Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Висините на автомобилостроенето

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: Висините на автомобилостроенето

    Ами и на моя опел не беше пипан откак се е родила, влязох в първия магазин за авточасти и си купих за 50 кинта Бош регулатор.

    Коментар


    • #77
      От: Висините на автомобилостроенето

      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
      А що реши че не правят? Правят каквото им трябва, че имат навика и срокове да спазват, но пък с бюджетите не е съвсем така.
      Спарки, правят. Ама не е по-добро.
      В обратен ред - и руснаците правят автомобили, ама не са по-добри. Това нема кой да го оспорва.
      Аз съм си германофил, но на бялото не мога да кажа черно.
      Мой приятел беше в Афганистан 6 месеца на мисия и чак мене ме 'фаща срам като ми разказва кога наш'те тръгнали на патрул с германците - ония с Динго, па Ганьо с УАЗката . То резил, то чудо. Ама после пък отишли пак заедно на стрелби, та тогава да видиш майтап - шайзе, майн гот, ашлох и незнам си кво още, геверите блокирали постоянно даже и от прахоляка.

      Дай да не сравняваме руското вино с френското и калашника с фамаса. Просто е неуместно.
      Ако ще нафтата и без пари да я направят, пак че краднем!
      Само DIESEL !!!

      Мечтата на всеки леопард е да има гащи от курвенска кожа.

      Коментар


      • #78
        От: Висините на автомобилостроенето

        Тойотата ми гони 40 години и е на пробег който никое руско изчадие няма да доживее. Готов съм да тръгна по всяко време навсякъде с нея и то с идеята да стигна без полеви ремонти, чук, тел, мамата и т.н. В нея не вали, не духа и не влиза пътното покритие. Технологично е на нивото на УАЗ.
        По ирония на съдбата разполагам и с УжАЗ Патриот, от който (когато го "карах"), коланът за теглене не се сваляше от куката, и се натъпкваше до акумулатора. Защо ли? Става въпрос за нов "автомобил" в който освен всички възможни проблеми и вали... Вярно, че само и когато навън вали, но е неприятно. Обикновено тези коли ги хвалят тези, които не са имали допир до други.
        Пепи, Унимог и Уаз, леееко се различават функционално, концептуално и всякак.
        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

        Коментар


        • #79
          От: Висините на автомобилостроенето

          Първоначално публикуван от мишоци Преглед на мнение
          Спарки, правят. Ама не е по-добро.
          ....после пък отишли пак заедно на стрелби, та тогава да видиш майтап - шайзе, майн гот, ашлох и незнам си кво още, геверите блокирали постоянно даже и от прахоляка.

          Дай да не сравняваме руското вино с френското и калашника с фамаса. Просто е неуместно.
          Калашников, всъщност си е немски
          http://www.extremecentrepoint.com/archives/5312
          "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

          Коментар


          • #80
            От: Висините на автомобилостроенето

            Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
            Пепи, Унимог и Уаз, леееко се различават функционално, концептуално и всякак.
            Е нали просто ремонтопригодно 4х4 камионче се търси?
            И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

            Коментар


            • #81
              От: Висините на автомобилостроенето

              Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
              Е нали просто ремонтопригодно 4х4 камионче се търси?
              Има известна разлика, между ремонтопригодно и ремонтовзискателно.
              "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

              Коментар


              • #82
                От: Висините на автомобилостроенето

                Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                Калашников, всъщност си е немски
                http://www.extremecentrepoint.com/archives/5312
                STG-то доста се различава от АК-то. Иначе това как е създаден го знам. Ама не е по темата.
                Ако ще нафтата и без пари да я направят, пак че краднем!
                Само DIESEL !!!

                Мечтата на всеки леопард е да има гащи от курвенска кожа.

                Коментар


                • #83
                  От: Висините на автомобилостроенето

                  Първоначално публикуван от мишоци Преглед на мнение
                  STG-то доста се различава от АК-то. Иначе това как е създаден го знам. Ама не е по темата.
                  Авторът му е един и същ (неруснак)
                  "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                  Коментар


                  • #84
                    От: Висините на автомобилостроенето

                    Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                    Има известна разлика, между ремонтопригодно и ремонтовзискателно.
                    Да де, ама нали това било безналаговото на уазката - че се ремонтира лесно? Ми Мога се разглабя на части с ключ 10 и 13. Е, ако ще бараш окачването ти трябват още 17 и 19, но тва е след едни два милиона км
                    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                    Коментар


                    • #85
                      От: Висините на автомобилостроенето

                      Иначе, да, и Макаров е Валтер, и Москвича е Опел, и ЗиЛ-а е Студебейкър /ако не се лъжа/, но пак ти казвам - не е по темата.
                      Ако ще нафтата и без пари да я направят, пак че краднем!
                      Само DIESEL !!!

                      Мечтата на всеки леопард е да има гащи от курвенска кожа.

                      Коментар


                      • #86
                        От: Висините на автомобилостроенето

                        Мишо не е баш по темата ама москвич OHV e ОПЕЛ а OHC е БМВ ама преработено и изработено от съветската индустрия. Резултата го знаем. Имал съм ги и двете а в по-късни години и западните им еквиваленти. Разликата е от земята до небето.

                        Коментар


                        • #87
                          От: Висините на автомобилостроенето

                          Първоначално публикуван от ceko45 Преглед на мнение
                          Ами и на моя опел не беше пипан откак се е родила, влязох в първия магазин за авточасти и си купих за 50 кинта Бош регулатор.
                          Ъъъ, опела па кво общо има с УАЗ и терано?

                          ПП: И никак не споря че въпросната цена е нефелна. На пластмасата в средата на таблото, пунтираща махагон и струваща 1500 кинта цената е съвсем нефелна - купих си я за 20 кинта от морга, без пунтировка на махагон. Други части дори в оригинал са си на съвсем нормални цени, даже и по руските стандарти. Цените ги определят разин търгаши. Занеш ли колко струваше разпределителен вал и кобилици за жигула на черно по татово време? Преизчислено - сигурно повече от въпросните 600лв.
                          Последно редактирано от sparkybg; 16-01-16, 23:00.
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • #88
                            От: Висините на автомобилостроенето

                            Първоначално публикуван от мишоци Преглед на мнение
                            Един колега викаше - ''Колата треба да е немска, оръжието руско, а музиката сръбска!''
                            Ясене, искам да ме повозиш на УАЗ-ката!
                            Обещай да не ми пускаш сръбска музика! Немска кола също не ща, ама за тях не съм толкова радикален. Просто не ми пасва гоуфа и това е.

                            Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                            Е да, ама повечето хора не могат да смятат и вместо Унимог си взимат Уаз.
                            Аз понеже мога да смятам си взех УАЗ. Но продължавам да се учудвам на тези дето ги вземат да вършат работа с тях.

                            Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                            ... нов "автомобил" в който освен всички възможни проблеми и вали... Вярно, че само и когато навън вали
                            Лъжеш! Вънка спира, вътре не.

                            Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                            Няма защо да спорите, много отдавна е ясно, че руската техника има само едно предимство пред всички останали-ниската цена.
                            Не знам кой ги пуска тия вицове ама не е вярно. Не е ниска цената.
                            Ниска е цената само на дараците които навремето са купувани с бюджетни пари и държавата от нямане какво да ги прави ги е разпродала на цени почти за скрап. Отделно как с малки суми но редовно като сметнеш ремонтите и на първата година става дявол на магаре.

                            Коментар


                            • #89
                              От: Висините на автомобилостроенето

                              Висините на руските автомобили не мога да се оценят правилно навсякъде. За в Русия, колкото и да са калпави, (а те всъщност не са чак да не могат да се ползват) имат основното предимство че са разпространени и доста унифицифани. В условия където нормалните куриерски услуги са доста по различни от познатите дори и нас, няма особено голям смисъл да караш други освен разпространените там машини, дори и да можеш да си ги позволиш.
                              Понякога цената на ремонта има доста компоненти, само кратък пример:
                              Даже и да заместиш УАЗ с Унимог или Митсубиши или нещо подобно, те също се нуждаят понякога от ремонти и обслужване. Т.е. трябва да се изучава подробно различната техника, после постепенно да се открива топлата вода и характерните проблеми и за нея. Корифеи за УАЗ бол, за всичко друго има интернет и/или мастъркард. И до тук само ноухау. А частите?! А сроковете за доставка?! А цените?! Разновидностите?! Времето, през което поради всички тези причини, една машина ще е извън строя?!
                              Което за където си е...!!!
                              Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                              Коментар


                              • #90
                                От: Висините на автомобилостроенето

                                Сега, ако е само за "висините на руското автомобилостроене" е едно, че и 2-3-4 и т.н. (или -1 до безкрайност § по-скоро)
                                А на тия, кво им е? Щото все искате да ги товарите...
                                4х4, цени от 37 000 $...
                                Allrad-Offensive mit Viano, Vito, Sprinter und Vario
                                2015 Mercedes-Benz Sprinter 4x4 First Drive
                                this generation of Mercedes' van

                                Прикачени файлове
                                Последно редактирано от ivied; 17-01-16, 08:50.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X