Не си струва да отварям нова тема. А и тук като цяло си е тема за лидълските инструменти така, че ъпдейтвам инфо за винтовера тук.
И след като ми остана някакво свободно време успях да направя първия от няколкото тестове дали си струва замяната на елементите на батерията. Вижте сами:
Тестовете са направени в чамово бичме, с един и същ инструмент с диаметър Ф22мм. И двете батерии са заредние предната вечер и са оставени една нощ в покой. Усилието на проиване съм се старал да е максимално еднакво, до колкото може да се вярва на тренираният ми усет . Машината е поставена на режим пробиване (без съединител) и скорост №2.
Резултатите с оригиналната батерия. Това което ми прави впечатлние, е че машината прегрява доста бързо в такъв режим. . Но все пак е 12V машина и се предполага, че не е измислена за постоянно натоварване с такива диаметри. На кутийката пише макс 19мм. Но аз реших да правя теста с една идея по-голям инструмент.
Бързо се активира термо защитата в машината. Явно големия товар води до осезаем спад на поборотите, оттам и охлаждането на елеткрониката и мотора. Термо защитата на батерията сработи малко преди да падне пълният й заряд. Мотах се докато снимам и температурата е ниска от снимката, но на практика мисля, че е била около 60* когато електрониката я шунтира.
За сметка на това с 3Ач батерия нямаше сработване на защитата, макар и да беше топла самашта машина. Ето резултат след охлаждането на машинтата и по-голямата батерия.
Батерията загря осезаемо и термозащитата й сработи. Температурата бе висока.
След кратко охлаждане успя да направи още няколко отовора и умря. Държанието на винтовертчето с по-голямата батерия и е както се очаква - една идея по-голяма мощтност. Не се забелязва осезаемо спадане на оборотите под товар. Трансплантацията е успешна, щом нищо не се запали .
След тестовете тъкмо се бе заредил и пакета от извадената батерия. Ето колко мА е поел:
Изводите оставям на вас
В крайна сметка резулата е това:
И нещо като половин час с бира в ръка .
Математически погледнато резултатие са с 24% по-високи в полза на модифицираната батерия.
Погледнато от финкционална гледна точка, при нормална употреба най-вероятно потребителя не би забелязал осезаема разлика м/у двете батерии, ако не прави серия от отвори.
Напрактика с голямата батерия работиш до последно и после умира. С малката работиш и когато падне под 60% от капацитета си почва да се задъхва. Задъхва и машината. Разбира се това е при форс мажорни обстоятелства и интензивно сериино натоварване.
Когато ми остане време ще рпобвам и тест с винтове на режим 1, където му е силата и функцията на този инструметн. Там предполагам, че ще имам доста по-високи резултати в % за модифицираният пакет.
Като цяло машината е направена доста балансирано и прилежащите й акумулаторни батерии са с РЕАЛЕН капацитет и са оразмерени подобаващо. Вероятно не са чак толкова високо разрядни, колкото самсунга и затова се получава по-бързото прегряване.
За сега толкова
И след като ми остана някакво свободно време успях да направя първия от няколкото тестове дали си струва замяната на елементите на батерията. Вижте сами:
Тестовете са направени в чамово бичме, с един и същ инструмент с диаметър Ф22мм. И двете батерии са заредние предната вечер и са оставени една нощ в покой. Усилието на проиване съм се старал да е максимално еднакво, до колкото може да се вярва на тренираният ми усет . Машината е поставена на режим пробиване (без съединител) и скорост №2.
Резултатите с оригиналната батерия. Това което ми прави впечатлние, е че машината прегрява доста бързо в такъв режим. . Но все пак е 12V машина и се предполага, че не е измислена за постоянно натоварване с такива диаметри. На кутийката пише макс 19мм. Но аз реших да правя теста с една идея по-голям инструмент.
Бързо се активира термо защитата в машината. Явно големия товар води до осезаем спад на поборотите, оттам и охлаждането на елеткрониката и мотора. Термо защитата на батерията сработи малко преди да падне пълният й заряд. Мотах се докато снимам и температурата е ниска от снимката, но на практика мисля, че е била около 60* когато електрониката я шунтира.
За сметка на това с 3Ач батерия нямаше сработване на защитата, макар и да беше топла самашта машина. Ето резултат след охлаждането на машинтата и по-голямата батерия.
Батерията загря осезаемо и термозащитата й сработи. Температурата бе висока.
След кратко охлаждане успя да направи още няколко отовора и умря. Държанието на винтовертчето с по-голямата батерия и е както се очаква - една идея по-голяма мощтност. Не се забелязва осезаемо спадане на оборотите под товар. Трансплантацията е успешна, щом нищо не се запали .
След тестовете тъкмо се бе заредил и пакета от извадената батерия. Ето колко мА е поел:
Изводите оставям на вас
В крайна сметка резулата е това:
И нещо като половин час с бира в ръка .
Математически погледнато резултатие са с 24% по-високи в полза на модифицираната батерия.
Погледнато от финкционална гледна точка, при нормална употреба най-вероятно потребителя не би забелязал осезаема разлика м/у двете батерии, ако не прави серия от отвори.
Напрактика с голямата батерия работиш до последно и после умира. С малката работиш и когато падне под 60% от капацитета си почва да се задъхва. Задъхва и машината. Разбира се това е при форс мажорни обстоятелства и интензивно сериино натоварване.
Когато ми остане време ще рпобвам и тест с винтове на режим 1, където му е силата и функцията на този инструметн. Там предполагам, че ще имам доста по-високи резултати в % за модифицираният пакет.
Като цяло машината е направена доста балансирано и прилежащите й акумулаторни батерии са с РЕАЛЕН капацитет и са оразмерени подобаващо. Вероятно не са чак толкова високо разрядни, колкото самсунга и затова се получава по-бързото прегряване.
За сега толкова
Коментар