Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Кой е по добрия Г-класа или Дифендър?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Кой е по добрия Г-класа или Дифендър?

    Първоначално публикуван от lopotok Преглед на мнение
    Тоя дефендер дето го тестваме тука във Велинград е доста направен, вложени са много пари в него, но пак не е като Г-то на еднакви терени двата джипа или минават еднакво или мерцедеса е фаворит, като изкам да подчертая, че мерцедеса е без кални гуми...
    Чесно да ви кажа имах по големи очаквания към дефендера особенно на кал и наклони кадето вместо джипа да върви вертикално той вървеше хоринзонтално.....
    Прекаляваш Или водача на Дифендъра е кретен.
    За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

    Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

    Коментар


    • До: Кой е по добрия Г-класа или Дифендър?

      Добре де, 14 страници едно и също?
      Няма ли някой безпристрастен, карал и познаващ и двете машини да каже нещо друго, освен блокажите на Г-ето и ходовете на Дефендъра?

      Коментар


      • До: Кой е по добрия Г-класа или Дифендър?

        Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
        Добре де, 14 страници едно и също?
        Няма ли някой безпристрастен, карал и познаващ и двете машини да каже нещо друго, освен блокажите на Г-ето и ходовете на Дефендъра?
        Спора е Левски-ЦСКА,пък ти очакваш някой Славист да се намеси...

        П.П:извинявам се за спама.И двете машини си ги бива!
        Виден столичен ихтиолог

        Коментар


        • До: Кой е по добрия Г-класа или Дифендър?

          Този дефендар и аз лично го тествах.Не е кой знае какво.А парите по него наистина са доста.Колкото до теста между двата найстина единия водач има проблем с калта.Аз така разбрах от колегите.Колкото до тестването от мен.Нямам нищо лично към двете марки.Но там кадето не се получи с дефендара с блокажи съм излизал с Г без да се зачуди.Тестовете ми са в двора и знам всеки един джип как ги минава наизуст.
          sigpic

          Коментар


          • До: Кой е по добрия Г-класа или Дифендър?

            Първоначално публикуван от Евгени turboto Преглед на мнение
            ...
            Колкото до тестването от мен.Нямам нищо лично към двете марки.Но там кадето не се получи с дефендара с блокажи съм излизал с Г без да се зачуди.Тестовете ми са в двора и знам всеки един джип как ги минава наизуст.
            Трябва да има някакво обяснение? Това не са свръх-естествени явления! Уж твърда рама, уж няма ходове, уж тежко, пък повече минава?

            Коментар


            • До: Кой е по добрия Г-класа или Дифендър?

              Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
              Трябва да има някакво обяснение? Това не са свръх-естествени явления! Уж твърда рама, уж няма ходове, уж тежко, пък повече минава?
              Не знам колега.Така се получава а наистина имам много добри наблюдения и върху двата джипа.В неделя ще ги събера и ще излезем заедно и ще ви кажа какъв е точно резолтата БЕЗПРИСТРАСТНО.Аз все пак съм с ОПЕЛ.
              sigpic

              Коментар


              • До: Кой е по добрия Г-класа или Дифендър?

                Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                Добре де, 14 страници едно и също?
                Няма ли някой безпристрастен, карал и познаващ и двете машини да каже нещо друго, освен блокажите на Г-ето и ходовете на Дефендъра?
                Ами, то марката не прави колата Това са им основните разлики, от там и разликите в поведението. Иначе и двете са с доста правилни форми, има ги с доста добри двигатели, и двете са фултайм, фабрично носят сравнително големи гуми. От къде да дойде друга разлика?

                Иначе доста добра демонстрация на възможностите на Г-то имаше на трайала на събора. Стандартно военно Г, т.е. с мек тавана и съответно по-нисък център на тежеста, по равното прелетя без никакво усилие всички препятствия, които поизмъчиха почти всички други, след което заходи малко по-бързо към наклона, който за никой друг не беше проблем... и легна на врати. Камъните на кея също не му създадоха проблем, като загуба на сцепление, но и там беше на косъм да се обърне.

                А за почти заводски Дифендър в кал, с добавен само заден блокаж, може да питате Близнака за евакуирането от Рейнфорест Малайзия, след като състезанието вече не можело да продължи... хем той принципно не е фен на Ленд Ровърите .
                Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

                Коментар


                • Колеги,по принцип дефендьра е дьлга база, и може за това и да не е толкова проходим калкото г-то .А за тунинга е правен в мото пфое,поте така ни казаха от там.джипа е на 27000 км,почти нов на 9 месеца правен е за експедиции,с два вьздушни блокажа,арв,усилен сьединител по високо окачване гуми гудиар вранглер,фланци ,двете брони са сменени,лебетка варан сьс синтетично вьже,и експидеционен багажник сьс шест халогени фара на хела.Абе правен по всички правила.

                  Първоначално публикуван от Lany-Емил Русев Преглед на мнение
                  Я го щракни тоз Дефендер и пусни тук да се види с какво е направен за много пари че чак да е такъв нещастник
                  Ако погледнеш предишната страница ще видиш има много снимки.

                  Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
                  Прекаляваш Или водача на Дифендъра е кретен.
                  Не е хубаво да се изказваш не подготвен.
                  Последно редактирано от Тодор (Zaarin); 24-09-09, 23:05.

                  Коментар


                  • До: Кой е по добрия Г-класа или Дифендър?

                    Първоначално публикуван от nasko76 Преглед на мнение
                    джипа е на 27000 км,почти нов на 9 месеца
                    Това ме навежда на мисълта, че вероятно има тракшън контрол? Да не би случайно да е бил включен в дълбоката кал?

                    Гумите какви точно са? Гудиър Вранглер има доста модели, някои съвсем неподходящи за кал.
                    Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

                    Коментар


                    • До: Кой е по добрия Г-класа или Дифендър?

                      Аз ако тръгна да си купувам Г-е, или Дефендър какво ще разбера от темата? Едното имало блокажи, пък за другото се монтирали допълнително! И едното имало по големи ходове, а другото по малки! И Г-ето било Г-е, а Дефендъра - Дефендър.
                      Айде малко по същество. Цена, технически данни, здравина на агрегати и възли, какво натоварване могат да понасят, ремонтнопригодност, цени на резервни части и т.н.

                      Коментар


                      • До: Кой е по добрия Г-класа или Дифендър?

                        Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                        Аз ако тръгна да си купувам Г-е, или Дефендър какво ще разбера от темата? Едното имало блокажи, пък за другото се монтирали допълнително! И едното имало по големи ходове, а другото по малки! И Г-ето било Г-е, а Дефендъра - Дефендър.
                        Айде малко по същество. Цена, технически данни, здравина на агрегати и възли, какво натоварване могат да понасят, ремонтнопригодност, цени на резервни части и т.н.
                        Ти ако по тази тема ще се ориентираш за закупуване на единия от двете, значи наистина си закъсал... За 5г. в тоя портал аз знам 2 подготвени Дифендъра тука. Къси. Айде малко повече, да няма засегнати.. От подготвените Г-та само шасито на Г-то и фаровете са от оригиналната комплектация. Г-то, когато се продаваше (като ново) беше съпоставимо с Рейндж Ровър Воуг като цена и лукс. Какво точно сравняваме?...

                        Коментар


                        • До: Кой е по добрия Г-класа или Дифендър?

                          Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                          ...Айде малко по същество. Цена, технически данни, здравина на агрегати и възли, какво натоварване могат да понасят, ремонтнопригодност, цени на резервни части и т.н.
                          Г250ГД 84 коня 1990г.=7000лв.
                          Пружини 4Х100лв=400лв.
                          Амове 2Х150лв.=300лв.
                          Лагери задни компл. 2Х120лв=240лв.
                          Виско =250лв.
                          Задно бомбе =170лв.
                          Панта задна врата =70лв.
                          Дискове перфорирани 2Х110лв.=220лв.
                          Радиатор 300лв.
                          Водна помпа 90лв.
                          Термостат 24лв
                          Тампони двигател 2Х24лв=48лв
                          Тампон скорости =20лв
                          Резервоар =250лв.
                          Каре кардан =30лв.
                          Мотор за Г 150коня+скорости и др3500лв.
                          Общи:
                          Гуми 1500лв.
                          Джанти 1200лв.
                          Лебедка 600лв.

                          Това са цени на които аз съм купувал. Изказванията за двойна разлика в цените на новите джипки (а и на старите) са несериозни. Еднаква комплектация има разлика до 20%. Ако е нужно мога да направя извадка.

                          ППА ако някой има Дефендър 90г фабричен, ориг. боя в движение за 3500лв-купувам го.
                          Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                          Вальо. О888 557Ч7Ч
                          Silverado 1.3 i

                          Коментар


                          • До: Кой е по добрия Г-класа или Дифендър?

                            Първоначално публикуван от nasko76 Преглед на мнение
                            Ако погледнеш предишната страница ще видиш има много снимки.


                            Не е хубаво да се изказваш не подготвен.
                            Аз откъде да знам, че се говори за дългия Дифендър?
                            И не знам кой се изказва неподготвен.
                            Като първо, гуменките на Дифендъра не стават за нищо. А фасон имат. Дай да видим Гто с какви гуми е.
                            Последно редактирано от Чавдар (V93); 24-09-09, 23:52. Причина: Корекция на цитат
                            За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                            Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                            Коментар


                            • До: Кой е по добрия Г-класа или Дифендър?

                              Вальо, на кой кардан е това каре за 30 лв?
                              За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                              Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                              Коментар


                              • До: Кой е по добрия Г-класа или Дифендър?

                                Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
                                ... Като първо, гуменките на Дифендъра не стават за нищо ...
                                И аз с такива впечатления останах от картинките.
                                Ние не сме неутрални!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.

                                Зареждам...
                                X