Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Домашни климатици
Свий
X
-
До: Домашни климатици
Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнениеАз залагам на Мицубиши, но не Паджеро разбира се...Първоначално публикуван от Венцислав Петров Преглед на мнениеМитцубиши хипер инвертор...
Кое от двете подразделения на Мицубиши, занимаващи се с производство на климатици имате предвид?
Коментар
-
До: Домашни климатици
Първоначално публикуван от Венцислав Петров Преглед на мнениеНищо впечатляващо в горният линк (за климатиците)... Тези които избрахме и от които с Брат ми сме много доволни имат COP 5.45...И наистина го имат...
Един дето се справя добре при -5 до -7 грдуса ще ти покрие периода на зимата перфектно, а за седмицата, максимум две с температури -15 можеш да си помогнеш и с още някякво отоплително тяло.
Виж друг е проблема ако спадне до - 25 или -35 градуса
ама нещо не се разискват подобни температури тука
П.П.Между другото да вземем да открием и една тема за разработване на нов климатик, че там наистина ще е интересни и.......весело.
Като за "утъпкване на нова цев".....невероята тема
Весело посрещане на Новата ГодинаEдинственото и достатъчно условие за да повярваш на нечии глупости е ти да си по-тъп от този който ги е казал.
Коментар
-
До: Домашни климатици
В интерес на истината климатиците много по-зле се "чувстват" на не много студено но влажно и особено мъгливо време отколкото на по-студено но сухо... Проблем на замразяването...
Факт е това което колегата по-горе е написал. Дните с температури под -10 дори и в София-Симеоново където живея са много малко... десетки предполагам...
Всъщност ако някой колега метеоролог може да изрови тази информация ще е полезно - имам в предвид колко дни годишно за София температурите са под -10 градуса...
Коментар
-
До: Домашни климатици
Първоначално публикуван от Венцислав Петров Преглед на мнениеДругият голям и трудно решим проблем е водата която изтича при размразяването на външното тяло... Ако се подложи тава то задължително замръзва там и става още по-лошо... ако капе направо долу стават великите ледени полета...прескочили най-неприятния, който мъчи притежателите на други марки - задържането на водата вътре във външното тяло, от което то става на леден блок и спира да работи, а понякога и се поврежда.
А за извеждането на водата на безопасно място имам идея, но не съм я пробвал. Тук и тук например продават дренажни кабели за хладилни камери, които ако се поставят в тръбичката за отвеждане на водата няма да и позволят да замръзва вътре и вече с подходяща дължина можеш да я изведеш на "безопасното" място. Те са с минимална мощност и няма да харчат много ток, а и могат да се вържат на такова място, че да работят само при режим отопление или с малко автоматика да се включват само при отрицателни температури.
Коментар
-
До: Домашни климатици
Здравейте
Просто чета темата и реших да дам малко инфоРаботата ми не е свързана с климатиците в частност, но съм завършил такава специалност. Според мен проблема тука не е в така наречения коефициент на преобразуване а малкопо в страни
Не сика да задълбавам в неща които предполагам повечето в тази тема знаят, но определящото за правилната работа на климатика и неговата способност на отдава търсената от нас енергия (топлинна или студопроизводство) е избора на фреон. От фреона зависи при какво температури той би кипял и при какви би кондензирал. Обикновенно фреоните които се ползват са едни и същи (някъде в тази тема някой ги беше цитирал)Но за да си върши работата фреона му трябва енергия. Тази енергия с осигурява от компресора. Точно компресора е тази единица която е определящата за правилната работа и работния прозорец на един климатик (което не е много правилно казано. На англииски термина е много по правилен). Идеята е,ч е когато температурите навън падат работата на компресора се затормозява поради факта, че той би трябвало да засмуква от много по ниско налягане и да нагнетява на по високо. За това някой по скапани климатици им се включва защитата и спират или по зле им изгаря компресора от претоварване. Това е много леко нахвърлен проблема. Много би било трудна на който и да било да разбере дали съответния климатик с е по-мощен компресор или не и каква е системата му на работа и автоматика...за това просто избирайте реномирни марки. Наистина Г-н Петров е назовал една от тях: Mitsubishi Heavy Industry, Mitsubishi Electrick но само някои модели лично аз съм привърженик на DAIKIN и ако се намери истинско HITACHI.
Г-н Петров писа дали някой метеоролог би казал за София данни. Не е нужно метеоролог. В Топлотехниката имаме специални справочници с статистичски данни за всеки град на България. Грубо казано има три стойности в зависимост годишната неосигуреност. Това означава колко часа на година една отоплителна система (говоря за зима, ако е за лято е охладителна машина) НЕ би могла да подържа зададените параметри в помещението. Неосигуреността за ЗИМА бива 0,20,400 часова.
За София за 0 часова неосигуреност се приема, че минималната температура за пресмятане на топлинни загуби е -27; за 20 е -16; за 400 е -5. Обикновенно се ползва 20часовата неосигуреност.
За летен режим неосигуреността бива 400,200,20,0 и съответно с температура на външния въздух 26,27,33,37 градуса.
Ако мога с нещо друга да съм от полза заповядайтехаха Дано да мога да отговоря
ПоздравиLand Rover Defender 110SW 300tdi
Коментар
-
До: Домашни климатици
Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнениеЩом си стигнал до този проблем, значи си/смепрескочили най-неприятния, който мъчи притежателите на други марки - задържането на водата вътре във външното тяло, от което то става на леден блок и спира да работи, а понякога и се поврежда.
А за извеждането на водата на безопасно място имам идея, но не съм я пробвал. Тук и тук например продават дренажни кабели за хладилни камери, които ако се поставят в тръбичката за отвеждане на водата няма да и позволят да замръзва вътре и вече с подходяща дължина можеш да я изведеш на "безопасното" място. Те са с минимална мощност и няма да харчат много ток, а и могат да се вържат на такова място, че да работят само при режим отопление или с малко автоматика да се включват само при отрицателни температури.
Колкото до обледеняването на външните тела към момента Митсубишитата нямат никакви проблеми... зимата не е свършила обаче...
Коментар
-
До: Домашни климатици
За София за 0 часова неосигуреност се приема, че минималната температура за пресмятане на топлинни загуби е -27; за 20 е -16; за 400 е -5. Обикновенно се ползва 20часовата неосигуреност.
За летен режим неосигуреността бива 400,200,20,0 и съответно с температура на външния въздух 26,27,33,37 градуса.
Ако мога с нещо друга да съм от полза заповядайтехаха Дано да мога да отговоря
Коментар
-
До: Домашни климатици
Здравейте
Може да съм го написал малко по бързоИ така- под часова неосигуреност се има предвид колко часа от цялата година няма да може да се поддържа зададената температура. Идеята е такава- ако имаме една стая и искаме да и направим отоплителна система то първо ние трябва да направим изчисления за да определим топлинните загуби (общо взето уравнение на топлопроводността) и като се правят тези сметки се взима 1.Външната температура и 2.Зададената вътрешна (това е температурата която искаме да поддържаме в помещението). От това следва , че колкото по ниска е външната температура толкова по голяма мощност ще е нужна. И така ако сме сметнали при 0 4асова неосигуреност че мощността на отоплиелната инсталация ще е примерно 7кВ то при 20 часова неосигуреност тя би била примерноо 5кВ. За това се казва неосигуреност. Защото статистически се знае че последните 10 години средните температури са били около - 16 , но е имало пик от -27. За това ако смятаме с по-малка неосигуреност системите ще бъдат преоразмерени в общия случай или от друга гледна точка ако се смята с голяма неосигуреност системите нямат да имат нужната мощност. (С две думи- 20 часа неосигуреност- в зимния период дадената отоплителна система според статистически данни има вероятност да не може да поддържа зададената вътрешна тепература общо 20 часа). Поради тази причина се приема 20 часовата неосигуреност като най-меродавна при подбора на отоплителен или охладителен уред.
Land Rover Defender 110SW 300tdi
Коментар
-
До: Домашни климатици
Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнениеЩом си стигнал до този проблем, значи си/смепрескочили най-неприятния, който мъчи притежателите на други марки - задържането на водата вътре във външното тяло, от което то става на леден блок и спира да работи, а понякога и се поврежда.
А за извеждането на водата на безопасно място имам идея, но не съм я пробвал. Тук и тук например продават дренажни кабели за хладилни камери, които ако се поставят в тръбичката за отвеждане на водата няма да и позволят да замръзва вътре и вече с подходяща дължина можеш да я изведеш на "безопасното" място. Те са с минимална мощност и няма да харчат много ток, а и могат да се вържат на такова място, че да работят само при режим отопление или с малко автоматика да се включват само при отрицателни температури.
Коментар
-
До: Домашни климатици
Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнениеЗа тази цел би трябвало да могат да се използват нагревателите против висулки по улуците, DEVI ice. Предвидени са за работа в подобни условия.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар