Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

    Този уйкенд съм пълен със въпроси.

    Как ги миете Африките ?
    Има ли нещо по специфично което трябва да се пази ?
    По нета гледам разни клипчета,където целият мотор е покрит със шампоан за безконтактно и после направо се мие със водоструйка.
    Това не е ли опасно за ел.връзките около таблото,за самото табло,за седалката ?
    Предполагам,че би трябвало да е защитена до известна степен,все пак дъжд я вали.Но дъжда не се равнява на силата на водоструиката.Макар и обикновенна домашна Bosh Aquatac,каквато имам.
    Знам,че не е хубаво директно да се пръска по веригата,но дотам.
    Затова питам за нещо по специфично,ако има ?
    Сега - BMW R1200RT 2006 г
    Бивш - Suzuki V-Strom 1000 2004 г
    По Бивш - Honda Africa Twin RD04 1992 г
    По По Бивш - Yamaha Virago VLX 500 1983 г

    Коментар


    • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

      Не пръскай директно нагоре между двата цилиндъра(там дето са карбураторите).Преди 10 дена направих тая грешка и спря да ми свети лампата за спирачката.Трябваше освен резервоара,да свалям и кутията на въздушния филтър(чак от карбовете се откача),докато стигна до клемите ,то е цял клеморед де ,където се съединява предната със задната част на инсталацията.Не е сложно ,но отиват 2-3 часа за глупости

      Коментар


      • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

        При РД04 там няма букси и клемореди, но все пак местата, където не трябва да пръскаш усилено са таблото и карбураторите. Аз откакто имам мотора (почти 4 години) дали съм го измил 3-4 пъти не знам. Обикновено като ме запука някой дъжд на път се измива, или като нагазя в някоя река.
        Yamaha XT​M600E '98
        Mazda 626 2.0 DITD '99 Estate

        Коментар


        • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

          Я кажете СуперТенеретата къде не трябва да се пръскат и как да се измие това
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2013-03-03_15-30-14_704.jpg
Прегледи:1
Размер:209.0 КБ
ID:5458132
          П.П. Тук все още е чисто

          Коментар


          • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

            Първоначално публикуван от Ivan_J Преглед на мнение
            Я кажете СуперТенеретата къде не трябва да се пръскат и как да се измие това
            [ATTACH=CONFIG]554102[/ATTACH]
            П.П. Тук все още е чисто
            Това за Супертенерето го пиши в темата за Супертенере.ТУКА Е ТЕМА ЗА АФРИКИ

            Коментар


            • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

              На дъното(в калта) не си личи кой е производителят на Титаник

              Коментар


              • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                Гумените уплътнение на кората под двигателя почти са се разпаднали и кората дрънчи гадно,особенно като се подава газ - влиза в резонанс и .........Днес потърсих, но навсякъде вдигаха рамене.Опитах се и нещо да "побългаря" но не видях нищо подходящо.Насочиха ме и към уплътнение за пералня,но и там ударих на камък.Мисля,че това е същото : http://shop.ml-racing.eu/category/10...5?show=gallery, но цената е малко "интересна",вярно че са 10 броя,но все пак 33 лв !!?.
                Друг вариант е да се лепи със силикон или да се прави приспособление от маркуч и две гумени шайби - но не знам до колко ще е ефективно ?
                Моля,ако някой се е сблъсквал със подобен проблем да сподели или да ме насочи.
                Сега - BMW R1200RT 2006 г
                Бивш - Suzuki V-Strom 1000 2004 г
                По Бивш - Honda Africa Twin RD04 1992 г
                По По Бивш - Yamaha Virago VLX 500 1983 г

                Коментар


                • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                  Става парче от какъв да е маркуч с тази дебелина - примерно бензинов.
                  "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                  Коментар


                  • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                    Тоест маркуча да е по дълъг и да се "премачка" от двете страни от стягането или да се сложат и допълнителни гумени шайби за да се образува нещо като периферията ?
                    Сега - BMW R1200RT 2006 г
                    Бивш - Suzuki V-Strom 1000 2004 г
                    По Бивш - Honda Africa Twin RD04 1992 г
                    По По Бивш - Yamaha Virago VLX 500 1983 г

                    Коментар


                    • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                      Защо не изрежеш шайби от вътрешна гума или от неопрен? А и на фона на всички вибрации и звуци от мотора тази е почти пренебрежима, занимаваш се с глупости
                      Yamaha XT​M600E '98
                      Mazda 626 2.0 DITD '99 Estate

                      Коментар


                      • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                        Чува се доста гадно и шумно издрънчаване на метал/тенекия,когато се подаде малко газ или връщаш газта.За мен е доста дразнещо и искам да го премахна.Преди го нямаше.Получи се когато махахме и после слагахме кората за да сменим маслото
                        Сега - BMW R1200RT 2006 г
                        Бивш - Suzuki V-Strom 1000 2004 г
                        По Бивш - Honda Africa Twin RD04 1992 г
                        По По Бивш - Yamaha Virago VLX 500 1983 г

                        Коментар


                        • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                          Смени гумените пръстени на тавата, ако нямаш пиши на лични ще ти пратя

                          Коментар


                          • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                            Здравейте,
                            имам питане за това какъв е принципа на работа на релето, което дава подава ток на бензиновата помпа (fuel cut off relay)?
                            Мотора е Хонда Африка RD07- 94-та година.
                            Преглеждайки електрическата схема разбрах, че "+" се взима от контактния ключ, сигнал се взима от CDI-а и при наличие на сигнал от CDI-а, пуска ток към бензиновата помпа.
                            Това което ме озадавачава е, че при мен реално след като дам контакт няма ток; след като завъртя стартера или запаля идва ток, но след това, ако загася мотора с прекъсвача на дясната ръкохватка (оn/off) бутона все още има ток към помпата..... и тока прекъсва едва след като върна контакта с ключа (секретния).
                            Системата работи много добре, дори виждам полжителен елемент в това, че ако мотора не е пален дълго врема, реално му трябва само за 0,5 секунда да завърти стартера (без да е необходимо за запалва) и след това дава ток към помпата, помпата пълни карбураторите и на второто завъртане би трябвало да запали без проблеми.....
                            Това което ме притеснява е елемента на сигрност. Според мен идеята на въпросното реле е да изглючи помпата в случай на падане, за да не продължи да помпа гориво когато мотора е паднал и по този начин да прелят карбураторите и през преливниците да изтече гориво? Следвайки логиката, би трябвало помпата да спре да работи, когато угасне мотора, докато при мен спира след като и върна ключа контакта?!?

                            Дали имате идея дали това е нормалната функция на релето или просто моето е за смяна?

                            Коментар


                            • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                              Съвсем нормално и редно е да се държи така. При невъртящ се двигател не се подава напрежение на помпата. Engine stop ключът, дава накъсо единствено извода за гасенето в ЕКУто, без да прекъсва захранването на останалите консуматори. Относно надеждността също не го мисли. Не създава проблеми. Ако толкова се притесняваш, винаги може да му направиш импровизирано захранване с помощта на един проводник Изобщо "проблемите" с помпата на XRV са силно преекспонирани. Не се сещам за авария в тази част, която да ми попречи да се прибера на ход.
                              "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                              Коментар


                              • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                                Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                                Съвсем нормално и редно е да се държи така. При невъртящ се двигател не се подава напрежение на помпата. Engine stop ключът, дава накъсо единствено извода за гасенето в ЕКУто, без да прекъсва захранването на останалите консуматори.
                                Привет,
                                Благодаря за отговора!
                                Може би не съм се изразил или не съм бил разбран правилно. При мен проблема (или поне аз си мисля, че е проблем) е, че релето продължава да дава ток дори при невъртящ се двигател и прекъсва, едва след като върна контакта...... Реално за да отвори веригата му е необходим сигнал от ЕКУ-то, но след като веднъж я отвори вече не я прекъсва след като спре сигнала от ЕКУ-то, което според мен би съзало опасност от изтичане на бензин/запалване при евентулано падане.
                                Отворих темата тъй като никъде не успях да отгрия инфорамация дали това е нормалното функциониране на релето за този модел Африка или просто моето е за смяна?

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X