Обява

Свий
Няма добавени обяви.

WR domination - синята мания

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: WR domination - синята мания

    Да, определено са доста масивни, но определено е въпрос на време. 1 път ще паднеш точно както е необходимо и ако си някъде по деретата ще е забавно без антифриз . Сигурен съм, че само да спре **бания дъжд ще сме доста по-активни. Иначе хубавото е че около камбаните самата кал не е лоша, като да речем глината около Бистрица.

    P.S. За моточас метъра, изваждаш лулата и имаш гума(тя се вижда и на снимката, точно под кабела), която предпазва вода да не влиза към свеща. Прекарваш кабелчето под нея, увиваш го точно под гумата и си готов. Аз го омотах, сложих малко изолирбант, да не се развие, отгоре (над гумената тапа) сложих термошлаух. Просто както е показано на снимката няма да хване сигнал(поне при мен не хващаше). Трябва да е под тази гума. Поздрави!
    09 YZ290F Athena BB

    Коментар


    • От: WR domination - синята мания

      При мен моточас метъра кабелчето му е хванато за самия кабел на свеща и отчита.
      [FONT=Arial Narrow][SIZE=5][COLOR=black]SUZUKI DRZ[/COLOR][/SIZE][/FONT]

      Коментар


      • От: WR domination - синята мания

        Ако говориш за рмз250, то при теб е по-различна системата. Поздрави!
        09 YZ290F Athena BB

        Коментар


        • От: WR domination - синята мания

          Малко update - днес направих диагностика на въпросния TPS и се оказа, че си работи супер. В мануала много подробно е обяснено стъпка по стъпка как се прави. Иначе като е закачен е значително по-мощен моторът. Проблемът ми е в джетинга. По скоро съм разбърникал винта за сместа, докато го бях свалил. Поздрави!
          09 YZ290F Athena BB

          Коментар


          • От: WR domination - синята мания

            Понеже и аз сменях винта за сместа преди време, ще обясниш ли как се настройва точно, че сега мотора имам чувството, че харчи повече.
            Повече газ му се дава от миналия сезон, но да проверя дали правилно съм го отвил.
            При мен е 160 главен жигльор, и винта е развит на 1,5 оборота

            Коментар


            • От: WR domination - синята мания

              И като е развит на 1.5 оборота добре ли е смисъл пали лесно не заглъхва и не пука или? Имай впредвит че за правилната смес гориво-въздух и филтъра трябва да е почистен добре.Случвало ми се е да развия винта 4.5 оборота докато постигна желания ефект.Така че всичко е относително просто си трябва проби.
              0878424143
              0887424150

              Коментар


              • От: WR domination - синята мания

                Ами с 1,5 оборота си работи идеално, пали от четвърт. Само разхода се дигна малко но май ще е от стила на карането.

                Трябва да намеря от по-големите резервоари явно, че моя е само 8л.

                Коментар


                • От: WR domination - синята мания

                  Еми в такъв случай за разхода е виновна дясната ръка.Какво да кажа аз като моя едвам събира 6.5 литра.
                  0878424143
                  0887424150

                  Коментар


                  • От: WR domination - синята мания

                    Искам и аз да споделя някой нещица които съм правил на моя мотор,защото май в Бг всички знаят а икой не казва кое как е.Ми става въпрос за реглжа на карбуратора на Ямаха 250 Ф модела.При мен има ше едно заглъхване при рязко подаване на газ иначе ако не даваш рязко газ мотора си вървеше добре.Какаво се получи всичко това което ние ръчкотим по моторите хората отдавна са го направили и не е тчак толкова трудно за правене.
                    Най напред искам да спомена за моя мотор че бях с основен жигльор 48 доста по голям от този който ползвам сега в първият случай и аз мислех че е от него но не е беше там проблема .Всичко опира да ускорителната помпа която добре регулирана и с подходящи жигльори работи добре.
                    Информацията която съм ползвал аз е всеизвестна на доста форуми като Тъмпер Талк и Ендурерос.Във вторият форум който е испански едно момче си беше направило труда да преведе много ценна информация която до сега не бях виждал,по късно ще пусна линк да видите и вие,та така зада започнем всичко да върви добре на първо място се регулира ускорителната помпа според специалисти изследвали карбуратора Кейхин ФЦР 37 ,хлабината на кято се регулира ускорителната помпа е 2,75 милиметра от там на сетне отиваме на друго място в карбуратора .Това место е жигльора за пропускливост на ускорителната помпа който е сложен в капачката на самият карбуратор на английски май е лайк джет или нещо подобно.Та този жигльор е от голямо значение защото в зависимост от големината на жиглора се регулира колко бензин ще влезе в поплавковата камера и колко ще се впръска в карбуратора.Какво се получава когато този жигльор е голям бензина бързо влиза в карбуратора подобно на преливник и струйката бензин която трябва да иде в карбуратора става по слаба и за по кратко време.Тук в Испания има два начина на регулиране единия е с по голяма ускорителна помпа ,а другият е с по малък жигльор.
                    Има друг проблем обаче Яамахите до 2006 година по каталог най малкият жигльор е 65 а зада работи добре мотора тук се монтират в обсега от 40 до 55 като много.Това намаляване на горивото което ще прелее в поплавковата камера е в плюс за ускорителната помпа,така ще остане повече гориво под налягане на мембраната на ускорителната помпа ще се впръсне по бързо и няма да има тази празнота в карбуратора при рязко подаване на газ.
                    Другото важно е О пръстена който се слага ,моят мотор го има но какво беше станало о пръстена се беше разтегнал и на пръв поглед гледаш че го има но ефекта от него беше нулев.Пояснявам че той се монтира на кубиличката на ускорителната помпа и ролката която я движат жилата на карбуратора.Там се намира и винта с пружинката които трябва да се регулира на 2,75 милиметра.Гумичката се слага зада няма изоставане на черната кубиличка от металната ролка .В моят случай разширеният О пръстен не държеше всичко заедно и за това правеше тези празноти.
                    След като отстраних старият О пръстен монтирах друг от верига който са много здрави и доста по стегнати.
                    После преминах към жигльорите гледам в по горният пост колегата е ползвал главен жугльор 160 което е малко за мотора поне според това което се ползва от мнозинството.Аз смених моят главен жиглор и основният също движа се в границите между 38 40 42 за малкия жигльор и 168 170 172големият.Иглата на карбураторе между 3 и 4 ниво от горе на долуи винта за който гворите по горе е между 1,3/4 ,и 1,2/4.Също съм сложил винт за бърза настройка на сместа ,на моята Ямаха се работи много добре защото нищо не се разглабя.Като крайнос може да се направи на 2 оборота сместа но според разбиращите не е нужно.на Ямахите не им е нужно толкова много гориво колкото ние си мислим.В крайа сметка при мен се получи много добре и нито съм слагал Куик Шот нито Пауер Ноу.Аз съм с отворена въздушна кутия и перфорирана от едната страна,сивият кабел е изваден,махнати са всички ограничители и съм с ауспух ФМФ Q4 ,мога да кажа че мотора е една малка бомба и много съм доволен.
                    Пускам ви и линк да видите целия матриал за ускорителната помпа и кое как се прави и тества на испански е но има филмчета които според мен са много много пучителни.
                    Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
                    0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

                    Коментар


                    • От: WR domination - синята мания

                      Eтого и линка ,пак повтарям трябва да отваряте подлинковете и там всичко се вижда много добре

                      http://www.2y4t.com/moto-enduro-posts50343-0.html
                      Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
                      0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

                      Коментар


                      • От: WR domination - синята мания

                        Готина информация. Моят го взех понаправен да си призная. На мястото на оригна е хванато с много тънка метална нишка. Няма нищо по-хубаво от това да се кефиш на моторетката. Поздрави!
                        09 YZ290F Athena BB

                        Коментар


                        • От: WR domination - синята мания

                          Ако нишката е много здрава не позволява на винта който регулира в кой момент да започне пръскането ако влошиш по голямо усилие с отвертката ще разтеглиш телчицата но ще се появи хлабина и след реглажа пак трябва да я стегнеш реглажа става само с проба в движение
                          Едно е да искаш , друго да можеш , трето - да го направиш !

                          Коментар


                          • От: WR domination - синята мания

                            И моя е с телче вързан, но явно си има нужда от финна настройка от някой по запознат.
                            При мен при еднократно подаване на газ няма заглъхване на мотора, но при неколкократно подаване, последователно, след 2-3 навиване на газта почва да заглъхва за малко.
                            За сега не ми пречи, защото при каране не се усеща, но по някой път се случва (естествено когато най не трябва) при тръгване от лекото заглъхване да ми загасне мотора, и после почват да се изреждат на майките .

                            Коментар


                            • От: WR domination - синята мания

                              Първоначално публикуван от pepimotos Преглед на мнение
                              Eтого и линка ,пак повтарям трябва да отваряте подлинковете и там всичко се вижда много добре

                              http://www.2y4t.com/moto-enduro-posts50343-0.html
                              Абе Пепи,не можеш ли да постнеш направо линковете?
                              Аз не мога да се оправя!

                              Коментар


                              • От: WR domination - синята мания

                                Първоначално публикуван от p.djartov Преглед на мнение
                                Абе Пепи,не можеш ли да постнеш направо линковете?
                                Аз не мога да се оправя!
                                Много е трудно, много....чак се препотих докато го направя, но нали е заради теб, няма начин.


                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:54539593.FloatBowlandParts.jpg
Прегледи:1
Размер:30.5 КБ
ID:5369712



                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:p31101017mx.jpg
Прегледи:1
Размер:17.1 КБ
ID:5369713





                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:209308011-L.jpg
Прегледи:1
Размер:126.7 КБ
ID:5369714

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:FCRO-Ring1.jpg
Прегледи:1
Размер:58.2 КБ
ID:5369715

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:FCRO-Ring2.jpg
Прегледи:1
Размер:59.0 КБ
ID:5369716

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:FCRO-Ring3.jpg
Прегледи:2
Размер:67.8 КБ
ID:5369717



                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:AcceleratorPumpSpring.jpg
Прегледи:1
Размер:7.7 КБ
ID:5369718

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:58332789.IM001037.jpg
Прегледи:1
Размер:73.6 КБ
ID:5369719



                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:57130415.Accelerator_Pump_wired.jpg
Прегледи:1
Размер:102.0 КБ
ID:5369720





                                Довечера ще кача и другите снимки, Пепи ако иска да ви преведе текста от Испански.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X