Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Избор на мидсайз/средноголямо ендуро - Norden 901,KTM 890R,Aprilia Toureg 660.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Де е снимката?
    Панайот Бърдарски
    0887 60 77 22

    Коментар


    • Esper
      Esper коментира
      Редактиране на коментар
      Нещо при редактиране на мнението се беше умазала.
      Сега се вижда, поне при мен.

    • pansim
      pansim коментира
      Редактиране на коментар
      Няма снимка, поне при мен

  • Ето го на чисто, нещо се е умазало.

    Натиснете снимката за да я уголемите  Име:scr2.png Прегледи:0 Размер:34.6 КБ ID:6995522

    Това видео е за същото като идея но аз съм събрал тук само нещата, които мен ме се очаква да ме интересуват.
    Освен маркираните с ДМК
    Последно редактирано от Esper; 11-04-25, 11:39.
    Враг усраине

    Коментар


    • Появиха се видео-влогове от мото-изложението пък и цуцуки обавиха цена на дръгелчЕто официално в последните 24 часа.
      Трябва да се признае, че са му докарали цена - 18600лв нормална с 1000лв отстъпка e са, райт мяу!

      То вече аз може и да не ходя и на изложението...
      Още повече, че вчера взех окончателно решение да заменя газката със CRF300L.
      Дори вече имам договор да доставка след 3 месеца.

      Ебавам се за експото, ще ида тея дена на арена все пак да позяпам.
      Ако не за друго поне по традиция
      Враг усраине

      Коментар


      • ВладиЧ
        ВладиЧ коментира
        Редактиране на коментар
        С какво ще бръмчиш из Памир? С новата Хонда, или със старата? Трябваше да вземеш Сузукито. По-добро е и по-яко... Но най-малкото резервоарите им са портативни и на двата.
        Сега ти видях другият постинг. Със старият ще пътуваш, а новият, след като се приберем...
        Ще имаш еди мотор за делник и един за празник...
        Последно редактирано от ВладиЧ; 13-04-25, 06:46.

      • Esper
        Esper коментира
        Редактиране на коментар
        Сузукито е по-добър мотор но зависи доколко нещата дето го правят такъв са важни за собственика.
        За мен по-голямата част от тях не са и предпочитам да не ги плащам.
        А разликата в парите далеч не може да се нарече незначителна.
        Тя е като за различен мотор какъвто дъргела НЕ Е!

    • Приключих серЯла с ГАЗ-а, днес ми върнаха парите.

      Не знам какво да кажа - очаквах това да се случи по-бързо.
      Говорим за 5 месеца но важното е, че все пак се случи!
      Вносителя си изпълни обещанието и въпреки забавянето - по-скоро оставам с предимно позитивни впечатления от тях.
      Направиха каквото можаха хората предвид ситуацията и възможностите - ЕВАЛА!

      То и мотора остави доста противоречиви впечатления.
      От една страна е супер емоционален, хондата не е такава.
      Не съм имал такъв мотор никога!
      От друга цялата серия дребни проблеми и времето, което отнемаше да се отстранят не беше приемливо.
      За една година 6 месеца не е в мен - емоцията която дава за мен не е достатъчна да компенсира тоя факт.

      Всъщност ако някой знае или е чул вносител на кола/мотор да е върнал парите на клиент - да пише.
      Би било интересно


      Как да е, от днес дори си има нов собственик и се надявам тази черна серия да прекъсне.
      Да му е честит, наложи се да се запознаем и даже съм ОК с това по изключение - много точен и доста позитивен тип.

      Аз обаче съм хепи накрая да пиша:

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Image_20250501_203449.jpeg
Прегледи:166
Размер:982.0 КБ
ID:6997630
      Враг усраине

      Коментар


      • Честито за приключване на приключението
        И пак си мисля...четейки написаното от теб - усещам колебание в решението.
        Все пак това беше МОТОР създаден за адреналин, за разлика от Хондата която е доста скучен мотор за придвижване от точка А до точка Б
        Панайот Бърдарски
        0887 60 77 22

        Коментар


        • Мерси Пана
          Не, не е колебание.
          Имаше такова като се двоумях дали вместо Хондето да не го заменя пак през тях с EC500.
          Обаче след като ми го дадоха и покарах вече нямаше съмнения.
          За EC500 нема какво да ти обяснявам баш на теб обаче ако ES700 беше респектиращ то тоя е направо плашещ!
          С тия стотина кила и с тази мощност това е чиста месомелачка, която не прощава никакви грешки.
          С това се свиква ама тоя мотор определено не ми пасва нито на ЕГН-то нито пък на профила ми.
          Освен това след тест драйфъка се съгласявам напълно, че мястото на такъв мотор не е на пътя!!!
          Нищо, че може да се регистрира.
          Може да се пригоди и за път но от чий зор да вкарвам усилия и средства в трансформации от ден 1?!?

          Екстра съм си с хондето - аз си го харесвам.
          На края на света бих отишъл с него.
          Няма нужда чак от такава емоция като с газката
          Изобщо стана това, което изначало трябваше да стане лани
          Враг усраине

          Коментар


          • pansim
            pansim коментира
            Редактиране на коментар
            Пределно ясен ми е 500 кубиковия.
            Вчера синковеца беше с него тук на ВЕЦ-а...покарахме малко, аз джипа, той мотора...то беше пушилки, задни гуми, дрифтове...
            Мотор за младежи. Аз не се качвам на Хуската освен за някакъв тест

          • Esper
            Esper коментира
            Редактиране на коментар
            Някой ден и аз бих се качил на вашият живот и здраве и пак за тест.
            Колкото да видя как се държи реклуса.
            Но пак на някакъв по-техничен терен.
            На път ми е ясно, че е супер.

        • Ша ги ръбим по Памир... Ти Хондата, аз Сузукито. В понеделник отивам да му сменя маслото в Пловдив. После ще преведем остатъка от парите там по 650 евро на поляка. После ще сменя гумите... И то дошло време да ги транспортираме към Варшава.
          Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
          Златомир Попов - Forry

          Коментар


          • mutragen
            mutragen коментира
            Редактиране на коментар
            То хубаво до Памир ще ги ръмбите... ама на тая Хонда максималната скорост и е 130... аз съм 110кг, с дрехите 120, багаж още 30-40... на пълна газ 100 макс, детски въртящ момент. Това е единственото, което ме спира да си я купя за дълги пътувания. Инак прекрасен мотоциклет! Трябва само двигателя да и е поне 450 кубика и максимална около 150-160.Тогава ще съм първия, който ще си я поръча Имам Мултистрада 1200, XF650 на Suzuki, ми не мога да намеря по параметри по-приемлив мотоциклет за дълго и тук таме офроад от него. Дърт дръгел, но не го заменям... за сега.

          • pansim
            pansim коментира
            Редактиране на коментар
            Това за липсата на двигател на Хондата го приказвам от както са се появили като модел. Ама не ме чуват от Хонда и това си е...

        • Първоначално публикуван от ВладиЧ Преглед на мнение
          Ша ги ръбим по Памир... Ти Хондата, аз Сузукито. В понеделник отивам да му сменя маслото в Пловдив. После ще преведем остатъка от парите там по 650 евро на поляка. После ще сменя гумите... И то дошло време да ги транспортираме към Варшава.
          То новото още не се е пръкнало ве, Владич

          На поляците по договор трябва да се доплати до 15 - за чий бързаш?
          Нито ден предварително не плащам за нищо аз.
          Данъците зеха да излизат още началото на януари.
          И тех ли плащаш веднага?
          Медал за такова бързане не дават.

          Както оная табелка в кенефа:

          Не се напиняй - тука норма нема
          Враг усраине

          Коментар


          • ВладиЧ
            ВладиЧ коментира
            Редактиране на коментар
            Данъците съм платил в началото на февруари. За какво да чакам? Няма да станат по-малко, а тогава има и отстъпка от 5%.
            Иначе то 15-ти е точно след седмица и половина. Е половин седмица по-рано мога да платя...

          • Esper
            Esper коментира
            Редактиране на коментар
            Пенсьонерка работа, ей - на вас се крепи таа държава
            То и аз мога.
            Ма НЕ ИСКАМ!

        • 130-140 км/час?!?! Какви са тия скорости? Аз Сузукито не карам така, та тая Хонда. Повече от 100 км/час не вдигам. А по Памир с 50-70 км/час максимум и то е много. Това да не са германските магистрали...
          Иначе новото Сузуки DR-Z4S е много по-добро от тая Хонда.
          Ако бях 20 години по-млад такова Сузуки щях да взема, а не 800 ДЕ.
          Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
          Златомир Попов - Forry

          Коментар


          • Скоростта не е НИКАКЪВ фактор.
            Използването на магистрали също не е приоритет.
            А двата мотора са еднакво непригодни и за двете.
            DR-Z е ясно, че е по-добър но е много по-скъп.
            Ако не беше чак толкова много щях да съм купил него.
            Но това са индивидуални подходи и въпрос на баланс.
            Аз например предпочитам разликата в цената от върнатият GasGas да я инвестирам в друго е не в дъргелчЕ
            Враг усраине

            Коментар


            • И аз мога да се оплаквам,че на 160-180 почват да ми се сгъват огледалата с тия "меки рамена" ама все си мисля,че не са го мислили това като проблем...
              Та приоритети.
              Я някой разбирач да се удари в гърдите и да каже че може да нагласи окачването ми както искам...т.е. Аз ще му кажа той ще го наклика.
              Не че из не мога нали...ама ще е по-лесно от 100 пъти проба грешка за която нямам време.
              Принципно искам да го направя една идея по малко да ме рита в гърба отзад при по-сериозни неравности за които не съм имал време да стана.
              Друго не ми трябва.
              Няма страшно в умирачката...
              Страшното е да си жив!...

              Коментар


              • BENZBOSS
                BENZBOSS коментира
                Редактиране на коментар
                Стягай Ребаунд то момента в който като му се тръснеш на степенките да пляка и да връща и предница и задник с една скорост


                И какви са тия скорости бре,аз я карам със 120 - 130 я не,е някой се дразнят и се чудят на 5та или на 6та да карат ма КТМа 1290 не е като 800ГС даже с бърз зъбак,магистрали отбягваме,това е да стигнеш до интересното

            • Гледам вадят малка Африка 650 тия дни,след 10 години май това ще ми е мотора
              TOYOTA SEQUOIA ‘11
              W140 S420 '99

              Коментар


              • Африката...мммм...ще я погледна...
                Иначе с тия скорости...мерси...
                Може както отбелязах,но е неприятно.
                Но ако ти се наложи да изпреварваш,не ти е никакъв проблем.
                Иначе вчера до Трън и обратно добра разходка с един другар направихме.
                Той понеже се знаем от как сме се родили и ме е учил да карам,че сме с 4 години разлика отбеляза,че мотора е слънце и освен R6-цата която има и кара ще си вземе и подобен.
                За нашите пътища си е най-универсално.
                Иначе бяхме най-големите пенсионери сигурно,че навсякъде си гонехме ограниченията изключае "магистралата" на връщане,че там бяхме и под тях.
                Няма страшно в умирачката...
                Страшното е да си жив!...

                Коментар


                • BENZBOSS
                  BENZBOSS коментира
                  Редактиране на коментар
                  И аз съм така - ако ще ме лепнат за превишена скорост ще е по някое криво пътче,иначе на магистралата може да ме бият че се влача. Е за това радар детектора стои закачен по кривите пътчета

              • Е не е приятно да тръгнеш към Норткап например.
                Но зависи по какво му става на човек.
                Мен дори и на там ме влече.
                Всъщност само към дома не ме тели но се налага.
                Не всички сме над нещата като Владич
                Враг усраине

                Коментар


                • Абе хора... Значи, ако аз не мога да вдигна 130 км/час и вече става голям проблем, защото не мога да изпреварвам?!?!? Ами няма да изпреварваш тогава... Това да не е състезание от Формула 1?
                  И от какъв зор ще изпреварваш някой, който кара със 120 км/ час примерно? То има и състезатели, които карат със 150-160 км и повече в час по смотаните ни магистрали. И тях ли трябва да ги изпреварвам, та да се тръшкам, че мотора ми не вдига толкова?
                  Признавам си, че по някога и мен ме обземат спортните мераци... Тогава яхвам мотора и изскачам на дефилето към Велинград, където на всеки 100-150 метра има поне по два завоя. Е тогава много ми е кеф, когато си поиграя с някоя кола, или джип с поне 4 ауспуха отзад и започна да го прескачам по завоите на трета скорост. Но да се качвам на магистрала и да пробвам, кой, колко ще вдигне... В такива схеми отдавна не участвам.
                  Последно редактирано от ВладиЧ; 06-05-25, 05:15.
                  Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                  Златомир Попов - Forry

                  Коментар


                  • BENZBOSS
                    BENZBOSS коментира
                    Редактиране на коментар
                    Караме си с брата горе по Орегон,слънчево,птички пеят ма не ги чуваш,е такива работи и се чува в каската Брат дай газ,че един тегли багер някакъв и се напъва да ме изпреварва……е те тогава ти трябват 130 поне

                    На магистрално колко вдига не знам,почва да вибрира яко на около 170,това го знам,тоя миксер не е за тая работа

                  • the slow heart
                    the slow heart коментира
                    Редактиране на коментар
                    Аааа, призна ли си най-накрая

                  • mutragen
                    mutragen коментира
                    Редактиране на коментар
                    Повечето пъти бавното каране в трафика е доста опасно. При максимална 130, за да караш с някакво нормално темпо около 90-100 все си във високи обороти с изтръпнати от вибрациите ръце и стъпала... никакъв шанс за избягваща удар маневра (визирам демараж, ускорение за да се избегне препядствие в дадена ситуация), при изпреварване примерно. Точно ти ВладиЧ беше писал веднъж, че те притиснали два тира в Турция. Тук въпроса е не кой колко може да вдигне, а да имаш запас от мощност! И когато ти потрябва, да може да разчиташ на нея. Смятам, че няма нужда да се мотивирам повече, разбра ме.

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X