Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

    Искам да Ви представя една есенна импресия по темата .....









    Снимката е гадна ... от телефона, ама .....
    Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

    Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

    Коментар


    • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

      Ставаш за фотограф Най-задната пада 1 път и половина ама дано това да и е вече
      Yamaha XT​M600E '98
      Mazda 626 2.0 DITD '99 Estate

      Коментар


      • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

        Много лачени тия африканци, направо пуканки в сравнение с моята ... ама тя не е за хубост а за каране.

        Като казах каране, задните накладки са за боклука (няма и 1мм феродо ) ... и да не го карам мотора повече така ги махнах ... за да не се изкушавам да скачам на него

        Бях взимал от Louis накладки предни , казаха ми че имало 2 вида.
        С риск да се изложа , мисля , че едните бяха "органични" ... другите някакви по специални като цените и на 2те бяха колкото АТЕ накладки за Мерцедеса ми

        Какви да търся? Марка ?
        Така или иначе ще се кара чак догодина, поне от сега да почна да си взимам консумативите да съм готов
        Toyota RAV4 XA2 2.0 D4D 2004г. | Honda XRV 750 Africa Twin RD04 1992 г.
        Piaggio Vespa PK50S 1983 г. | Puch Maxi N 1982 г.
        Спортен Клуб Стрелба с Лък - Етър 78 В.Търново

        Коментар


        • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

          Аз съм с Gold Fren. Ще ги познаеш по златистия цвят на металната плочка.
          Yamaha XT​M600E '98
          Mazda 626 2.0 DITD '99 Estate

          Коментар


          • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

            Първоначално публикуван от c_chanev Преглед на мнение
            Кой ти каза че не стават? Разликата е само, че на РД07 задния е 45 зъба. Във WEMOTO има всякакви пиньони, може да хвърлиш едно око. Според мен сложи един заден с 42 или 43 зъба и си готов. Съответно веригата ще трябва да е с две звена по-къса. Може и само 17 преден.....ти си знаеш.

            Иначе инструментите ще се опитам да изброя моите. Някои са абсолютно излишни но....

            Гаечни ключета 8, 10, 12, 13, 14 и 17. За сваляне на гумите - 17 и 24 (всичите са ми от оригиналния комплект инструменти, освен 13-ката)
            Малки клещи
            раздвижно ключе
            пинсети
            Ключета тип лула - 10, 12, 14
            отверка с накрайници - кръстати, прави, шестограмни и камъни 8,9,10,11,12,13
            ъглово ключе за накрайниците - понякога върши работа при здраво стегнати болтове
            часовникарска плоска отверка
            малка кръстата отверчица
            няколко ъглови шестограма
            луфтомерни пластини
            джобен комбиниран велоинструмент с много джвъджки по него
            щанги за демонтаж на гуми - 2 броя
            резервни бушони
            ТЕЛ
            свински опашки
            изолирбанд
            помпичка за гуми
            джобно фенерче
            съединително звено за веригата

            До тук всичко съм събрал в чантичка тип паласка, с изключение на помпичката и щангите, те са ми закрепени за тавата на двигателя.

            Иначе нося винаги и резервни вътрешни гуми, лепило и лепенки за гуми, найлонови ръкавици, топче кабели, кутийка с болтчета, гайки и разни винтчета, резервни жила,ръкохватки, реле за зареждане, масурче за газ, резервни крушки, разни маркучлета за гориво, бързи връзки, скоби за маркучи, половин литър двигателно масло......но тези неща са пожелателни. Тях съм пруснал по разни дупки под корите на мотора и не се виждат
            Понеже отскоро съм с експедиционна машина и може да се каже че съм новак в сферата затова само чета, но мога да вметна едни много полезни инструменти които редуцират гаечните ключове до минимум.
            1. Клещи "трета ръка" -нормален размер+ миниатюрни за малки размери гайки. Някой още им викат"чирак".
            2. Клещи тип "гарга".
            С тези двата вида няма винтово съединение което да не се е разглобило при мен от доста време. Първият вид може да се използва в дома вместо "водопроводен ключ" успешно за 20-30 годишни почти неразглобяеми съединения.
            Третата ръка понеже не е задължително да я държиш винаги ще има къде да я "вклиниш" и да работиш само с инструмента от другата страна.
            Ако се повреди гайка (все пак с нормален гаечен ключ е по-прецизно) като се прибереш можеш да я подмениш. Нали говорим за спешен ремонт на пътя все пак.
            Sent from my Nokia s fenerche

            Коментар


            • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

              Ами третата ръка е готин инструмент, но като се замисля нама да ми свърши работа за 80 % от болтовете и гайките по африката, понеже са навряни в нишичи, каналчета, дупки, между спойлери и прочее. Би било добре да има едни човек, но са тежки и обемни. Иначе за гаргите си прав, ще им намеря място
              Yamaha XT​M600E '98
              Mazda 626 2.0 DITD '99 Estate

              Коментар


              • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                Колеги , зима е , гледам постоянно какво излиза в интернет откъм части и аксесоари за моята машина , но не намирам подходящ ауспух.
                Трябва ли да е от 750кубика за да мога да го ползвам на моята машина ?
                В момента първото което ми изпадна е това:
                http://www.willhaben.at/iad/kaufen-u...?adId=34122501
                Понеже не ми е далеч, мога да отскоча да го измеря да видя дали ще влезе при мен
                Toyota RAV4 XA2 2.0 D4D 2004г. | Honda XRV 750 Africa Twin RD04 1992 г.
                Piaggio Vespa PK50S 1983 г. | Puch Maxi N 1982 г.
                Спортен Клуб Стрелба с Лък - Етър 78 В.Търново

                Коментар


                • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                  За много години. Ще ти споделя скромния си опит с ауспусите. Преди почти 3 години купих мотора с оригиналния ауспух, който леко дрънчеше и ме дразнеше. СЛожих отворен ауспух, свален от един пистов мотор. Звук, чудо и приказ, голям кеф. За 20-те хиляди км с този ауспух ми се струваше, че мотора ми има повече вибрации от другите африки и че гори малко повече. Също така не ми харесваше как върви в ниските. Един ден нещо се гъзорчих в гаража и бях свалил ауспуха. Реших на майтап да пробвам пак с оригиналния, който стоеше крокто захвърлен в ъгъла и о чудо! Вибрациите почти изчезнаха и започна да ускорява по-добре от ниските. На другия ден му навих 400 км и се оказа че разхода падна с около половин литър. Моя съвет е - не се занимавай с тези ауспуси. Ако твоя е изгнил по-добре намери запазен втора употреба или пък си купи такъв, който е правен специално за този мотор.
                  Yamaha XT​M600E '98
                  Mazda 626 2.0 DITD '99 Estate

                  Коментар


                  • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                    Първоначално публикуван от c_chanev Преглед на мнение
                    За много години. Ще ти споделя скромния си опит с ауспусите. Преди почти 3 години купих мотора с оригиналния ауспух, който леко дрънчеше и ме дразнеше. СЛожих отворен ауспух, свален от един пистов мотор. Звук, чудо и приказ, голям кеф. За 20-те хиляди км с този ауспух ми се струваше, че мотора ми има повече вибрации от другите африки и че гори малко повече. Също така не ми харесваше как върви в ниските. Един ден нещо се гъзорчих в гаража и бях свалил ауспуха. Реших на майтап да пробвам пак с оригиналния, който стоеше крокто захвърлен в ъгъла и о чудо! Вибрациите почти изчезнаха и започна да ускорява по-добре от ниските. На другия ден му навих 400 км и се оказа че разхода падна с около половин литър. Моя съвет е - не се занимавай с тези ауспуси. Ако твоя е изгнил по-добре намери запазен втора употреба или пък си купи такъв, който е правен специално за този мотор.
                    Еми не е изгнил ... наред си е. Има някаква повърхностна ръжда , но тя пада с един парцал
                    Някой от тук беше ме подстрехал да сложа друг , звука бил по-добър , друг приятел пък каза, че щял да се "отпуши" мотора (не че ми е запушен, достатъчно ми върви, даже повече отколкото ми е комфортно понякога, но затова сменям пиньоните и заспива).
                    Ще дебна на полу съединител по немските форуми , ако излезе нещо 2ра употреба, че нови струват 1/3 от цената на мотора
                    Toyota RAV4 XA2 2.0 D4D 2004г. | Honda XRV 750 Africa Twin RD04 1992 г.
                    Piaggio Vespa PK50S 1983 г. | Puch Maxi N 1982 г.
                    Спортен Клуб Стрелба с Лък - Етър 78 В.Търново

                    Коментар


                    • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                      Най-голямата разлика е в теглото , отворения е много по-лек , ако ще е от друга марка мотор , гледай да е от 600-750к.см. и на дължина да е същия. На Супер Тенерето си купих чисто нов от ZX7R за 250лв. , сега са по-евтини. Получи се страхотен звук , не се нагрява като оригиналния , за разхода на гориво нищо не мога да кажа , защото го карам предимно по горите.
                      В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                      Коментар


                      • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                        Ще се отпуши ама друг път. Двигателя по-лесно 'изхвърля' изгорелите газове, но и пълненето се влошава. Ше се отпуши ако му сложиш джет кит на карбовете, но.....
                        Общо взето стигнах до извода, че да се правим на по-големи инжинери от конструкторите на мотора, дето са го умували с години не е добър вариант
                        Yamaha XT​M600E '98
                        Mazda 626 2.0 DITD '99 Estate

                        Коментар


                        • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                          За чий ти е "по-добър" звук? Едно от най-хубавите неща на XRV е, че е като електричка
                          "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                          Коментар


                          • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                            Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                            За чий ти е "по-добър" звук? Едно от най-хубавите неща на XRV е, че е като електричка
                            Значи отпада ауспуха. За паричките заделени , че му купя от тия специалните маркучи тогава (няма да ги прахосваме я)
                            Toyota RAV4 XA2 2.0 D4D 2004г. | Honda XRV 750 Africa Twin RD04 1992 г.
                            Piaggio Vespa PK50S 1983 г. | Puch Maxi N 1982 г.
                            Спортен Клуб Стрелба с Лък - Етър 78 В.Търново

                            Коментар


                            • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                              Здравейте, доста време мина откакто писах за искането ми да си сложа отворен ауспух на мотора.
                              Преди няколко дни имах рожден ден , и ровейки по сайтовете попаднах на такъв марка Remus ... точно от Африка Туин RD04.
                              Ето как изглежда на продавача на мотора:


                              Надявам се да няма проблеми с стойките за куфарите ... ако не , ще се преправя нещо ...
                              Другата седмица трябва да дойде при мен , и ще направя сравнение на звука между оригиналния и този.
                              Toyota RAV4 XA2 2.0 D4D 2004г. | Honda XRV 750 Africa Twin RD04 1992 г.
                              Piaggio Vespa PK50S 1983 г. | Puch Maxi N 1982 г.
                              Спортен Клуб Стрелба с Лък - Етър 78 В.Търново

                              Коментар


                              • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                                Днес взех новия ауспух. Монтирах го за няколко минутки ... и мога да кажа няколко неща като за първи 50тина км градско и малко завой в планината.
                                Доста по шумен е ... но плътен хубав звук ... допада ми
                                В ниските обороти сякаш е по-пъргав ...или поне реаргира доста по-добре на подадената газ
                                Във Високите обороти сякаш малко заглъхва т.е. забелязвам сякаш спад в мощността (над 5000RPM). (макар , че дори по магистралите никога не го натискам повече от 4500rpm т.е. 110-120км/ч при сегашната ми пиньонова конфигурация.)

                                Toyota RAV4 XA2 2.0 D4D 2004г. | Honda XRV 750 Africa Twin RD04 1992 г.
                                Piaggio Vespa PK50S 1983 г. | Puch Maxi N 1982 г.
                                Спортен Клуб Стрелба с Лък - Етър 78 В.Търново

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X