Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Top 8 Adventure Мотоциклета за 2013 + 8 Adventure ездача в Алпите (не пропускай)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Top 8 Adventure Мотоциклета за 2013 + 8 Adventure ездача в Алпите (не пропускай)

    гласувах за Ducati Multistrada, но с изключение на хондата всичките са ми на сърце....
    В Космоса никой няма да чуе писъка ти....

    Коментар


    • #17
      От: Top 8 Adventure Мотоциклета за 2013 + 8 Adventure ездача в Алпите (не пропускай)

      Ще ви изчакам да се наприказвате и едва тогава ще напиша, че KTM Adventure е най - добрия избор

      Коментар


      • #18
        От: Top 8 Adventure Мотоциклета за 2013 + 8 Adventure ездача в Алпите (не пропускай)

        Илко, това е рекламно филмче на БМВ. Какъв е извода - ако искате приключение, купете си БМВ и вървете в Алпите.

        Оттук трябва да си зададем въпроса - какво е адвенчър, демек приключение на чист английски? Тая думичка здраво се използва за да продават неща на такива като нас офисни мишки, дето по цял ден се занимават с някаква скучна, отегчителна работа, и ето - идва решението - купете си мотор с половината от годишната си заплата (не за нас), и си имате адвенчъра. После ще си накупиш още една купчина джуджурии покрай мотора за да можеш да "избухнеш" за две седмици в Алпите. И никоя от фирмите няма интерес да си признае, че за адвенчър няма нужда да си купуваш нищо ново, нито скъпо. Сякаш на съвременната цивилизация адвенчъра се крие в самото придобиване на нещо.

        И така какво е адвенчър тогава? За някои хора това може да бъде дори пътуване от София до Варна. За други като Дъг, например това е да пътуваш с мотор, който се чупи постоянно, и ти го оправяш. За едни сигурно е ходене в Алпите, за други - в Сибир.

        Да се върнeм на конкретната тема за тия мотори и моето мнение. Определено хубави мотори с глезотии - скорости с копче, адаптиращи се окачвания и т.н. За мен важно е мотора да ме закара и върне там където отивам. Повечето играчки тук са ми притеснителни, и все по-притеснителни ще стават за сериозно пътуване, далече от дилъра. Представям си да ми светне инжекциона в Хорог, или някъде дълбоко в Русия. Иначе за пътуване в Алпите вероятно бих избрал Дукатито, но за някои други дестинации бих си карал моя дърт мотор, който няма компютри, водни радиатори, бензинови помпи, сервизни режими на инжекциона и т.н., и дори на 2 цилиндъра би ме прибрал...
        Но да, всичко зависи от дестинацията. Например когато пътувам по места, на които няма мото сервизи подготовката е друга, и като цяло отношението към машината по време на пътуване е друга. Миналата година, например, като ходихме по Европа се отнесох напълно небрежно в сравнение с предишните две пътувания. На единия мотор дори тръгнахме с акумулатор, който можеше да спре във всеки един момент. Но когато знам, че ако ми се счупи нещо, ще намеря някакъв сервиз и части в радиус от 100 км, или ще изчакам няколко дни за части ми е все тая...

        Май доста се отплеснах, но два дни живях с мисълта, че трябва да отварям двигателя на мотора си заради некадърно замерване на компресия от моя страна. И почнах да смятам и да мисля за смяна на мотора с доста по-нов. И колкото и да мислих и пресмятам, не можах да открия логично предпочитание за купуване на нов, вместо просто да отворя мотора и да си го оправя. Оказа се, че нямам никаква потребност от по-нов и лъскав мотор, при положение че на тоя му имам и вяра от опита с него.

        Та това мисля аз за новите модели - много са ми съмнителни... Същата работа като с колите - много електроника и разни глезотии, които отвличат потребителя от истинското предназначение на машината, а то е просто да вози. Всъщност то тая концепция идва от рамките на световната пазарна икономика, където нищо концептуално по-ново няма (или поне не с темповете които може да се прави), но изискването е да има постоянни продажби и оборот, което значи, че нещата е редно да остаряват бързо. А остаряването значи някой да ме убеди, че новия дисплей на таблото е по-важен от това да има електрически или хибридни мотоциклети, или модулен мотоциклет, който да му се сменя предназначението от асфалт на черно в гаражни условии и прочее неща от научната фантастика...

        Като завършек, Илко, ако ми кажеш сега да тръгна за Улан Батор, ще си сменя маслото на моя, ще сложа две туби за доливане и ме чакай там. С тия мотори не бих тръгнал със същата увереност. Виж ако ми дадеш Мултистрадата - ще отида в Алпите на "адвенчър" с голям кеф.
        Последно редактирано от damon; 08-01-14, 08:57.
        LZ2NKM

        Коментар


        • #19
          От: Top 8 Adventure Мотоциклета за 2013 + 8 Adventure ездача в Алпите (не пропускай)

          Ако знаеш колко си прав!

          Коментар


          • #20
            От: Top 8 Adventure Мотоциклета за 2013 + 8 Adventure ездача в Алпите (не пропускай)

            То тук в тестовата група няма Априлия. Илята, какви Априлии раздава, та да се наредим и ние?...
            Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
            Златомир Попов - Forry

            Коментар


            • #21
              От: Top 8 Adventure Мотоциклета за 2013 + 8 Adventure ездача в Алпите (не пропускай)

              аз пък ги искам всичките особено,ако илариончо ги подарява
              PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
              КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
              0899187766

              Коментар


              • #22
                От: Top 8 Adventure Мотоциклета за 2013 + 8 Adventure ездача в Алпите (не пропускай)

                Първоначално публикуван от ВладиЧ Преглед на мнение
                То тук в тестовата група няма Априлия. Илята, какви Априлии раздава, та да се наредим и ние?...
                Мултистрадата имам предвид, ама що съм го писал Априлия не знам.
                LZ2NKM

                Коментар


                • #23
                  От: Top 8 Adventure Мотоциклета за 2013 + 8 Adventure ездача в Алпите (не пропускай)

                  Тцъ. Не ща и да го тествам. Само новото БМВ бих тествал, за да разбера, каква му е разликата от старото. Останалите не ме интересуват.
                  Ако няма да возиш втори човек със себе си повече от 800 кубика, повече от 2 цилиндъра и повече от 70-80 коня са абсолютно излишни на машината за пътешествия. Ненужни килограми, ненужни коне, ненужни разходи за гориво, ненужно широки гуми, повече поддръжка и т.н. , но пък много радост за сервизи, за производители, и за търговци.
                  Последно редактирано от ВладиЧ; 08-01-14, 09:27.
                  Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                  Златомир Попов - Forry

                  Коментар


                  • #24
                    От: Top 8 Adventure Мотоциклета за 2013 + 8 Adventure ездача в Алпите (не пропускай)

                    Ники, много си прав и това не е тайна. Темата сме я захапвали много, много пъти и изводите са едни и същи всеки път. Естествено, че става въпрос за асфалтови "Adventur-и" и въобще асфалтови мотори (изключая KTM-ите), това смятам за всички е ясно.
                    .
                    Тук обаче ударението е другаде.
                    Приемете, че имате шанса да си запазите в гаража 20 и кусур годишният МЕГА-СИГУРЕН и МЕГА-АДВЕНЧЪР дръгел, който карате сега, който и да е той. Продължавайте да му се радвате колкото си искате, хвалете го по фориумите, гушкайте си го, спинкайте си с него, ако искате ... хм
                    В същото време имате възможност да добавите към него един супернов ""Тop" мотоциклет, па ако ще и да си правите кефа с него само и единствено по европейските трипове даващи сиугурността на максимум 100 километра отдалечената пътна помощ.
                    .
                    Кой от показаните горе би бил той? Защо?
                    Следващият път, когато умът ви витае, последвайте го! => www.smehurko.info

                    Коментар


                    • #25
                      От: Top 8 Adventure Мотоциклета за 2013 + 8 Adventure ездача в Алпите (не пропускай)

                      Първоначално публикуван от Ilarioncho Преглед на мнение
                      В същото време имате възможност да добавите към него един супернов ""Тop" мотоциклет, па ако ще и да си правите кефа с него само и единствено по европейските трипове даващи сиугурността на максимум 100 километра отдалечената пътна помощ.
                      .
                      Кой от показаните горе би бил той? Защо?

                      Простият отговор е - не знам без да ги пробвам. Но по Алпите понеже съм ходил, ми се струва, че тия мотори не са най-подходящите. Там е по-скоро за шосеен спорт-турист, нещо като FJR 1300 и подобни, дори и за пистов. Горните мотори претендират да стават и за извън пътя, а не виждам за какво са ми тия възможности по асфалта. Затова и може би говоря за Мултистрадата, понеже има адаптиращо окачване, което може да се настрои за асфалта. Но аз със сигурност не бих дал пари за някои от горните мотори за да ходя по Европа.

                      Въпросът за мен придобива друг вид сега - кой от горните мотори бих избрал за да отида с него до Улан Батор? И тук вероятно за радост на Владича ще кажа - BMW-то с въздушно-масленото охлаждане. Просто от всичко, което съм прочел и видял, това е моделът на който мога да имам най много вяра в момента, дори и само заради това, че е най-разпространен...
                      LZ2NKM

                      Коментар


                      • #26
                        От: Top 8 Adventure Мотоциклета за 2013 + 8 Adventure ездача в Алпите (не пропускай)

                        Е тук Ники уцели точно в десятката. Не само е най-разпространен, но и най-изпитан от всичките тези е R 1200 GS.
                        Макар че аз, ако тръгна за Монголия, и ако имам възможноста преди това да си взема друг, нов мотор, за да сменя моята бангия R1100GS, може би ще предпочета F800 GS. Но това вече е друга тема.
                        Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                        Златомир Попов - Forry

                        Коментар


                        • #27
                          От: Top 8 Adventure Мотоциклета за 2013 + 8 Adventure ездача в Алпите (не пропускай)

                          Е тук вече стана конструктивно.
                          Аз не бих си купил FJR 1300, а бих избрал един от горните мотори дори за строго европейски трип, изцяло по асфалт, па ако ще и само по магистрали да е. Причините:
                          - Изравената стойка (изключвам Multistrada)
                          - Широкото кормило
                          - Възможността да го натовариш като долно-дряновски катър (не че ме кефи, но се случва, особено откакто нося сешоар и гримове )
                          - Умереният разход (изключвам KTM, не знам нищо за Crosstourer-a, дано не е гълтащ шампион, като старото Varadero)
                          - Фактора "Изненада" - току фиж ме клъвнал петела и съм кривнал лекинко по някой очукан път
                          - Не съм свикнал на спорт-туристи (моя, лична причина, не казвам, че спорт-туристите не са добри)

                          Поради тия простички и строго субективни фактори не ща KTM, не ща Multistrada и имам големи колебания относно Crosstourer, Макар както казах гъдела да го пробвам е по-голям и компенсира, та накрая надделя и съм го писал и него в wish листа.
                          За Улан Батор съм 98% сигурен, че не бих тръгнал с никой от изброените горе. Причините са ония, които дъвчем отново и отново във всяка втора тема.
                          За сметка на това пък в Европа (със 100 киломертовата пътна помощ) смело бих скочил на BMW Water Cooled и никак не ме плашат потенциалните му "детски" болежки (поне докато е в гаранция).
                          Следващият път, когато умът ви витае, последвайте го! => www.smehurko.info

                          Коментар


                          • #28
                            От: Top 8 Adventure Мотоциклета за 2013 + 8 Adventure ездача в Алпите (не пропускай)

                            Tenere-то ми беше интересно, но тия люде ме обезсъричха. Освен това съм чувал много и все лоши неща за новото, малко Tenere.
                            Следващият път, когато умът ви витае, последвайте го! => www.smehurko.info

                            Коментар


                            • #29
                              От: Top 8 Adventure Мотоциклета за 2013 + 8 Adventure ездача в Алпите (не пропускай)

                              Първоначално публикуван от damon Преглед на мнение
                              Илко, това е рекламно филмче на БМВ. Какъв е извода - ако искате приключение, купете си БМВ и вървете в Алпите.

                              Оттук трябва да си зададем въпроса - какво е адвенчър, демек приключение на чист английски? Тая думичка здраво се използва за да продават неща на такива като нас офисни мишки, дето по цял ден се занимават с някаква скучна, отегчителна работа, и ето - идва решението - купете си мотор с половината от годишната си заплата (не за нас), и си имате адвенчъра. После ще си накупиш още една купчина джуджурии покрай мотора за да можеш да "избухнеш" за две седмици в Алпите. И никоя от фирмите няма интерес да си признае, че за адвенчър няма нужда да си купуваш нищо ново, нито скъпо. Сякаш на съвременната цивилизация адвенчъра се крие в самото придобиване на нещо.

                              И така какво е адвенчър тогава? За някои хора това може да бъде дори пътуване от София до Варна. За други като Дъг, например това е да пътуваш с мотор, който се чупи постоянно, и ти го оправяш. За едни сигурно е ходене в Алпите, за други - в Сибир.

                              Да се върнeм на конкретната тема за тия мотори и моето мнение. Определено хубави мотори с глезотии - скорости с копче, адаптиращи се окачвания и т.н. За мен важно е мотора да ме закара и върне там където отивам. Повечето играчки тук са ми притеснителни, и все по-притеснителни ще стават за сериозно пътуване, далече от дилъра. Представям си да ми светне инжекциона в Хорог, или някъде дълбоко в Русия. Иначе за пътуване в Алпите вероятно бих избрал Дукатито, но за някои други дестинации бих си карал моя дърт мотор, който няма компютри, водни радиатори, бензинови помпи, сервизни режими на инжекциона и т.н., и дори на 2 цилиндъра би ме прибрал...
                              Но да, всичко зависи от дестинацията. Например когато пътувам по места, на които няма мото сервизи подготовката е друга, и като цяло отношението към машината по време на пътуване е друга. Миналата година, например, като ходихме по Европа се отнесох напълно небрежно в сравнение с предишните две пътувания. На единия мотор дори тръгнахме с акумулатор, който можеше да спре във всеки един момент. Но когато знам, че ако ми се счупи нещо, ще намеря някакъв сервиз и части в радиус от 100 км, или ще изчакам няколко дни за части ми е все тая...

                              Май доста се отплеснах, но два дни живях с мисълта, че трябва да отварям двигателя на мотора си заради некадърно замерване на компресия от моя страна. И почнах да смятам и да мисля за смяна на мотора с доста по-нов. И колкото и да мислих и пресмятам, не можах да открия логично предпочитание за купуване на нов, вместо просто да отворя мотора и да си го оправя. Оказа се, че нямам никаква потребност от по-нов и лъскав мотор, при положение че на тоя му имам и вяра от опита с него.

                              Та това мисля аз за новите модели - много са ми съмнителни... Същата работа като с колите - много електроника и разни глезотии, които отвличат потребителя от истинското предназначение на машината, а то е просто да вози. Всъщност то тая концепция идва от рамките на световната пазарна икономика, където нищо концептуално по-ново няма (или поне не с темповете които може да се прави), но изискването е да има постоянни продажби и оборот, което значи, че нещата е редно да остаряват бързо. А остаряването значи някой да ме убеди, че новия дисплей на таблото е по-важен от това да има електрически или хибридни мотоциклети, или модулен мотоциклет, който да му се сменя предназначението от асфалт на черно в гаражни условии и прочее неща от научната фантастика...

                              Като завършек, Илко, ако ми кажеш сега да тръгна за Улан Батор, ще си сменя маслото на моя, ще сложа две туби за доливане и ме чакай там. С тия мотори не бих тръгнал със същата увереност. Виж ако ми дадеш Мултистрадата - ще отида в Алпите на "адвенчър" с голям кеф.
                              +1. Просто няма, какво повече да се каже. А за протокола - и аз съм мераклия на Мултистрадата.
                              BMW R1200GS LC EXCLUSIVE, Triumph Tiger 800 XRx, Honda Transalp 600
                              LAND ROVER Discovery II V 8 - 4.0, BMW 530 xDrive
                              Не е достатъчно да си знаеш цената, трябва да се отчита и търсенето.

                              Коментар


                              • #30
                                От: Top 8 Adventure Мотоциклета за 2013 + 8 Adventure ездача в Алпите (не пропускай)

                                Миналата година гледах Путин на един предизборен за Русия дебат и там говореше , че ако го изберат, ( а те го избраха), до края на мандата му, щяло да може да се стига по асфалт от Москва до Владивосток. Като гледам май си спазва принципните обещания , така , че според мен , ако някой тръгне за Улан Баатар(така било по- правилно да се пише Улан Батор), ще може да стигне и със здрав спорт- турист. За степта и пустините в Монголия не казвам нищо , но от Улан Уде, до Улан Баатар е асфалт. Аз бих тръгнал с Крос Туръра. Качвах му се .Жалко , че не успях да го карам. Изобщо не създава впечатление за тежък. А и в някоя друга тема тук , Митко от Плевен , дето работи в Хонда в Италия беше споделял впечатления от него и беше впечатлен. Не ми харесва само електронното табло, ама то май вече няма други. И още ..мисля , че това дето новите адвенчъри ги правят с капли за безкамерни спестява много време и усилия, (ама то толкова са и истински адвенчъри де. Ама са си хубави мотори

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X