Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

    Днес се разиграх малко около мотора ... разгледах кое къде.
    Значи въздушния филтър е от лявата страна... за да се стигне до него се маха кората която на RD04 се държи на 2болта:
    (ако имате предпазител за мотора, трябва да махнете първо капачето на ... жабката, за да изкарате кората покрай предпазителя)
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:19042011298.jpg
Прегледи:1
Размер:204.0 КБ
ID:5270465
    Ето го и филтъра:
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:19042011299.jpg
Прегледи:1
Размер:116.0 КБ
ID:5270466

    До акумоатора се стига от другата страна на мотора ... пак се махат 2та болта:
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:19042011297.jpg
Прегледи:1
Размер:154.1 КБ
ID:5270467


    Разбрах защо не ми свети крушката на Неутралната .... защото такава няма.
    Причината , че е премахната е , че като се сложи крушка...тя свети постоянно , няма значение дали съм на скорост или не (явно прекъсвача който е зад лоста някъде е повреден)
    Toyota RAV4 XA2 2.0 D4D 2004г. | Honda XRV 750 Africa Twin RD04 1992 г.
    Piaggio Vespa PK50S 1983 г. | Puch Maxi N 1982 г.
    Спортен Клуб Стрелба с Лък - Етър 78 В.Търново

    Коментар


    • #62
      От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

      Свали капачето, което е под скоростния лост. Първо сваляш самия лост, с едно болтче десятка е. След това развиваш горното болтче с ключе 8-ца, а после и долното, което е навътре. За него ще ти трябва глухо ключе, и внимавай да не изпуснеш болтчето в тавата под двигателя Вадиш капачето, под него ще видиш две жички. Едната отива в един датчик. С гумени капачета са, единия е за неутрала, другия е за налягането на маслото. Ше се ориентираш лесно, неутрала е този, който се развива с глухо ключе 10 или 12 (не помня) и гледа към тебе. Куплунга на проводника към него е с гумена шапчица, Провери да не би да е откачен....
      Yamaha XT​M600E '98
      Mazda 626 2.0 DITD '99 Estate

      Коментар


      • #63
        От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

        Ако е откачен куплунгът неутралът няма да свети непрекъснато а изобщо няма да свети. Откачи въпросния куплунг и ако лампата угасва, значи повредата е в самия датчик (краен изключвател).
        Ако при откачен датчик продължава да свети, значи проводникът някъде е с нарушена изолация и опира на маса.
        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

        Коментар


        • #64
          От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

          Благодаря много за напътствията .. днес ще го погледна.

          Ето на какво попаднах в интернет.
          Как да направим Tripmaster-a да показва с колко км/ч се движим.
          http://www.atic.org/faq/tripmaster.php
          Toyota RAV4 XA2 2.0 D4D 2004г. | Honda XRV 750 Africa Twin RD04 1992 г.
          Piaggio Vespa PK50S 1983 г. | Puch Maxi N 1982 г.
          Спортен Клуб Стрелба с Лък - Етър 78 В.Търново

          Коментар


          • #65
            От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

            Тази вечер го покарах малко повече градско ... около 2 часа ... насам натам ...
            Направи ми впечатление , че бавно загрява .... като се кара продължително време с 50/60км/ч.
            По светофарите стига до там , че перката на радиатора се пуска. Като тръгна и карам 2-3км ... температурата пада почти до долу.
            Явно термостата е за смяна.
            Нещо по специфично при смяната трябва ли да се внимава?
            Къде се намира точно?
            Toyota RAV4 XA2 2.0 D4D 2004г. | Honda XRV 750 Africa Twin RD04 1992 г.
            Piaggio Vespa PK50S 1983 г. | Puch Maxi N 1982 г.
            Спортен Клуб Стрелба с Лък - Етър 78 В.Търново

            Коментар


            • #66
              От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

              Имаше доста написано тука за това колко загрява двигателя на Африката(щом ти се пуска перката , значи си е добре. Все пак това е мотор направен за големи температурни разлики. Термостатът е точно на най-шиб...то място , зад трипътникамежду радиаторите. Погледни независимо на кой радиатор , горния по-дебел маркуч (не тънкото маркуче свързващо двата радиатора)къде свършва и ще видиш корпуса на термостата. Тия маркучи са дълги около 15 см. и са почти прави. Термостатът се намира в един метален корпус с 4 щутцера(2 долу успоредни и тия двата (почти срещуположни ) към радиаторите. За рамата се държи с едно болтче само(за ключ 10), и то се държи горния капак на термостата. Долния се държи на горния с 2 болтчета(за ключ 8 )и на маркучите. Самият термостат (не корпуса, а термостата вътре) има на горната си периферия отворче (2,5 или 3 мм), което е за обезвъздушаване и трябва отвора да сочи напред (върти се и можеш да го объркаш) , ама никой не успя да ми обясни защо точно натам трябва да сочи(а в мануала го дават настрани ) . Според мен няма значение накъде трябва да сочи. За да извадиш термостата обаче ти трябва доста свободно време , гараж и нормален инструмент(не от кита на мотора).На улицата не знам дали ще се справиш , не за друго , а за да не си оставиш половината мотор разглобен и да се стъмни.Зареди се с търпение, няма нищо сложно да си го извадиш сам. Моя термостат беше изгнил по вътрешната периферия и все едно ,че го нямаше. Това , че си във Виена ти е плюс, защото със сигурност ще намериш бързо нов наличен без да чакаш доставка от някъде. Виж тук , може и да имат(декември влизах в тоя център и ми се видя доста зареден с всичко за Хонда):http://www.2radboerse.at/. Термостата ,който сложих (работил , но здрав) , го проверявах на печката( в една тенджера с вода) - отваря на 84 гр. и после затваря на обратно на 88. ВНИМАВАЙ С КАКЪВ ТЕРМОМЕТЪР МЕРИШ ГОРЕЩАТА ВОДА. Поздрави и пиши какво си направил.

              Коментар


              • #67
                От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                Първоначално публикуван от egerchev Преглед на мнение
                ... - отваря на 84 гр. и после затваря на обратно на 88...
                Това не го разбрах. Вярно е, че има хистерезис, ама би трябвало да е обратно.
                Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
                Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

                Коментар


                • #68
                  От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                  Обратно е - колегата се е объркал.
                  На мен също ми правеше впечатление, че XRV 750 поддържат ниска температура при нормална експлоатация и напълно изправен термостат. Охладителната система е проектирана с огромен резерв и огромен толеранс, предвид предназначението на мотоциклета. Проблемът се реши с клапанче на обезвъздушителния отвор на термостата. При мен вентилаторът се включва единствено при около 10 мин. работа на място.
                  Изгниване на термостата, мисля че е възможно само при продължителна експлоатация с вода или лош антифриз.
                  "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                  Коментар


                  • #69
                    От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                    Сори , объркал съм цифрите. А иначе термостата беше прояден( около 1,5 мм отвор) по протежение на около половината вътрешна периферия. Отдавам го , че моторът е италиански (знаете ги какви палачори са ) , там няма зима и те изобщо не се интересуват колко е пресен антифриза. Освен това си мисля , че в предвид на кофтито място , където се намира (вече взе да не ми се струва толкова кофти ...хихихи), никога не е отварян. ПП Обяснете моля повече за клапанчето (как се прави или от какво се взема ) , едно , че ми е интересно и второ, докато моторът ми е още разглобен и термостата -вън , да пробвам да си направя , ако мога. Гледам , че руснаците показват как се прави да ти светва лампа преди резервата на горивото , ама дупчат резервоара , а мен това ме е страх.
                    А за термостата имах в предвид , че като го варих в тенджерата(докарах водата до кипене), на 84 започна да отваря, а после като започна да изстива водата след кипене(естествено термостата беше отворен през цялото време), на 88 започна да затваря постепенно. Кога затвори напълно не запомних, ама затвори де
                    Последно редактирано от egerchev; 22-04-11, 21:10. Причина: допълнение

                    Коментар


                    • #70
                      От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                      Днес реших да разходя малко мотора след работа .... до Братислава (около 70км в едната посока от нас). Там врътнах едно кръгче в центъра (който съм посещавал Х пъти .... и се върнах).
                      Добре се държи на пътя ... но има нещо което не ми допада особенно ... при скорост от 80+ км/ч , започва едно треперене .... всякаш съм яхнал вибратор не мотор. От какво може да се дължи това неприятно треперене?
                      Второто неприятно нещо е слюдата .... моята е малка .... и вятъра направо ми отдуха глава.
                      Преди 2-3 дни бях в магазин на Louis и видях , че Givi имали някакви слюди които пасват на доста модели мотори.
                      Въпроса е , колко точно трябва да е голяма тая слюда ?
                      Третото неприятно е седалката ... която трябва да се претапицира на 100% ... щото така си е жива мъка ...
                      Toyota RAV4 XA2 2.0 D4D 2004г. | Honda XRV 750 Africa Twin RD04 1992 г.
                      Piaggio Vespa PK50S 1983 г. | Puch Maxi N 1982 г.
                      Спортен Клуб Стрелба с Лък - Етър 78 В.Търново

                      Коментар


                      • #71
                        От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                        И така лека полека ще стигнеш до Gold Wing! :-) Извинявам се за спама - не удържах.

                        Неприятното треперене - баланс на предна гума правен ли е? Напомпана ли е с правилното налягане? Или се дължи на кофти обороти на двигателя? Ако не е нищо от горните- може и аеродинамична хитрост да е някаква.
                        0888932647

                        Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                        Коментар


                        • #72
                          От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                          Африката си е вибратор. Свиквай, има недостатъци, ама поне не са сериозни. Виж как са ти гумичките на степенките, значително намалят неприятните вибрации.
                          Слюда си поръчай от wemoto.com - имат високи.
                          Седалакта - разтапицирай я, намери някаква стара седалка от кола и сложи един слой дунапрен. Гледам, че твоята е изрязана, вероятно заради нисък карач.
                          Yamaha XT​M600E '98
                          Mazda 626 2.0 DITD '99 Estate

                          Коментар


                          • #73
                            От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                            Първоначално публикуван от Жоро Нешев Преглед на мнение
                            И така лека полека ще стигнеш до Gold Wing! :-) Извинявам се за спама - не удържах.
                            Спам не спам си е самата истина. Комфорта, който предлага Gold Wing не можеш да намериш никъде... но ние тук сме полуофроудаджий( айдеее нова дума измислих), а последния не става.
                            Колкото е по-тежка една машина и вибрациите са по-малко!
                            За последните две години смених три мотора ( Доминатор, Трансалп и Варадеро) и реших за себе си, че ми трябва мотоциклет, който да бъде добър на асфалта, защото карам 95% по него. Е мисля, че го намерих, поне за сега.

                            Христос Воскресе!

                            Коментар


                            • #74
                              От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                              XRV 650 е мотора по късоходов и с по малко вибрации 79/66 към 81/72 за XRV 750 . Поне на моя няма никакви вибрации освен ако при ниски обороти на 5-та му подам рязко газ.
                              Dimitar Dyakov

                              Коментар


                              • #75
                                От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                                Да, 650-ката работи доста по-меко. Рита при ниски обороти, както всички V-та, но доста по-малко от 750-ката. За сметка на това голямата африка хапе повече
                                Yamaha XT​M600E '98
                                Mazda 626 2.0 DITD '99 Estate

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X