Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

    Неоригиналния филтър и ауспух доста бъркат работата на двигателя. От спортния ауспух леко обеднява сместа. Променя се и пълненето на цилиндрите и мотора няма да е толкова пъргав в ниските обороти. Колегата Balkanski е написал точно какво трябва да се направи. Това обаче при оригинален филтър и ауспух. Около 50-тина инжинери с години са ги смятали тия работи а бай Българин си слага филтър и ауспух на око
    Забравих да спомена, че е редно да провериш иглите и жигльорите дали са оригинални. Големите игли са j83a и 9tb. Размерите на жигльорите ги има написани в мануала. Не знаеш предишния собственик какво се е опитвал да прави с мотора.
    Yamaha XT​M600E '98
    Mazda 626 2.0 DITD '99 Estate

    Коментар


    • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

      Като цяло опита ми да видя във какво състояние е въздушният филтър завърши със една счупена отверка и невъзможност да развия останалите 2 болчета.Което ме навежда на мисълта,че филтъра не е отварян и сменян n-време.Мотора си пали нормално,когато е загрял държи около ( на око ) 800-900 оборота.Интересното е,че оборотите леко играят на свободна,вижда се и по стрелката на оборотомера.Разхода мисля,че е нормален - във неделя се разходихме със жената около 200 км към Маказа,през Кърджали,( може да се каже планинско ,5та почти не включих ) движех се със около 90-100 - разхода излезна 5,1.
      Свещите още не съм ги гледал,за пукането на ауспуха и диагнозата - "почистване и синхрон" се уповавам на опита си от Viragoto където се получи така след "некадърно" направен синхрон,след "кадърно" направен такъв,вече ги нямаше тези звуци от ауспуха.
      Сега - BMW R1200RT 2006 г
      Бивш - Suzuki V-Strom 1000 2004 г
      По Бивш - Honda Africa Twin RD04 1992 г
      По По Бивш - Yamaha Virago VLX 500 1983 г

      Коментар


      • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

        Ауспухът изглежда оригинален,има надпис HM MV1 E1 Honda SANKEI 2305
        Сега - BMW R1200RT 2006 г
        Бивш - Suzuki V-Strom 1000 2004 г
        По Бивш - Honda Africa Twin RD04 1992 г
        По По Бивш - Yamaha Virago VLX 500 1983 г

        Коментар


        • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

          Значи съм разбрал грешно за аупуха, моя грешка. За фълтъра ти трябва корав Г образен шестограм. Може да напръскаш и с ВД 40, макар че едва ли ще помогне.
          Yamaha XT​M600E '98
          Mazda 626 2.0 DITD '99 Estate

          Коментар


          • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

            Балкански е прав, пукането е признак за бедна смес.
            Системата, която се грижи да не позволява на двигателя да работи с бедна смес при затворена дроселна клапа се казва Cut-Off Valve.
            Представлява една гумена мембрана с размер около 20 ст. в гормата част на карбуратора (на нашите мотори). Затворена е с малко капаче с 2 винта и има пружина.
            При нормална работа пружината държи мембраната притисната. При затворена дроселна клапа разреждането създадено от цилидъра е толкова голямо, че позволява въпросната мембрана да притисне пружината и да отпуши канал в карбуратора, през който се подава допълнително гориво към двигателя.
            Това гориво компенсира сместа и избягва изключително вредната работата на двигателя с бедна смес.

            Ако и след почистването и регулирането карбуратора продължава да пука, провери работата на Cut-Off Valve.
            Следващият път, когато умът ви витае, последвайте го! => www.smehurko.info

            Коментар


            • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

              Добре де,седя си тук и си разсъждавам по въпроса за бензиновата помпа.
              Предварително искам да уточня,че не знам във какво състояние ми е бензиновата помпа,това ще се установи когато я сваля,но имайки в предвид,че мотора е на 61 000 км по километраж,във най-добрият случай е "тръгнала".
              Предлагат се варианти за замяна със вакумна или със разни доработки ........
              Във момента във нета има "китове" за ремонт на стойност около 50лв.Това не е огромна сума,и при условие,че ще ме изкара около 50-60 000 км мисля,че си заслужава инвестицията.
              Уповавам се на твърденията,че със оригиналните контактори изкарва м/у 60-80 000 км.
              Не е ли по добре да се запази,поне малко оригиналното отколкото да се заменя със някаква доработка или със съвсем различно нещо ( вакумна помпа) ?
              Сега - BMW R1200RT 2006 г
              Бивш - Suzuki V-Strom 1000 2004 г
              По Бивш - Honda Africa Twin RD04 1992 г
              По По Бивш - Yamaha Virago VLX 500 1983 г

              Коментар


              • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                Хеххехе, тоя въпрос е като да извикаш "Само Левски" в агитката на ЦСКА. т.е. "Да разлаем кучетата"
                Проучил си нещата, виждам изчел си къде какво сме си дъфкали езиците по темата, очевидно знаеш вариантите, заедно с техните плюсове и минуси.
                Крайното решение си е чисто субективно и си е лично твое. Няма как да ти дадем отговор.
                Виж, ако нещо около конкретните детайли не е ясно, питай по същество и ще се опитаме да дадем съответните отговори по същество... поне доколкото ги знаем.
                Последно редактирано от Ilarioncho; 08-11-12, 05:18.
                Следващият път, когато умът ви витае, последвайте го! => www.smehurko.info

                Коментар


                • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                  Айде и аз да извикам "Само Левски" в агитката на ЦСКА.
                  Освен ремонтен кит, доработки и вакуумна помпа, тя може и да е електрическа, аз си сложих такава.

                  Повече инфо - http://www.offroad-bulgaria.com/show...56#post1965656
                  Човекът е човек, когато е на път...

                  Коментар


                  • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                    На карбовете им е все тая какво ги гъчи с бензин. Писали сме страшно много кой какво решение е намерил на проблема. ЛИЧНО за мен вакумната е най-доброто, защото освобождаваш електрическата система от един голям консуматор на ток, а и на практика няма какво да и се развали.
                    Последно струваха по 135 лв тези от супертенере....
                    Yamaha XT​M600E '98
                    Mazda 626 2.0 DITD '99 Estate

                    Коментар


                    • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                      Здравейте,
                      ще превключа в тази тема, тъй като може би е по- провилното място за подобни въпроси.
                      Днес се занимавах с побмяната на спирачните маркучи с такива на HEL с метална оплетка- като цяло мина гладко, като изключим обезвъздушаването- трябваше да се обаждам на приятел (Иво Марков) за да взема вакумна помпа за обезвъздушаване
                      Имах и идея да сменя маншоните на предните колове, но тези които бях купил (за 30лв) не ми харесаха изобщо и най- вероятно ще търся някакви по- добри или ако не намеря ще поръчам направо в Бултрако.
                      Сваляйки предното колело отново се вкарах в размисъл как е правилно да се зацели офлюва- реално има едни стопер на десният кол (нещо като пъпка) и има две опции:
                      1/ охлюва да се зацепи под стопера на кола- така че да го болкира при движение напред- според мен това е правилния вариант- тогава жилито на километража влиза в малко по- остър ъгъл- да кажем около 50 градуса.
                      2/ охлюва да се зацепи над стопера на кола- тогава го болкира при движение назад- тогава ъгъла на жилото на килетража е по- близо до 90 градуса.

                      Вкарах се в размисъл тъй като според мен правилен е варинт 1, докато мотора преди разглобяването беше беше във вариант 2......
                      Допълнително като стегна остта, въпросния охлюв се "натяга", т.е. след това като завъртя леко колелото се завърта заено с гумата.... констатирах още, че при демонтажа остта не беше стегната, т.е. отви се почти на ръка (след като свалих капачката разбира се).
                      Зачетох се в Manuala, но снимките са с лошо качество и не става ясно как се зацепва охлюва.

                      Как трбява да бъде: Вариант 1 или Вариант 2 ?
                      Нямам спомен преди като съм свалял гумата на Трасалпа, натягайки оста да се натяга и охлюва- според мен има нещо проблемно в концепцията, тъй като остта трябва все пак да се стегна- по Manual дават Front Axle- 64 Nm.
                      Прилагам снимка на детайла пред да започна разглобяването....
                      Ще съм благодарен за някакви идеи

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:029037899-big.jpg
Прегледи:1
Размер:78.2 КБ
ID:5425668

                      Коментар


                      • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                        Охлювът се зацепва на стопера на десния амортисьор и жилото идва почти успоредно на кола (нещо подобно на снимката ти) и не се върти в никоя посока. Не би трябвало и да затяга, при стягане на оста. Да не си забравил дистанционната втулка?
                        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                        Коментар


                        • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                          Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                          Охлювът се зацепва на стопера на десния амортисьор и жилото идва почти успоредно на кола (нещо подобно на снимката ти) и не се върти в никоя посока. Не би трябвало и да затяга, при стягане на оста. Да не си забравил дистанционната втулка?
                          Привет,
                          ако имаш впрдевид дистанционната втулка, която контактува с левия кол, до резбата на остта (позиция 1 от смимката по- долу)- не съм я забравил.... от другата страна остта се надява директно през охлюва.
                          Докато стигна до подкарване на мотора, ще имам поне още 2 сваляния на колелото (за смяна на гументи маншони на коловете- трябва тепърва да ги поръчам и за смяна на предните дискове- ще ги имам най- рано през март) и ще се опитам да открия какъв е проблема- може би е нещо с охлюва.....

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:029038297-big.jpg
Прегледи:1
Размер:74.5 КБ
ID:5425674

                          Коментар


                          • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                            Нещо си объркал. Охлюва си опира в стопера и няма никакви грижи. Оста се стяга на 6 килограма и половина.
                            Обезвъздушаването по принцип е добре да се направи на самотек. Чакаш10-тина минути, докато през това време наливаш спирачна течност в казанчето да не пресъхне. След това няколко напомпвания и отвивания на пробките и готово.
                            Иначе аз подмених маншоните с такива на Прогрип. Много са готини, бяха към 35 лв мисля. Ако се интересуваш пиши на лични да ти кажа откъде съм ги взел, че да не правим реклама.
                            Yamaha XT​M600E '98
                            Mazda 626 2.0 DITD '99 Estate

                            Коментар


                            • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                              Първоначално публикуван от c_chanev Преглед на мнение
                              Нещо си объркал. Охлюва си опира в стопера и няма никакви грижи. Оста се стяга на 6 килограма и половина.
                              Със сигурност има някакъв проблем, но най- вероятно е наследен, тъй като на мен това ми е първо сваляне на предната гума и още при демонтажа ми направи впечатление, че оста не беше стегната- отви се свободно на ръка- обяснението ми е, че не е била стегната, тъй като като се стегне натяга охлюва...... ще го умувам на следващото сваляне на предната гума- най- вероятно като сменявам маншоните

                              Коментар


                              • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                                Лъжа ли се или някъде във нета бях попаднал,че ръчката на съединителя може да се коригира.Да се приближи или отдалечи от ръкохватката,без корекция от жилото.Africa-та е 90 г RD04.
                                Ако не се лъжа как става това.Уж прерових мануала,но нищо не намерих по въпроса.
                                Сега - BMW R1200RT 2006 г
                                Бивш - Suzuki V-Strom 1000 2004 г
                                По Бивш - Honda Africa Twin RD04 1992 г
                                По По Бивш - Yamaha Virago VLX 500 1983 г

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X