Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Top 8 Adventure Мотоциклета за 2013 + 8 Adventure ездача в Алпите (не пропускай)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Top 8 Adventure Мотоциклета за 2013 + 8 Adventure ездача в Алпите (не пропускай)

    Като караш по горите се движиш с неравномерно темпо и през доста време не си седнал и вибрациите не се усещат, но излезеш ли на асвалта е много неприятно, поне на мен.
    Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

    "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

    Коментар


    • От: Top 8 Adventure Мотоциклета за 2013 + 8 Adventure ездача в Алпите (не пропускай)

      А на F650GS вибрациите не се усещат (нищо общо с КТМ paintshaker-ите, карал съм и единия и другия на дълго).
      И седалката е в пъти по-удобна от тази на по-големите GS-и...
      И на черно и на асфалт Ямаха ХТ 660 е в пъти по-долен клас, нищо че е по-лека...

      Коментар


      • От: Top 8 Adventure Мотоциклета за 2013 + 8 Adventure ездача в Алпите (не пропускай)

        Първоначално публикуван от ezhko Преглед на мнение
        ....И на черно и на асфалт Ямаха ХТ 660 е в пъти по-долен клас, нищо че е по-лека...
        Въх! И двата съм ги карал достатъчно за да сеч удя как точно си стигнал до този извод?!?
        В Космоса никой няма да чуе писъка ти....

        Коментар


        • От: Top 8 Adventure Мотоциклета за 2013 + 8 Adventure ездача в Алпите (не пропускай)

          Първоначално публикуван от ВладиЧ Преглед на мнение
          Майтапа настарна, но КТМ ендуро 640-690 наистина има повече вибрации от другите мотори от подобен клас. Даже Вальо шефа на КТМ - Пазарджик беше решил да сменя своя Адвенчър 990 с едноцилиндров КТМ 690 ендуро, но беше неприятно изненадан и разочарован от вибрацийте и се отказа. А той най-редовно си кара един 450 ЕХС по горите, но от него не се оплаква.
          С един цилиндър , голямо бутало , и толкова висока степен на сгъстяване/12.5:1/ , няма как без вибрации.
          В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

          Коментар


          • От: Top 8 Adventure Мотоциклета за 2013 + 8 Adventure ездача в Алпите (не пропускай)

            Първоначално публикуван от bushiDO Преглед на мнение
            Въх! И двата съм ги карал достатъчно за да сеч удя как точно си стигнал до този извод?!?
            След каране на двата.
            Не споделяш ли същия извод?

            Коментар


            • От: Top 8 Adventure Мотоциклета за 2013 + 8 Adventure ездача в Алпите (не пропускай)

              Първоначално публикуван от ezhko Преглед на мнение
              След каране на двата.
              Не споделяш ли същия извод?
              Очевадно не! Особено па на по-офройдско - екстето е много по повратливо и управляемо и живо... абе по-приярно за каране. На асфалт беемвето по-го бива, но интересно ми е ти как реши, че и на офроуд и асфалт екстито е "по-долен клас"?
              В Космоса никой няма да чуе писъка ти....

              Коментар


              • От: Top 8 Adventure Мотоциклета за 2013 + 8 Adventure ездача в Алпите (не пропускай)

                Допускам, че си прав, ако раглеждаме въпроса за градско-селски мотор...
                Темата обаче е за адвенчър.
                Бавареца слезе по 17% каменист наклон и веднага после взе остър завой с дълбоки кални коловози. Това с 50+ кг багаж в 3 куфара и без даже за секунда да се почувства нестабилен. С което спечели сърцето ми завинаги.
                Само с КТМ съм се чувствал по-спокоен на черно и натоварен.
                Ямахата може да е по-добра от ф-ката на черно, но когато е без багаж. И даже и това е леко спорно.

                Колкото до асфалтови трипчета от по 800-1000 км на ден с багаж...
                Не че не може с ямахата, но:
                а) подгърбието ще те боли седмица след ден каране
                б) разхода, разходаааа
                След КТМ 640 при същите условия ще слезеш от мотора със странни тикове а и пак разхода....
                Ф-ката няма тези проблеми.

                Убедих ли те или не можах?

                Коментар


                • От: Top 8 Adventure Мотоциклета за 2013 + 8 Adventure ездача в Алпите (не пропускай)

                  Мен ме убеди! За Дакара ли говориш, или за стандартен 650 ГС с 19 цола предна капла?
                  Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                  Златомир Попов - Forry

                  Коментар


                  • От: Top 8 Adventure Мотоциклета за 2013 + 8 Adventure ездача в Алпите (не пропускай)

                    Първоначално публикуван от ВладиЧ Преглед на мнение
                    Мен ме убеди! За Дакара ли говориш, или за стандартен 650 ГС с 19 цола предна капла?
                    Теб пък за BMW къФ е проблема да те убеди човек. Нали от тях по-убаво нема.
                    BMW R1200GS LC EXCLUSIVE, Triumph Tiger 800 XRx, Honda Transalp 600
                    LAND ROVER Discovery II V 8 - 4.0, BMW 530 xDrive
                    Не е достатъчно да си знаеш цената, трябва да се отчита и търсенето.

                    Коментар


                    • От: Top 8 Adventure Мотоциклета за 2013 + 8 Adventure ездача в Алпите (не пропускай)

                      Не съм чак такъв маниак на марките аз... Всичко проучвам... Сменил съм много модели и марки до сега, като изобщо не се колебая да сменя марката, или модела, ако реша, че ме устройва, и че наистина в момента, според мен е най-доброто. За съжаление нямам пари за чисто ново та подбирам по-стари машини...
                      Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                      Златомир Попов - Forry

                      Коментар


                      • От: Top 8 Adventure Мотоциклета за 2013 + 8 Adventure ездача в Алпите (не пропускай)

                        Първоначално публикуван от ezhko Преглед на мнение
                        Допускам, че си прав, ако раглеждаме въпроса за градско-селски мотор...
                        Темата обаче е за адвенчър.
                        Бавареца слезе по 17% каменист наклон и веднага после взе остър завой с дълбоки кални коловози. Това с 50+ кг багаж в 3 куфара и без даже за секунда да се почувства нестабилен. С което спечели сърцето ми завинаги.
                        Само с КТМ съм се чувствал по-спокоен на черно и натоварен.
                        Ямахата може да е по-добра от ф-ката на черно, но когато е без багаж. И даже и това е леко спорно.

                        Колкото до асфалтови трипчета от по 800-1000 км на ден с багаж...
                        Не че не може с ямахата, но:
                        а) подгърбието ще те боли седмица след ден каране
                        б) разхода, разходаааа
                        След КТМ 640 при същите условия ще слезеш от мотора със странни тикове а и пак разхода....
                        Ф-ката няма тези проблеми.

                        Убедих ли те или не можах?
                        Сега остава да обясниш , кое му е баварското на този "баварец" освен емблемата. А тези 17% наклон спокойно ги минавам и с пистарка без да се почуствам нестабилен , но не мога да кажа , че YZF750R е в пъти по-горен клас на черно от XTZ660. Та и мен няма как да ме убедиш , че F650Gs е по-добър мотор от XTZ660 , за тебе може и в пъти да е по-добър , но не и за останалите.
                        В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                        Коментар


                        • От: Top 8 Adventure Мотоциклета за 2013 + 8 Adventure ездача в Алпите (не пропускай)

                          Първоначално публикуван от ВладиЧ Преглед на мнение
                          Мен ме убеди! За Дакара ли говориш, или за стандартен 650 ГС с 19 цола предна капла?
                          За Dakar-а. Нямам опит с другия.

                          Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение
                          Сега остава да обясниш , кое му е баварското на този "баварец" освен емблемата. А тези 17% наклон спокойно ги минавам и с пистарка без да се почуствам нестабилен , но не мога да кажа , че YZF750R е в пъти по-горен клас на черно от XTZ660. Та и мен няма как да ме убедиш , че F650Gs е по-добър мотор от XTZ660 , за тебе може и в пъти да е по-добър , но не и за останалите.

                          Името и мястото на сглабяне са баварски.
                          Разговора започна с ХТ660R - за ХТZ не мога да говоря поради липса на опит със същия. 17% са червена ски писта. Добави неравности и стърчащи ръбести камънаци. Добави и дълбоки до коляно наводнени коловози в остър завой на дъното на наклона...пистарка оттам просто няма как да мине. (най-малкото не и достига клиренс).

                          За мене Ф-ката е по-добра като адвенчър от ХТ660R, другите да решават за себе си.

                          Коментар


                          • От: Top 8 Adventure Мотоциклета за 2013 + 8 Adventure ездача в Алпите (не пропускай)

                            За мен ХТ660 е още по-добър от BMW F650GS. Има един с пистарка , дето никакви коловози не го плашат.



                            В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                            Коментар


                            • От: Top 8 Adventure Мотоциклета за 2013 + 8 Adventure ездача в Алпите (не пропускай)

                              Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение
                              За мен ХТ660 е още по-добър от BMW F650GS. Има един с пистарка , дето никакви коловози не го плашат.
                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Screen Shot 2014-12-07 at 6_22_30 PM.png
Прегледи:1
Размер:121.2 КБ
ID:5669954
                              За нещо такова иде реч. Пистарката ще задере по корем.

                              Коментар


                              • От: Top 8 Adventure Мотоциклета за 2013 + 8 Adventure ездача в Алпите (не пропускай)

                                Да не цитирам излишно мнения, но така както го обяснихте за 17%, острите камъни и кални коловози, това го спускам с ЦРФ без багаж, но с много страх а на ендуро състезание му казват "екстрим".
                                Знам, че сте много, много добри...
                                Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                                "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X