Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Top 8 Adventure Мотоциклета за 2013 + 8 Adventure ездача в Алпите (не пропускай)
Свий
X
-
От: Top 8 Adventure Мотоциклета за 2013 + 8 Adventure ездача в Алпите (не пропускай)
Първоначално публикуван от Sheiha Преглед на мнениеАз бих избрал стандартния КТМ. ... За информация - ауспух Акрапович може да се монтира за около 900 лв. Счупено огледало се подменя за...23 лв...
Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!
"Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."
Коментар
-
От: Top 8 Adventure Мотоциклета за 2013 + 8 Adventure ездача в Алпите (не пропускай)
Първоначално публикуван от Ilarioncho Преглед на мнениеНяма го защото не е Тор. Benelli си е екзотика отвсякъде.В Космоса никой няма да чуе писъка ти....
Коментар
-
От: Top 8 Adventure Мотоциклета за 2013 + 8 Adventure ездача в Алпите (не пропускай)
Да, би следвало да се уточни за какъв "топ" става въпрос.
Като техн. показатели, Benelli Tre-K 1130 (17/17 колела) и Benelli Tre-K 1130 Amazonas (стандартната за сегмента 19/17 конфигурация) във времето когато излизат 2006/2007 са напред пред конкуренцията, не само като двигател.
Напълно регулируемо окачване
Отпред Marzocchi - 50 мм
Спирачки Brembo - 320 mm
За дизайн, колкото и да е субективно, няма как да си кривим душата, за мен останалите от това време дори не са близо, но и като дизайн и като техн. показатели е актуален и днес.
Всъщност първият мотоциклет, който го изпреварва като мощност е Дукати Мултистрада 1200 (3 години по-късно), но той е със 17' колела, ако вземем 19/17 конфигурацията отиваме на KTM 1190, което е 6 години по-късно (2013).
Спокойно можем да кажем, че този модел в двете си модификации е изпреварил времето си (прекалих).
Моделът не е популярен, защото няма почти никаква дилърска мрежа.
За офроуд не става, но в този контекст и останалите, като изключим КТМ не стават.
Изчел съм голяма част от темата за модела в advrider-a за Tre-K.
За съжаление относно надеждността има много въпросителни, двигателят е здрав, но периферията - ел. инсталация и горивна система създават много проблеми, проблемна е и рамата, поне на първото поколение - червената, за която масово се налагат заварки, без да се кара на офроуд.
Проблемите с рамата са решени за второто поколение - черната рама.
Всички проблеми са решими, но моите впечатления бяха, че хората, които пишеха в тази тема (САЩ, Канада), разчитат на дилър, гаранция и сервизно обслужване, което е нормално, като се изръсиш за нов мотоциклет. Освен това моделът в САЩ и Канада е на по-висока цена от конкуренцията.
Другата причина моделът да не е полулярен, е че смениха собственик, новите собственици са китайци, но този модел не е китайски, но това да се обяснява, е като "да кажат, че сестра ти е .... а после да обясняваш, че нямаш сестра".
Относно имиджа и популярността, не е са за подценяване и фактите:
1. Чарли Борман не е правил 'long way round' с този модел
2. това че не е японски.
Най-хубавото, е че поради всички тези обстоятелства в Италия моделът може да се намери на ... безценица (модификацията Amazonas държи по-високи цени).
Имат и представителство в България.
Коментар
-
От: Top 8 Adventure Мотоциклета за 2013 + 8 Adventure ездача в Алпите (не пропускай)
Интересни, готини... и още как... Но лично предпочитам проверената и доказала се техника... И още нещо - хендлъра да ми е наблизо, до 20 км, да е с доказано име и репутация, и като му звънна за нещо, да го има и да не чакам седмици... Засега - такъв се очертава представителя на Yamaha. Апропо и новия Tracer на Yamaha го няма в списъка - явно трябва да се актуализират моделите.
P.S. и 800-900 кубиковите модели ги няма в списъка - а не са за подценяване.
Коментар
-
От: Top 8 Adventure Мотоциклета за 2013 + 8 Adventure ездача в Алпите (не пропускай)
Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнениеИзчакай още една годинаТази криза край няма, всички продават никой не купува...
Коментар
-
От: Top 8 Adventure Мотоциклета за 2013 + 8 Adventure ездача в Алпите (не пропускай)
Адвенчър , що е то?
Мотор бъкан с електроника, тежък и ненужна мощност и струващи една шапка пари.
аз искам адвенчера да е лек, лесен за обслужване, ремонтно пригоден в полеви условия, с голям резервоар и с колкото се може по малко електроника. Не е необходимо да е с голяма кубатура, от 600 - 850 кубика.Желателно е да е с въздушно маслено охлаждане. Е аз искам такъв мотор!!!!! Но май няма!!!!!
Коментар
-
От: Top 8 Adventure Мотоциклета за 2013 + 8 Adventure ездача в Алпите (не пропускай)
За мен лошото е, че тези с по-малките кубатури ги правят и с по-евтини и кофти материали без значение кой е производителя. Например ако вземеш един 1200 кубиков мотор за пътешествие без значение дали е БМВ, Ямаха, Хонда, Триумф той ще те откара навсякъде с малко повече борба и мъка по черното, защото килограмите му са множко. Този мотор е наблъскан с електроника и цената му е доста висока. Но примерно за 50 000 км на този мотор ще сменяш само маслото през определеният за това интервал от километри.
Ако купиш един 350 - 400 - 600 кубиков мотор, лек, евтин, без електроники с въздушно охлаждане без значение от кой производител той пак ще те откара навсякъде по света. Но!...Тук вече има едно, но... Седалката ще трябва да преработиш, за да ти е удобна за дълъг път, и евентуално да сложиш по-голям резервоар и защита от вятъра. За 50 000 км на този мотор освен да сменяш маслото ще трябва да ремонтираш някои неща. Я съединителя, я семеринги тук там ще протечат, я някое жило ще се скъса, я някой лагер ще изпляска на предно, или на задно колело, венци и вериги на този мотор няма да изкарат в никакъв случай от раз 50 000 км, може, и някой амортисьор да издъхне, а може нещо друго да те изненада, което няма как да го предвидиш, и да го очакваш за тези километри....Пак повтарям, няма значение кой е производителят на машината. Митове и легенди, че японските машини били много здрави и безаварийни, а останалите били лоши и некачествени няма да разглеждам, и обсъждам.
Тоест по-малкият мотор го правят с по-кофти и по-евтини материали. Е това е големият проблем за мен. И друго много лошо нещо за мен. Няма унифициране на компонентите и детайлите при различните производители. Не само, че няма заменяеми компоненти от отделните производители, а напротив всеки се стреми да слага такива компоненти и детайли на машината си, които в никакъв случай да не могат да се ползват от другите производители за същото място по техните машини...
За това повечето пътешественици си подготвят сериозно машината преди тръгване на дълъг път, като подменят определени компоненти и детайли и се стремят да изберат най-доброто от съответните производители. Така работата става много добре и за по-ниските кубатури, но самото това упражнение пък е скъпо и обезмисля купуването на малък, евтин, и "по-прост" мотор, и използването му без доработки за далечно пътешествие. Освен това трябва да си наясно, къде, какви компоненти са използвани по тунингованият ти мотор, за да знаеш какво точно да търсиш, ако нещо стане по-пътя. Тоест трябва много добре да познаваш машината си. Става въпрос за малките кубатури. За големите адвенчъри над 1000 кубика тези упражнения, изобщо не са задължителни.Там е помислено, почти за всичко за дълъг път още от производителя и ти само окачваш куфарите, наливаш бензин и тръгваш... Но пък моторът е тежък, скъп и наблъскан с електроника...
Последно редактирано от ВладиЧ; 29-06-15, 08:16.Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
Златомир Попов - Forry
Коментар
-
От: Top 8 Adventure Мотоциклета за 2013 + 8 Adventure ездача в Алпите (не пропускай)
Владич, как можа да напишеш толкова много глуости в един пост?
Я се замисли всички мотори, карани в България, дето толкова много се чупят, на колко години и километри са. После се замисли, че повечето от тях са произвеждани до преди 10-на години, а някои още са в производство и питай собствениците им колко и дали са имали проблеми до заветните 50х км.
Питай Ники с ДР650, купи го чисто нов, сега е на 40х и е още с оригиналната верига и зъбчатки, само накладки и масло е сменял.
Адвенчър по магистралите е едно, по черни пътища съвсем друго. Но ти изпитваш панически страх от липсата на асфалт, така че не можеш да обобщаваш.
Коментар
-
От: Top 8 Adventure Мотоциклета за 2013 + 8 Adventure ездача в Алпите (не пропускай)
Ванка, нещо ме критикуваш, ама не разбрах защо. Защото аз не си падам особено по черно каране ли? За това ли ме критикуваш? Извинявай, ама това не са аргументи "питай тоя, или оня" та да ти обясни, колко той смята, че му е хубав мотора?!?! Да не мислиш, че горните мои разсъждения съм ги написал за да си хваля точно моя мотор? И аз искам по-лек, по-евтин и по-здрав мотор без сложни, и скъпи електроники, и не ми трябва мотора ми да тежи 250 кила и да вдига 200 км/час... 100-130 км/час максимум с разход до 4/100 с възможност да мине и по лоши пътища, идеално ме устройват, но нещо за сега не мога да открия такъв мотор, а и нямам възможност сам да си го направя.Има модели, които се доближават до тези мои изисквания, но разни различни неща по тях не ми харесват и не ме устройват, а както писах няма начин да подменяш компоненти и детайли от различни производители, или пък ако има такава възможност за подмяна на някои неща, то работата става скъпа, сложна и дебела.
Но пък има хора, който могат да направят подобно упражнение и други, които могат да си го позволят. Виж на тях и на едните, и на другите им завиждам.
Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
Златомир Попов - Forry
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар