Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Top 8 Adventure Мотоциклета за 2013 + 8 Adventure ездача в Алпите (не пропускай)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    От: Top 8 Adventure Мотоциклета за 2013 + 8 Adventure ездача в Алпите (не пропускай)

    Просто ми е интересно дали този прототип има бъдеще като приключенски модел.
    http://www.cycleworld.com/2015/03/24...review-photos/
    За всеки ден прекаран в риболов господ дава по два
    0878 79 20 61 Борис

    Коментар


    • #92
      От: Top 8 Adventure Мотоциклета за 2013 + 8 Adventure ездача в Алпите (не пропускай)

      Първоначално публикуван от ВладиЧ Преглед на мнение
      Ванка, нещо ме критикуваш, ама не разбрах защо. Защото аз не си падам особено по черно каране ли? За това ли ме критикуваш? Извинявай, ама това не са аргументи "питай тоя, или оня" та да ти обясни, колко той смята, че му е хубав мотора?!?! Да не мислиш, че горните мои разсъждения съм ги написал за да си хваля точно моя мотор? И аз искам по-лек, по-евтин и по-здрав мотор без сложни, и скъпи електроники, и не ми трябва мотора ми да тежи 250 кила и да вдига 200 км/час... 100-130 км/час максимум с разход до 4/100 с възможност да мине и по лоши пътища, идеално ме устройват, но нещо за сега не мога да открия такъв мотор, а и нямам възможност сам да си го направя. Има модели, които се доближават до тези мои изисквания, но разни различни неща по тях не ми харесват и не ме устройват, а както писах няма начин да подменяш компоненти и детайли от различни производители, или пък ако има такава възможност за подмяна на някои неща, то работата става скъпа, сложна и дебела. Но пък има хора, който могат да направят подобно упражнение и други, които могат да си го позволят. Виж на тях и на едните, и на другите им завиждам.
      А какво би казал за BMW F 650 GS Dakar?
      - Разхода е под 4 на 100
      - Достатъчно лек е за среден офроуд
      - 130 е нормална скорост
      - лесен е за ремонт и не се чупи лесно
      - малкото смислени модове са относително евтини.

      Коментар


      • #93
        От: Top 8 Adventure Мотоциклета за 2013 + 8 Adventure ездача в Алпите (не пропускай)

        Първоначално публикуван от ezhko Преглед на мнение
        А какво би казал за BMW F 650 GS Dakar?
        - Разхода е под 4 на 100
        - Достатъчно лек е за среден офроуд
        - 130 е нормална скорост
        - лесен е за ремонт и не се чупи лесно
        - малкото смислени модове са относително евтини.
        Абе това с достатъчно лек малко не съм съгласен - над 190 кила е! А и едноцилиндров мотор на дълъг път не е много комфортно! Иначе единствено КТМ 690 Adventure може да се каже, че е достатъчно лек като за среден офроуд!

        п.п. м/у другото в момента (налично за покупка ново) най-лекото туристическо ендуро се очертава XT660R май?!?
        Последно редактирано от bushiDO; 29-06-15, 10:54.
        В Космоса никой няма да чуе писъка ти....

        Коментар


        • #94
          От: Top 8 Adventure Мотоциклета за 2013 + 8 Adventure ездача в Алпите (не пропускай)

          Първоначално публикуван от ВладиЧ Преглед на мнение
          За мен лошото е, че тези с по-малките кубатури ги правят и с по-евтини и кофти материали без значение кой е производителя. Например ако вземеш един 1200 кубиков мотор за пътешествие без значение дали е БМВ, Ямаха, Хонда, Триумф той ще те откара навсякъде с малко повече борба и мъка по черното, защото килограмите му са множко. Този мотор е наблъскан с електроника и цената му е доста висока. Но примерно за 50 000 км на този мотор ще сменяш само маслото през определеният за това интервал от километри.
          Ако купиш един 350 - 400 - 600 кубиков мотор, лек, евтин, без електроники с въздушно охлаждане без значение от кой производител той пак ще те откара навсякъде по света. Но!...Тук вече има едно, но... Седалката ще трябва да преработиш, за да ти е удобна за дълъг път, и евентуално да сложиш по-голям резервоар и защита от вятъра. За 50 000 км на този мотор освен да сменяш маслото ще трябва да ремонтираш някои неща. Я съединителя, я семеринги тук там ще протечат, я някое жило ще се скъса, я някой лагер ще изпляска на предно, или на задно колело, венци и вериги на този мотор няма да изкарат в никакъв случай от раз 50 000 км, може, и някой амортисьор да издъхне, а може нещо друго да те изненада, което няма как да го предвидиш, и да го очакваш за тези километри.... Пак повтарям, няма значение кой е производителят на машината. Митове и легенди, че японските машини били много здрави и безаварийни, а останалите били лоши и некачествени няма да разглеждам, и обсъждам.
          Тоест по-малкият мотор го правят с по-кофти и по-евтини материали. Е това е големият проблем за мен. И друго много лошо нещо за мен. Няма унифициране на компонентите и детайлите при различните производители. Не само, че няма заменяеми компоненти от отделните производители, а напротив всеки се стреми да слага такива компоненти и детайли на машината си, които в никакъв случай да не могат да се ползват от другите производители за същото място по техните машини...
          За това повечето пътешественици си подготвят сериозно машината преди тръгване на дълъг път, като подменят определени компоненти и детайли и се стремят да изберат най-доброто от съответните производители. Така работата става много добре и за по-ниските кубатури, но самото това упражнение пък е скъпо и обезмисля купуването на малък, евтин, и "по-прост" мотор, и използването му без доработки за далечно пътешествие. Освен това трябва да си наясно, къде, какви компоненти са използвани по тунингованият ти мотор, за да знаеш какво точно да търсиш, ако нещо стане по-пътя. Тоест трябва много добре да познаваш машината си. Става въпрос за малките кубатури. За големите адвенчъри над 1000 кубика тези упражнения, изобщо не са задължителни. Там е помислено, почти за всичко за дълъг път още от производителя и ти само окачваш куфарите, наливаш бензин и тръгваш... Но пък моторът е тежък, скъп и наблъскан с електроника...
          Ама верно много глупости в един пост събрани!
          На моето ХТЗ 660 за 42 000 км по километраж, от които 30 000 км навъртени лично от мене, освен масло, гуми и антифриз съм сменял реално щото е станало нужда само лагери на предно колело и верига със зъбаци! И това при положение че от тия 30 000 половината са навъртени по черни пътища, а поне 1/3 са навъртени по черни пътища по които Владич не може и да припари! Та връзката между лагерите, семерингите и килограмите и цената на мотора е точно никаква ако са от читав производител, защото това са стандартни елементи които се влагат в моторите!
          "Do not correct a fool, for he will hate you;
          Correct a wise man, for he will appreciate you."

          Коментар


          • #95
            От: Top 8 Adventure Мотоциклета за 2013 + 8 Adventure ездача в Алпите (не пропускай)

            Ако мотора е нов, няма значение дали е малък или голям - ще те заведе до всяко място без проблеми. Ако е втора ръка, преди дълъг път задължително ще трябва да се направи обстоен преглед и пак ще те закара където поискаш. Единственото предимство на големите мотори /заводски адвенчъри/ е, че излизат с голям резервоар. Иначе определено ако ще се кара повечко по черно аз лично предпочитам "малкия" мотор - нищо, че ще е едноцилиндров и с гадна седалка. Просто с по-лек мотор се кара по-лесно и от там и удоволствието е по-голямо. Това поне имах късмета лично да проверя. А за разликата в материалите на големите и малките мотори въобще не съм съгласен. Всички се правят качествено, но няма как да вземеш малък мотор пригоден за градски разходки и без тунинг да го натикаш по камъните и да очакваш да не се счупи. С предишния си 1200GS направих 85 000км и единствено закъсах заради акумулатор. Нищо друго не му беше сменяно от заводското оборудване, освен тавата под двигателя. В момента още се кара така. За друг такъв мотор на около 50 000 един познат едва излизаше от сервиза. Така че обобщенията за моторите не важат. Като се грижиш добре ще те изкара много без значение какъв е мотора.

            Коментар


            • #96
              От: Top 8 Adventure Мотоциклета за 2013 + 8 Adventure ездача в Алпите (не пропускай)

              Еха, темата се раздвижи... С повече мнения от повече хора ще стигнем много по-бързо до някаква истина и ще си уточним понятията и изискванията.
              Колкото до мен БМВ F 650 GS наистина ми е един от фаворитите. Хеле пък и най-новия 650, двуцилиндровият с лятите джанти, който тежи 198 кила пълен и зареден наистина ме устройва почти напълно.... Но не бих отказал и по-старият Ф 650 Дакар едноцилиндровият, който е 191 кила пълен, зареден.
              Иначе Владича кара мотори от 42 години вече и това, че, колкото по-стар става, все по-малко го влече черното каране съвсем не означава, че никога не е карал по гори и по дерета, по чакъл, или в кал... Не бързайте да си правите грешни изводи за мен... Щото вече съм на 61 години, а първата категория в книжката ми е от 1973 година... Но това дет се вика са само подробности от пейзажа. Та в последно време много се замислям дали да сменя 1100 кубиковият боксер за една 650 кубика по-лека моторетка. За човек, като мен, който вече не гони високи скорости и кара предимно сам това май ще е по-добрият вариант.
              Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
              Златомир Попов - Forry

              Коментар


              • #97
                От: Top 8 Adventure Мотоциклета за 2013 + 8 Adventure ездача в Алпите (не пропускай)

                Нищо му няма на мотора ти, че да го сменяш. То и без това навсякъде асфалтираха. В Турция всяка година хубавите за нас пътища за каране ги правят като магистрала Тракия да изглеждат.

                Коментар


                • #98
                  От: Top 8 Adventure Мотоциклета за 2013 + 8 Adventure ездача в Алпите (не пропускай)

                  Сори за английския, ама много хубаво са го казали.
                  Considering our recent inundation of overweight, overly-complicated, quasi-enduro hair shirts produced by every manufacturer and their Chinese knockoffs, you'd be forgiven if you were to think that the overwrought poseur offroader (sorry, “Adventure Tourer”) was a recent innovation. If you thought these “should-be-an-uncompetitive-road-bike-but-it's-a-class-leader-because-we-made-the-suspension-too-tall” machines that clutter up showrooms and spend most of their time outside the nearest Starbucks - or beached on logging road ditches by weekend warriors - were concocted by the marketing gurus of the motorcycling world who sought to add yet another saleable category to our ever-growing gamut of useless niches, you'd only be half right. The improbable off-roader has been around for decades, gradually evolving into the two-wheeled barges we enjoy today.

                  Коментар


                  • #99
                    От: Top 8 Adventure Мотоциклета за 2013 + 8 Adventure ездача в Алпите (не пропускай)

                    Първоначално публикуван от boiko73 Преглед на мнение
                    Нищо му няма на мотора ти, че да го сменяш. То и без това навсякъде асфалтираха. В Турция всяка година хубавите за нас пътища за каране ги правят като магистрала Тракия да изглеждат.
                    Вярно че нищо му няма на мотора ми. Вече съм на 95 000 км и нямам никакви проблеми. Аз си го харесвам този мотор. Единствено е малко по-тежък според мен, около 250 кила натоварен и малко повече гори 5,5-6/100. Ако го сменя с по-малък и по-лек, то няма да е поради това, че смятам да се впускам в някакво тежко каране по черно. Ами така... По-бавно и с по-малък разход. Пенсионерска му работа... Още не съм решил твърдо.
                    Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                    Златомир Попов - Forry

                    Коментар


                    • От: Top 8 Adventure Мотоциклета за 2013 + 8 Adventure ездача в Алпите (не пропускай)



                      Дали се целят в този клас ? Или само пускат мухи и пробват пазара?

                      http://www.advpulse.com/adv-bikes/ho...390-adventure/

                      Коментар


                      • От: Top 8 Adventure Мотоциклета за 2013 + 8 Adventure ездача в Алпите (не пропускай)

                        Целят се. Целят се. И други се целят в този клас, защото е малко пренебрегван от производителите, за сметка на тежките кръстосвачи. Ето и британците, какво вадят тази година с двигател на БМВ 450 кубика. Адвенчър байк ССМ 450. http://www.advpulse.com/adv-bikes/cc...ion-confirmed/
                        Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                        Златомир Попов - Forry

                        Коментар


                        • От: Top 8 Adventure Мотоциклета за 2013 + 8 Adventure ездача в Алпите (не пропускай)

                          Не ми е ясно дали всички едноцилиндрови са с такива високи вибрации като КТМ, но ако е така вибрациите при високи обороти на едноцилиндровия двигател доста ще изморяват при дълъг път.
                          Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                          "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                          Коментар


                          • От: Top 8 Adventure Мотоциклета за 2013 + 8 Adventure ездача в Алпите (не пропускай)

                            Едноцилиндров КТМ е с мааалко повечко вибрации от някои други. Факт! Но кой знае? Може на новите да им сложат успокоителен вал и да ги укротят.
                            Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                            Златомир Попов - Forry

                            Коментар


                            • От: Top 8 Adventure Мотоциклета за 2013 + 8 Adventure ездача в Алпите (не пропускай)

                              Първоначално публикуван от ВладиЧ Преглед на мнение
                              Едноцилиндров КТМ е с мааалко повечко вибрации от някои други. Факт! Но кой знае? Може на новите да им сложат успокоителен вал и да ги укротят.
                              КТМ-а има балансиращ вал, но при постоянни високи обороти е много дразнещо за "асвалтово" пътуване. Пробвах 3 Ямахи ХТ 660, двете супермото и последната ендуро. Едноцилиндровия двигател поне мен доста ме дразни. Иначе при ускоряване е фън.
                              Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                              "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                              Коментар


                              • От: Top 8 Adventure Мотоциклета за 2013 + 8 Adventure ездача в Алпите (не пропускай)

                                Майтапа настарна, но КТМ ендуро 640-690 наистина има повече вибрации от другите мотори от подобен клас. Даже Вальо шефа на КТМ - Пазарджик беше решил да сменя своя Адвенчър 990 с едноцилиндров КТМ 690 ендуро, но беше неприятно изненадан и разочарован от вибрацийте и се отказа. А той най-редовно си кара един 450 ЕХС по горите, но от него не се оплаква.
                                Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                                Златомир Попов - Forry

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X