Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Кой е по добрия Г-класа или Дифендър?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Кой е по добрия Г-класа или Дифендър?

    Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
    Вальо, на кой кардан е това каре за 30 лв?
    Засрами се де....всичките са еднакви от 306 бус.
    Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
    Вальо. О888 557Ч7Ч
    Silverado 1.3 i

    Коментар


    • До: Кой е по добрия Г-класа или Дифендър?

      Това адаша го е пуснал в една друга тема:
      Прикачени файлове

      Коментар


      • До: Кой е по добрия Г-класа или Дифендър?

        Бе ако има кой да го разкапсулова , и по-важното-да го центрова като хората, добре. Я кажи колко струва кардана, щото по книга, като се разбие каре се сменя целия кардан.
        За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

        Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

        Коментар


        • До: Кой е по добрия Г-класа или Дифендър?

          Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
          Бе ако има кой да го разкапсулова , и по-важното-да го центрова като хората, добре. Я кажи колко струва кардана, щото по книга, като се разбие каре се сменя целия кардан.
          Има кой да го направи, центрова, балансира и боядиса.

          Никъде не съм писал, че са се свършили балъците и хората които имат толкова пари колкото ние искаме да имаме..
          Имам цени и за такива.:
          Кардан първичен 1240 евро
          Радиатор воден 935евро
          Огледало странично стандарт 446 евро, Соларно +215евро
          Виско 385евро
          пружини задни 2Х331евро=662евро.
          и много други подобни.
          Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
          Вальо. О888 557Ч7Ч
          Silverado 1.3 i

          Коментар


          • Първоначално публикуван от nasko76 Преглед на мнение
            Колеги,по принцип дефендьра е дьлга база, и може за това и да не е толкова проходим калкото г-то .А за тунинга е правен в мото пфое,поте така ни казаха от там.джипа е на 27000 км,почти нов на 9 месеца правен е за експедиции,с два вьздушни блокажа,арв,усилен сьединител по високо окачване гуми гудиар вранглер,фланци ,двете брони са сменени,лебетка варан сьс синтетично вьже,и експидеционен багажник сьс шест халогени фара на хела.Абе правен по всички правила.


            Ако погледнеш предишната страница ще видиш има много снимки.


            Не е хубаво да се изказваш не подготвен.
            Хмм.. интересно,Таргата е неподгвотвен,ас пък не видях снимките с туининга(а определено е доста впечетляващ според описанието) Смешно,от началното темата е безмислена,и двата автомобила са достатачно добри за различно ползване,а от там на сетне които го може-го може

            Вярно,снимките ги видях,нагиздено тинеиджарче,което си мисли че е мъжага.
            Последно редактирано от Чавдар (V93); 25-09-09, 09:00. Причина: 2 последователни публикации
            Емил-00356 99872043-Малта
            Defender-90

            Коментар


            • До: Кой е по добрия Г-класа или Дифендър?

              Първоначално публикуван от Красимир Начев Преглед на мнение
              Ееееееей сериозно ли говориш за гумите,щот ми се види че ни подхвърляш.

              Имайте предвид,че и ние караме джипки и горе-долу знаем за какво става въпрос,тоя без гумите да върви повече от подготвен и то с гуми за кал
              Казвам това което съм видял аз карам витара не ме e нито за дефендера нито за Г-то говорим си по темата, а аз давам мнение като свидетел
              Последно редактирано от lopotok; 25-09-09, 11:33.
              [LEFT][B][COLOR=Blue][IMG]http://forum.offroad-bulgaria.com/signaturepics/sigpic7072_2.gif[/IMG][/COLOR][/B][SIZE=3][COLOR=RoyalBlue][B]Следвайте мечтите си![/B][/COLOR][/SIZE][/LEFT]

              Коментар


              • До: Кой е по добрия Г-класа или Дифендър?

                Мда, сравнявай дълъг Дифендър подготвен за експедиции с късо Г на терен за трайал и чакай резултат. Това е все одно да сравняваш банани с кебапчета! Между впрочем откъде не е успял да мине Дифендъра на лебедка?
                Последно редактирано от chris_vicom; 25-09-09, 11:25.
                "Обичам България, само по една причина - защото си е моя! А иначе, кой би живял доброволно в кучи ..."

                Коментар


                • До: Кой е по добрия Г-класа или Дифендър?

                  Първоначално публикуван от Тодор (Zaarin) Преглед на мнение
                  Това ме навежда на мисълта, че вероятно има тракшън контрол? Да не би случайно да е бил включен в дълбоката кал?

                  Гумите какви точно са? Гудиър Вранглер има доста модели, някои съвсем неподходящи за кал.
                  да има тракшан контрол,но като се включат блокажите светка абс,и маи се изключат,незнам.Колеги ,само да ви кажа на тези които не са разбрали .Аз сьм фен и на двата джипа .Още в началота на темата попитах кой от двата е по добьр,като имах предвид отиваш на пазара виждаш едно г ,и един дефендьр,горе-доло на една цена и кое да си купиш като и двете ви харесват. Сега някои ще кажат зависи двигател -години, сьстояние и така нататьк. Спора е излишен за мен разбрах кой ще купя .Аз не сьм човек които казва моя е наи добьр по принцип гледам винаги да сьм обективен и да не се водя от пристрастия. Имам два от наи добрите джипове и мога да си ги тествам винаги та в този ред на мисли , ако някои от двата закьса другия ще го извади хаиде сьс здраве

                  Коментар


                  • До: Кой е по добрия Г-класа или Дифендър?

                    Има нещо много важно,Г-то е най-здравата джипка в сравнение с Дефендъра.Карал съм и двата джипа,като Дефендъра беше на 300км.2.5 мотор на Дефендъра -много муден ,докато включи турбината умряла работа.Изработка като на Уаз-при затворена врата има фуги по 1см.Мерцедеса има най прекрасните спирачки които може да иска човек.Има ме един баир на който проба ме джипките ,за Патролите -ГР е невъзможен,за Тойотата -80 също,досега Уаз не се е качил,единствено Газката на Славчо има постижения там.Г-то без блокажите стигна малко над средата,но с включени блокажи не усети баира.Пробах ме преди време и един дълъг Дефендър,мисията е невъзможна,само със засилка не става баира има завой точно по средата.

                    Коментар


                    • До: Кой е по добрия Г-класа или Дифендър?

                      Първоначално публикуван от nasko76 Преглед на мнение
                      да има тракшан контрол,но като се включат блокажите светка абс,и маи се изключат,незнам.Колеги ,само да ви кажа на тези които не са разбрали .Аз сьм фен и на двата джипа .Още в началота на темата попитах кой от двата е по добьр,като имах предвид отиваш на пазара виждаш едно г ,и един дефендьр,горе-доло на една цена и кое да си купиш като и двете ви харесват. Сега някои ще кажат зависи двигател -години, сьстояние и така нататьк. Спора е излишен за мен разбрах кой ще купя .Аз не сьм човек които казва моя е наи добьр по принцип гледам винаги да сьм обективен и да не се водя от пристрастия. Имам два от наи добрите джипове и мога да си ги тествам винаги та в този ред на мисли , ако някои от двата закьса другия ще го извади хаиде сьс здраве
                      Не отговори за гумите, но видях снимките на по-голям монитор. Имай предвид, че никой джип не би могъл да се представи особено добре в калта с тях. Каквато и марка да е, колкото и да е подготвен
                      Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

                      Коментар


                      • До: Кой е по добрия Г-класа или Дифендър?

                        Първоначално публикуван от r_vardarov Преглед на мнение
                        ...Има ме един баир на който проба ме джипките ,за Патролите -ГР е невъзможен,за Тойотата -80 също,досега Уаз не се е качил,единствено Газката на Славчо има постижения там.Г-то без блокажите стигна малко над средата,но с включени блокажи не усети баира.Пробах ме преди време и един дълъг Дефендър,мисията е невъзможна,само със засилка не става баира има завой точно по средата.
                        Хайде спрете се малко с тия митове и легенди...
                        Какъв е точно тоя баир дето за Ге с блокажи е възможен, а за ТЛК80 (има също комплектация с блокажи) е невъзможен Освен ако не говорим за Г500 и ТЛК80 1HZ (4.2 атомосферен дизел), всичко останало са мечти в отбора на Гегите...
                        Конкретно в случая не виждам нито едно предимство на Г класата, освен ако Вушев не е бил зад волана... Но тогава марката едва и е от значение.

                        Поздрави,

                        Коментар


                        • До: Кой е по добрия Г-класа или Дифендър?

                          Прав си пича който го кара е много по добър от Вушев.Но това не променя нещата Тойотата ,е 2.4 бензин и няма никакви блокировки,и въобще не са митове.Пролетта заведох ме групата на Йори и тъй като на компа всички сме страшни карачи,само Цветан се пробва и то без успех.За това няма проблем елате до Самоков и ни убедете в противното,аз пръв ще напиша че несъм прав,още повече че нямям Г-класа.

                          Коментар


                          • До: Кой е по добрия Г-класа или Дифендър?

                            Днес, в Тетевен се нагледах на интересни моменти. Г-та не изкачиха калното препяствие. Ленд ровъра на англичанина - също. Много яки коли, просто стигаха до средата на баира. Говорих с Иван Попов, който е бил 1 номер и го е преминал. Видях още едно Сузуки, 2 Уазки, Наско с Тойота 2.4 и не мога да кажа другите. Нивите се трошаха. Самураите им бе доста трудно в големите коловози. Тойотите като цяло рипкаха нагоре-надолу /амплитудата на окачването/. Патрол на ресьори, нещо по-бавничко премина. Част от Уазките също. Някои от тях, обаче си минаха като пършинг. Та тези по-яките машини, нещо се движат по-бавно. Първата Уазка е с време около 3 минути. Г-та, Тойоти, Нисани, Jeep - ако стигнеха до 6-7 минути си беше добро време. А сега кажете, къде е истината?

                            ПП. Вярно, някои са били с бутонки или тракторни гуми.
                            Последно редактирано от nikita66; 26-09-09, 23:26.
                            Няма безнадежни ситуации; има единствено хора, които гледат безнадежно на тях.

                            Коментар


                            • До: Кой е по добрия Г-класа или Дифендър?

                              Първоначално публикуван от r_vardarov Преглед на мнение
                              Прав си пича който го кара е много по добър от Вушев.Но това не променя нещата Тойотата ,е 2.4 бензин и няма никакви блокировки,и въобще не са митове.Пролетта заведох ме групата на Йори и тъй като на компа всички сме страшни карачи,само Цветан се пробва и то без успех.За това няма проблем елате до Самоков и ни убедете в противното,аз пръв ще напиша че несъм прав,още повече че нямям Г-класа.
                              Колега първо се поинтересувайте Тойота 80 с какви двигатели е комплектован и тогава давайте мнения.

                              До Самоков може да дойдем когато ни убедите,че познавате Тойотите.

                              Може още сега да напишете че не сте прав.
                              ТЛК 80 4,2ТД-95г

                              Коментар


                              • До: Кой е по добрия Г-класа или Дифендър?

                                Първоначално публикуван от Красимир Начев Преглед на мнение
                                ...До Самоков може да дойдем когато ни убедите,че познавате Тойотите.

                                Може още сега да напишете че не сте прав.
                                Как да се запознае човека с Тойотите като тях ги няма и необходимо ли е да познаваш всички за да кажеш, че една точно определена не минава?

                                Бе защо защитаваме една марка на всяка цена. Щеше да стане интересна тема ако беше споделено кое от къде минава и от къде-не и какво да се доработи за да стане.

                                На стандартната Гега и трябва един страничен наклон посред равно поле за да се обърне. Кажете как се поправя. Не ми разправяйте, че Тойотата имала блокажи. То блокажи и на Мускал може да се сложат.
                                Вярно е, че всеки е влюбен в колата си ама защо сляпо?
                                На мене ми е по-интересно какви дефикти има мойта джипка и как се поправят, а не колко е страшна.
                                Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                                Вальо. О888 557Ч7Ч
                                Silverado 1.3 i

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.

                                Зареждам...
                                X