Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Monster Energy AMA SUPERCROSS 2012 - коментари

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Monster Energy AMA SUPERCROSS 2012 - коментари

    Първоначално публикуван от Краси Преглед на мнение
    При ендуро/крос кънтри каране има много повече изненадващи приземявания първо на предното колело после на задното при гърбица.
    За съвременните окачвания това не е никакъв проблем, е разбира се трябва и подходяща позиция на тялото и мотора.

    Абе едно е ендуро/крос кънтри - гърбица, друго е 20-30 метра мотокрос/суперкрос двойка или тройка

    Първоначално публикуван от iassen;
    ... и не може човек да разчита само на талант...
    Е като гледам Чад Рийд, май и това може всъшност не само на талант, а и на CRF

    Коментар


    • От: Monster Energy AMA SUPERCROSS 2012 - коментари

      Тук няма "Ямахата трудно завива" Това са глупости.Ако Ви е направило впечатление JS7 кара с амортисьори Showa а както знаете Ямаха излиза от фабриката с Kayaba. Мислите ли че от Showa са по тъпи и не правят настройките?Там лош мотор НЯМА. Вилопото не е бърз заради мотора а защото спира късно, и влиза с висока скорост в завоите и отваря ГАЗТА много рано. Интересно ми е ако сега JS7 започне да ги МЛАТИ яко Ямахата дали ще стане най добрия мотор?Или пък RD5 е 1-ви означава ли че ако си купя КТМ ще стана по бърз? Съмнявам се

      Коментар


      • От: Monster Energy AMA SUPERCROSS 2012 - коментари

        Първоначално публикуван от m.x.t Преглед на мнение
        Тук няма "Ямахата трудно завива" Това са глупости.Ако Ви е направило впечатление JS7 кара с амортисьори Showa а както знаете Ямаха излиза от фабриката с Kayaba. Мислите ли че от Showa са по тъпи и не правят настройките?
        Окачването с което карат няма нищо общо с това с което излизат моторите от фабриката, марката би била най-малката разлика
        а тук въпроса е не дали Showa могат да направят настройките (най-малкото защото не Showa правят настройките ), а дали мотора (което е съвкупност от много неща - не само окачване) е пригоден за състезателя и дали той се чувства удобно на него. RV1 кара за фактори отбор, докато JS7 за частен - дори само тази разлика е огромна! Не случайно когато някой от частен отбор бие фактори отборите - коментаторите почват да подскачат. JS7 понеже е нечовек и от него се очаква винаги да бие, но е видимо че има проблем дали с него самия, дали с механиците, дали с мотора, дали с намирането на правилните настройки, само той си знае. Но определено не се чувства добре на мотора което неизбежно е предпоставка за грешки и лоши времена!

        Първоначално публикуван от m.x.t Преглед на мнение
        Там лош мотор НЯМА.
        Не е въпроса лош или добър а такъв на който се чувстваш добре или не.

        Първоначално публикуван от m.x.t Преглед на мнение
        Вилопото не е бърз заради мотора а защото спира късно, и влиза с висока скорост в завоите и отваря ГАЗТА много рано. Интересно ми е ако сега JS7 започне да ги МЛАТИ яко Ямахата дали ще стане най добрия мотор?Или пък RD5 е 1-ви означава ли че ако си купя КТМ ще стана по бърз? Съмнявам се
        Това че RV1 спирал по късно и давал по рано газ в завоя ми звучи като детска приказка за добрия и лошия и е леко казано несериозно! Единия се сетил да спира по късно и да дава по рано газ и за тва бие най-добрите в света - егати досетливия

        Коментар


        • От: Monster Energy AMA SUPERCROSS 2012 - коментари

          Първоначално публикуван от Jister Преглед на мнение
          - егати досетливия
          Пич(предполагам, че си мъж), не ти знам името, но те призовавам да подхождаш с повече уважение към пишещите тук.
          Не вярвам, че си чак такъв МХ специалист, че толкова категорично да зачеркваш мнението на Мартин

          Не го приемай лично... нека диалога да бъде конструктивен...

          А от хора като m.x.t можем само да се учим!

          Коментар


          • От: Monster Energy AMA SUPERCROSS 2012 - коментари

            Първоначално публикуван от Jister Преглед на мнение
            Окачването с което карат няма нищо общо с това с което излизат моторите от фабриката, марката би била най-малката разлика
            а тук въпроса е не дали Showa могат да направят настройките (най-малкото защото не Showa правят настройките ), а дали мотора (което е съвкупност от много неща - не само окачване) е пригоден за състезателя и дали той се чувства удобно на него. RV1 кара за фактори отбор, докато JS7 за частен - дори само тази разлика е огромна! Не случайно когато някой от частен отбор бие фактори отборите - коментаторите почват да подскачат. JS7 понеже е нечовек и от него се очаква винаги да бие, но е видимо че има проблем дали с него самия, дали с механиците, дали с мотора, дали с намирането на правилните настройки, само той си знае. Но определено не се чувства добре на мотора което неизбежно е предпоставка за грешки и лоши времена!



            Не е въпроса лош или добър а такъв на който се чувстваш добре или не.



            Това че RV1 спирал по късно и давал по рано газ в завоя ми звучи като детска приказка за добрия и лошия и е леко казано несериозно! Единия се сетил да спира по късно и да дава по рано газ и за тва бие най-добрите в света - егати досетливия







            Здравей приятел ама от целият ти монолог разбирам че ти и понятие си нямаш от това което си написъл.


            Първо екипа JGRMX на JS7 с бившият му механик който сега е мениджър на тима Jeremy Albrecht могат да ти направят един заден амортисьор ако е нужно
            и ако JS7 поиска точно за 24 часа което моето момче няма да получиш в нито един заводски тим в тази ВСЕЛЕНА.
            Преди да отиде там JS7 имаше преговори с Suzuki Factory и той самият им отказа и отиде при JGRMX там за него е преустроена цялата рама и резервоар които са
            доста по тесни от всеки мотор Yamaha . Tова е тим който има огромен бюджет състезава се в NASCAR ако знаеш какво е това.
            Второ не ми говори че една предница от SHOWA на едно такова състезание нищто не е . Brett Metcalfe кара с предница която струва около 40 000 долара по неофициална информация така че едва ли е серийно производство.


            Не подценявай другите без да знаеш поне толкова колкото тях.





            Не се сьрдете наслаждавайте се на красивият спорт през Океана и коментирайте това което мислите не сме най добрите за да даваме оценки на тези хора можем само да изкажем собственото си мнение , но и да уважаваме мнението на другите.



            Относно ИНФОТО по горе приятел ако се поинтересуваш и почетеш малко било из нета или тематика специализирана за Мотокрос ще разбереш какво искам да ти кажа остани си с здраве.

            Успех ви желая на всички още малко остана и сезона е пред вратата.

            Коментар


            • От: Monster Energy AMA SUPERCROSS 2012 - коментари

              Първоначално публикуван от Жоро Донечки Преглед на мнение
              Пич(предполагам, че си мъж), не ти знам името, но те призовавам да подхождаш с повече уважение към пишещите тук.
              Не вярвам, че си чак такъв МХ специалист, че толкова категорично да зачеркваш мнението на Мартин

              Не го приемай лично... нека диалога да бъде конструктивен...

              А от хора като m.x.t можем само да се учим!
              Както m.x.t e "зачеркнал" чуждото мнение... цитирам

              Първоначално публикуван от m.x.t
              Тук няма "Ямахата трудно завива" Това са глупости.
              предполагам не с лоши чувства а просто е изказвал мнение...

              Така и аз си изказвам моето мнение!

              Не мисля че съм показал някакво неуважение, към който и да е!

              Докато например в твоя пост има личностно окачествяване, което според мен е доста по неуважително от това да спориш с някой или да си изказваш мнението по остро.

              Понеже си цитирал част от моето мнение, надявам се че не си си помислил че "егати досетливия" е насочено към m.x.t. ?? Насочено е към лирическия герой от последното изречение! Ако това е причината за ексцесията, не виждам реален проблем!

              Мисля че на тези два поста мястото им не е тук, съгласен?

              Ако съм засегнал някого, моля да ми пусне ЛС и ще се погрижа в рамките на 2 работни дни, да напиша официално публично извинение!

              Коментар


              • От: Monster Energy AMA SUPERCROSS 2012 - коментари

                Първоначално публикуван от charko Преглед на мнение
                Второ не ми говори че една предница от SHOWA на едно такова състезание нищто не е . Brett Metcalfe кара с предница която струва около 40 000 долара по неофициална информация така че едва ли е серийно производство.
                Прочети ми пак мнението но този път не през редовете

                Иначе аз JGR до сега май само веднъж съм ги виждал да печелят суперкрос състезание s Josh Grant през 2009 ако не се лъжа и то защото май тогава JS7 и CR22 паднаха, а като си толкова запознат кажи JGR имат ли поне една победа в NASCAR от както е създаден отбора? Ако отговора е НЕ, явно т.нар. "огромен" бюджет не помага особенно?

                А и като казваш огромен бюджет, имащ предвид огромен спрямо другите отбори в суперкрос например Кawasaki Monster и т.н. или го сравняваш примерно с другите отбори в NASCAR или всъщност с какво го сравняваш че казваш "огромен"
                Последно редактирано от Jister; 27-01-12, 00:44.

                Коментар


                • От: Monster Energy AMA SUPERCROSS 2012 - коментари

                  Тук въпроса не е кой се е сетил да спира късно и да завива бързо И аз се сетих миналата седмица докато карах ама нещо не се получава.Също твърдението че не е свикнал с мотора е грешно защото това му е 3-ти сезон с този модел и общо 5 или 6 с Yamaha. CR22 за какъв отбор кара? И той кара за частен. Това което искам да кажа( поне според мен) е че не е виновен мотора.Аз не съм фен на RV1 обаче в момента реалността е това.Също се надявам и JS7 да започне да печели за да се завърже шампионата още повече

                  Коментар


                  • От: Monster Energy AMA SUPERCROSS 2012 - коментари

                    Моментното състояние като физика и кондиция на Вилопото е смазващо пред всички други, вижда се с просто око още от началото на сезона, както и на монстер къп-а.
                    По отношение на Стюард мога да кажа, че това е каране без никаква мисъл, да не казвам глупаво и тинейджърско. Много състезания се печелят с тактика и мисъл, а не с раздаване на газ.
                    Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                    Коментар


                    • От: Monster Energy AMA SUPERCROSS 2012 - коментари

                      Лоши новини за Stewart...механикът му е починал

                      James Stewart


                      I got some horrible news that my practice mechanic Mark "Tex" Adams was hit by a car and killed this morning while on the side of the road helping someone whose car had broke down. I'm in disbelief that something so tragic could happen while helping someone else in need. I'm stunned because Tex was such a caring person. My heart goes out to his family. Damn this is a sad day. We love you Tex R.I.P

                      sigpic

                      Коментар


                      • От: Monster Energy AMA SUPERCROSS 2012 - коментари

                        Няма как мотора да не е от значение с подобно изказване изключвате изцяло състезанието при механици и производители и гледате само какво става на пистата.
                        Погледнете Рийд как кара сега с Хондата и как караше със Сузукито сега направо е неудържим..

                        Джистър имай малко уважение към хората тук. До преди една година ти обяснявах на къде трябва да се накланяш в завоя сега вече теории на относителността в мотокроса развиваш
                        [IMG]http://www.maxmediabg.com/moto/bobi2_podpis.jpg[/IMG]

                        Коментар


                        • От: Monster Energy AMA SUPERCROSS 2012 - коментари

                          JISTER няма какво да споря сега кои какво и как просто не сме тези хора който разбираме толкова много защото на всеки голям разбирач в този форум бих първо
                          го попитал какво лично постижение има досега в спорта и къде седи името му в ЕВРОПА а после да ми развива теорий. Говоря за такива хора който не познаваме по име само по псевдоним. Сега да ти обяснявам кой отбор какво е спечелил или не е спечелил е излишно да се дребнавим. Важното е че имат потенциала да подкрепят дори и най малката глезотия на JS7 докато един заводски тим няма да го направи политиките им не са такива.

                          Мотокроса е съвкупност от много фактори както технически така и физически като си на мотора не може да караш на 80 % а на 110 %.

                          Моето лично мнение е че JS7 като спре да мисли само за пари и предавания и какво ли още не и се концетрира да кара мотора си по добре ще бъде и за него
                          а иначе спор няма че той е един невероятен състезател но явно не стига само това.

                          Един пример ще ти дам.
                          КТМ FACTORY поминалата година дава MAX NAGL интервю и казва
                          Аз този Cairoli незнам какво прави и как се подготвя цяла зима беше на Сардиния ту покара колело ту лежи на плажа и се пече
                          ту покара малко мотора а аз си скъсах задника от тренировки и кондиционни и тестове и какво ли не и пак има невероятно темпо.
                          Даже доколкото дочувам NAGL за 2012 се качва пак на 450 така че факторите са толкова много в мотокроса.




                          Не ме разбирай погрешно да кажем аз съм те разбрал погрешно но най малко искам да споря с някой
                          не ми е в стила.

                          Вие си оправете по добре обстановката в БГ че едва ли ще има GP BULGARIA 2012 така ми замирисва и да оставим АМA- Supercrossa
                          там всичко е ориентирано и има цел и същност а в БГ едва ли и Състезания ще има.



                          Останете здрави другото е финна настройка.

                          Коментар


                          • От: Monster Energy AMA SUPERCROSS 2012 - коментари

                            Аре стига с тия спорове. Тук е тема за фенове на суперкроса, явно има и доказани състезатели и пълни аматьори, но това е без начение. Всеки си казва какво мисли и забелязва, стига да е с уважение. Като не е прав-голяма работа. Стюарт сигурно не ни чете и няма да си вземе поука.

                            Имам една страхотна новина: явно, че Рики и Джеф Емиг се заяждат из туитър относно победата на Емиг над Карлмайкъл през 99 та и спорът ще бъде решен по мъжки на трасето в Понеделник. Клипът ще се гледа в transworld motocross. Ех ако имаше смисъл да пуснем Джистер срещу м.х.т.

                            Коментар


                            • От: Monster Energy AMA SUPERCROSS 2012 - коментари

                              Първоначално публикуван от iassen Преглед на мнение
                              . Ех ако имаше смисъл да пуснем Джистер срещу м.х.т.
                              +1
                              Kawasaki KX250F

                              Коментар


                              • От: Monster Energy AMA SUPERCROSS 2012 - коментари

                                Първоначално публикуван от brake Преглед на мнение
                                Лоши новини за Stewart...механикът му е починал

                                James Stewart


                                I got some horrible news that my practice mechanic Mark "Tex" Adams was hit by a car and killed this morning while on the side of the road helping someone whose car had broke down. I'm in disbelief that something so tragic could happen while helping someone else in need. I'm stunned because Tex was such a caring person. My heart goes out to his family. Damn this is a sad day. We love you Tex R.I.P




                                Ей това е трагедия да слезне да помогне на жена която е закъсала с колата си и го е прегазил някакъв идиот момчето е младо
                                на 28 години доказан Механик работил е за Travis Pastrana, Kurt Nicoll, Sebastian Tortelli, Josh Hansen, Joaquim Rodrigues ,Ronnie Renner
                                и такава съдба много жалко наистина.

                                Светла му памет.
                                RIP.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X