Де е снимката?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Избор на мидсайз/средноголямо ендуро - Norden 901,KTM 890R,Aprilia Toureg 660.
Свий
X
-
-
Появиха се видео-влогове от мото-изложението пък и цуцуки обавиха цена на дръгелчЕто официално в последните 24 часа.
Трябва да се признае, че са му докарали цена - 18600лв нормална с 1000лв отстъпка e са, райт мяу!
То вече аз може и да не ходя и на изложението...
Още повече, че вчера взех окончателно решение да заменя газката със CRF300L.
Дори вече имам договор да доставка след 3 месеца.
Ебавам се за експото, ще ида тея дена на арена все пак да позяпам.
Ако не за друго поне по традиция
Враг усраине
Коментар
-
С какво ще бръмчиш из Памир? С новата Хонда, или със старата? Трябваше да вземеш Сузукито. По-добро е и по-яко...
Но най-малкото резервоарите им са портативни и на двата. 
Сега ти видях другият постинг. Със старият ще пътуваш, а новият, след като се приберем...
Ще имаш еди мотор за делник и един за празник...
Последно редактирано от ВладиЧ; 13-04-25, 07:46.
-
Сузукито е по-добър мотор но зависи доколко нещата дето го правят такъв са важни за собственика.
За мен по-голямата част от тях не са и предпочитам да не ги плащам.
А разликата в парите далеч не може да се нарече незначителна.
Тя е като за различен мотор какъвто дъргела НЕ Е!
-
-
Приключих серЯла с ГАЗ-а, днес ми върнаха парите.
Не знам какво да кажа - очаквах това да се случи по-бързо.
Говорим за 5 месеца но важното е, че все пак се случи!
Вносителя си изпълни обещанието и въпреки забавянето - по-скоро оставам с предимно позитивни впечатления от тях.
Направиха каквото можаха хората предвид ситуацията и възможностите - ЕВАЛА!
То и мотора остави доста противоречиви впечатления.
От една страна е супер емоционален, хондата не е такава.
Не съм имал такъв мотор никога!
От друга цялата серия дребни проблеми и времето, което отнемаше да се отстранят не беше приемливо.
За една година 6 месеца не е в мен - емоцията която дава за мен не е достатъчна да компенсира тоя факт.
Всъщност ако някой знае или е чул вносител на кола/мотор да е върнал парите на клиент - да пише.
Би било интересно
Как да е, от днес дори си има нов собственик и се надявам тази черна серия да прекъсне.
Да му е честит, наложи се да се запознаем и даже съм ОК с това по изключение - много точен и доста позитивен тип.
Аз обаче съм хепи накрая да пиша:
Враг усраине
Коментар
-
Честито за приключване на приключението
И пак си мисля...четейки написаното от теб - усещам колебание в решението.
Все пак това беше МОТОР създаден за адреналин, за разлика от Хондата която е доста скучен мотор за придвижване от точка А до точка БПанайот Бърдарски
0887 60 77 22
Коментар
-
Мерси Пана
Не, не е колебание.
Имаше такова като се двоумях дали вместо Хондето да не го заменя пак през тях с EC500.
Обаче след като ми го дадоха и покарах вече нямаше съмнения.
За EC500 нема какво да ти обяснявам баш на теб обаче ако ES700 беше респектиращ то тоя е направо плашещ!
С тия стотина кила и с тази мощност това е чиста месомелачка, която не прощава никакви грешки.
С това се свиква ама тоя мотор определено не ми пасва нито на ЕГН-то нито пък на профила ми.
Освен това след тест драйфъка се съгласявам напълно, че мястото на такъв мотор не е на пътя!!!
Нищо, че може да се регистрира.
Може да се пригоди и за път но от чий зор да вкарвам усилия и средства в трансформации от ден 1?!?
Екстра съм си с хондето - аз си го харесвам.
На края на света бих отишъл с него.
Няма нужда чак от такава емоция като с газката
Изобщо стана това, което изначало трябваше да стане лани
Враг усраине
- 1 like
Коментар
-
Ша ги ръбим по Памир...
Ти Хондата, аз Сузукито. В понеделник отивам да му сменя маслото в Пловдив. После ще преведем остатъка от парите там по 650 евро на поляка. После ще сменя гумите... И то дошло време да ги транспортираме към Варшава.
Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
Златомир Попов - Forry
Коментар
-
То хубаво до Памир ще ги ръмбите... ама на тая Хонда максималната скорост и е 130... аз съм 110кг, с дрехите 120, багаж още 30-40... на пълна газ 100 макс, детски въртящ момент. Това е единственото, което ме спира да си я купя за дълги пътувания. Инак прекрасен мотоциклет! Трябва само двигателя да и е поне 450 кубика и максимална около 150-160.Тогава ще съм първия, който ще си я поръча
Имам Мултистрада 1200, XF650 на Suzuki, ми не мога да намеря по параметри по-приемлив мотоциклет за дълго и тук таме офроад от него. Дърт дръгел, но не го заменям... за сега.
-
-
То новото още не се е пръкнало ве, ВладичПървоначално публикуван от ВладиЧ Преглед на мнениеШа ги ръбим по Памир...
Ти Хондата, аз Сузукито. В понеделник отивам да му сменя маслото в Пловдив. После ще преведем остатъка от парите там по 650 евро на поляка. После ще сменя гумите... И то дошло време да ги транспортираме към Варшава. 

На поляците по договор трябва да се доплати до 15 - за чий бързаш?
Нито ден предварително не плащам за нищо аз.
Данъците зеха да излизат още началото на януари.
И тех ли плащаш веднага?
Медал за такова бързане не дават.
Както оная табелка в кенефа:
Не се напиняй - тука норма немаВраг усраине
Коментар
-
130-140 км/час?!?! Какви са тия скорости? Аз Сузукито не карам така, та тая Хонда. Повече от 100 км/час не вдигам.
А по Памир с 50-70 км/час максимум и то е много. Това да не са германските магистрали...
Иначе новото Сузуки DR-Z4S е много по-добро от тая Хонда.
Ако бях 20 години по-млад такова Сузуки щях да взема, а не 800 ДЕ.
Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
Златомир Попов - Forry
- 1 like
Коментар
-
Скоростта не е НИКАКЪВ фактор.
Използването на магистрали също не е приоритет.
А двата мотора са еднакво непригодни и за двете.
DR-Z е ясно, че е по-добър но е много по-скъп.
Ако не беше чак толкова много щях да съм купил него.
Но това са индивидуални подходи и въпрос на баланс.
Аз например предпочитам разликата в цената от върнатият GasGas да я инвестирам в друго е не в дъргелчЕ
Враг усраине
Коментар
-
И аз мога да се оплаквам,че на 160-180 почват да ми се сгъват огледалата с тия "меки рамена" ама все си мисля,че не са го мислили това като проблем...

Та приоритети.
Я някой разбирач да се удари в гърдите и да каже че може да нагласи окачването ми както искам...т.е. Аз ще му кажа той ще го наклика.
Не че из не мога нали...ама ще е по-лесно от 100 пъти проба грешка за която нямам време.
Принципно искам да го направя една идея по малко да ме рита в гърба отзад при по-сериозни неравности за които не съм имал време да стана.
Друго не ми трябва.
Няма страшно в умирачката...
Страшното е да си жив!...
Коментар
-
Стягай Ребаунд то момента в който като му се тръснеш на степенките да пляка и да връща и предница и задник с една скорост
И какви са тия скорости бре,аз я карам със 120 - 130 я не,е някой се дразнят и се чудят на 5та или на 6та да карат ма КТМа 1290 не е като 800ГС даже с бърз зъбак,магистрали отбягваме,това е да стигнеш до интересното
-
-
Африката...мммм...ще я погледна...
Иначе с тия скорости...мерси...
Може както отбелязах,но е неприятно.
Но ако ти се наложи да изпреварваш,не ти е никакъв проблем.
Иначе вчера до Трън и обратно добра разходка с един другар направихме.
Той понеже се знаем от как сме се родили и ме е учил да карам,че сме с 4 години разлика отбеляза,че мотора е слънце и освен R6-цата която има и кара ще си вземе и подобен.
За нашите пътища си е най-универсално.
Иначе бяхме най-големите пенсионери сигурно,че навсякъде си гонехме ограниченията изключае "магистралата" на връщане,че там бяхме и под тях.
Няма страшно в умирачката...
Страшното е да си жив!...
Коментар
-
Абе хора... Значи, ако аз не мога да вдигна 130 км/час и вече става голям проблем, защото не мога да изпреварвам?!?!? Ами няма да изпреварваш тогава... Това да не е състезание от Формула 1?
И от какъв зор ще изпреварваш някой, който кара със 120 км/ час примерно? То има и състезатели, които карат със 150-160 км и повече в час по смотаните ни магистрали. И тях ли трябва да ги изпреварвам, та да се тръшкам, че мотора ми не вдига толкова?
Признавам си, че по някога и мен ме обземат спортните мераци... Тогава яхвам мотора и изскачам на дефилето към Велинград, където на всеки 100-150 метра има поне по два завоя.
Е тогава много ми е кеф, когато си поиграя с някоя кола, или джип с поне 4 ауспуха отзад и започна да го прескачам по завоите на трета скорост.
Но да се качвам на магистрала и да пробвам, кой, колко ще вдигне... В такива схеми отдавна не участвам.
Последно редактирано от ВладиЧ; 06-05-25, 06:15.Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
Златомир Попов - Forry
- 1 like
Коментар
-
Караме си с брата горе по Орегон,слънчево,птички пеят ма не ги чуваш,е такива работи и се чува в каската Брат дай газ,че един тегли багер някакъв и се напъва да ме изпреварва……е те тогава ти трябват 130 поне
На магистрално колко вдига не знам,почва да вибрира яко на около 170,това го знам,тоя миксер не е за тая работа
-
Аааа, призна ли си най-накрая
-
Повечето пъти бавното каране в трафика е доста опасно. При максимална 130, за да караш с някакво нормално темпо около 90-100 все си във високи обороти с изтръпнати от вибрациите ръце и стъпала... никакъв шанс за избягваща удар маневра (визирам демараж, ускорение за да се избегне препядствие в дадена ситуация), при изпреварване примерно. Точно ти ВладиЧ беше писал веднъж, че те притиснали два тира в Турция. Тук въпроса е не кой колко може да вдигне, а да имаш запас от мощност! И когато ти потрябва, да може да разчиташ на нея. Смятам, че няма нужда да се мотивирам повече, разбра ме.
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

Коментар