Обява

Свий
Няма добавени обяви.

След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

    Първоначално публикуван от tanosliven Преглед на мнение
    Незнам дали е сяра или какво слагат но моя ДПФ ако го беше видял моя на 50000км -един Господ знае какво слагат.
    Значи си върши работата... Все пак режимите на работа на двигателя оказват голямо влияние... Заради проблем ли го свали да го гледаш, и не ти ли е опитвал междувременно регенерация? И ако е опитвал - карал ли си на магистрала междувременно?
    Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
    Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

    Коментар


    • От: След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

      Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
      Значи си върши работата... Все пак режимите на работа на двигателя оказват голямо влияние... Заради проблем ли го свали да го гледаш, и не ти ли е опитвал междувременно регенерация? И ако е опитвал - карал ли си на магистрала междувременно?
      Бракува се .В Сузуки ми казаха че е за смяна! Само на 50000км ,800Е+работа 200Е ,малко солено ми се вижада за всеки 50000км 1000Е.Оттам започнах яетене и ровене и търсене по темата и за съжаление истината е различна от това което н се сервира.
      Grand Vitra ddis 2008
      SEAT Althea XL tsi 2010
      Mitsubishi Canter

      Коментар


      • От: След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

        Хм... Все ми се струва, че сервиза е действал 'по нашенски'..... Все пак освен автоматичните регенерации следва съобщение за проблем, възможност за принудителна регенерация (обикновено със сервизния софтуер), след което механичното миене (сваляне за миене или комплекти за миене), 'печене' при висока температура и последващо отново механично въздействие/чистене, и ако от всичкото това няма ефект - тогава вече смяна...
        Но може да не са имали и необходимите приспособления де...
        Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
        Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

        Коментар


        • От: След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

          Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
          Хм... Все ми се струва, че сервиза е действал 'по нашенски'..... Все пак освен автоматичните регенерации следва съобщение за проблем, възможност за принудителна регенерация (обикновено със сервизния софтуер), след което механичното миене (сваляне за миене или комплекти за миене), 'печене' при висока температура и последващо отново механично въздействие/чистене, и ако от всичкото това няма ефект - тогава вече смяна...
          Но може да не са имали и необходимите приспособления де...
          Най-вероятно посочените операциЙ следва да се извършват в лицензиран и сертифициран и т.н. сервиз, а не в сервиза на дилъра, което струва въпросните 800 евро После се връща като "рециклиран" на дилъра и той взима още 200 евро за монтаж.
          "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

          Коментар


          • От: След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

            С две думи -извъртяха ме!Здраве да е!
            Grand Vitra ddis 2008
            SEAT Althea XL tsi 2010
            Mitsubishi Canter

            Коментар


            • От: След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

              Първоначално публикуван от biol Преглед на мнение
              Неприятен е дима от печките, но в повечето случай става въпрос за не толкова гъсто населени места, а в селата изобщо не е проблем.
              Какво се случва при дизеловите коли. При изгарянето на нафтата...
              Ама какво става напрактика в България. Първо кофти нафта, сяра и каквото друго се сетиш, след това идват родните тунери, който изхвърлят ДПФ филтъра и променят смесообразуването и процеса на изгаряне, така че прецакват и молкото екология която има. Като се само убеждават - важното е че гори малко, върви много , а ауспуха е най-отзад на колата. Да ама не.
              М`да... Подлезът под НДК след преминаването на един БГ-дизелор:

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:100320152436.jpg
Прегледи:1
Размер:151.7 КБ
ID:5649679

              Нямах камера на колата, с която бях... След като оцелях в подлеза, затваряйки всички достъпи на външен въздух в купето, завъртях по "Раковска", "Фр.Нансен" и паркирах, ето какво излизаше от подлеза.
              "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

              Коментар


              • От: След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

                Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                М`да... Подлезът под НДК след преминаването на един БГ-дизелор:

                ... След като оцелях в подлеза, затваряйки всички достъпи на външен въздух в купето, завъртях по "Раковска", "Фр.Нансен" и паркирах, ето какво излизаше от подлеза.
                А, това не е от нафтата, олиото е било пета, шеста употреба от готвача.
                В наши дни Вазов щеше да напише " Под Егото", а Алеко само "До Чикаго".
                В. Иванов

                Коментар


                • От: След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

                  Поне олио да беше - смърди гадно ама не пуши толкова. Това е нафта или масло.

                  Коментар


                  • От: След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

                    Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                    Поне олио да беше - смърди гадно ама не пуши толкова. Това е нафта или масло.
                    Мда, някой баровец ще да е.
                    В наши дни Вазов щеше да напише " Под Егото", а Алеко само "До Чикаго".
                    В. Иванов

                    Коментар


                    • От: След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

                      ...може и да съм бил наивен отчитайки цената на маслото и неизгорялата нафта, то си имало цяла тема :http://www.offroad-bulgaria.com/show...F8%E5%F1%EA%EE
                      В наши дни Вазов щеше да напише " Под Егото", а Алеко само "До Чикаго".
                      В. Иванов

                      Коментар


                      • От: След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

                        Тоя май е с външно горене двигател
                        Grand Vitra ddis 2008
                        SEAT Althea XL tsi 2010
                        Mitsubishi Canter

                        Коментар


                        • От: След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

                          Първоначално публикуван от tanosliven Преглед на мнение
                          Тоя май е с външно горене двигател
                          Аве, в случаи започва уж само за отвътре а се запалва и от вън.
                          В наши дни Вазов щеше да напише " Под Егото", а Алеко само "До Чикаго".
                          В. Иванов

                          Коментар


                          • От: След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

                            най-вероятно спукан маркуч между турбото и мотора...
                            помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                            Коментар


                            • От: След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

                              днес на Горубляне един пред мен изпускаше толкова бял пушек, че чак ми залютя на очите
                              помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                              Коментар


                              • От: След като Франция мина изцяло на дизелови леки коли...

                                Белия лютив пушек често пъти е от дюзи.
                                Всеки трети е шести

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X