От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.
Неоригиналния филтър и ауспух доста бъркат работата на двигателя. От спортния ауспух леко обеднява сместа. Променя се и пълненето на цилиндрите и мотора няма да е толкова пъргав в ниските обороти. Колегата Balkanski е написал точно какво трябва да се направи. Това обаче при оригинален филтър и ауспух. Около 50-тина инжинери с години са ги смятали тия работи а бай Българин си слага филтър и ауспух на око
Забравих да спомена, че е редно да провериш иглите и жигльорите дали са оригинални. Големите игли са j83a и 9tb. Размерите на жигльорите ги има написани в мануала. Не знаеш предишния собственик какво се е опитвал да прави с мотора.
Неоригиналния филтър и ауспух доста бъркат работата на двигателя. От спортния ауспух леко обеднява сместа. Променя се и пълненето на цилиндрите и мотора няма да е толкова пъргав в ниските обороти. Колегата Balkanski е написал точно какво трябва да се направи. Това обаче при оригинален филтър и ауспух. Около 50-тина инжинери с години са ги смятали тия работи а бай Българин си слага филтър и ауспух на око
![Wink](https://offroad-bulgaria.com/core/images/smilies/wink.png)
Забравих да спомена, че е редно да провериш иглите и жигльорите дали са оригинални. Големите игли са j83a и 9tb. Размерите на жигльорите ги има написани в мануала. Не знаеш предишния собственик какво се е опитвал да прави с мотора.
Коментар