От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.
Оказа се, че тръбния ключ който имам в гаража, е идеален за сглобяване на вериги
Оказа се, че тръбния ключ който имам в гаража, е идеален за сглобяване на вериги


можеше да бръмна с него до Италия , не с колата ... здраве да е ... ще има и друга възможност
Освен това на оригиналните им са закалени само зъбите за веригата, а не шлиците за да се разбие и износи зъбното колело (пиньона), а не оста. Защото, ако се разбият шлиците на оста ядовете вече са големи! По-лекият вариант е да се разбие само лагера, който държи оста от към предният пиньон. Той се сменя сравнително лесно без цепене на двигателя и не е скъп.
след обръщането му стърженето изчезна.

Истината е, че откак беше купил мотора не беше поглеждал пиньона (който си е оригиналния), но просто италиянеца го е сложил наобратно. Иначе на SUNSTAR и JT пиньоните са добри. За Българските не знам....
Обърнатият преден пиньон на него му беше най-малкият проблем за този мотор, до колкото си спомням....

Простено ти е. Тези гуми няма как да предпазят шлиците от износване. Всъщност не съм чул на някого да са му били износени шлиците. Вероятно може да стане от системно каране с пренатегната верига, но тогава ще има и други проблеми....
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар