Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

    Оригиналната ръчка на съединителя,се коригира само от жилото
    Спирачката е тази,която може да се коригира.
    Cherokee WJ 4.0L- NP242
    Honda Africa Twin XRV 750

    Коментар


    • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

      Може да се регулира жилото така, че да отделя на различно разстояние от ръкохватката, но не и това, което казваш. Има специални регулируеми ръчки, които обаче са скъпи. Африката не е с такава.
      Yamaha XT​M600E '98
      Mazda 626 2.0 DITD '99 Estate

      Коментар


      • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

        Ок,Благодаря за отговорите.Явно ще трябва да свиквам.
        Сега - BMW R1200RT 2006 г
        Бивш - Suzuki V-Strom 1000 2004 г
        По Бивш - Honda Africa Twin RD04 1992 г
        По По Бивш - Yamaha Virago VLX 500 1983 г

        Коментар


        • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

          Какво те притеснява ръчката? Тя си е удобна, пък и съединителят не е твърд. Както Чавдар ти каза, може да регулираш жилото, но не се оливай, защото трябва и ход. Ще почне да не отделя хубаво.
          "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

          Коментар


          • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

            Стигам го със върха на пръстите и малко се замислям над вероятноста във даден момент ( естествено във някаква ситуация ) да ми се изплъзне.Можеби не съм свикнал още.
            Сега - BMW R1200RT 2006 г
            Бивш - Suzuki V-Strom 1000 2004 г
            По Бивш - Honda Africa Twin RD04 1992 г
            По По Бивш - Yamaha Virago VLX 500 1983 г

            Коментар


            • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

              Не забравяй,че трябва да има 1-1,5см свободен ход-ръчката да се движи без да опъва жилото
              Cherokee WJ 4.0L- NP242
              Honda Africa Twin XRV 750

              Коментар


              • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                Ходът си го има,около 1 см.Неудобството/проблема е ,че първо го придърпвам със върха на пръстите и ,чак тогава го стискам ( малко двусмислено се получи ).
                На Viragoto ръчката ми беше м/у първата и втората фаланга ( мисля,че така се наричат сгъвките на пръстите ) във момента във който искам да стисна съединителя.
                Последно редактирано от kirilkirilow; 23-12-12, 19:26. Причина: корекция
                Сега - BMW R1200RT 2006 г
                Бивш - Suzuki V-Strom 1000 2004 г
                По Бивш - Honda Africa Twin RD04 1992 г
                По По Бивш - Yamaha Virago VLX 500 1983 г

                Коментар


                • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                  И понеже времето от 29.12.2012 до сега не става за каране , на човек като мен с свободно време и неограничен достъп до режещ плотер му става тъпо и почва да прави простотии :
                  Toyota RAV4 XA2 2.0 D4D 2004г. | Honda XRV 750 Africa Twin RD04 1992 г.
                  Piaggio Vespa PK50S 1983 г. | Puch Maxi N 1982 г.
                  Спортен Клуб Стрелба с Лък - Етър 78 В.Търново

                  Коментар


                  • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                    Интересува ме по подробно инфо относно свалянето на бензиновата помпа.Намерих доста клипчета как се ремонтира въпросната но не и как се сваля.
                    Ако някой има снимков материал по свалянето и "разпарчосването" на мотора ще бъда изключително благодарен.
                    Няколко ориентировъчни въпроса :
                    1.Нужно ли е да се точи резервоара или може просто да бъде спрян от кранчетата ?
                    2.Изтича ли много бензин от самата помпа и маркучите по/до нея ?
                    3.По този начин празнят ли се карбураторите ?
                    4.В последствие нужно ли е обезвъздушаване ?

                    И всичко в този ред на мисли,ще ми бъде изключително от полза.
                    Последно редактирано от kirilkirilow; 18-01-13, 21:55. Причина: грешки
                    Сега - BMW R1200RT 2006 г
                    Бивш - Suzuki V-Strom 1000 2004 г
                    По Бивш - Honda Africa Twin RD04 1992 г
                    По По Бивш - Yamaha Virago VLX 500 1983 г

                    Коментар


                    • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                      Първоначално публикуван от kirilkirilow Преглед на мнение
                      Интересува ме по подроно инфо относно свалянето на бензиновата помпа.Намерих доста клипчета как се ремонтира въпросната но не и как се сваля.
                      Ако някой има снимков материал по свалянето и "разпарчосването" на мотора ще бъда изключително благодарен.
                      Няколко ориентировъчйи въпроса :
                      1.Нужно ли е да се точи резервоара или може просто да бъде спрян от кранчетата ?
                      2.Изтича ли много бензин от самата помпа и маркучите по/до нея ?
                      3.По този начин празнят ли се карбураторите ?
                      4.В последствие нужно ли е обезвъздшаване ?

                      И всичко в този ред на мисли,ще ми бъде изключително от полза.
                      1.не
                      2.не
                      3.не
                      4.не
                      В този ред на мисли, начинът на задаване на въпроса, говори за отсъствие на техническа култура, което ще рече да повериш манипулацията на някой сведущ, който да ти обяснява нещата, докато работи.
                      Операцията е елементарна наистина, но си трябват някои познания.
                      "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                      Коментар


                      • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                        Предпочитам сам да го направя,естествено със напътствия.Искам да бъда колкото се може по малко зависим от други хора/майстори.
                        Предпочитам повече да питам преди да започна нещо сравнително ново за мен нещо.
                        Някой от нещата изброени като въпроси ми се налагаше да правя на старият си мотор и затова сега питам.Там се налагаше да се уча в движение.Не ми беше много приятно.
                        Сега - BMW R1200RT 2006 г
                        Бивш - Suzuki V-Strom 1000 2004 г
                        По Бивш - Honda Africa Twin RD04 1992 г
                        По По Бивш - Yamaha Virago VLX 500 1983 г

                        Коментар


                        • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                          Говоря за приятелско събиране и ремонтиране заедно с нужните обяснения, за да го направиш сам, следващия път.
                          Съвсем добронамерен съм.
                          "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                          Коментар


                          • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                            Не се засягам или обиждам.
                            Ако е прозвучало така - Извинявам се.
                            За съжаление не познавам ( толкова добре ) някой тук в Хасково,на който да мога да се обадя и да го направим заедно.Затова ми се налага,засега да се уча сам.
                            Честно казано бях се наточил за малка разходка уикенда,но времето ми развали плановете и сега се чуда как да се завъртя около мотора.
                            Съществува и варианта засега да не барам нищо и лятото когато опозная повече хора със такива мотоциклети да го направим заедно.
                            Сега - BMW R1200RT 2006 г
                            Бивш - Suzuki V-Strom 1000 2004 г
                            По Бивш - Honda Africa Twin RD04 1992 г
                            По По Бивш - Yamaha Virago VLX 500 1983 г

                            Коментар


                            • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                              А защо ти е да я сваляш? Прави ти поблем( на половин резервоар като трябва да се включи не качва бензин в карбовете ) или чисто от гносеологическа гледна точка(да видиш какво има вътре) ?. Резервоара не е нужно да го точиш. Спираш бензина от кранчето, после с една ДЪЛГА отвертка бъркаш през стъблото на пластмасовата ръчка(от там от където си го спрял)-тя е пробита и е хваната за кранчето с болтче. Светни вътре да видиш каква му е главата, за да знаеш с каква отвертка ще се отвие.Като отвиеш болтчето, вадиш пластмасовото стебло (иначе не можеш да извадиш резервоара , защото стеблото се закача в рамата и пречи). Отдолу на резервоара е маркуча дето води бензина към помпата и една тънка шлаухка за отдушник. Махаш ги и тях,отвиваш болтовете дето държат резервоара за рамата и си готов. Ама да махаш резервоар заради помпата не е нужно. Тя се държи само на една гума на рамата . Избутваш я и готово. Разкачаш маркучите за бензина и кабелната клема за тока и помпата е вън. Като я извадиш няма да ти казвам как се отваря -ще видиш сам ..хехехе. Има едно болтче само.
                              Аз имам друго питане: Ако искам да си сменя помпата с вакуумна, от къде да взема въздух при положение , че болтчето на двигателя , дето е за вакуум вече е заето(от там съм взел вакуум за ойлера)? Да слагм тетка на маркучето за ойлера(ма то е много тънко) или чак от другия цилиндър, или някак си по друг начин?

                              Коментар


                              • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                                Първоначално публикуван от egerchev Преглед на мнение
                                ... Ако искам да си сменя помпата с вакуумна, от къде да взема въздух при положение , че болтчето на двигателя , дето е за вакуум вече е заето(от там съм взел вакуум за ойлера)? Да слагм тетка на маркучето за ойлера(ма то е много тънко) или чак от другия цилиндър, или някак си по друг начин?
                                Герчев,
                                Сещам се за два варианта:
                                - единия е да караш с някой колега който има повече вакуум и да вземаш от него, например някой със супер тенере
                                - другия е да сложиш тройник

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X