, но има. В България за втора ръка не съм търсил, но нови 450 сс се докарват без проблем - Американски внос с документи за безпроблемна регистрация от Германия струващи 150 Евро А същият директор ли ти продаде Бетата?

          Коментар


          • От: WR domination - синята мания

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:WR450F 2011.jpg
Прегледи:1
Размер:65.4 КБ
ID:5303878

            Прилагам и снимка с наличните мотоциклети WR450F нови и втора ръка. Пак казвам скъпи, но в Холандия е така

            Коментар


            • От: WR domination - синята мания

              Чудех се как ще решат проблема с еърбокса при ендуро модела ! Сега вече е ясно-изпускателния колектор пак си е отпред
              offroad фен
              1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
              TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

              Коментар


              • От: WR domination - синята мания

                Първоначално публикуван от bobimx Преглед на мнение
                Значи директора, който ти е говорил, които не са верни според мен. Всяка година има внос на ВР мотоциклети в Европа от Япония. Единствено Yamaha YZ85 няма внос за 2011, защото имат големи количества от 2010 година модела в Холандия и на 2010 и налепиха лепенки и и дигнаха цената с от 2850 Евро без ДДС до 3250 Евро без ДДС за дилърите.
                ВР450Ф 2011 има наличен в Германия и в Холандия на две места. Като в Германия е разбира се вносен от САЩ,а в Холандия на едното място е внос от Япония с регистрация както му е реда http://www.gebbenmotoren.nl/prijslijst2011.html#menubar. Ако си търсил мотоциклет втора ръка с регистрация не може в Италия да няма! Да не говорим за Германия и Холандия, където също има. Може да са скъпи, но има. В България за втора ръка не съм търсил, но нови 450 сс се докарват без проблем - Американски внос с документи за безпроблемна регистрация от Германия струващи 150 Евро А същият директор ли ти продаде Бетата?
                Първо нарочно пропускаш факта,че съм написал в радиус от 150 км. от Милано съм търсил,не в интернет,не на луната или Холандия.За северна Италия гарантирам че не е имало внос,освен ако не е поръчвал някой отбор и после да са продавали,аз нова не намерих.Исках мотор от представителите на Ямаха,защото дават гаранция една година и ползваш отстъпка при обслужването (да не говорим,че ти дават и сервизната книжка),кога ще ти го предложи частната обява това.Бетата си я намерих сам като на едно републиканско ендуро състезание в Бергамо,едно момче от Дупница ме запозна с представителят на Бета и Хузаберг за района.След една седмица ми звънна и каза,че има точно това което търся.Мотора вече е изпитан,отварян и проверяван и съм спокоен че имам и гаранция.

                п.п.И аз мога да ти покажа обяви в Италия на Ямаха ВР 450-2011 година,но това не винаги означава година на производство а годината на първа регистрация,въпреки че е на нула километра.
                Последно редактирано от izoidesi; 16-09-11, 23:48. Причина: допълнение
                Beta 450 RR-Factory
                0039 3206052599

                Коментар


                • От: WR domination - синята мания

                  Въобще не съм очарован от модела. Очаквах нещо от сорта на YZ с новия двигател. Поне да има нещо радикално ново в мотора. Обърнат ауспух, изместен цилиндър, резервоар под седалката....И тегло 105-6 кила. Ама нейсе, виждам 90% копие на досегашния ВР, с инжекцион. Голям праз......
                  И понеже по-принцип искам си сменям мотора (ама не бързам за никъде), надеждата ми беше в тази Ямаха. Но няма да я бъде.
                  А това за 6-те кила, няма и да го коментирам даже. Дали се усещали.....
                  0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                  Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                  Суперскан България www.decbg.com
                  Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                  Коментар


                  • От: WR domination - синята мания

                    Първоначално публикуван от izoidesi Преглед на мнение
                    Първо нарочно пропускаш факта,че съм написал в радиус от 150 км. от Милано съм търсил,не в интернет,не на луната или Холандия.За северна Италия гарантирам че не е имало внос,освен ако не е поръчвал някой отбор и после да са продавали,аз нова не намерих.Исках мотор от представителите на Ямаха,защото дават гаранция една година и ползваш отстъпка при обслужването (да не говорим,че ти дават и сервизната книжка),кога ще ти го предложи частната обява това.Бетата си я намерих сам като на едно републиканско ендуро състезание в Бергамо,едно момче от Дупница ме запозна с представителят на Бета и Хузаберг за района.След една седмица ми звънна и каза,че има точно това което търся.Мотора вече е изпитан,отварян и проверяван и съм спокоен че имам и гаранция.

                    п.п.И аз мога да ти покажа обяви в Италия на Ямаха ВР 450-2011 година,но това не винаги означава година на производство а годината на първа регистрация,въпреки че е на нула километра.
                    Тази оферта която съм ти е дал е на най-големият дилър на Ямаха в Холандия, където получаваш всички условия, които си казал И е гаранция, че е 2011 и прочие, защото собственика е много сериозен.
                    Да не съобразих за 150 км, моя грешка

                    Коментар


                    • От: WR domination - синята мания

                      Първоначално публикуван от VaHk0_ Преглед на мнение
                      А тая работа с 2т "ендурата" на Ямаха някой май си помислиха че е започната от главната централа, а то най-вероятно си е точно така както го казва izoidesi от някой локален дилър. Такива сузукита в Англия мисля че има от бая време вече. Пол Едмондсон едишън примерно или РМ 250 ХС. Из английския ибеи съм срещал и уз250 преправяни за ендуро, но не си спомням дали бяха лично преправявани или от магазин така купени.
                      Не, не съм си помислил прочетох мнението на izoidesi !
                      Тази Ямаха се води YZ250WR
                      Кросов YZ изряден за движение по пътя.
                      Хондите от CR стават CRE и се преправят от HM в Италия.
                      Yamaha WR 200

                      Коментар


                      • От: WR domination - синята мания

                        Първоначално публикуван от kiki.t Преглед на мнение
                        Тежко прасе. 129 кила, като извадим 10 кила за течностите-пак са 119 кила сух. КТМ-а ми 2007 сух е 113.
                        Тези 6 кила се усещат като 26 ако са по-високо. Ама те всички 450 кубикови кютуци си тежат де... Жалко.....
                        http://www.motorcyclespecs.co.za/mod.../yamaha_wr450f 07.htm

                        Открий 7 те разлики.
                        Мислиш ли че щом модела 2007 е 112.5кг,2012 ще е по тежък,сега погледни хубаво двата модела и честно ми кажи кой повече ти харесва,виж КТМ а,дават го 113.9кг,http://www.motorcyclespecs.co.za/mod...450_exc 08.htm
                        Последно редактирано от hristo jivota; 18-09-11, 10:18.

                        Коментар


                        • От: WR domination - синята мания

                          Хм, точно на този тип сайтове да им вярваме за техн. спецификации?!

                          P.S. Може и да е вярна информацията там, но трябва да се потвърди от по-надежден източник.

                          Коментар


                          • От: WR domination - синята мания

                            Първоначално публикуван от СПИДИ Преглед на мнение
                            Наистина изглеждат доста добре новите модели.Даже и инжекцион,който съм сигурен,че доста ще е доизкусорен и тестван преди да се пусне серийно.Дали ще има вариант за няколко карти на електрониката,които да може да се избират?Иначе поздравление за Ямаха.Така трябва да бъде и за напред.Дадоха ми тема за размисъл да се завърна към тях.
                            П.С. Някъде прочетох,че 10-15 кг. разлика в теглото не се усещат.Вярвайте ми усещат се много,особено ако са окачени на по-височко.Но аз нямам думата,моите и двата мотора са около тези кила та и нагоре

                            Към цената на ВР 450 Ф,която е около 8500 евро е включен и "KIT KOMPETICION" който включва спортен ауспух,пиньон и заден венец и още няколко компонента.След като вече е експериментиран при YZ и тук вече се предлага опцията Power Tuner,представляваща една джобна джаджа,позволяваща на пилота да настройва сам режима на инжекциона.Знам че на КТМ има копче за тази функция,но тук става въпрос за девет различни настройки,за които е необходимо около една минута за да се свърже тунера към букса на мотора(не е необходим компютър) и да се зададът параметрите.По запознатите отдавна познават възможностите на електронният инжекцион,но аз все пак споменавам за тези като мен дето сега го прочитат.
                            Някои от режимите могът да се запаметят за определена писта или район,който се използва по-често след което задаването става по-лесно.След като бъдат изпитани всички режими и различните предварения,водачът може да настрои всички стъпки от компютъра за едно индивидуално ползване на тунера.Едно важно предимство на този тунер е,че прави мониторинг посредством микро сензорите,които са разположени на възлови места по двигателя и могът да отчетат различни аномалии.Нов е и радиаторът,който е изработен от по-здрав материал и издържащ на по-висока температура и налягане(перфектно за планинско и екстремно каране).Както и при последните YZ-ки,радиаторите издържат и на по -силни вибрации,за което спомага и новото три точково захващане,докато при старите беше две.Следващата новост е при предницата,там вече въздушният пълнител е отделен от маслото,система която се ползва вече при новите модели участващи на световното МХ.Предницата е 48 мм.Има нов дизайн на резервоара,който е с вместимост 7,2 литра като е прибавен и бензиномер с лампа на таблото,сигнализираща оставащите два литра гориво.Седалката е нова,по-удобна и за още по-лесно управление,височината и е вече 960 мм. с 30 по-малко.Джантите EXCEL и кормилото Pro Taper са сериини за 2012 година.
                            С няколко думи,мен ме кефи максимално,а и цената не е никак зле.
                            Beta 450 RR-Factory
                            0039 3206052599

                            Коментар


                            • От: WR domination - синята мания

                              Първоначално публикуван от Pacharoza Преглед на мнение
                              Ами ти смятай.Моят пълен е 101кг.
                              Ей къв е тоя мотор бе ти направи революция в света на моторспорта.Нито едно ендуро заредено не тежи по малко от 112 115 килограма .Прочети добре данните на мотора това може би са килограми но без течностите и маслата.


                              Мотора е перфектен според мен а и много ми харесва.Няма лош Японски мотор ,особенно ако са Хонда или Ямаха не че Сузуки и Кавазаки са по назад .
                              Последно редактирано от pepimotos; 19-09-11, 22:24.
                              Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
                              0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

                              Коментар


                              • От: WR domination - синята мания

                                Първоначално публикуван от pepimotos Преглед на мнение
                                Ей къв е тоя мотор бе ти направи революция в света намоторспорта.Нито едно ендуро заредено не тези по малко от 112 115 килограма .Прочети добре данните на мотора това може би са килограми но без течностите и маслата.


                                Мотора е перфектен според мен а и много ми харесва.Няма лош Японски мотор ,особенно ако са Хонда или Ямаха не че Сузуки и Кавазаки са по назад .
                                2т са направили революция,и на мен ми се стори че не може да е истина ендуро 101кг пълен но гледам че и новият Гас Гас 250 2т също са постигнали 102кг със течностите.http://xoffroad.it/rt_news/notizia.cfm?codice=358591

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X