Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

    Решението е да го изхвърлиш на боклука, барабар с помпата и да си сложиш една вакумна. Няма тоци, релета, екута и не знам си какво
    Yamaha XT​M600E '98
    Mazda 626 2.0 DITD '99 Estate

    Коментар


    • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

      Сега с риск да ме нападнат много хора ще кажа нещо: Африките са машини ,които вече са толкова познати и разучени,че всеки сам преценява как да решава проблемите им(които за един може да са проблем , за друг даже предимство).Тук чета за да науча нещо ново(евентуално),ама все повече установявям,че повече опознавам бабата в гаража отколкото тук който каквото и да пише.
      ПП За себе си съм решил:КОЙТО КАКВОТО И ДА МИ КАЗВА,ВАКУУМНА БЕНЗИНОВА ПОМПА НЯМА ДА СИ СЛОЖА,но горещо препоръчвам да си сложите волтметър.Преди 3 дена ми хвана релето ,че заминава(започна да презарежда,а и беше правено) точно за 15км.

      Коментар


      • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

        Може ли малко повече инфо.
        -Какъв волтметър ?
        -Как се свързва ?
        -Какво се прави когато видиш,че започва да презарежда/незарежда и си някъде на път ?
        Сега - BMW R1200RT 2006 г
        Бивш - Suzuki V-Strom 1000 2004 г
        По Бивш - Honda Africa Twin RD04 1992 г
        По По Бивш - Yamaha Virago VLX 500 1983 г

        Коментар


        • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

          Тоците не са ми най-силната страна и с риск да кажа някоя глупост ще се опитам да обясня,(даже се чудя защо това елементарно уредче не го слагат масово на леките коли , а само на повечето спортни модели). Когато машината дето произвежда ток(динамо , алтернатор , магнет-както ще да се казва), дава ток на всичките консуматори по инсталацията(свещи , фарове , и каквото се сетиш), зарежда също акумулатора. На него трябва да му се подава ток между 13,7 и 14,3 волта и след като се зареди напълно реле-регулатора спира да му подава ток за да не се презареди. Ако токът е много и релето не го спре, акумулаторът ще се презареди , течността в него (ако е течност) ще кипне и ще се изпари(през отдушника на акумулатора. Нали на акумулаторите с течност има една тръбичка отстрани за отдушник . Тя е за това). Ако е гелов и необслужваем е по- кофти, щото гела кипва , ама отдушник няма и батерията се надува и може да гръмне(почти само теоретично). Ако токът е малко(под 13,5 волта да кажем)акумулаторът остава недозареден и след известно време на пътя просто оставаш без ток и се чудиш какво става. И ТОЧНО ТУКА Е РОЛЯТА НА ВОЛТМЕТЪРЧЕТО(джиджавката дето си я купих от продавалник за 17 лв(даже не знам от кого ). Тя показва във всеки момент с колко волта ти върви зарядката и ако поради някаква причина излезеш от граници 13,7-14,3 волта РАЗБИРАШ ВЕДНАГА и можеш да реагираш своевременно(не ми е много ясно в някой джендем ако се навреш или в някоя държава дето са виждали мотор на снимка само, как ще реагираш , ама карай). При недозареждане може да си спреш консуматори(фарове например) ,за да стигнеш до някъде дето може да ти помогнат,ама при презареждане не знам какво се прави.
          Волтметърчето се закача елементарно. Някъде , където има ток след контакт , а не постоянно,(на жица за запалването например) и на маса. Така като дадеш на контакт, веднага ти показва колко ток има в акумулатора ти. Знам , че има волтметри с външно захранване (отделна батерийка само за тях ) и такива без външно захранване (моя е такъв), ама не им разбирам много . Моята цел е да знам какво става със зарядката , а за другото съм кух и даже не мога да го разбера. Такива волтметърчета продават в магазините за електроника, ама само в продавалника намерих в Пловдив такова без външно захранване. От миналата година си работи и за сега съм доволен. Не знам наистина защо на леките коли не слагат масово, а се осланят само на лампата за акумулатора( на първата ми кола Москвич 408И 1973г имаше такъв уред, а сега вече...виждал съм оригинално само на Ауди и на Пежо с голям бензинов двигател)
          Ебаси фермана дето написах, дано разбра нещо, АМА УРЕДЧЕТО СИ Е ПОЛЕЗНО
          Последно редактирано от egerchev; 24-03-13, 08:33.

          Коментар


          • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

            Волтмера наистина е много хубаво да го има .Аз си сложих миналата година на Африката един от Лада даже си го свързах да свети с габарита. A тази година купих един от продавалника за колата , но е дигитален и струва 8 лв а не 24 като аналоговия.
            Dimitar Dyakov

            Коментар


            • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

              -Колеги имате ли идея,от къде мога да си поръчам ремонтен комплект за бензиновата помпа ?
              Намерих един адрес във нета,но срока за доставка е средата на април
              - Трябва ми също и маншон за филтърната кутия.Намира се м/у филтъра и кутията към която се свързват карбураторите.Голям гумен кръг,от едната страна е под ъгъл.
              Сега - BMW R1200RT 2006 г
              Бивш - Suzuki V-Strom 1000 2004 г
              По Бивш - Honda Africa Twin RD04 1992 г
              По По Бивш - Yamaha Virago VLX 500 1983 г

              Коментар


              • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                http://www.wemoto.com/bikes/honda/xr..._point_switch/ Но май нямат маншон за филтърната кутия(поне не виждам да се продават отделно от самата кутия. И моите са изметнати от топлината и когато се нанизват върху карбураторите трябва да се внимава да легнат плътно и тогава да се стягат скобите дето ги държат. Ако остане макар и малка цепнатинка (каквато вероятност има , ако са криви) смуче въздух от там и смукача не работи добре (за да разбереш дали са легнали точно , че не се вижда хубаво, ако не светиш, НА ТОПЪЛ ДВИГАТЕЛ ОПЪВАШ СМУКАЧ И ТРЯБВА ДА СЕ ЗАДАВИ И УГАСНЕ . Ако само се засилва да се задави , но не гасне , означава , че взема въздух от някъде - а тия маншони са едното място от където може да дръпне въздух) . Освен това ако се набуташ в дълбока вода , има вероятност от там да влезе в двигателя и си ...ЧАО. От wemoto частите винаги са ми идвали за 3-4 работни дни и всичко е било точно

                Коментар


                • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                  Другия начин е да провериш дали ти дърпа въздух е "добрия-стар" спрей за подпомагане/улесняване на старта. Вземаш го и пръскаш около съединенията, ако мотора почне да вдига обороти, значи имаш "теч" в системата. А за другите части мога да ти кажа, че официалният представител на Хонда за българия доставя за една седмица, дори при последната ми поръчка миналата седмица извадих късмет и им отне 4 дена (работни) Въпроса е колко си на зор и дали цените на бултрако те устройват. За някой части те просто нямат алтернатива (поне за мен)
                  Honda Transalp XL600v PD06 1993 - откраднат в Лондон.
                  Honda Varadero XL1000 SD03 2011

                  Човек е 80% вода и ако няма мечти или цели в живота, това е просто една вертикална локва.

                  Коментар


                  • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                    Колеги тук споделям едно линкче точно за бензиновата помпа. (надявам се не съм в нарушение с правилата на форума) http://hankeln.net/freizeit/nt650v5/...-diode_en.html може да се преведе от Гугъл при нужда
                    HONDA AFRICA TWIN XRV 750 RD 04

                    Коментар


                    • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                      Първоначално публикуван от петър442 Преглед на мнение
                      ...
                      Това с диода го тествах. Не помага осезаемо.
                      Искренето на контактите си остана почти същото. При това пробвах и с бързодействащ диод, все тая. Ако ще се разглобява помпата, по-добре да се направи генерално решение с електронно реле. Поне знаеш, че няма да мръдне forever.
                      Следващият път, когато умът ви витае, последвайте го! => www.smehurko.info

                      Коментар


                      • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                        На някой случайно да му се намира стандартното,кръгло,голямо огледало за RD04.
                        По принцип дясно,но доколкото разбрах специално при този мотор няма значение.
                        Резбата е 8 mm - обратна.
                        Последно редактирано от kirilkirilow; 07-05-13, 16:33. Причина: грешка
                        Сега - BMW R1200RT 2006 г
                        Бивш - Suzuki V-Strom 1000 2004 г
                        По Бивш - Honda Africa Twin RD04 1992 г
                        По По Бивш - Yamaha Virago VLX 500 1983 г

                        Коментар


                        • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                          Имам, но е без стъкло(наистина няма значение ляво-дясно). Трябва да идеш на стъклар да ти изреже кръгло стъкло и да си го залепиш(ако дебелината на отрязаното е колкото на оригиналното огледало , мисля , че става да се пъхне и да стои без силикон. Ще си прецениш на място. Кажи как да ти го изпратя. Пари не искам, плащай си само транспорта . И без това ми е неудобно от Владича , че човека ми даде толкова неща за без пари и все не мога да се засека с него никъде , за да го почерпя.

                          Коментар


                          • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                            Привет,
                            аз тази зима имах доста опит с огледалата на Африката- не бяха еднакви и купих огледало от Трансалп, което беше същото.
                            Тъй като носих стойте им на песъкоструй и прахово боядисване, ги разглобих и при монтажа успях да счупя едното, т.е. и аз мога да ти дам едно без стъкло, но според мен няма да ти допадне или поне на мен не би ми допаднало..... оригиналните огледала са доста изгривени и ъгъла на видимост е доста голям- силно се съмнявам, че стъклар може да ти предложи неще подобно. Допълнително като счупих едното огледало, констатирах, че огледалото от задната страна има нанесено много дебело и много здраво фолио (или слой лепило) и е почти невъзможно да остраниш отчупените парчета. Идеята е, при евентуално произшествие острите парчете стъкло да не се разхвърчат и да наранят водача.
                            Може би е добре да потърсиш оригинално огледало втора употреба- ще имаш по- добра видимост, защита при произшествие и допълнително на оригиналната стойка в долният край (при резбата) има противотежест, като идеята й е да редуцира вибрациите на огледалото.

                            П.п.
                            Можеш да потърсиш и от Трансалп- огледалата са еднакви за някои от моделите на Африката.

                            Коментар


                            • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                              Не се занимавай да слагаш стъкло при стъклар-имах такова на едното огледало.
                              Губи се широкият ъгъл на виждане и при вибрациите на мотора почти нищо не се вижда.
                              Във wemoto струва 9,60 паунда и Бграйдърс ще ти го доставят безплатно
                              Cherokee WJ 4.0L- NP242
                              Honda Africa Twin XRV 750

                              Коментар


                              • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                                Изрязва се, но от друго авто огледало - от кола, камион, автобус... Има ги навсякъде по авточасти и аксесоари и не се губи широкия ъгъл на отразяване. Обикновено огледало от стъклар наистина за нищо не става. Иначе някои стъклари предлагат и сферични огледала точно са тази цел.
                                И облепянето му с нещо отзад за безопасност за мен поне е повече от препоръчително.
                                Последно редактирано от Shider; 08-05-13, 07:46. Причина: поправка

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X