Появиха се видео-влогове от мото-изложението пък и цуцуки обавиха цена на дръгелчЕто официално в последните 24 часа.
Трябва да се признае, че са му докарали цена - 18600лв нормална с 1000лв отстъпка e са, райт мяу!
То вече аз може и да не ходя и на изложението...
Още повече, че вчера взех окончателно решение да заменя газката със CRF300L.
Дори вече имам договор да доставка след 3 месеца.
Ебавам се за експото, ще ида тея дена на арена все пак да позяпам.
Ако не за друго поне по традиция
С какво ще бръмчиш из Памир? С новата Хонда, или със старата? Трябваше да вземеш Сузукито. По-добро е и по-яко... Но най-малкото резервоарите им са портативни и на двата.
Сега ти видях другият постинг. Със старият ще пътуваш, а новият, след като се приберем...
Ще имаш еди мотор за делник и един за празник...
Сузукито е по-добър мотор но зависи доколко нещата дето го правят такъв са важни за собственика.
За мен по-голямата част от тях не са и предпочитам да не ги плащам.
А разликата в парите далеч не може да се нарече незначителна.
Тя е като за различен мотор какъвто дъргела НЕ Е!
Не знам какво да кажа - очаквах това да се случи по-бързо.
Говорим за 5 месеца но важното е, че все пак се случи!
Вносителя си изпълни обещанието и въпреки забавянето - по-скоро оставам с предимно позитивни впечатления от тях.
Направиха каквото можаха хората предвид ситуацията и възможностите - ЕВАЛА!
То и мотора остави доста противоречиви впечатления.
От една страна е супер емоционален, хондата не е такава.
Не съм имал такъв мотор никога!
От друга цялата серия дребни проблеми и времето, което отнемаше да се отстранят не беше приемливо.
За една година 6 месеца не е в мен - емоцията която дава за мен не е достатъчна да компенсира тоя факт.
Всъщност ако някой знае или е чул вносител на кола/мотор да е върнал парите на клиент - да пише.
Би било интересно
Как да е, от днес дори си има нов собственик и се надявам тази черна серия да прекъсне.
Да му е честит, наложи се да се запознаем и даже съм ОК с това по изключение - много точен и доста позитивен тип.
Честито за приключване на приключението
И пак си мисля...четейки написаното от теб - усещам колебание в решението.
Все пак това беше МОТОР създаден за адреналин, за разлика от Хондата която е доста скучен мотор за придвижване от точка А до точка Б
Мерси Пана
Не, не е колебание.
Имаше такова като се двоумях дали вместо Хондето да не го заменя пак през тях с EC500.
Обаче след като ми го дадоха и покарах вече нямаше съмнения.
За EC500 нема какво да ти обяснявам баш на теб обаче ако ES700 беше респектиращ то тоя е направо плашещ!
С тия стотина кила и с тази мощност това е чиста месомелачка, която не прощава никакви грешки.
С това се свиква ама тоя мотор определено не ми пасва нито на ЕГН-то нито пък на профила ми.
Освен това след тест драйфъка се съгласявам напълно, че мястото на такъв мотор не е на пътя!!!
Нищо, че може да се регистрира.
Може да се пригоди и за път но от чий зор да вкарвам усилия и средства в трансформации от ден 1?!?
Екстра съм си с хондето - аз си го харесвам.
На края на света бих отишъл с него.
Няма нужда чак от такава емоция като с газката
Изобщо стана това, което изначало трябваше да стане лани
Пределно ясен ми е 500 кубиковия.
Вчера синковеца беше с него тук на ВЕЦ-а...покарахме малко, аз джипа, той мотора...то беше пушилки, задни гуми, дрифтове...
Мотор за младежи. Аз не се качвам на Хуската освен за някакъв тест
Някой ден и аз бих се качил на вашият живот и здраве и пак за тест.
Колкото да видя как се държи реклуса.
Но пак на някакъв по-техничен терен.
На път ми е ясно, че е супер.
Ша ги ръбим по Памир... Ти Хондата, аз Сузукито. В понеделник отивам да му сменя маслото в Пловдив. После ще преведем остатъка от парите там по 650 евро на поляка. После ще сменя гумите... И то дошло време да ги транспортираме към Варшава.
Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
Златомир Попов - Forry
То хубаво до Памир ще ги ръмбите... ама на тая Хонда максималната скорост и е 130... аз съм 110кг, с дрехите 120, багаж още 30-40... на пълна газ 100 макс, детски въртящ момент. Това е единственото, което ме спира да си я купя за дълги пътувания. Инак прекрасен мотоциклет! Трябва само двигателя да и е поне 450 кубика и максимална около 150-160.Тогава ще съм първия, който ще си я поръча Имам Мултистрада 1200, XF650 на Suzuki, ми не мога да намеря по параметри по-приемлив мотоциклет за дълго и тук таме офроад от него. Дърт дръгел, но не го заменям... за сега.
Ша ги ръбим по Памир... Ти Хондата, аз Сузукито. В понеделник отивам да му сменя маслото в Пловдив. После ще преведем остатъка от парите там по 650 евро на поляка. После ще сменя гумите... И то дошло време да ги транспортираме към Варшава.
То новото още не се е пръкнало ве, Владич
На поляците по договор трябва да се доплати до 15 - за чий бързаш?
Нито ден предварително не плащам за нищо аз.
Данъците зеха да излизат още началото на януари.
И тех ли плащаш веднага?
Медал за такова бързане не дават.
Данъците съм платил в началото на февруари. За какво да чакам? Няма да станат по-малко, а тогава има и отстъпка от 5%.
Иначе то 15-ти е точно след седмица и половина. Е половин седмица по-рано мога да платя...
130-140 км/час?!?! Какви са тия скорости? Аз Сузукито не карам така, та тая Хонда. Повече от 100 км/час не вдигам. А по Памир с 50-70 км/час максимум и то е много. Това да не са германските магистрали...
Иначе новото Сузуки DR-Z4S е много по-добро от тая Хонда.
Ако бях 20 години по-млад такова Сузуки щях да взема, а не 800 ДЕ.
Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
Златомир Попов - Forry
Скоростта не е НИКАКЪВ фактор.
Използването на магистрали също не е приоритет.
А двата мотора са еднакво непригодни и за двете.
DR-Z е ясно, че е по-добър но е много по-скъп.
Ако не беше чак толкова много щях да съм купил него.
Но това са индивидуални подходи и въпрос на баланс.
Аз например предпочитам разликата в цената от върнатият GasGas да я инвестирам в друго е не в дъргелчЕ
И аз мога да се оплаквам,че на 160-180 почват да ми се сгъват огледалата с тия "меки рамена" ама все си мисля,че не са го мислили това като проблем...
Та приоритети.
Я някой разбирач да се удари в гърдите и да каже че може да нагласи окачването ми както искам...т.е. Аз ще му кажа той ще го наклика.
Не че из не мога нали...ама ще е по-лесно от 100 пъти проба грешка за която нямам време.
Принципно искам да го направя една идея по малко да ме рита в гърба отзад при по-сериозни неравности за които не съм имал време да стана.
Друго не ми трябва.
Няма страшно в умирачката...
Страшното е да си жив!...
Стягай Ребаунд то момента в който като му се тръснеш на степенките да пляка и да връща и предница и задник с една скорост
И какви са тия скорости бре,аз я карам със 120 - 130 я не,е някой се дразнят и се чудят на 5та или на 6та да карат ма КТМа 1290 не е като 800ГС даже с бърз зъбак,магистрали отбягваме,това е да стигнеш до интересното
Африката...мммм...ще я погледна...
Иначе с тия скорости...мерси...
Може както отбелязах,но е неприятно.
Но ако ти се наложи да изпреварваш,не ти е никакъв проблем.
Иначе вчера до Трън и обратно добра разходка с един другар направихме.
Той понеже се знаем от как сме се родили и ме е учил да карам,че сме с 4 години разлика отбеляза,че мотора е слънце и освен R6-цата която има и кара ще си вземе и подобен.
За нашите пътища си е най-универсално.
Иначе бяхме най-големите пенсионери сигурно,че навсякъде си гонехме ограниченията изключае "магистралата" на връщане,че там бяхме и под тях.
Няма страшно в умирачката...
Страшното е да си жив!...
И аз съм така - ако ще ме лепнат за превишена скорост ще е по някое криво пътче,иначе на магистралата може да ме бият че се влача. Е за това радар детектора стои закачен по кривите пътчета
Е не е приятно да тръгнеш към Норткап например.
Но зависи по какво му става на човек.
Мен дори и на там ме влече.
Всъщност само към дома не ме тели но се налага.
Не всички сме над нещата като Владич
Абе хора... Значи, ако аз не мога да вдигна 130 км/час и вече става голям проблем, защото не мога да изпреварвам?!?!? Ами няма да изпреварваш тогава... Това да не е състезание от Формула 1?
И от какъв зор ще изпреварваш някой, който кара със 120 км/ час примерно? То има и състезатели, които карат със 150-160 км и повече в час по смотаните ни магистрали. И тях ли трябва да ги изпреварвам, та да се тръшкам, че мотора ми не вдига толкова?
Признавам си, че по някога и мен ме обземат спортните мераци... Тогава яхвам мотора и изскачам на дефилето към Велинград, където на всеки 100-150 метра има поне по два завоя. Е тогава много ми е кеф, когато си поиграя с някоя кола, или джип с поне 4 ауспуха отзад и започна да го прескачам по завоите на трета скорост. Но да се качвам на магистрала и да пробвам, кой, колко ще вдигне... В такива схеми отдавна не участвам.
Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
Златомир Попов - Forry
Караме си с брата горе по Орегон,слънчево,птички пеят ма не ги чуваш,е такива работи и се чува в каската Брат дай газ,че един тегли багер някакъв и се напъва да ме изпреварва……е те тогава ти трябват 130 поне
На магистрално колко вдига не знам,почва да вибрира яко на около 170,това го знам,тоя миксер не е за тая работа
Повечето пъти бавното каране в трафика е доста опасно. При максимална 130, за да караш с някакво нормално темпо около 90-100 все си във високи обороти с изтръпнати от вибрациите ръце и стъпала... никакъв шанс за избягваща удар маневра (визирам демараж, ускорение за да се избегне препядствие в дадена ситуация), при изпреварване примерно. Точно ти ВладиЧ беше писал веднъж, че те притиснали два тира в Турция. Тук въпроса е не кой колко може да вдигне, а да имаш запас от мощност! И когато ти потрябва, да може да разчиташ на нея. Смятам, че няма нужда да се мотивирам повече, разбра ме.
Коментар