От: Suzuki DRZ400
Дали е разтегната веригата , т.е. дали е за смяна може да се определи горе - долу на слух от човек , който е в час с нещата . Като ти гледам написаното не си такава порода и по-добре потърси адекватна помощ . Още по-точна окончателна диагноза се дава след като се свали обтегача на веригата . По това колко ход има още той добиваш представа в какво състояние е тя . Със свален обтегач не прави опити за палене , защото ще има друга тема после . Самият обтегач се монтира в събрано положение (и след това го отпускаш ), иначе после пак ще има тема . Манипулацията изобщо не е трудна , но след като знаеш какво правиш .
Дали е разтегната веригата , т.е. дали е за смяна може да се определи горе - долу на слух от човек , който е в час с нещата . Като ти гледам написаното не си такава порода и по-добре потърси адекватна помощ . Още по-точна окончателна диагноза се дава след като се свали обтегача на веригата . По това колко ход има още той добиваш представа в какво състояние е тя . Със свален обтегач не прави опити за палене , защото ще има друга тема после . Самият обтегач се монтира в събрано положение (и след това го отпускаш ), иначе после пак ще има тема . Манипулацията изобщо не е трудна , но след като знаеш какво правиш .

.Много добър
0888984256
, но миналата седмица се случи това, че в казанчето антифриза беше заврял /беше пълно до горе/ и течеше отдолу през едно маркуче, та за това си позволих да постна този коментар, ама май ще трябва да се въздържам, да не обърквам колегите, а и да не се излагам. Или пък не е било антифриз това дето е текло и съм си мислил, че е антифриз, но ако не е, то какво би могло да е това.
Знам ли, но течеше през едно от маркучетата течност, която беше много гореща. На бензин не миришеше, пушеше стабилно, а и не съм видял това докато мотора е в легнало положение. А и при последващата проверка в радиатора антифриза беше намалял. Да не би да има някаква повреда, за която да не подозирам?
Коментар