Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

    Тези гумени пръстени ги има и на Варадерото и бая се чудих каква роля изпълняват, когато сменях верига и зъбчатки.
    Обяснението на продавача беше, че намалят шума... ама все ми се струва, че някаква по-съществена роля имат.

    Коментар


    • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

      хАЙДЕ НЕКА ДА НЕ СИ ГОВОРИМ ЗА ИЗНОСЕНИ шЛИЦИ-Ако някой ме научи как да качвам снимки , обещавам , че ще снема старата си ос и ще ви покажа износени шлици. Заради тая ос (която чаках от Бултрако 2 ( два ) месеца си направих основен ремонт на двигателя без да има нужда- 1. Ос-254лв. 2. основни и биелни лагери и сегменти-501 лв. (не съм плащал транспорт , купиха ми ги в Италия) . 3. Комплект гарнитури ( всичко що е уплътнение по двигателя)- 240 лв. от Ебей за 5 дена от Англия. От предната събота си имам ПЕРФЕКТНА RD07..запали от четвърт оборот и сега се кефя. Събрал съм всичко , което е сменено в един кажон тежащ към 15 кг за този , който не вярва, ако тръгна да си продавам мотора (ама няма да го продавам). Според мен стана най- хубавата Африка в БГ...но ме е страх да тегля чертата за тотал колко ми е излязъл ремонта . Писах всеки разход над 2 лв и до тука съм изписал около 70 реда сигурно в един тефтер. Владич: Онзи преден пиньон дето ми го прати Наистина има гума само от едната страна и няма как да е по- оригинален от това. За сведение: От гола рамка от боя , до НАПЪЛНО ГОТОВ за пътуване мотор трябват 5 дни за сглобяване, ако не си се занимавал като мен с мотори . За сведение на някои хора тука ( те си знаят) - вече мога И БЕЗ ТЯХНА ПОМОщ да си правя моторите.

      Коментар


      • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

        Как само от едната бе човек? И от двете страни има гумени пръстени....Не си обърнал внимание. Върху изпъкналата част на зъбното колело, която се слага към двигателя също има пресован гумен пръстен, който почти се слива с метала...От другата страна, да го наречем от към лицето, където е притискащата и фиксираща планка ясно се вижда гумата, която пък е изрязана, за да може да се мушне и завърти планката. И още едно парче гума за изолация, обезшумяване и по-голяма сигурност вече има от вътре на самият пластмасов капак, който затваря тази кутия, където е предният пиньон.
        Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
        Златомир Попов - Forry

        Коментар


        • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

          Честито. Кое наложи смяната на лагерите?
          А за хората, без които и сам можеш да си ремонтираш вече мотора - трябва да си им благодарен. Така се учи човек да си прави мотора - сам, а не с чужда помощ.
          Yamaha XT​M600E '98
          Mazda 626 2.0 DITD '99 Estate

          Коментар


          • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

            Моя пък е най-грозния в Австрия ... и колкото по-грозен толкова повече си ме кефи!
            Хич не го щадя ... пада на земята когато му се пада ... ръждясва където си поиска .... но си е мой
            Сменям му масло, филтри ... и накладки и го карам ... като почне да се чупи ... ще му мисля
            А когато му загубя вяра ... винаги до мен ще бъде моя верен кон ... който в двигателя си има само 3 движещи се части

            Майтапа на страна ... мисля зимата на моя да му случи нещо подобно ... стига да намеря бояджия който може да го свърши

            Toyota RAV4 XA2 2.0 D4D 2004г. | Honda XRV 750 Africa Twin RD04 1992 г.
            Piaggio Vespa PK50S 1983 г. | Puch Maxi N 1982 г.
            Спортен Клуб Стрелба с Лък - Етър 78 В.Търново

            Коментар


            • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

              Основните нямаше нужда да се сменят, но ми е принцип, когато се отваря двигател. Биелните бяха в долна граница на допуск и беше по- добре да се дадат 24 евро да се сменят, от колкото да се отваря двигател след 20-30 000 пак. Биелите минаха през хонинг и се сложиха черните лагери( там са 3 вида ремонтни комплекти , но има тука много по- големи специалисти от мен и не ми се говори) . Зъбчатки на скоростите нямаше износени, нови ангренажи , сегменти(ключът беше малко голям) и двигателят стана нов. А по ходова част: каквото се сетите всичко без пружини на коловете(не мисля , че искам прогресивни...такива биха били нужни ако се кара много хард офф, иначе си има помпене на коловете). Накладки, къдрави дискове, лагери на колелата, семеринги по шарнира( иглените лагери си бяха нови , но от праховото се спекоха семерингите) , маншони, синхрон и почистване на карбове. Удължих малко отдушника, за да е по-голяма разликата в двата края на тръбата, Кранчето за бензина беше спекло и го побългарих(разпробих капсулованите нитове и сложих болтчета ( сега кранчето може да се отваря и чисти). Само трябва да се смени реле-регулатора, че е правен и не ми вдъхва много доверие.Исках да никелирам спици и капли , но добре , че не послушах "специалистите дето знаят всичко тук"-едно , че ми поискаха по лев на спица и второ като ми казаха цена за баланс и се отказах. Остана и да си направя седалката по моя г.з, да дам още едни около 3 бона за ролбари, стойки за куфари , метални куфари, ойлер, гардове на кормилото , че оригиналните са толкова грозни , че дори не съм ги слагал(много ме дразнят, мисля , че това е най-грозното нещо в цялата Африка). Потгрев на дръжки, 12V букса, решетка на фаровете и става мотора тогава вече годен за път. Имам питане: От къде се купуват(гледам , че доста хора са си сложили)болтове за пластмасите , дето не са за ключ , а имат ухо и се свалят без инструмент?Мисля , че на пътя така ще е по- удобно , ако се наложи да се свалят спойлери. Повечето болтчета се смениха или с неръждавейка или се занесоха на поцинковане(около 2кг. болтове) . Сложих си нови вътрешни гуми(доста поспорихме с гумаджиите, но не ми сложиха талк на края, ама и без това скоро ще се сменят външни гуми . Извинявам се за дългия пост. За болтовете за бърз монтаж обаче ще съм благодарен , ако някой ми даде инфо. И още нещо : На трипкомпютъра се оказа , че има само осветление , но не показва нищо . Ако някой знае кой би могъл да ми го оправи , ще го почерпя(естествено , че ще си платя ремонта на трипкомпютъра) , а бирата отделно .

              Коментар


              • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                Maлей Емо..... Това се казва фен! Аз нямаше да си правя толкова труд.... Просто щях да купя една по-нова RD 07 вместо да се занимавам с RD 04.
                Седалката, обаче задължително си иска преработване! Много гадна, тясна и твърда седалка има тоя мотор Хонда Африка Туин.
                Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                Златомир Попов - Forry

                Коментар


                • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                  При мен е налице първият проблем. Леко изпуснал семеринг на левия преден амортисьор. Засега си я карам така. Зимата ще го сменям. Може да опитам да му скъся пружината, та белким спре омасляването. Няма наранена повърхност на кола и хлабини по втулките.
                  "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                  Коментар


                  • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                    Емо,

                    ето това е темата дето те интересува за качването на снимките:
                    http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=16138


                    Като свкнеш лесно става, въпроса е да качиш по-скоро снимки, че съм убеден, че не само на мен ще ми е интересно и прятно да видя тази възкресена Африка.

                    Колкото за болтовете за пластмасите - аз лично на няколко пъти съм се чудил дали да не ги махна. На сузукито имам 3 бр. за капака на въздушния филтър и понякога затварянето му е голяма досада, защото въпросните винтчета с халка никога не "хващат" от първия път, но в крайна сметка ти си преценяваш. Можеш да пробваш в Евроболт на Сливница и Раковска, но не съм убеден, че ще имат такива.
                    Ако няма къде да отидеш, ела на себе си!

                    Коментар


                    • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                      Такива болтове гледах в някой от онлайн мото-магазините, но не мога да си спомня кой. Бяха скъпички - около 15 лв единия.

                      Scrapheap - скоро правих коловете на един приятел, понеже единия беше протекъл. Като го разглобих забелязах, че под прахоуловителя там където е големия зегер, държащ семерингата се е образувал някакъв окис. Подобен беше на този, който се образува по акумулаторните клеми. Беше доста абразивен и вероятно от него се е надрала семерингата. Отделно забелязах и 2 микроскопични наранявания на стержина,сякаш от връхче на игла. Не знам дали могат да повредят семерингата, понеже са много малки, но за всеки случай си зашкурих с малко парченце шкурка 3000.
                      Ако ще вадиш семерингата да и скъсяваш пружинката то по-добре я смени. В Бултрако комплект семеринга и прахоуловитен за един кол са 45 лв (продават се само комплект). Скъпичко е ама изкарват по 20 години
                      Yamaha XT​M600E '98
                      Mazda 626 2.0 DITD '99 Estate

                      Коментар


                      • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                        Проблемът е, че нямам време за ремонти. Знам какво трябва да се направи, ама предпочитам да карам, а не да ремонтирам. Като свърши сезонът ще отворя и двата кола. Иска ми се да е по-твърда предницата, но не мога да вкарам въздух, защото ще изхвърли маслото.
                        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                        Коментар


                        • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                          Абе не е фатално да караш така, маслото няма да избяга никъде Моята предница беше много мека и при силно стискане на спирачката направо се гмурваше като водолаз. Сложих масло смесено 10W и 15W в еднакви пропорции и стана доста по-добре. Мотора стана в пъти по-стабилен. С 20W е прекаленно твърда вече.
                          Yamaha XT​M600E '98
                          Mazda 626 2.0 DITD '99 Estate

                          Коментар


                          • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                            Понеже този уикенд мисля да скокна по нашето Черноморие, може поне да сменя маслото в предницата. И мен много ме дразни потъването при спиране, особено с над 100км/ч. Мисля,че събираше около 600ml на кол.
                            "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                            Коментар


                            • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                              Аз сложих в предницата 20W - na IGOL- опаковките са по 750 ml и от двете опаковки които купих ми останаха някъде около 200-250ml общо. Довечера ще погледна в менуала( имам го свален на немски и на руски ...че английския ми е лош)и ще ви кажа точно. Немският е МНОГО ПОДРОБЕН и благодарение на него с Пацо дето ми събира двигателя изчислихме точно какви лагери ни трябват. Има едни таблички с размери и след като си свалиш твоите размери, се ориентираш какво да поръчваш. Повечето неща са ясни на всички , но има неща , които трябва да седне човек на спокойствие , да си ги преведе с технически речник и така. Като цяло ако си перфектен преводач , но не си на ясно с техническите термини , не става. А болтчетата са подробност: Аз сложих едни от неръждавейка с кръгли глави и вътрешен шестограм 4мм, но от гледна точка на това да се носи по- малко инструмент, а и да се свалят по- бързо корите ми се искаше да има някакви дето се свалят без инструмент. Другият вариант ми е да си купя 6мм нормални с глави за ключ 10 и пак става.Проблемът ми е компа дето не тръгва, че МНОГО ДРАЗНИ. Ама има време , то и без това тоя сезон замина. За прахоуловители на коловете- Пацо ми даде едни чисто нови , гумени , черни , дето обаче не са оригиналнии трудно се монтират (затягат долу на пластмасовия калник и на предпазителите на коловете. Но пък е гума , а не ПВЦ и би трябвало да изкарат повече.Ами , като цяло това е . А , забравих . Някой в БГ продава ли централни стойки за тоя мотор или отЛУИС да поръчвам ? Владич , благодаря , за частите , свършиха ми хубава работа. Като си сложа и ролбарите и ще монтирам и фарчетата за мъгла( изглеждат стабилни )

                              Коментар


                              • От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.

                                Ааа egerchev ти да не си с една зелена африка? Преди 2 дена беше при Пацо и африката беше без страничните кори на резервоара май?
                                Иван Маринов
                                Suzuki RMX 250 '92 - sold / Yamaha XTZ 750 Super Tenere '91 - sold / KTM EXC 250 2t '06 - sold
                                ЕНДУРО ВАРНА

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X