От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.
Тези гумени пръстени ги има и на Варадерото и бая се чудих каква роля изпълняват, когато сменях верига и зъбчатки.
Обяснението на продавача беше, че намалят шума... ама все ми се струва, че някаква по-съществена роля имат.
Тези гумени пръстени ги има и на Варадерото и бая се чудих каква роля изпълняват, когато сменях верига и зъбчатки.
Обяснението на продавача беше, че намалят шума... ама все ми се струва, че някаква по-съществена роля имат.
-Ако някой ме научи как да качвам снимки , обещавам , че ще снема старата си ос и ще ви покажа износени шлици. Заради тая ос (която чаках от Бултрако 2 ( два ) месеца си направих основен ремонт на двигателя без да има нужда- 1. Ос-254лв. 2. основни и биелни лагери и сегменти-501 лв. (не съм плащал транспорт , купиха ми ги в Италия) . 3. Комплект гарнитури ( всичко що е уплътнение по двигателя)- 240 лв. от Ебей за 5 дена от Англия. От предната събота си имам ПЕРФЕКТНА RD07..запали от четвърт оборот и сега се кефя. Събрал съм всичко , което е сменено в един кажон тежащ към 15 кг за този , който не вярва, ако тръгна да си продавам мотора (ама няма да го продавам). Според мен стана най- хубавата Африка в БГ...но ме е страх да тегля чертата за тотал колко ми е излязъл ремонта . Писах всеки разход над 2 лв и до тука съм изписал около 70 реда сигурно в един тефтер. Владич: Онзи преден пиньон дето ми го прати Наистина има гума само от едната страна и няма как да е по- оригинален от това. За сведение: От гола рамка от боя , до НАПЪЛНО ГОТОВ за пътуване мотор трябват 5 дни за сглобяване, ако не си се занимавал като мен с мотори . За сведение на някои хора тука ( те си знаят) - вече мога И БЕЗ ТЯХНА ПОМОщ да си правя моторите.
И още едно парче гума за изолация, обезшумяване и по-голяма сигурност вече има от вътре на самият пластмасов капак, който затваря тази кутия, където е предният пиньон.



Аз нямаше да си правя толкова труд.... Просто щях да купя една по-нова RD 07 вместо да се занимавам с RD 04.
Коментар