От: Honda Africa Twin RD04 много въпроси.
Ахам, тя нямаше никакви кори , защото синхронизирахме карбураторите , преди това сверявахме центровки и разни други настройки. Ако на снимката на аватара ти изглеждаш както на живо , не знам защо не съм те забелязал .
Ама вече останаха само дебелите разходи, до тука беше моторът да тръгне, от тук нататък...да стане годен за пътуване. Поздрави !
Ахам, тя нямаше никакви кори , защото синхронизирахме карбураторите , преди това сверявахме центровки и разни други настройки. Ако на снимката на аватара ти изглеждаш както на живо , не знам защо не съм те забелязал .
Ама вече останаха само дебелите разходи, до тука беше моторът да тръгне, от тук нататък...да стане годен за пътуване. Поздрави !
Както и да е.



Ако не трябваше нямаше да имат тази опция. Сега сериозно - при продължителна употреба на двигателя хлабината на клапаните може и да не се промени, но болтчетата на кобилиците, които натискат клапаните работят продължително време само с определена част от закалената си контактна повърхност и примерно при каране с малко по-кофти масло тази циментация пада. На трансалпа на мой приятел бяха станали сякаш си ги търкал на шмиргел и беше невъзможно да се регулират клапаните и се наложи подмяна. Затова е добре примерно на 15-20 хиляди км да се завъртят малко така, че да не чукат само на едно и също място.

Коментар