Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Monster Energy AMA SUPERCROSS 2012 - коментари

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    От: Monster Energy AMA SUPERCROSS 2012 - коментари

    Дънджи е по добър с КТМа от колкото със сузукито

    Коментар


    • #92
      От: Monster Energy AMA SUPERCROSS 2012 - коментари

      Жестоко състезание с много интересни премеждия. Жалко за Канард много лошо падане не му върви много последно време преследва го май черна
      магия. Ваймър да не спи на този мотор да кара затова е там това е суперкрос нормално е да използва JS7 пропуска му и да го блокира даже доста чисто си беше
      радвам се за REED полага му се доста се потруди последно време полага му се победа.
      Относно JS7 e доста бърз ама много елементарни грешки а и мотора не му е готов докато Vilo от последно место 4/ти РЕСПЕКТ.
      Нали затова отиде JS7 в отбор за да не е негов ТИМ да се концентрира само върху карането а не само за пари да мисли айде има 3/годишен договор дано стане шампион. Темпото го има ама то не е решаващо трябва да поизчисти малко карането.

      Коментар


      • #93
        От: Monster Energy AMA SUPERCROSS 2012 - коментари

        ето ви малките дано се отваря приятно гледане >>>


        http://www.youtube.com/playlist?list=PLEE2D0AC350801C7E

        Коментар


        • #94
          От: Monster Energy AMA SUPERCROSS 2012 - коментари

          В последните 2 състезания ако Villopoto не беше направил грешки в първата обиколка дали нямаше да спечели? Може да се спори за LA, защото Reed беше много бърз, но все пак..

          Коментар


          • #95
            От: Monster Energy AMA SUPERCROSS 2012 - коментари

            Ето тук погледнете как елементарно се метна JS7.

            Коментар


            • #96
              От: Monster Energy AMA SUPERCROSS 2012 - коментари

              хехех и аз го постнах, ама го махам. Верно супер глупава грешка. 2-ри щеше да си е екстра.
              Последно редактирано от iassen; 25-01-12, 19:25.

              Коментар


              • #97
                От: Monster Energy AMA SUPERCROSS 2012 - коментари

                Първоначално публикуван от iassen Преглед на мнение
                хехех и аз го постнах, ама го махам. Верно супер глупава грешка. 2-ри щеше да си е екстра.
                А и РЕЕД си готмина като нищо вобще не се бори да го настига какво става не мога да разбера.Когато падна така баламски като гледах състезанието извиках та чак кумшиите се чудеха какво става яд ме вече на него.

                Коментар


                • #98
                  От: Monster Energy AMA SUPERCROSS 2012 - коментари

                  Аз от мотокрос не разбирам и затова имам един въпрос:
                  Като скокнат и паднат точно на върха на скока, как нЕма кълбета или някакви други проблеми....как оцеляват ???

                  Коментар


                  • #99
                    От: Monster Energy AMA SUPERCROSS 2012 - коментари

                    Първоначално публикуван от Chinela Преглед на мнение
                    Като скокнат и паднат точно на върха на скока, как нЕма кълбета или някакви други проблеми....как оцеляват ???
                    Окачването си казва думата там
                    Kawasaki KX250F

                    Коментар


                    • От: Monster Energy AMA SUPERCROSS 2012 - коментари

                      да бе

                      Коментар


                      • От: Monster Energy AMA SUPERCROSS 2012 - коментари

                        Първоначално публикуван от Chinela Преглед на мнение
                        Като скокнат и паднат точно на върха на скока, как нЕма кълбета или някакви други проблеми....как оцеляват ???
                        Едва ли аз съм човека тука, който да дава съвети, все пак тук пишат и шампионите на страна по мотокрос, но:
                        Много зависи и от скока, и от ръба, но за 2ки, 3ки и пр., ако предната гума е след ръба и работиш правилно с газта няма никакъв проблем, особено при бегачите от АМА.
                        Разбирасе окачването не се поставя под съмнение, но стандартни и добре настроени амове не биха създали проблем в никакъв случай.

                        И нещо друго... От доста време ми прави впечатление, че се коментират моторите на лидерите от Суперкроса(едни били много добри, други не били добри, едни спъвали, други давали предимство) - Пичове, мойте уважения към всички вас, но коментарите по този въпрос са най-малкото НЕСЕРИОЗНИ.
                        Там моторите са най-доброто от най-доброто, най-вероятно някои неща са нищожно по-добри от други, но ми е чудно от монитора как разбрахте къде и какъв е проблема или предимството?
                        Наблюдателните са забелязали, че Вилопото много печели от късното спиране преди завоя(лично според мен там му е основното предимство пред тримата му основни конкуренти), е хубаво, ама кой ще ми каже от монитора каква е причината - Дали уникалния усет на Вило върху спирачките, или извънземните спирачки на Кавата? Гумите не ги коментирам, че най-вероятно и други карат с гуми като неговите.
                        Или ускорението на някоя права, или в ритъм секцията - Там също е налице фактора райдър - как е влязъл в завоя, как е излязъл, кой коловоз е хванал и каква линия е задържал до излизането и изправянето мотора.
                        Виждате, че те са ненормално перфектни във всеки един момент.
                        Една елементарна грешка да направи в коловоза докато завива и това ще му коства половин секунда.
                        Аз смятам, че от телевизора да хванеш нищожно предимство на кросов мотор спрямо друг, по трасето, е почти невъзможно или ако е, е нужен някакъв уникален анализ и анализатор разбирасе.

                        Коментар


                        • От: Monster Energy AMA SUPERCROSS 2012 - коментари

                          Първоначално публикуван от Жоро Донечки Преглед на мнение
                          Едва ли аз съм човека тука, който да дава съвети, все пак тук пишат и шампионите на страна по мотокрос, но:
                          Много зависи и от скока, и от ръба, но за 2ки, 3ки и пр., ако предната гума е след ръба и работиш правилно с газта няма никакъв проблем, особено при бегачите от АМА.
                          Разбирасе окачването не се поставя под съмнение, но стандартни и добре настроени амове не биха създали проблем в никакъв случай.

                          И нещо друго... От доста време ми прави впечатление, че се коментират моторите на лидерите от Суперкроса(едни били много добри, други не били добри, едни спъвали, други давали предимство) - Пичове, мойте уважения към всички вас, но коментарите по този въпрос са най-малкото НЕСЕРИОЗНИ.
                          Там моторите са най-доброто от най-доброто, най-вероятно някои неща са нищожно по-добри от други, но ми е чудно от монитора как разбрахте къде и какъв е проблема или предимството?
                          Наблюдателните са забелязали, че Вилопото много печели от късното спиране преди завоя(лично според мен там му е основното предимство пред тримата му основни конкуренти), е хубаво, ама кой ще ми каже от монитора каква е причината - Дали уникалния усет на Вило върху спирачките, или извънземните спирачки на Кавата? Гумите не ги коментирам, че най-вероятно и други карат с гуми като неговите.
                          Или ускорението на някоя права, или в ритъм секцията - Там също е налице фактора райдър - как е влязъл в завоя, как е излязъл, кой коловоз е хванал и каква линия е задържал до излизането и изправянето мотора.
                          Виждате, че те са ненормално перфектни във всеки един момент.
                          Една елементарна грешка да направи в коловоза докато завива и това ще му коства половин секунда.
                          Аз смятам, че от телевизора да хванеш нищожно предимство на кросов мотор спрямо друг, по трасето, е почти невъзможно или ако е, е нужен някакъв уникален анализ и анализатор разбирасе.
                          Моторите са най-доброто от доброто е ОК не виждам изобщо защо го коментираме. Това че Ямаха според мен и други хора които са карали и сравнявали е пълно дърво също е субективно и несериозно да го коментираме. Обаче има нещо друго там настройките едва ли са чичо Пешо да врътне тука да врътне там. Така че е важен не само мотора, а механика и целия отбор След първото състезание Стюарт каза, че имат още много работа по мотора някой тука решил да обяснява че едва ли не станеш ли състезател в суперкроса и получаваш 100% настройки точно за твоя стил и то за част от секундата ... е явно не е толкова просто там нивото е малко по различно от Бг. Та тука дори нямаме шампионат пълна излагация на един старт се пускат 2-3 класа... и после ще си говорим за настройки.
                          Относно Вилопото и екипа на кавазаки незнам дали трябва да се съмняваш че всичко е изпипано до съвършенство за самия него вече колко време кара в тоя отбор и тази година вече наистина седи невероятно на мотора.
                          [IMG]http://www.maxmediabg.com/moto/bobi2_podpis.jpg[/IMG]

                          Коментар


                          • От: Monster Energy AMA SUPERCROSS 2012 - коментари

                            Първоначално публикуван от Chinela Преглед на мнение
                            Аз от мотокрос не разбирам и затова имам един въпрос:
                            Като скокнат и паднат точно на върха на скока, как нЕма кълбета или някакви други проблеми....как оцеляват ???
                            Мотора и окачването са едно на ръка но най-важното според мен е опита на състезателите, и усета им към ситуацията, кога и колко газ да подадат, как да се позиционират на мотора в конкретната ситуация и т.н.

                            Ето това видео - http://vimeo.com/20759609 - сигурно много хора са го гледали, но го пускам защото в него нагледно се вижда контрола над мотора при брутално приземяване "в края на клипа"

                            Обърнете внимание че първо се приземява предната гума и то на ръба на попивката а не след него!
                            Обърнете внимание мотора в каква позиция се намира в този момент, както и самия състезател, и как след това мотора почти не заиграва!

                            Как го прави? - предполагам че ако някой го пита - ще каже "с мерак"
                            Последно редактирано от Jister; 26-01-12, 13:24.

                            Коментар


                            • От: Monster Energy AMA SUPERCROSS 2012 - коментари

                              При ендуро/крос кънтри каране има много повече изненадващи приземявания първо на предното колело после на задното при гърбица.
                              За съвременните окачвания това не е никакъв проблем, е разбира се трябва и подходяща позиция на тялото и мотора.
                              Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                              Коментар


                              • От: Monster Energy AMA SUPERCROSS 2012 - коментари

                                Е не е като да няма никога проблеми. Случва се някой път някой да си прасне рамката в попивката на тройка и хич не е приятна гледка. Миналата година малкия Стюарт се плесна така и Шорт нещо такова направи май. Викат му "case the jump", а иначе това дето само предната минава ръба на попивката е "clip the jump" и си го правят нарочно, ако примерно трябва да спират веднага след скока. Разбира се, това са най-добрите състезатели с най-добрите мотори и най-добрите дизайнери на писти... въобще не е като аз, Джистер и Боби на Бистрица GOON TEAM Те и летят доста по-ниско от нормалните хора.

                                Към Жоро: Прав си, че общо взето гадаем на кой мотора му е добре нагласен и т.н., но очевидно Кавазакитата 2012 са много добри. Те като ги вкараха в средата на мотокрос сезона 2011 и почнаха да разцепват ужасно, не само Вилопото. Сега и на суперкроса. Буба, а и Милсапс, винаги са били отличници на ролетката, а миналото състезание Ямахата се мяташе като риба на сухо. Каквото и да си говорим Уаймър не може да е по-бърз от Стюарт, а той едвам го настигна. Айде за Вилопото е ясно. Кара страшно и седи като слят с мотора, пък Буба се бори с Ямахата и не прилича да са едно цяло. Предполагам, че не е толкова от мотора, колкото от настройките. Има много коментари във фейсбук, че Ямаха по-трудно завива, незнам, но и спорта не е това, което беше преди 5 години. Вече всички работят много и ги подкрепят силни отбори и не може човек да разчита само на талант. Вече мотора има доста по-голямо значение от преди. Макграт с каквото и да е карал, най-вероятно пак щеше да си бие, но сега е различно.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X