От: Висините на автомобилостроенето
По темата , имам една бетон-помпа качена върху Краз. През далечната 1986г. камиона отива на ход до Западна Германия в заводите на "Швинг" за монтаж на устройството и с 19тона "багаж" се връща обратно да "строи комунизЪма" при това безаварийно. Незнам колко е работила до 2003г. когато станах горд собственик но, изглеждаше точно като скраб. Единственото нещо което работеше беше двигателя . Отне ми почти 6 месеца да възстановя помпата но, по двигател и ходова част нищо. Към днешна дата "съоръжението" още се използва и разхода на гориво е по-нисък от този на новата ми помпа която е в/у МАН. Друг интересен факт за Краза е че, няма подгряване но, при -13 пали на оборот. Никой не помни кога за последен път му сменихме маслото обаче, вдига такова налягане че, очаквам някога да "протече от фаровете". Естествено не искам да убеждавам никого в предимствата на Съветската техника пред тези на Западната но, в определени случаи Братушките са надскочили себе си.
По темата , имам една бетон-помпа качена върху Краз. През далечната 1986г. камиона отива на ход до Западна Германия в заводите на "Швинг" за монтаж на устройството и с 19тона "багаж" се връща обратно да "строи комунизЪма" при това безаварийно. Незнам колко е работила до 2003г. когато станах горд собственик но, изглеждаше точно като скраб. Единственото нещо което работеше беше двигателя . Отне ми почти 6 месеца да възстановя помпата но, по двигател и ходова част нищо. Към днешна дата "съоръжението" още се използва и разхода на гориво е по-нисък от този на новата ми помпа която е в/у МАН. Друг интересен факт за Краза е че, няма подгряване но, при -13 пали на оборот. Никой не помни кога за последен път му сменихме маслото обаче, вдига такова налягане че, очаквам някога да "протече от фаровете". Естествено не искам да убеждавам никого в предимствата на Съветската техника пред тези на Западната но, в определени случаи Братушките са надскочили себе си.

Коментар